רכב  דו גלגלי
הונדה קרוס-טורר 1200: יפן שוב מנצחת
אלי פנגס, בלייזר
פורסם: 08.03.12, 18:31
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות ב-31 דיונים
1. אבל המחיר, המחיר
ערן   (08.03.12)
מתי נוכל לשלם מחירים סבירים לאופנועים בארצנו חומסת האזרחים? צריך להיות אופנובנק לעמוד בעלויות הרכישה, הביטוח והחלפים. אח, איזו מדינה!
2. הונדה שם תבימר בכיס הקטנטן
ר   (08.03.12)
3. באזור ה150000 אלף ש"ח........!!!
Lilu ,   ראשון לציון   (08.03.12)
מעניין מי יהיה הפרייר הראשון? אחלה אופנוע הכל טוב ויפה אבל למה כ"כ יקר?
4. תענוג!
bamir   (08.03.12)
פנגס-אין על הכתיבה שלך!

תודה!

נשלח מהסלולארי שלי
5. סחתיין פנגס, נותן בגז. טור יפה, ניסוחים מרנינים, תמשיך ככה!
רוית ,   ר"ג   (09.03.12)
6. כזה אופנוע מכוער לא ראיתי כבר שנים.
הברווזון המכוער.   (08.03.12)
7. פנגס תותח על
תענוג לקרוא   (08.03.12)
פנגס יקירי, כתיבתך משובחת ומשתבחת מכתבה לכתבה. סחתיין!
8. יום יבוא....
אנדרי   (09.03.12)
And you will be mine!!!
Muahahaha

מה שכן אני לא אקנה אותך בארץ, אני אקנה אותך באירופה, ויחצה איתך את אלפים, נעשה קרוס-יורופ ביחד :)
9. מחיר רבותי, מחיר
לירן   (09.03.12)
כתבים תפנימו, קשה להתייחס לכלי רכב (או בכלל מוצר לצורך העניין) ללא מחיר. אם הייתי קורא דו"ח נתונים על פרארי בלי שהיה מפורט מחירה הייתי כנראה שוקל לקנות אחת... עד שהייתי מגלה את המחיר, כנראה.
אין לנו כאן שום נקודת התייחסות. והכתבה הופכת בעצם ללא ממש רלוונטית.
10. אין לך מושג
א.ת.   (09.03.12)
מה לגבי הטריומפ טייגר החדש, טמבל?
11. לא הבנתי - איך מעבירים הילוכים ב- DCT?
יעקב   (09.03.12)
12. פנגז הפגז !!! כמו תמיד כתבה מעולה !!!
איגור   (09.03.12)
פנגז הפגז !!! כמו תמיד כתבה מעולה !!!
13. there is only one bike that has it all
OJS ,   TKY   (09.03.12)
Ducati Diavel Carbon 1200 / Black 2011 Model
וכל מילה מיותרת.
14. זריקת הרגעה
מיקי ,   ראשל"צ   (09.03.12)

הזמנתי את האופנוע הזה לטיול באירופה השנה וחששתי מאוד מהמשקל העצמי שלו.

כניראה שעשיתי בחירה טובה.

15. כתבה מקסימה. תודה
איל   (09.03.12)

נשלח מהאייפון שלי
16. הונדה בייבי, איחור קל. BMW עוד רגע עם דגם חדש. 1250gs
והכתבה...ללקק תאגזוז   (09.03.12)
17. DR800 (BIG) - זה דו"ש אמיתי
רוכב 25 שנה על דושים   (09.03.12)
רכבתי עד היום כ500K ק"מ על ביגים 750/800 של סוזוקי (ב15 שנה).
האופנוע מאפשר שיוט במהירות גוררת שלילה בכביש, וחציית שטח קשה ברכיבת אנדורו אמיתית בנוחיות מדהימה (כבד אבל בידיים הנכונות מטוס בשטח).
מנוע סינגל 800 סמ"ק (מנוע הסינגל הגדול ביותר שיוצר לאופנוע), מומנט מדהים, הספק מספיק (53 כ"ס זה מספיק לאופנוען השפוי), אמינות מדהימה (300K ק"מ לפחות עד לאוברול), טיפולים פשוטים וזולים ו0 תקלות.
מיכל דלק עם 25 ליטר המאפשר רכיבה רצופה מת"א לאילת.
בקיצור..חבל שסוזוקי הפסיקו לייצר DR 800
18. יקר מידי...
מישהו   (09.03.12)
19. יפה מאוד. אם אני לא טועה גם המעבורת דיסקברי עומדת למכירה
יואבב ,   חדרה   (09.03.12)
והיא יותר מהירה ויותר מגניבה.
אבל איך אפשר לעמוד במחירים האלה??
20. אחלה באחלה! כרגיל!
גלעדניר ,   תל אביב   (09.03.12)
מעניין כרגיל.הכתבה והאופנוע.
21. הונדה תמיד מוכיחים שהם צעד אחד לפני כולם...
הנדריX   (10.03.12)
22. נראה אחד לאחד קטמ 990
(10.03.12)
23. מה השטויות האלו לכם? למה לא מביאים XR 600/650 ??????
רוכב שטח   (10.03.12)
רדו כולכם מהעץ, נראה אתכם מרימים גוש מתכת כזה שנפל על הצד. בוכנת lift אוט׳ עוד לא המציאו? ותחשבו מה קורה לרגל שלכם/ן שנתפסת באותו הצד שהאופנוע נפל... ל- BMW הבוכנות boxer לפחות מגינות קצת... יאללה, ניפגש בחוף מכמורת.
24. לא קראתי כתבה אחת שלא פירגנת ...תמוה
יובל   (10.03.12)

חוץ מנקודות שוליות של ביקורת, הכתב אף פעם לא קוטל, כמו יאיר לפיד בראיון..

 

25. זה העתק של דוקאטי מולטיסטרדה לא ב.מ.וו ומי רוצה אוטומט?
אייל ,   תל אביב   (10.03.12)

היפנים כרגיל העתיקו את דוקאטי עם המנוע ויעוד האופנוע, זה אופנוע הרבה יותר ספורטיבי ומותאם לכביש מאשר 1200GS .

אופנוע אוטומט?יש לזה ביקוש רק במדינה אחת

26. פנגס אתה רוכב מעולה וכותב נפלא, אל תקלקל את זה עם ביקורת
אילן   (10.03.12)
ומבחני דרכים. אתה לא באמת בוחן ולא באמת מבקר ונותן ציונים גרועים למי שצריך אז תעזוב את זה
27. כתבה יפה ועניינית תענוג היה לקרוא !
נחום   (10.03.12)
תאורים יפים ומתאימים לרוח הזמן . אין ספק הונדה היא המלך ! סוף סוף פגז לגולגולת הגרמנית !
28. הבעיה עם כניסת אופנועים חדשים לשוק היא...
בן, סן–פרנסיסקו   (10.03.12)
שלוקח שנתיים/שלוש עד שיוצאים לשוק אביזרים שמשביחים את מראה האופנוע, ביצועיו ונוחותו.
לבמוו ג'י.אס 1200 יש שוק אביזרים הגדול בעולם ויותר מאלף חברות עובדות על המצאות ופיתוחים חדשים לאופנוע הזה.

לדעתי, הג'י.אס הרגיל הוא די מכוער אבל הג'.אס אדוונצ'ר הוא האופנוע היפה ביותר שיוצר אי פעם (מחוץ לדוקטי) וקיבל די הרבה פרסים על יופיו וגימורו.

אני קניתי את האדוונצ'ר ב–2008 ומיד החלתי לאבזר אותו. מהרכבת מושב שהותאם במיוחד לישבן שלי בצורת אוכף (500$) ושהוריד 5ס''מ מגובה הישיבה ועד להחלפת מערכת הפליטה כולה שהורידה 20ק''ג ממשקל האופנוע, פתחה את המנוע והעניקה לו ביצועים מאוד מרשימים בנוסף לסאונד חדש ומצ'ואיסטי שמנגן בנימי נישמתך וגורם לך להיות המאושר באדם.

בנוסף לכך הוספתי תיקי צד שחורים מאלומיניום במקום תיקי הצד הקוקסינלים של במוו שבקושי אפשר להכניס בהם ציוד ליומיים במקום לשבועיים. הוספתי גם מגיני מנועים, תיק שיושב על מיכל הדלק, ג'י.פי.אס, סוללה יותר גדולה ומאוד אמינה שניבנתה במיוחד עבור הצבא האמריקאי ובמזל די מתאימה לאופנוע. הגבהת כידון . פנסים נוספים של hid שהופכים לילה ליום ועוד כל מיני אביזרי הגנה לאופנוע ברכיבת שטח.

נכון, למי שרוכב על האופנוע מהבית לעבודה או לטיולים קצרים בסוף שבוע, אין ממש צורך באיבזור, אבל לאחד כמוני שיוצא לטיולים ארוכים בארה''ב, מכסיקו וקנדה, איבזורים זה דבר מאוד מאוד חשוב ובמיוחד לאופנועי דו''ש.

בקיצור. אני שמח לראות שהונדה, שהיא יצרנית היפניות הכי אמינה, יצאה סוף סוף עם דו''ש חדש ורציני, אבל אישית אינני ממליץ להתלהב ולרכוש את האופנוע הזה ולדעתי כדאי להמתין לפחות 3 שנים.

29. כתבה לא מאוזנת
יובל ,   USA   (11.03.12)
"הסוזוקי ויסטרום וההונדה וראדרו פשוטים ומיושנים מכדי לעמוד בסטנדרט"
ממתי משווים תפוח לבננה?
שני האופנועים האלה לא שייכים בכלל לקטגוריית דו"ש כבד וגם עולים חצי.
הדבר השני הוא שמי שבאמת מיושן הם במוו -מנוע לא יעיל שמוציא מעט כ"ס לנפח.
הוא גם לא אמין במיוחד, אבל יש לא דת/כת של מעריצים שרופים שלא רואים אף אחד ממטר
BMW = Bring My Wallet

מר פנגס - אני ממליץ לך להכנס לאתר של חברה בריטית בשם טריומף. הם הוציאו זה עתה אופנוע חדש בשם טייגר אקספלור 1200.
הוא עולה על הבמוו ועל כל אופנוע אחר בקטגוריה בכמעט כל פרמטר.
דו"ש גדול אמיתי ומודרני עם מנוע טריפל חזק.

ממש הרגשתי שזו כתבה מטעם ג. יפית. "הונדה? אני ממליצה!!"
30. הכל נכון, אבל אף פעם לא יהיה לו את את מה שיש לGS
רוני   (11.03.12)
כתבה מצוינת וכנראה שגם אופנוע מוצלח, רק שאלי שכח לכתוב את הדבר שאולי הוא המשמעותי ביותר בשוק הזה, החלום. הגי אס עם כל הטכנולוגיה שלו, הצליח למכור משהוא שאף אופנוע אחר לא הצליח לפניו. אף אופנוע יפני חד וסינטטי, לא יצליח להחליף את ניהול המוניטין המוצלח של הדור הנוכחי של הגי אסים, אף אחד לא מדמין את אצמו חוצה סוונה על המכונה היפנית הזו. הגרמנים יותר מכל טכנולוגיה הצילחו ליצור חוויה שכל התנעה של בוקר בדרך לעבודה מיצרת תחושה של יציאה למסע חוצה גבולות, ואת זה אף גימישות מנוע, מתלים ויכולות היגוי יכול להחליף. 170 אלף שקל משלמים רק על חלומות. 
תגובות נוספות
חזרה לכתבה