כלכלה  טורים  דריה כנף
פניתי לחברת הסלולר ולא ענו לי - מה לעשות?
דריה כנף
פורסם: 25.11.11, 08:04
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 132 תגובות ב-83 דיונים
61. משרד התקשורת? בדיחה עצובה
חיכיתי שנה לתשובה   (25.11.11)
62. עוברת לכל חברה אחרת- רק לא נשארת באורנג'
אני   (26.11.11)
63. בידקו את החש' שאתם....
מציעה לכולם....   (26.11.11)
מקבלים מחב' הסאלולר שלכם, אותי חייבו על הבזקים ועל שירותים שלא השתמשתי.....
64. נ ראה לי קצת פאתוס בכתבה,,,לא?בוכים? מיואשים? ניתוח לב?
לא קונה   (26.11.11)
65. יש לי ניסיון עם כולם ואורנג' הגרועים ביותר
יוספי, נתניה   (26.11.11)

בכל פעם חיכיתי כמעט שעה לנציג השירות, שלחתי פקסים ומכתבים, ואורנג' חזרו אבל לא בכתב (למעט פעם אחת) אך לא ביטלו חיובי סרק. התנתקתי מהם אחרי שהודעתי בכתב כמובן, ביטלתי את הוראות הקבע ועברתי לפלאפון. הם המשיכו לחייב אותי על אותם שירותים פיקטיביים ומובן שלא יכלו לגבות אז שלחו לי מכתבים דרך משרד עו"ד, התפיחו את ה"חוב" לאלפי שקלים  ואיימו בהוצאה לפועל ללא הליכים משפטיים. פניתי לבית המשפט עם כל הראיות (מזל שפניתי תמיד בכתב). כעת הם מנסים בתרוצים שונים לדחות את המשפט אבל אני לא מתכוון לוותר על כלום. הם הולכים בשיטת מצליח וחבל שב90% מהמקרים אכן מצליח להם. אסור לוותר ולהתייאש. אגב, אף אחד לא מבטיח שהמפעילים החדשים יהיו טובים יותר.

66. כולם שקרנים.
מת מפחד   (26.11.11)
67. פרטנר ומירס לא יראו אותי
אשל ,   חיפה   (26.11.11)

לפני כ 10 שנים,חוייב חשבונה של ביתי ב 50 ש"ח על שיחות כשהנייד היה מפורק, נעול בארון והיא לא בארץ. כשניסיתי לדבר עם פרטנר נתקלתי בחומה אטומה. אני הלקוח הקטן, לא מבין למה חברה גדולה ניהלה איתי "מלחמה" על 50 ש"ח. החלטתי לוותר ו"לתת" להם לנצח. אבל הם .... לא יראו אותי יותר כלקוח.

גם חב' "מירס" לא תראה אותי יותר. קניתי 4 מכשירים בערך כולל של כ 8000 ש"ח, כולם הושבתו תוך תקופה של מספר חודשים. למרות, המשיכו לחייב אותי על נווט קולי, שלא ניווט, לא נתבקש לנווט ולא היה את מי לנווט. בשיחות עם נציגי החברה הייתי על סף דמעות, מעולם לא הושפלתי כל כך... ביקשתי רק שינתקו, אבל בכל שיחה התברר שאני "חייב עוד קצת..." למרות שאין לי מושג על מה... גם כאן שילמתי וויתרתי .... אבל חב' מירס ..... לא תראה אותי יותר. 

68. אפילו לא מציעים לפנות למשרד התקשורת שאמור לפקח על החברות
איזה בושה, אבל נכון   (25.11.11)
במצב נורמלי ודאי היתה מצורפת אצלכם המלצה לפנות למשרד התקשורת אשר אמור לפקח על חברות התקשורת, אבל אצלכם במדור למדתי שמשרד התקשורת זנח פניות ציבור משנת 2010 אז כך שאפשר להבין למה אתם אפילו לא מציעים לפנות אליהם. ממש שערוריה.
69. גם לי ולביתי הורידו עב' שירותים שלא ביקשתי ולא השתמשתי
ירושלמית   (26.11.11)

השרות של אורנג' לוקה בחסר, 5 חודשים לקח לבם לשלוח אלי מסמך שביקשתי, אני ממתינה לכל חב' חדשה אחרת שתצא לשוק....באורנג' לא אשאר!!!

 

70. גם לי שרפו את הזמן עד ש...
רותם ,   ת״א   (25.11.11)
חברת אורנג בזבזו לי חודש שלם של שיחות עם 6 נציגי שירות שונים הגענו להבנות בסיום התהליך, ולתהדמתי החשבונית הגיע שוב עם טעויות חיוב, הרגשתי שחברת אורנג מזלזים בי, כצעד של יאוש פניתי לחברה בשם u-see שילמתי סכום סימלי ולאחר שבוע נדהמתי מהתוצאות הם החזירו לי 500 ש״ח והוזילו לי את החשבונית ב 230 ש״ח לשני קווים, מומלץ בחום

נשלח מהסלולארי שלי
71. פרטנר החברה הגרועה מכולן. יחס מזעזע ללקוחות וותיקים
מחכה לחברות החדשות   (26.11.11)
72. סלקום כל הנזק-לסגור את העסק
מושה ,   חדרה   (26.11.11)
באוקטובר היציאו לי בסלקום ביוזמתם 100 דקות הראשונות חינם לכמה טלפונים שברשותי. שאלתי כמה זה יעלה-שום דבר , ענו. "אתה לקוח וטיק-מגיע לך הטובה"-אמרו. שאלתי אוד כמה פעמים אם הטובה לא כרוכה באיזה תשלום-כלום,אמרו. אך היסתבר התעריף לדקה קפף 80%. בפניה טלפונית המוקדנית לא היתיחסה לבקשה שלי לבטל את התוכנית החדשה שפתאום תפרו לי אלא ניסתה לשכנע אותי כמה התוכנית טובה. כמו תוקי היא חזרה על המילים שלה. נורה התעצבנתי שכך סידרו אותי - אני בן 65 ו%100 נכה. הלחץ דם עלה ולקחתי כל היום כדורים להרגע. אחרי וויקוחים רבים החזירו אותי למה שהיה קודם אבל בשלבים- הפסדתי חודש, דרשתי אותו בחזרה, הבטיחו שיזקו אותי אבל ניתקו לי משום מה את השיחה המזוה- פניתי שוב, ואז היתברר שניתקו לי את התוכנית המשפחתי- פניתי שוב- עכשיו מחכה לחשבונית- נראה מה הם היללו שם. אני שואל-למה לחברה גדולה כל כך כמו סלקום אין אחריות.? למה הם מתנהגים כמו שודדים? התלוננתי למסרד התיקשורת אבל משם לא ענו. הממשלה מפקירה את אזרחים ומרשה לחברות סללולר לשדוד,לגנוב,לשקר. אני דורש לסגור את סלקום
73. הפתרון המושלם!...
ע   (26.11.11)
הכי זול סלולארי מהעבודה!
בדוק!

נשלח מהסלולארי שלי
74. לא וויתרת, זכית וכספך יוחזר
מרגיש דפוק   (26.11.11)
לתבוע, לתבוע ובנוסף גם לתבוע.
סכוי סביר שהטענות [במידה והן צודקות ] יסגרו בהסדר לפני המשפט.
בתביעות קטנות כמובן עד 31900 ש"ח בלבד.
75. והמסקנה!!! אין לרדת מהקו עד שנותנים לכם פתרון כאן ועכשיו
איציק ,   תל אביב   (26.11.11)
76. בפרטנר השרות מצויין! כניראה שמתכוננים למפעילים החדשים
מיקי ,   חיפה   (26.11.11)
77. פניתי ללממונה על התלונות בשרד התקשורת
אמנון   (26.11.11)

פניתי אליו ומהתשובה שקבלתי ממנו בשיחת הטלפון הבנתי שגם הוא מיואש מחברות הסלולר. פניתי אליו בכתב, הוא העביר את התלונה לסלקום, אבל קבלתי מהם תשובה שהם בוקדים - עד היום לא גמרו לבדוק. למה שיגמרו? מי לוחץ עליהם? הנבלים הללו יודעים שלבעל עסק אין יכולת לגשת לתביעות קטנות, ולמשפט רגיל אין לו יכולת כלכלית, לכן הם משתינים עלינו מלמעלה.

 

וראש פירמידת הרשע בסלקום, עמוס שפי-רע מכהן כיו"ר אגודת ידידי האוניברסיטה בתל-אביב. זה מהווה עלבון למוסד שאיש זה משמש בתפקיד כזה

78. היום אין קנסות להתנתק בקלות בלי צעקות
אביגור ,   מרכז   (26.11.11)
אפשר היום להתנתק בלי קנסות מחברות סלולר, כבלים, לוויין ואינטרנט

ראו קישור לאתר משלוח פקסים לניתוק netek c-
www.magialy.com
79. עשיתי בדיוק מה שהמליץ -תגובה 30
לילית ,   ירושלים   (27.11.11)
וזה עזר לי להבין איך הם עבדו עלי -ולכן עזבתי אותם מהר
80. לאחר המתנה ארוכה לנציג ניתקתי
עדן   (27.11.11)
פניתי בכתב יד דרך האתר והפלא ופלא תוך פחות מ- 5 דקות חזר אלי הנציג עם תשובה.
81. הפתרון מתחיל בחברות עצמן ולא בנו, הלקוחות
נירו   (28.11.11)
ההבנה של החברות הנ"ל שהן צריכות להתחיל למצוא דרכים להגיע אלינו, הלקוחות, למצוא את האמון ולהמשיך במערכת יחסים בה אנחנו לא מרגישים שמזלזלים בנו היא זו שתוביל אותן לקדמת ההצלחה. דוגמא טובה לכך היא הבנקאות ההיברידית של מזרחי..
http://youtu.be/NDnUSx1wzQE
82. תבעתי את "נט ויזיןון 013" על 10 אלף שקל
נפגעת "נט ויזיון"   (27.08.12)

על כך שלא ענו לי- לעשרות פניות במשך 3 שנים.

גנבו ממני שנתיים לאחר שלא הייתי לקוחה שלהם.

 

   נט וייזיון יראו אצלי היכן משתין הדג.

83. אין עם מי לדבר...
נירה לבלנק ,   קיבוץ נחשולים   (28.10.12)
שלום לכם. מזה זמן רב אני מנסה לתפוס אותכם בטלפון וזה בלתי אפשרי. מבזבזים גם זמן וגם בריאות. ההודעה בטלפון אומרת "אנו נחזור אליכם בהקדם" לא חוזרים ולא שומעים מכם שום כלום. אני מתה להתנתק מכם ויש לי עוד הרבה שאלות על מצב ההתנהלות שלכם. מה קורה אתכם, למה אי אפשר לדבר איתכם. לא מתאים לי כל "תקישו כך ותקישו כך" ולא יוצא מזה שום כלום. נדמה לי שאתם סתם נוכלים, ומצפצפים ומזלזלים בלקוחות שלכם. אני מאד מקווה שהפעם תחזרו אלי ותענו לי סוף סוף.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה