רכב  תחבורה ציבורית
קו אוטובוס 274 של אגד במבחן. הציון: נכשל
דפנה עורי, 15 דקות
פורסם: 11.01.15, 08:17
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 96 תגובות ב-67 דיונים
31. העיקר מעלים את מחירי הרכבים הפרטיים
(11.01.15)
הרכב מתייקר, הדלק מתייקר, אגרות כבישים מתייקרות.
עושים הכל בשביל שנמשיך לנסוע ברכבים פרטיים.
לא ראיתי סיבה אחת טובה לנסוע באוטובוס מלבד יום שיש לי כמה שעות להרוג ואני מתעצל לחפש חניה. וגם כשהרכב במוסך.
נוצר מצב שבו רוב האנשים שנוסעים באוטובוס נוסעים בגלל שאין להם ברירה אחרת ויש צפיפות נוראית.
32. כאילו מסיעים בקר לשחיטה
די   (11.01.15)
33. 274 הוא גן עדן לעומת 49 של דן - בדוק !
YP165 מגיב מוביל ! ,   gush dan   (12.01.15)
כאחד שנסע בשני הקווים אני יכול לחוות את דעתי ולכתוב כאן שאם קוו 274 קיבל ציון נכשל אז אתם מוזמנים לקוו 49 ואז תחוו את העולם השלישי במיטבו. בעוד שהרפורמות השונות במלך 20 השנים האחרונות הביאו לשיפור מה בקווים אחרים הרי שכל רפורמה נוצלה ע"י גורמים אינטרסנטיים בחברת "דן" לדרדר קוו זה. כך שלפני 15 שנים היה קוו 49 פחות גרוע מהיום וכבר אז חשבתי שגרוע יותר לא יכול להיות אבל התבדיתי. אז מה כ"כ גרוע בקוו הזה ? ! בעצם מה טוב בו ?! לא כלום. החל בנהגים שמדלגים על "טורים" ומוקדנ/ית שתמיד מנסה לחפות על הנהג העבריין, נהגים שמדלגים על תחנות - חברת "דן" יודעת אבל מתעלמת מהתלונות ומשרד התחבורה שמאז שנכנס אליו הזבל הזה ישראל כ"ץ לא מטפל בתלונות הציבור אלא מפנה כל תלונה כזאת לחברת האוטובוסים ע"מ שתבדוק את עצמה, צפיפות נוראית ולכלוך נהגים שלא מפעילים את מערכת ההכרזה על תחנות אלא שומעים מוזיקה בפול ווליום ואם מעירים להם הם מתחילים לריב ועוברים לנהיגה בקצב של צב כמו שאחד מהם אמר לי פעם - עכשיו אני אדאג שאתה תגיע לעבודה רק בצהריים לי לא אכפת אני כבר בעבודה ומקבל משכורת ( חלקם נוהגים כך גם בלי שום סיבה נראית לעין), רוב הנהגים מבצעים עשרות עבירות תנועה במהלך נסיעה אחת נוהגים בפראות, עוצרים בבלימות חירום וכמעט כולם תמיד מגבירים מהירות דווקא לפני הסיבוב מכביש 5 לכביש 4 ולפני צומת גהה כשחוזרים מת"א לפ"ת. תדירות הקוו נמוכה אפילו בשעות השיא - בדרך כלל אני "זוכה" לראות בכל המתנה ל - 49 את כל האוטובוסים משאר הקווים שעוצרים בתחנה עוברים 4-5 פעמים עד שמגיע 49 אחד. גם לוחות הזמנים של קוו זה משתנים בתדירות גבוהה כך שאפילו הנהגים לא בטוחים מתי הם צריכים לצאת לדרך ונדמה שחברת "דן" עושה הכל ע"מ להמאיס אותו עלינו הנוסעים אבל אני לא מתכוון לוותר ואמשיך לנסוע בקוו זה כי בעצם איזו ברירה יש לי אני לקוח שבוי משום שזהו הקוו היחידי שמגיע מעיר מגוריי לאוניברסיטת ת"א בה מחכים לי תלמידיי ע"מ שארביץ בהם משנתי - אך היזהרו נא מהרצאותיי בתחילת היום כי אז אני עדיין נתון תחת הרשמים השליליים אותם חוויתי בקוו 49 וחוזר וחווה אותם בסופו של יום. הצילו !
34. קו 318 מרחובות
(12.01.15)
אחלה נהגים
קו טוב
אבל ארווווווווווווווווך
צריך לבטל בשעות העבודה את הכניסה לבני ברק. כניסה מיותרת בשעות העבודה שמאריכה את הדרך בחצי שעה. (כמה דקות אחר כך ממילא יוצא קו 319 שהוא ישיר לבני ברק)
35. קו 56
דני   (12.01.15)
פשוט גיהנום
36. אנשים נכבדים תתחילו להשתמש בכלי תחבורה איכותיים ויעילים יותר
גנאדי ,   אשדוד   (12.01.15)
גמלים, אופניים, סוסים ועגלות... תוצאה : אוויר צח ובריא, גוף חטוב, בריא ויפה... והכל בחינם... אין צורך לשלם :) יום טוב לכולנו שיהיה פחות פקוק ועצבני
37. נוסע כל בוקר ב274 כבר כמה שנים, קו זוועה, תמיד צפוף.
גבי ,   נס ציונה   (12.01.15)
נהגים סדיסטים או ברקס או קיק דאון, הנוסעים עפים באוטובוס מצד לצד.
38. מהירות וזמן
(12.01.15)
ואז יקח לך עוד רבע שעה ותמצא סיבה נוספת להתמרמר
39. רק רכבת קלה...
מירי ,   תל אביב   (12.01.15)
נו מתי???מאות הנדסאים של רכבת חיים בישראל,נו אז מתי ???אנשים שאמורים להזיז את העבודה נוסעים במכוניות מפוארות ולא רואים את העם סובל יום יום .ומי מפרנס אותם....אנחנו!

נשלח מהאייפד שלי
40. טענות שמופנות נגד הרגולטור ונגד החברה המפעילה!
(12.01.15)
עליה דרך דלת אחורית .שמירה על נת"צ נקי מרכב פרטי ,מסלול הקו, תחנות מודרניות אלו טענות שצריכות להיות מופנות למשרדהתחבורה ולא לחברה המפעילה.ליכלוך אוטובוס הציבור חייב להפנות השאלה לעצמו.שילוט לא תקין באוטובוס, נהג לא אדיב וזהיר .נהג שגובה מחיר נסיעה גבוה משנקבע ,אלו שאלות וטענות לחברה.
41. חברה ביזיון, נהגים מטורפים, נוהגים בטרוף. עברות בלי סוף,
(12.01.15)
אוטובוסים מזהמים, מרעישים, מלוכלכים
42. תמיד מהר יותר לסע באוטו מרחובות לתל אביב
נגד שתולי של אגד   (12.01.15)
וגם פחות צפוף.
רכבת זה סיפור אחר אבל היא יקרה יותר ומצריכה עוד תחבורה ציבורית בשביל להגיע אל ומ תחנת הרכבת בשני הצדדים כך שאם היעד ליד תחנה זה משתלם ואם לא זה כמעט תמיד יוצא אותו זמן כמו נסיעה באוטובוסים (וכאמור זה זמן ארוך יותר מנסיעה ברכב בכל הפקקים)
43. קו 274
אני ,   ראשלצ   (12.01.15)
מלפני 30 שנה הקו היה בעייתי ונשאר בעייתי עמוס ולא עוצר בתחנות נשארו אותו דבר גם בשנת 2015
44. מקרית אליעזר/בת גלים לכרמל: חיילים, תלמידים, מטופלי לין+רמבם
דוחסים ומטיילים בעיר ,   סיוט של שנים   (12.01.15)
45. תפנימו כל עוד הממשלות לדורותיהם "יעדיפו" שניסע באוטו
חולוני   (12.01.15)
כי משם רוב המיסוי וכל הממשלות פשוט לא "יעודדו" תחבורה ציבורית
חד משמעית. במקום להיות יצירתיים במיסוי נכון והוגן בוחרים בדרך הכי קלה
זה האזרח הקטן והפשוט. כל עוד לא יקום איש חזון ובנתיים יש רק "ראש קטן"
נדפקנו, נדפקים ונידפק. תמצית חיינו.
46. "ייעול גאוני" מאגד לקו איטי ומתפתל בחיפה- הורידו חלק מהתחנות
וממשיכים להתפתל לאט ,   באותו מסלול בדיוק   (12.01.15)
47. אני נהג של הקו ואומר שהקו חא מכבד את הציבור!!
נהג מאגד   (12.01.15)
48. כתבה שיקרית
יαη ,   רחובות   (12.01.15)
אני נוסע מרחובות לצפון תל אביב גם ברכב פרטי, גם ברכבת ב274. הכותבת טוענת שנסיעה ברכב פרטי פחות מ20 דקות. זה שטות גמורה. אין מצב שברכב פרטי הנסיעה מרחובות לאוניברסיטה תרד מ40 דקות. הכותבת גם לא רשאית להאשים את חברת האוטובוסים שאין אכיפה על נתיבים ציבוריים. הציון האמיתי לקו ממי שמשתמש בו ללעיתים קרובות הוא 7.
49. ולמה לא לחפור מנהרות לרכבות תחתיות?חסרים בעלי נסיון בעולם?
(12.01.15)
50. נס ציונה העיר הירוקה בישראל
יוסי ש ,   נס ציונה   (12.01.15)
אם אתה בעל רכב שטח ידאגו לך למחלף שלא תתעכב ברמזור ותזהם את האוויר . תחנות האוטובוס נשארו אותו הדבר כבר למעלה מ30 שנה בקיץ השמש מטגנת אותנו כולם מתחבאים מאחורי עמוד , ובחורף אנו מתרטבים מהגשם
51. המדינה מעדיפה שנסע
ברכב פרטי   (12.01.15)
נשלם כפול ממחירו במיסים ועוד 60% מס דלק. הבנתם ?

נשלח מהסלולארי שלי
52. קו 002-מטרופולין בכפר סבא-לרוב כל חצי שעה. ולפעמים דחוס
שווה שיפור מידי   (12.01.15)
=תלמידים ,עגלות קניות מהשוק,עגלות ילדים וקשישים.קו ארוך מאוד. יותר קל להגיע מתל אביב לכפר סבא מאשר ממרכז כפר סבא לשכונת הדרים.סיוט שמתמשך שנים.
53. קו 567 לכפר סבא.דיוק בזמנים,כל 20 דקות,נהגים אדיבים ונקי.
מילה טובה ל 567 ,   רמת גן   (12.01.15)
54. פשוט הזוי שהוא לא מגיע בשעות אחה"צ והערב לתחנה החדשה בראשון!
רועי ,   ראשל"צ   (12.01.15)
הרי רבים מתושבי ראשל"צ גרים במערב החדש, מדוע הוא יכול לצאת מהתחנה בבוקר ולא להגיע אליה גם בערב?!
55. אתם יודעים מה? אנשי שפלה מפונקים? נסו לנסוע בתוך ירושלים. 50
דקות נסיעה ממקום אחד ,   לשני באוטובוס. מזל   (12.01.15)
שאני לא גרה שם...
וזה שיש רכבת קלה לא מבטל את הצורך להשתמש באוטובוס למקרה שחשבתם
56. חווית נסיעה לא נעימה תמיד!!! מלא לחלוטחן וצפוף
נוסעת קבועה 274 + 22   (12.01.15)
על פניו קו טוב ומוד חשןב. מבחינתי אלטרנטיבה לא מוצלחת לרכב בשעות הוהקו מאוד עמוס, המון נוסעים אין סיבה לא לפצל אותו למה מי שמס (לאזור המסגר) . הבעיה הייקרית חוסר חווית נסיעה ואורך הקו מתיש מאוד...
מי שמיע מרחובות צריך לעבור בראשון, ומי שעולה בראשון כמעט תמיד עומד.
שעות אחר הצהריים יותר בעייתיות אין מספיק תדירות מאוווווד צפוף
אגב הבעיה קיימת גם בקו 222 שאמור להיות מהיר יותר אבל לא משפר משמעותית. בפועל 5 דקות בשעות הבוקר.

אני מסכימה עם מי דאמר שהמדיניות היא לעודד רכב פרטי, לבזבז את הזמן ולזהם את הסביבה
57. כל הכבוד על הפרויקט
מפרגנת   (12.01.15)
58. אם ירשו למוניות להיכנס לקו תראו שאגד משפר את השירות כאילו
שמו לו סחוג בתחת   (12.01.15)
59. ***תבדקו בבקשה!! את קו 271 קוי אקספרס בעכו***
עולם שלישי זה כאן   (13.01.15)
זמן עבור נהגי קו זה הוא בגדר המלצה בלבד.
אנו הנוסעים יושבים ומתייבשים ואז מגיעים שני אוטובוסים בבת אחת - ואוספים נוסעים לסירוגין - כל אחד מתחנה אחרת וזה שאחריו מתחנה שזו אחריו...

פעמים רבות הנהגים מתעלמים מהנוסעים הממתינים בתחנה ופשוט חולפים על פנינו.

אנו מבכים את לכתה של "אגד" - שאז זמן היה זמן, יחס לנוסעים ועוד.

60. אין יום שאני לא מקללת בליבי את מתכנני התחנות - עשו כך שאי
רן   (13.01.15)
אי אפשר בכלל לראות איזה אוטובוס מגיע- והתחנות אינן מגנות מפני גשם .
אין מספיק מקום לשבת.
הנדסת אנוש גרועה ביותר!!!
רואים שהם עצמםלא נזקקים לכלי תחבורה זה..
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה