|
31. להשאיר בסיפרייה הלאומית
חלבית משני הצדדים |
|
|
(09.12.14) |
ככה ישמר טוב יותר וגם יהיה נגיש ליותר אנשים ותיירים.יהדות סוריה היא בעלת עבר מפואר וחבל לא להפוך את הנכסים האלו לנגישים. בתור סורית משני הצדדים מאוד ירגש אותי ללכת לראות כתבים אלו.
|
|
|
32. אם היו נהרגים שם חס ושלום, איך היו מצילים אותם כתבי היד? הא
|
|
|
33. אשכנאצים שוב בוזזים אנשים ומתפלאים ששולחים אותם לגזים
|
|
|
כל דבר !!! קצת כבוד!!!!! מגעילים
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
35. האם טובת הכלל מאפשרת החרמת רכוש פרטי ?
על חשיבות הספרים אין עוררין, השאלה היא קניינם של מי הם ? הרעיון של "להלאים" רכוש פרטי כי הוא חשוב הוא מנוגד לכל רעיון של קניין פרטי, או במילים אחרות החשיבות לא נותנת זכות לקחת מאדם את רכושו ( בהנחה שזה שייך לאדם ) אם התובע מדבר בשם "ציבור" ערטילאי שגם ככה אין לו זכויות מיידיות על הרכוש ,הרי ציבור אחד החליף ציבור אחר ואף אדם לא נפגע ( פרט לגאווה מקומית סורית למול גאווה יהודית ישראלית ). אם הספרים שייכים למשה ( לדוגמא ) אז צריך לקנות אותם ממנו , לא לגנוב לא לקחת לא להשאיל ולא בלי רשות !
|
|
|
36. הספרים כלל לא נכתבו בסוריה והם שייכים לעם היהודי!
שרדו בזכות המדינה |
|
|
(09.12.14) |
|
|
|
37. הספרים הוצאו במבצעים נועזים תוך סיכון חיים לא לטובת כיס פרטי
מר חמארה הספרים לא שייכים לך הם היו בחזקתך וטוב ויפה ששמרת עליהם לטובת כלל עם ישראל ר זו המורשת הלאומית של כולנו.
|
|
|
38. הספרייה הלאומית זה המקום שבו צריכים להישמר כל נכסי הרוח
|
|
|
39. השם הנכון הוא כתר ארם צובא
אליהו , |
רחובות |
|
(09.12.14) |
|
|
|
40. ציונות וחמדנות ירדו לעולם שלובות זו בזו
אין האחת בלא השניה |
|
|
(09.12.14) |
|
|
|
41. זה לא כתר ארם צובא זה כתר דמשק. כתר זה מילה נרדפת לספר תורה
|
|
|
אם מדובר ברכוש יהודי אירופה הרי הוא רכוש שנשדד.אם רכוש יהודי המזרח הרי הוא רכוש הכלל.
| |