יחסים  טורים  אורחים
אני יכולה לעשות הכל לבד, אבל לא רוצה
מיכל שלוש
פורסם: 06.04.11, 01:14
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 249 תגובות ב-67 דיונים
31. כל כך נכון!!
shir   (05.04.11)
32. הבעיה האמיתית שנוצרה מכל השוויון
אישה של היום   (05.04.11)
היא שעכשיו במקום שהאישה מטפלת בבית ובילדים היא גם עובדת וגם מטפלת בבית ובילדים אז בעצם עשינו לעצמנו עבודה כפולה..
33. אני קורא לכל הנשים של פעם לבוא...
איש של פעם   (05.04.11)
לבני ברק!
שם תוכלו להצטרף לקהילה הנהדרת של האנשים של פעם!
34. את רוצה שאשלם עלייך? אז תבשלי לי ארוחה ותעשי ספונג'ה
גבר ,   רוצה אשה של פעם   (05.04.11)
שונא שונא את הבחורות החוצפניות האלו, רוצות ורוצות, ומה אתן נותנות בתמורה? את רוצה גבר של פעם? בבקשה, אני רוצה אשה של פעם, תבשלי לי, תנקי לי, תעשי לי כביסה, ותבלעי כל פעם.
למזלי מצאתי בחורה מחו"ל, שם הן יודעות להעריך גברים אמיתיים ולא מפנטזות על הגבר "של פעם"...
35. ההשקפה הכי נכונה
נסיכות   (05.04.11)
אני מסכימה עם כל מי וגם אני מתנהלת כך בחיי הפרטיים !
אין ספק שהלוחמנות מסרסת כל גבר וגם אם לפעמים זה קשה
לא לעשות הכל לבד... אני מציעה לכל אחת ואחת ללמוד להרפות ולהיות נסיכה אמיתית !!
כי זה מה שגברים אמיתיים (ולא סמרטוטים) מחפשים באישה שלהם !
36. לא רוצה אותך ולא רוצה את החיים כמו פעם
מחפש אסרטיבית במטבח? ,   צור יצחק   (05.04.11)
רוצה שאני אלבש פראק או שאולי תלבשי שמלה עם תמיכה ממתכת ומחוך חונק מהמאה ה 17 ?
אולי גם נפסיק לצחצח שיניים, נתחבא מתחת לשמכה ונפליץ כאילו אין מחר, כלומר, אני. את צריכה להריח טוב .

אני מבין את החשש מהגבר המתופח. הוא עלול להמשך לגברים מתופחים אחרים או חלילה להיות שמאלן, אבל זה קורה בעיקר במוחם הדמגוגי של בעלי איבר קטן במיוחד במעלה או במורד הגוף.

ההצלחה שלך והיכולת שלך לנהל 20 גברים עם שיערות על הגב וקול באס מגרה לא פוסלת את הזכות שלך לבקש מבן זוגך לפרק את הצינור מתחת לכיור כי יש לו ניסיון עם טפלון.
מי שמחפש בת זוג כנועה לא מחפש בת זוג אלא רחם שיודע לבשל ולנקות. אני לא רוצה בת זוג כזו ולפי יכולתך לכתוב (אם את כתבת) את יותר מזה.

ודרך אגב, נחמד כשבפגישה ראשונה או יום ההולדת הוא ישלם עליך, אבל לשאר היציאות, גברתי, עבדי ושלמי. אנחנו מרגישים טובים ועשירים בפעם הראשונה, ובשאר קטנים, פריירים וחושבים שאין לך מושג מה עושים עם כסף.
37. אי אפשר להילחם בטבע
יוסי   (05.04.11)

הטבע ברא והטבע מכתיב :

הגבר ציד והאישה מלקטת . תמיד יש יוצאי דופן אבל בגלל זה הם יוצאי דופן !

בכל נסיון לשבור מוסכמות אלו תמיד יתגלו קשיים , אם זה בזוגיות , אם זה בגידול הילדים , אם זה בפרנסה ובכלל .

כל אישה הרואה עצמה נחותה בכך שהיא עמוד התווך של המשפחה , טועה ובגדול . הילדים צריכים אמא תומכת אוהבת ומחנכת הבעל צריך אישה נשית רכה וחמה .

הנוסחה הזו עבדה אלפי שנים אז למה להרוס !!!!!!

לא כל קידמה דורשת שינוי .

 

סתם כי רבתי עם אשתי בדיוק על זה .

38. הנשיות היא כוח עצום - תבינו את זה כבר!
יערה ,   כפר סבא   (05.04.11)
סוף סוף מישהי שאומרת בצורה מדויקת את מה שאני מנסה להסביר לנשים שכל כך מתעקשות על השוויון הזה, שבעצם לא מבינות שהפער הזה משחק לטובתן. אישה עם ביטחון ואמונה עצמית יכולה להשיג מה שגברים משיגים, אם היא רוצה כמובן, אז תנצלו את הכוח שלכן כדי לקדם את עצמכן במה שאתן אוהבות, במקום להעצים את ה"בעיה" בכך שאתן מתלוננות על חוסר שוויון. אבל בואו נדבר רגע על עניין הזוגיות שעל זה בעצם מדברת הכתבה, איך אתן מצפות להרגיש נשיות בלי לתת לגבר שלכן להרגיש גבר? תני לו להתייחס אלייך כמו אל אישה עדינה, נשית, פגיעה כי זה מה שאנחנו - נשים, אנחנו רגישות יותר ואין בזה שום דבר רע,זה הדבר הכי יפה שיש, ואם תשאלו אותי,זה יתרון עצום. אולי הם לפעמים מרוויחים יותר, אבל בסופו של דבר - אנחנו המרוויחות הגדולות, כל עוד אנחנו דובקות בדמות האישה האמיתית, הנשית, הבטוחה בעצמה, "האישה של פעם" כמו שמיכל הגדירה אותה. אל תאבדו את היופי שבנשיות. תשמרו על זה. אל תלכו נגד הטבע שלכן , תעצימו אותו ותראו איזה כוח עצום הוא יביא לכן. תשתמשו בנשיות כדי להתחזק. אל תהפכו אותה לחולשה.

39. לדעתי את מתבלבלת בין שיוויון למשהו אחר
טל ,   פ"ת   (05.04.11)
השיוויון הוא לא האויב שלנו.

זה טוב שיש שיוויון הזדמנויות.
אני לא מוכנה לוותר על הזכות להצביע, לנהוג, לפתוח חשבון בנק, לפתוח תיק במס הכנסה, להרוויח כסף, ללכת ברחוב לבד, לזכות להגנה מהמדינה אם מישהו יתקוף אותי כי הלכתי ברחוב לבד, להתקבל לאוניברסיטה, לדעת קרוא וכתוב, לקבל שכר שווה, להמשיך ? אני חושבת שזה מספיק.
השיוויון הוא הברכה הכי גדולה של העידן הזה - לנשים ולגברים כאחד. מושלם, זה כמובן לא. עמום ? בטוח שזה עמום ולא מוגדר היטב. עדיין לא.

אבל את שוכחת - קשר בין שווים הוא קשר אמיתי. קשר כשאחד הרבה יותר חזק והשני ממש ממש חלש, זה לא קשר אמיתי - זו תלות קיצונית שאין כאן שום איזון. כשאחד תלוי בשני לעצם קיומו הפיזי, בסופו של דבר, עמוק בלב, הוא שונא את זה שהוא תלוי בו. ובצדק.זו עבדות. אלו חיים של חרפה והרכנת ראש. גם אם האדון הוא "נחמד" ו"מתחשב".

אם הייתי רוצה קשר תלות כזה הייתי לוקחת כלב. לדעתי פעם הקשרים בין נשים לגברים לא היו קשרים אמיתיים כי לא הייתה בחירה אמיתית. אז היית תלויה בגבר כמו שאנחנו תלויים בחמצן. בלעדיו לא היו לך חיים בכלל. היום זה קשה יותר, אבל היום זה אמיתי. וכל דבר שווה ואמיתי וטוב נקנה במאמץ, בעבודה קשה. המאמץ, הקושי, זה חלק מהעניין, חלק מהכיף. מה רע בחוסר וודאות ועבודה קשה ולהגדיר לעצמך ולסלול את הדרך לבד ? ככה צומחים.

פעם היה מצב שונה והיום יש מצב שונה. לחלק זה מתאים יותר ולחלק פחות.

ועם כל זה. אני חייבת להודות שאין רע בתלות בגבולות הסביר. כולנו הרי תלויים אחד בשני. אני מאוד תלויה בבעלי. אני ממש לא חושבת שאסתדר לבד או שאני בכלל יכולה להסתדר לבד מבחינה ריגשית. בעבר לעומת זאת, אישה ללא גבר הייתה מתה ברעב או מפגיעות של גברים אחרים. אני סתם אמות מלב שבור.

אבל להלל את העבר זו טעות.
40. גם אני רוצה אישה של פעם... רוחצת, מכבסת, מטפלת לבדה בילדים -
האדם הקדמון   (05.04.11)
אחראית לבדה לילדים - ואף פעם לא מתלוננת.

אנשים הם שונים - ולכל סיר יש את המכסה שלו.
בסוף - מה שחשוב שהחלוקה היא הוגנת.
מי שמאמין בחלוקה הישנה, המסורתית - גבר מפרנס ואישה אחראית על הבית - צריך למצוא את בן/בת הזוג שמאמין בחלוקה כזאת.
41. אבל אנו הפנמנו שהאישה עצמאית ולא רוצים לסחוב קרציה על הגב
גבר   (05.04.11)

השיוויון מפריע לה? הרי לא מדובר באישה בזוגיות שנדרשת לשאת בנטל לבד. מדובר באישה הנדרשת לשאת בנטל בצורה שווה. זה השיוויון.

 

אולם נראה שיש לכותבת בעייה עם השיוויון הזה. מחפשת מישהו להישען עליו, מה שהיה לגמרי שגור בשפה לפני כמה שנים.

 

ובכן, גם הגברים התקדמו. לא מעוניינים לסחוב אישה תלותית. זה מתאים אולי לגבר שתלטן עם תסביך אגו.

 

הגברים התגברו גם על זה.

42. המקום הזה נותר מעייף ומייגע והתכנים לא השתנו(+הערה למצליף)
האופנובר   (05.04.11)

רק השמות שמתנוססים בראש כול כתבה השתנו...

 

מה זה השטויות האלו על גבר של פעם? או אישה של פעם?

הנשים מחפשות גבר שפותח להן את הדלת ושלא יודע מה זה מרכך,והגברים מחפשים את הבחורות ההן עם הקוקו והסרעפן...

 

קודם כול, תמיד המוח שלנו מצייר את העבר בצבעים וורודים, כי אנו נוטים לזכור יותר חוויות שמחות. רגשות חיוביים (לרוב,לא תמיד) מותירים חותם עמוק יותר..לכן ההתרפקות הזאת על העבר- היא אשלייה בלבד.

 

מעבר לזה..כול מי שמחפש להחיות את העבר כנראה אינו יודע למצות את ההווה..ובטח שלא יוכל לתכנן לעצמו את העתיד...לכאלו אנשים לא יעזרו גברים או נשים של פעם אלא אולי טיפול פסיכולוגי מעמיק.

 

תשאירו את הסטיגמות והסלוגנים של "פעם" לפרסומות לגבינה צהובה וקוטג'..ולשירים של הגבעטרון.

ותתחילו לחיות.

 

 

נ.ב. מצליף יקר, על אף שלרוב אני מסכים עם דעותיך, הרשה לי לתקן אותך במשהו קל- כתבת שנשים עובדות בבית קשה יותר מאיתנו. אני לא מסכים להכללה הזאת...חלוקת הנטל בצורה שווה בבית היא אחריות של שני הצדדים...מי שלא נוהג כך זה בעיה שלו.

:)

43. זאת קבלת פנים זאת? כ"כ הרבה זמן לא היתי כאן..
האופנובר   (05.04.11)

וסוף סוף שאני כותב- אז אני זוכה לצנזור על לא עוול בכפי...

 

האמת כואבת כנראה.

44. יותר ויותר גברים מבינים שאשה זה לא זה ורק צרות מביאה
אביתר ,   תל אביב   (05.04.11)

בסוף נשים יהיו עם נשים

גברים עם גברים

אם לחברותא ואם לזוגיות

מה יצא לנשים???

45. מי שרף חזיות? איפה?
(05.04.11)
מיתוס שלא היה ולא נברא!!!

נשים שובניסטיות הן יותר גרועות מגברים שובניסטים!!!

אני רוצה שיויון ולעשות את ה כל לבד ולשם בדייטים (ואני עושה את זה ואם אני לא מצליחה לעשות דברים לבד אני אשלם עליהם ולא אבקש עזרה) ועדין רוצה גבר לצידי. אני מגדירה את עצמי פמניסטית ואני עדין רוצה גבר אני רוצה שויון- אני רוצה להרוויח כמו גבר, אני רוצה להיות שווה כמו גבר אני רוצה שידעו שיש לי יכולות ואני יכולה לעשות הכל בדיוק כמו שגבר יכול לעשות הכל אבל לא כל הגברים יודעים לעשות הכל בדיוק כמו כל הנשים. אני לא רוצה שיראו אותי נחותה ממנו אבל מה שקורה בעולם שלנו שהוא נאור וטוב זה שיש תקרת זכוכית ושיש אלימות במשפחה בעיקר נגד החלשים בה- הנשים והילדים ואנחנו צריכות כן אנחנו צריכות את הפמניזם ואת השוויון וזה לא נגמר ולא יגמר בקרוב כי דיכוי של 400 שנה ותפיסות עולם המושרשות בכולנו לא יכולות להשתנות בפחות ממאה שנה
ואחרי כל זה כן אני רוצה גבר כי יש לי צורך בחום ואהבה של בן זוג ואני לא נמשכת לבנות המין שלי (ובאמת שלפעמים אני מצטערת על כך אבל כמו שאי אפשר להגיד להומואים\לסביות להפסיק להימשך לבני מינם ככה גם אני לא יכולה להימשך לבנות מיני) וגם אם אני פמניסטית (ולא מתביישת להגיד שאני כזו) אני יכולה להגיד שאני רוצה גבר בשביל חום ואהבה וקשר - בדיוק כמו שגברים רוצים נשים

ובאמת שלא שרפו חזיות, מיתוס דפוק. פמניסטיות הפגינו מחוץ לטקס מלכות היופי בארה"ב בשנות השישים זרקו חזיות ועוד כל מיני דברים המסמלים נשיות לפח (גם ריסים מלאכותיות נזרקו שם וגם מחוחים) ואחד מהעיתונאים עיוות את המציאות ואמר ששרפו בארוע חזיות ומאז ועד היום נשאר המיתוס
קצת ידע כללי לא יזיק לאף אחד ואולי לפני שכותבים שטויות כדיי לחקור קודם קצת על האמת...

והשויון עשה לנו רק טוב כי אם לא היה שויון רוב הסיכויים שאת ואני לא היינו יודעות היום לקרוא כי פעם לפני 150 שנה בערך נשים היו נחשבות ללא אינטלגנטיות מספיק בכדיי ללכת ללמוד בבתי ספר (ואני לא מדברת בכלל על הזכות להצביע או הזכות להיות מי שאת רוצה להיות)
כתבות כאלו מוציאות את הפמניזם רע וחבל!! כי אם תקראי קצת פמניזם ותלמדי קצת פמניזם תגלי שיש בו המון דברים טובים והשויון עשה לי ולך ולכל הנשים במדינה הזו טוב (ואני לא אגיד בעולם כי יש עוד הרבה מקומות בעולם בהם עדין מדכאים נשים)
חבל לי שנשנים תופסות את הפמניזם בצורה כזו- זה עוד יבוא לנו בחזרה בפנים וזה מפחיד אותי מאוד!!

חבל
ואת יכולה להיות עקרת בית ולגדל את הילדים שלך בבית אם זה מה שיביא לך להגשמה עצמית רק שלדעתי זה לא מה שיביא לך את ההגשמה העצמית אבל תנסי ואולי תספרי לנו עד כמה את מאושרת, עד כמה את לא מרגישה משרתת שצריכה לספק את צרכי האחרים ושהאחרים מסביבה מתקדמים והיא נשאת תקועה כביסה-בישול-ניקיון
העניים בשויון זה שהנטל בבית גם יתחלק לשנים והריצות אחרי העבודה יהיו פחות קשות מתישות וארוכות- כנראה שבעלך לא שותף בגידול הילדים וחבל.
46. סוד האושר של חיי הנישואים (סרטון) !!
(05.04.11)
47. הוא אשר אמרנו: ההפליה המגדרית פוגעת בנשים !!!
יורם יהודה, עו"ד ,   נע ונד במרחבי השפלה   (05.04.11)
48. חלק נכון וחלק לא
(05.04.11)
אנחנו רוצות גבר אמיתי, גבר שיהיה שם כשקשה לנו
ובו זמנית הוא לא צריך להיות קוף! אישה מטופחת רוצה גם גבר שכזה.
העניין הוא בשיתופיות.
49. "הגבר של פעם" גם עשה מלא דברים שאתן לא אוהבות. די עם זה!
סרסורות של מילים   (05.04.11)
50. צריכה גבר, צריכה איפור... בן אדם הוא לא מוצר צריכה.
דני   (05.04.11)

 מתי משתמשים במונח "צריך"?

 

בדר"כ כלל זה לגבי מוצר כלשהו, או לגבי תחושה כלשהי. ולפעמים, צריכים משהו, משתמשים, וזורקים.

 

כשאשה אומרת שהיא "צריכה" גבר, או צריכה ילד, זה משאיר טעם רע. ככה לא מדברים על בני אדם, אפילו אם הם גברים.

 

 

51. מסתבר שה"שוויון" הוא ישות עצמאית שהורסת מערכות יחסים. אהבתי
לאשה אין קשר אליו   (06.04.11)

 

כשהשוויון הביא תועלת והישגים למין הנשי, הן אלה שמכריזות על עצמן כמי שקידמו ויזמו אותו.

 

כשהתוצאה של השוויון היא משהו שלילי, מבחינתן, הוא הופך באורח פלא לישות עצמאית, שהן ממש לא קשורות בו, לא יזמו אותו ולא קידמו אותו. פתאום הן רק "מייחלות לו", אבל אין להן שום קשר אליו. חס וחלילה. הוא בא כזה, לבד. עלה לארץ עם הפלאשמורה ולא שמנו לב. 

 

"השוויון הוא חבלן מקצועי במערכות יחסים", ולא מי שיזמו את השוויון וקידמו אותו (הוא בטח עשה קורס מכ"ים באדוריים). מי הביא אותו, את החבלן הזה? מאיפה הוא צץ? פויה. לך מפה. אני בדיוק צריכה מערכת יחסים. תחזור אחר כך, כשנוח לי.

 

לכל דבר יש מחיר. ויש מי שלא אוהבות לשלם.

52. קשה למצוא אישה טובה, כנה וישרה, שבאמת רוצה להקים משפחה, בפרט
צביקה ,   מרכז   (06.04.11)
אם מדובר לפרק ב' בחיים.
הלוואי ואצליח למצוא מישהי אמיתית, שמוכנה לצאת איתי לפרק ב' (שלי) בחיים. זה לא פשוט, נשים היום הרבה יותר בררניות, וישנן כאלו שנבהלות ברגע שהן רואות שמערכת היחסים הופכת לרצינית ביותר. גרושות לא מאמינות יותר לאף גבר, ואילו רווקות בין 35 ל- 40 שהתרגלו לחיות לבד, אינן מוכנות להיכנס לזוגיות מחייבת וצמודה. זה פשוט מדהים, גם כאשר אני מזמין, מפנק ועושה הכל, הן בסופו של דבר מקבלות רגליים קרות ומתנצלות שאינן בנויות כרגע לקשר רציני... גם לאחר מס' חודשים... פשוט הזוי ולא ברור... היכן ניתן למצוא את הבחורות של פעם, פשוטות, ללא איפור וסיליקון, נטולות משחקים, צנועות, והגונות, שבאמת מחפשות אהבה וזוגיות? האם יש דבר כזה היום?
53. Ha - great post!I
משה ,   רחובות   (06.04.11)
54. לדביר ממין נקבה שכתבה את הטור
ר.   (06.04.11)
בבקשה תשאירי את ההכללות שלך לעצמך. יש נשים שנמצאות במערכות יחסים מספקות ושיוויוניות ושמחות מכך!
יש נשים שנמצאות במערכות יחסים לא שיוויוניות ולא מרוצות מהחיים. את רוצה להיות עקרת בית? תמצאי גבר שידאג ויעבוד וישלם. אבל אם חס וחלילה הזוגיות שלכם תתפרק, מה תעשי? אין לך מקצוע, אין השכלה (כי היית עסוקה מדי בללדת ילדים). וכשהתפקיד שלך בתור הורה יגמר- מה תעשי? תשבי על הספסל עם כל הזקנות ותחכי לצ'ק של הביטוח הלאומי.
זה אולי מתאים לך- אבל זה ממש לא בראש שלי להיות תלויה באיזה בחור שיביא לי את הגאולה.
יש הרבה דברים שאני רוצה להספיק בחיים חוץ מלהשריץ ילדים ולהחליף חיתולים. זה מה שעושה אותך מאושרת? בהצלחה!
אני אוהבת לקרוא, ללמוד, לעבוד ולדעת שאם אני הולכת לקניות אני לא צריכה לבקש דמי כיס מאף אחד.

את יכולה מבחינתי להמשיך לחיות את חייך כמו שאת רוצה, ותני לנשים כמוני שרוצות קריירה, השכלה, עתיד מקצועי וזוגיות שיוויונית להנות מהחיים שלהן.
אני ממש לא אישה של פעם- לא צריכה את הגבר שלי אלא רוצה אותו. לא צריכה שהוא ישלם עליי בדייט ראשון, יש לי עבודה ואני לומדת לתואר שני- אני אשלם על עצמי. את יודעת מה? אם אני הזמנתי אותו לדייט- אני אציע לשלם עליו...:)

לדעתי זוגיות בריאה גם מאפשרת חופש לשני הצדדים לממש את עצמם מחוץ לתא המשפחתי. הארוס שלי הוא גם לא גבר של פעם...ואם היה נראה קצת פחות שעיר מקוף- אז הייתי אומרת לו להתגלח. את הניאנדרטלים השעירים, הערסים שרואים האח הגדול, ה"ג'נטלמנים כי אין ברירה" וגם את ה"גברברים הציידים" אני משאירה לך ולשכמותך...
55. הפמיניזם הוא המחבל האמיתי במערכות יחסים!
yoni   (06.04.11)

לא יעזרו מלחמות והתכחשויות, ההבדל ההתנהגותי והפזיולוגי בגוף ובמח בין גברים לנשים יצר מעין חלוקת תפקידים שעבדה לא רע בכמה אלפי שנים אחרונות.

אני לא שוביניסט מכבד ומעריך את זוגתי על מעשיה, יש דברים שאני באמת לא יכול ללא עזרתה ואני לא מתבייש בזה.

אם אשה עובדת זה לא אומר שצריך להפוך אותה לגבר ואם היא עקרת בית זה לא אומר שהיא פספסה את הייעוד שלה בחיים בדרך כלל זה ענין של בחירה.

אבל רוח הפמניזם הנושבת בלבלה את הכל ואנשים מרגישים אי נעימות. כי אם הם לא יסכימו לזה מיד יאמרו שהם שובינסטים מצומצמים.

אז הנה, אומר גלויות: פמניזם הורס את הזוגיות.

56. בקיצור, סופסוף מישהי שאיננה לסבית,נורמלית פשוט נורמלית,
אבי   (06.04.11)
57. קראתי את כל התגובות. עכשיו אני
מיכל שלוש   (06.04.11)
מבינה כמה כוח יש למילה הכתובה, איך כל אחד לוקח את מה שהוא קורא ומפרש במושגים שלו. חלק הבינו אותי יותר וחלק פחות. ורק בייננו- שם המשפחה שלי הוא אמור (כן, כמו אהבה..) והוא לא מספר ולא מייצג את שנותיי הכרונולוגיות בעולם.
58. אשה יקרה, שאלי את עצמך
המביט אל הסוף,מרכז   (06.04.11)

האם לא בעצם החלפת את המילה "שוויון" ב"עצמאות?"

האם את שואפת להיות תלותית?

האם לא חשובה לך היכולת האישית שלך כאדם חי נושם ומרגיש?

חשבי על זה.

59. לכל המגיבות נגד....כנסו!!!
יוסי   (06.04.11)

תהיו עצמאיות, תהיו הגברים בבית, תפתחו קריירה, תרוויחו המוןןן, תקדחו, תבנו, תהיו כל מה שאתן רוצות, קשוחות, גבריות, ענייניות, מצחיקו הכלללללללל...

רק תעזבו אותנו כבר עם הפמיניזם שלכם....!!!!!!!!!!!!

אני מוריד את הכובע - אתן יכולות להחליף את הגברים כמעט בהכל.

זכיתן בשיוויון מלא!!! ויותר מכךךך,לרווקות ביניכן - אתן גם לא צריכות להתחיל עם גברים, גברים יתחילו איתכן (טייצ שחור ומגפיים) ואז בכלל - גג העולם.

רק בקשה קטנה-מתישהו אחרי כל הסערה - תחזרו להיות בנות אדם...

הלכתן רחוק מידי - רובכן כבר לא ממש נשיות - למרות המאמץ החיצוני האיפור והמיני...

אגרסיביות, לוחמניות כאילו אנחנו באפריקה...

אני אחרי שלוש שנות רווקות - מודה ומתוודה - מחפש את אישתי באתרים בחול. אני נראה טוב , עובד בהיי טק - בית משלי. יש הכל ברוך השם. אך עדיין לצערי לא פגשתי אחת שהאגו לא השתלט לה על החיים. מאמין שיש אך כנראה כבר מעטות

 

60. ישראל של פעם מול ישראל של היום
דביר   (06.04.11)
הדורות השוביניסטים של פעם הקימו מדינה למופת. הדורות הפמיניסטים של היום מחריבים אותה מבפנים.
בעבר היו בין המינים אהבה, אחווה, הרמוניה, משיכה, רומנטיקה, שיתוף פעולה, אמון, קסם, איזון, מסירות, נאמנות. היום יש בין המינים שנאה, מלחמה, פחד, ניצול, חשדנות, רתיעה, דחייה, עוינות, אינטרסנטיות ואיבה.
בעבר הזוגיות הייתה חזקה, מוסד המשפחה איתן וקשרי ידידות בין חברים היו כנים. היום הזוגיות גוססת, מוסד המשפחה מתפרק ואדם לאדם זאב.
בעבר היו ערכים, כבוד, גאווה לאומית, חריצות, פשטות, תמימות, צניעות, רגשות, חזון, סולידריות, פטריוטיזם. היום יש אגואיזם, ניכור, טפילות, עצלות, סנוביות, תאוות בצע, הדוניזם, גסות רוח, שנאה עצמית, התאכזרות וברבריות.
בעבר הכול היה אמיתי, טבעי, בריא, אנושי, ספונטאני. היום הכול מכאני, מלאכותי, פרימיטיבי, שטחי ופופוליסטי.
בעבר היו תרבות, אמנות, חיי רוח, יצירה, ספרות למופת, שירים למופת, סרטים למופת, ספורט. היום? נאדה.
בעבר גם השמאל וגם הימין דאגו קודם כול למדינה. היום כול אחד דואג רק לעצמו, גם אם עליו לבגוד במדינה לשם כך.
בעבר נשים היו נאמנות לציונות, ליהדות, לעם, למדינה, למשפחה, לצדק. היום נשים נאמנות רק לפמיניזם ולמין הנשי.
בעבר נשים התעסקו באלף ואחד דברים חשובים, תרמו רבות למדינה ולקחו חלק בעשייה ובהקמת המדינה. היום נשים חושבות ומתעסקות רק בפמיניזם, מין, מלחמת מינים והטרדה מינית.
בעבר מחלות כמו דיכאון או אימפוטנציה היו נחלתם של הקשישים. היום כבר אפשר לראות ילדים בני 20 לוקחים פרוזאק או ויאגרה.
בעבר אנשים ידעו להתמודד לבד עם בעיות, להיות אופטימיים, להיות חזקים, לא להתרגש משטויות, לקום אחרי שהם נפלו, להתאושש מהר ולהמשיך הלאה. היום על כול מכה קטנה וכול נגיעה קטנה אנשים עושים טרגדיה לאומית, שוקעים ברחמים עצמיים ודורשים שגם אחרים ירחמו עליהם, משכנעים את עצמם שהם כול כך חלשים ומסכנים שכול חייהם נגמרו וכול העולם צריך לדעת על מר גורלם.
בעבר אנשים רדפו אחר מימוש חזונם וטובת הכלל והיו מוכנים להקריב לשם כך אף את גופם. היום אנשים רודפים רק אחרי כסף, מין, צומי ופרסום, ובדרך מקריבים את נשמתם.
בעבר נשים היו נשים, גברים היו גברים, וכולנו היינו בני אדם. היום גברים ונשים גם יחד מתנהגים כמו בהמות, קוקסינלים, ערסים, כוסיות או ילדים קטנים.
בעבר הייתה הרגשה שאנחנו עם - אומה בעלת עבר, הווה ועתיד מפוארים. היום ההרגשה היא שאנחנו סתם עדר של כבשים ללא שום מכנה משותף מלבד העובדה שכולנו דוברים את אותה השפה, חיים באותה המדינה וגורלנו אותו גורל מר.

לדעתי האשם העיקרי כאן הוא הפמיניזם. גברים הם אלה שיוצרים הכול, גם במישור הפיזי-טכנולוגי וגם במישור הרוחני-ערכי-נפשי. גברים הם אלה שמחזיקים את המדינה מבחינה כלכלית, אידיאולוגית, ביטחונית ותעשייתית. ברגע שדאגתם העיקרית של הגברים מופנית לבעיות של סיפוק צרכי המין, מציאת זוגיות, מלחמות מינים, שמירה על חיי משפחה תקינים והתמודדות עם האשמות פליליות (בעיות שקודם לכן לא היו קיימות בגלל היעדר פמיניזם) היכולת והרצון לתחזק את המדינה יורדים פלאות. ברגע שהפמיניסטיות סירסו את הגברים, הן סירסו את המדינה כולה, חתמו את גורלנו לפשיטת רגל חברתית, מוסרית, חינוכית וערכית והפעילו כאן מנגנון השמדה עצמית שיביא את המדינה לידי חורבן.
אנחנו לא צריכים לשאוף לשוויון אלא לצדק, הגינות ואושר. אם השוויון תורם לצדק אז צריך להיות שוויון, אם השוויון מזיק לצדק ולאושר אז לא צריך להיות שוויון. שוויון זו לא המטרה בחיים, המטרה היא צדק ואושר. הקומוניזם והפמיניזם לא מבינים זאת ולכן מחריבים כול חלקה טובה. העונשים בבתי המשפט צריכים להיות זהים לכולם - כאן צריך להיות שוויון מלא. אבל כשמדובר בעבודות פיזיות קשות הגבר צריך לעשות עבודה יותר קשה מתוך התחשבות בחולשה הפיזית של האישה - ולכן כאן לא צריך להיות שוויון. בקיצור, מי שמחפש שוויון הוא טיפש ועיוור שרוצה משהו אבל לא יודע מה בדיוק הוא רוצה ולמה הוא רוצה את זה.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה