אף אחד לא קונה את ההשמצות האלה אז אתם יכולים להפסיק לפרסם השכם וערב דברים הזויים על החברות החדשות ככלל וגולן טלקום בפרט
(כלפי הוט אתם יותר סלחנים... ניגודי עיניניים מישהו? בחייאת, העם לא טיפש ורואה ישר דרכם!)
אם עברו 10,000 איש בואו נעשה חישוב פשוט כמה זה 190 מתוכם שחווים בעיות ...
אחוזים מאוד קטנים......
תמיד יש חבלי לידה עם החברות החדשות
גם כשאני התניידתי זה לא לקח 3 שעות כמובטח ע"פ חוק אלא 5 שעות...
א-בל:
אורנג' גנבו ממני עשרות אלפי שקלים לאורך השנים שהייתי איתם
וכשהיו "תקלות" באורנג' הן היו מסוג אחר:
חייבו אותי על מכשיר שלא הזמנתי (ביטלתי עסקה)
חייבו על דקות גלישה שלא היו ולא נבראו וכן הלאה
לעומת זאת, התקלות של גולן הן חבלי לידה של חברה שרק קמה.
אני מעדיפה לחיות 5 שעות בלי קו טלפון (פשוט פרסמתי בפייסבוק שניתן להשאיר לי הודעות שם באותו ערב ואחזור למחרת) וזהו.
מאותו יום שהתניידתי-
הקו רגיל, הכל נורמלי, הסמסונג שהיה לי באורנג' ממשיך לעבוד מצויין-
והתחושה OH התחושה-
שלא דופקים אותי, שאני לא צריכה לחשבן, שהאינטרנט חופשי
אין על ההנאה הצרופה הזו.
וזה שאורנג' איבדו לקוחה שמדברת המון והכניסה לכיסם המושחת אלפים-
זה רק בונוס נלווה :)
בהצלחה לכולם!