רכב  תחבורה ציבורית
קו אוטובוס 274 של אגד במבחן. הציון: נכשל
דפנה עורי, 15 דקות
פורסם: 11.01.15, 08:17
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 96 תגובות ב-67 דיונים
61. זה כי לא ניסית את 271 "קוי אקספרס" בעכו
אני   (13.01.15)
62. עם רוב נהגי מוניות צריך להתמקח כמו בשוק .
נוסע --הרבה   (13.01.15)
63. זאת הרפורמה של משרד התחבורה. שחיתות טוטלית.
קן צרעות.   (13.01.15)
64. האם יש סיכוי לשינוי?
דרור ,   ת"א   (13.01.15)
הנסיעה באוטובוסים בישראל נועדה אך ורק עבור האוכלוסיה החלשה:
קשישים, תלמידים, עובדים זרים, אנשים חסרי רשיון או כאלה שידם אינה משגת אחזקת רכב פרטי.
לחלקם אין אפילו זכות בחירה, לרובם אין כוח להשפיע - והמשותף לכולם הוא שאין להם אלטרנטיבה תחבורתית.
אף אחד במשרד התחבורה לא סופר אותם ולא חושב שיש צורך לשפר את איכות החיים שלהם בתחום הזה.
שירות האוטובוסים בישראל הוא רק כדי לצאת ידי חובה ולא באמת כדי לשרת את הציבור.
במדינות מתוקנות, התחבורה ציבורית היא חלק מתנאי הרווחה ושיוויון הזכויות הניתנים לאזרחים.
שם אפשר לראות באוטובוס איש עסקים מעונב בדרכו לעבודה, לצד קבצן מרופט.
אבל כל עוד צורת החשיבה לא תשתנה, המצב לא ישתפר.
65. כתבות חשובות!!!
יואב ,   ת"א   (13.01.15)
המשיכו בכתבות המעולות האלה. התחב"צ בישראל חייבת להשתפר וזה יכול לקרות רק אם הלחץ שלנו. הכתבות הם חלק חשוב בכך. תודה
(:
66. כתבות סופר חשובות
(13.01.15)
סוף סוף יש התייחסות בתקשורת למצב המחפיר של התחבורה הציבורית בארץ. תודה לynet ולארגון שעושה את זה.
מה שחסר בעיני בטורים זה תגובה של חברות האוטובוסים או משרד התחבורה לביקורת שמופנית אליהם וכיתד הם מתכוונים להשתפר
67. זה פשוט לא נכון
אסף   (14.01.15)
בירושלים למשל רוב האוטובוסים המפרקיים עובדים על אותם קווים כמו אוטובוסים רגילים. ראה למשל קו 31, 32, 18, 21 והרשימה עוד ארוכה.
רק בקווים מסויימים שהוגדרו כחלופה לרכבת הקלה (ועוברים בנתיב של המסלול ה'כחול' שתוכנן במקור לרכבת) חייבים להיות מפרקיים.

בכל מקרה אני לא חוסך ביקורת ממשרד התחבורה. יש לו חלק מאוד משמעותי במצבה
העגום של התחבורה הציבורית בארץ (למעשה הוא האשם העיקרי).
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה