|
1. חיפה היא עיר מזונחת מאד
זה לא רק התחבורה הציבורית המזעזעת, זה גם התשתיות הרקובות, הרחובות מלאים ליכלוך, הכל ישן ונראה רע. בגלל שרוב אוכלוסיית העיר היא קשישים (אין כמעט צעירים בעיר, כולם ברחו למרכז) ראש העיר מרשה לעצמו לזלזל והתוצאה: חיפה גוססת.
|
|
|
יש לו וולוו עם נהג צמוד.
נשלח מהסלולארי שלי
|
|
|
3. זמני הנסיעה התארכו מאז המטרונית
מאלצים אותנו לעשות הרבה החלפות מאז המטרונית, ואני לא מבין למה לעזאזל האוטובוסים לא יכולים לנסוע במסלול של המטרונית??
|
|
|
5. ארגון 15 דקות, אתם אלופי המיחזור. אתכם לשרה נתניהו
|
|
|
זה שהוא עוהר בבית חולים כרמל עוזר מאוד לאנשים שצריכים להגיע לעבוד וגם לאנשים שגרים שם. אז זה מאריך את הנסיעה בחמש דקות, מה קרה
|
|
|
חיפה עיר כושלת בגלל ראשי העיר הכושלים שכיהנו...פשוט חוסר מזל של ראשי עיר ללא יכולות. יונה יהב הוא טרגדיה לחיפה...אין יכולת ואין כושר ביצוע. מצער שהעיר עם הפוטנציאל הגדול במדינה היא האכזבה הגדולה ביותר: מזוהמת אין עבודה אין עתיד...טרגי ומיאש.
|
|
|
8. אולי תעשו כתבות על קווים עם ציון גבוה?
בכל הכתבות שלכם בסדרה הקווים מקבלים ציון נכשל. זו לא ממש הפתעה או "תחקיר" עיתונאי אם התשובה הסופית ברורה לכולם, נכון?
אז אולי תעשו סדרת כתבות על קווים שאשכרה מקבלים ציונים טובים במבחן שלכם? אני מוכן אפילו להתפשר על ציון סביר.
בהצלחה למצוא קווים כאלו....
נ.ב
בכל כתבה אתם מציינים שאם היה אפשר לתקף את הכרטיס גם מהדלת האחורית אז.... אתם מכירים איזושהי חברת אוטובוסים או קווים שיש להם את האופציה הזו בכלל???
|
|
|
ארבע וחצי שנים אני מתלוננת שלוקח לי להגיע שעה לתחנת הרכבת וחמישים דקות לתל אביב. זה פשוט סיוט. איך ייתכן שקו 133 יהיה הקו היחידי שעובר בציר מורייה לתחנה חוף הכרמל? (132 עובר גם הו אחת לחצי שעה). הדרך לא נגמרת. פעם הייתי נוסעת לתחנת רכבת מרכז - 23, אחר כך 136 ועכשיו גם את זה הפסיקו. אני צריכה ללכת ברגל לכרמלית, וברגל מכיכר פאריז לתחנת הרכבת. כרמלית - קלסטרופוביה חנוקה במיוחד. סיוט של 10 דקות. מה יהיה? אוטו? אין חנייה.
|
|
|
מי שתכנן את התחנות בטח לא נוסע בתחבורה ציבורית. רק שני מקומות ישיבה ?
|
|
|
|
|
|
|
וגם - התחבורה הציבורית מסתיימת ברובה ב 8 בערב, ולחלוטין ב 10. ממקום מגורי בחיפה אין אפשרות לצאת לבילוי במרכז הכרמל אחרי 8 בערב. האוטובוסים מתאיידים אז לחלוטין, אחרי שרוב היום הם נוסעים רק פעם בשעה (30 ו 31, מגיעים בדרך כלל ביחד, במקום לחלק את הנסיעה כך שיגיע אחד מהם פעם ברבע שעה).
|
|
|
מה גם שעוד,לגבי זכאותם של נכים להנחה בקניית נסיעה בודדת(כבת זוג לאישה נכה) נתקלת כל הזמן בתגובה עצבנית וחסרת סבלנות של הנהגים שממהרים לסגור את הדלתות ולהמשיך לדהור,שזכאות ההנחה אינה תקפה לנסיעה בודדת כשאני מציגה לו את הכרטיס,אלה בקניית כרטיסה מלאה.באמת???ואם זה אכן נכון...למה??מה ההגיון?????
|
|
|
יש קווים גרועים יותר.
רואים שגיל יעקב והפעילים שלו לא מבינים כלום בתח"צ.
|
|
|
17. נסו את קו 171 ממעפילים הבנים ב7:30
לעשות צדק! , |
חולון |
|
(09.02.15) |
ואז תראו שטווח הדירוג עלול להיות שלילי.
|
|
|
18. שכחתם את קו 95 ראשל"צ-חולון-אזור... נוראי. הכי נוראי באזור
אני , |
ראשון לציון |
|
(09.02.15) |
|
|
|
רבותי זה לא נכון. בשנתיים האחרונות הוכנסו שיפורים בקווי אגד: תגבור קו מחוף הכרמל לטכניון, קווי לילה שלא קיים בעוצמה כמו בשאר הערים בארץ. הבעיה היא לא בקו עצמו אלא כל הציר שלא מקבל מספיק עדיפות, לא מציבים מספיק עמדות כרטוס. חלק ממה שנכתב פשוט לא נכון
|
|
|
20. העיקר שיונה יהב עושה "צאו בחוץ" ופרסומות ברדיו
הבחיהר בתחנות המעוצבות והצרות היא יריקה בפניה של האוכלוסיה המבוגרת והנזקקת לאוטובוסים. אין יותר כבשת הרש מזה. את המעט שהיה למשתמשי האוטובוס - הגנה מגשם - הוא לקח להם ולא הסתובב אפילו להביט בהם נרטבים.
הדבר היחיד שיונה יהב מצטיין בו הוא פרסומות מטורפות לעצמו, וכמובן קשר מהיר אל משפחת עופר לפיה יישק דבר בעיר חיפה.
|
|
|
21. לגבי עיצוב התחנות והנסיעה
אכן לא יכלתי שלא להתפלא מול התחנות החדשות המגוחחות וחסרות כל ההגיון שעד היום אני לא מבינה מה גרם לעריית חיפה להשקיעה כל כך הרבה כסף בלהחליף את התחנות הישנות שאכן נזקקו להחלפה בתחנות החדשות המגוחחות האלו שאין בהן שום תועלת כתחנת אוטובוס,,אכן סתם סוג של סככה מינמימאלית עם שתי מקומות ישיבה,חוסר הגיון מול בזבוז כסף מוחלט!!!!בבקשה שמישהו אי שם יסביר לי מה לעזאזל התחנות ההזויות האלו?? זה מה שעבר במחשבתי כל פעם שראיתי שמחליפים תחנה ישנה שאכן זקוקה נואשות להחלפה בתחנות האלו... ולגבי נסיעת הבנהגים,אמ...זה כבר משהו שמשותף לכל נהגי התחבורה הציבורית בישראל : איך נותנים להם רשיון נהיגה???ועוד במיוחד שהם לוקחים כזאת אחראיות עצומה של להסיע את הציבור?? אין נסיעה שלא פועם ליבי ומנסה הגיונית להבין.אולי הם נתונים תחת לחץ פיטורין של עמידה בלוח זמנים?!ואם כן,לא הגיע הזמן לעשות משהו כדי לשנות את הדרך המזעזעת שהמערכת פועלת ובשביל מה?כסף?מה באמת?טסים כמו מטורפים כמו באיזה תחרות של המירוץ למליון ושלא נדבר על גוש דן והעבירות הבלתי פוסקות - באדום!!! נשים זקנות בקושי מצליחות לשלם והנהג פשוט טססססס וגם החוסר אכפתיות של אנשים שרצים לתחנה והנהג מסתלק ולא פותח את הדלת!ושהנהג לא טורח להוריד את האוטובוס כדי להקל על אנשים עם מוגבליות לעלות !כח מה?זה לוקח עוד כמה שניות מהלוז שהוא בלחץ לעמוד בו??העיצוב החדש של האוטובוסים החדשים שזה גם מטריף אותי,הכסאות הראשונים שפעם גדלנו עליהם כיחס כבוד לקשיש ולמוגבילים,אפילו מטפס הרים מקצועי מתקשה לעלות עליהם!!!חחחח....פשוט טימטום!כל כך התפלאתי פתאום לראות לראות את הכתבה הזאת ויש כל כך הרבה מה להגיד!איפה התשובות!
|
|
|
22. נו סוף סוף הגעתם לעיר בה התחבורה הגרועה ביותר!
וצדק מי שתיאר מצב בו התושבים שבויים בידי התחבורה המסורבלת....מי שאין לו רכב פרטי פשוט ס ו ב ל!
|
|
|
23. מעניין אם פעם תגידו משהו חיובי על קו כלשהו...
או שאתם יודעים רק לקטול וללכלך?
|
|
|
התחבורה בחיפה היא מכה רצינית, אחת הבעיות הקשות ביותר של העיר.
|
|
|
25. כתבה שקרית
נוסעת בתחב' ציבורית , |
חיפה |
|
(09.02.15) |
אוטובוס כל 6-7 דקות ממרכז הכרמל למרכזית חוף כרמל, קווים 132, 133 ו-3. מאחוזה (ציר מוריה) - כל 12-15 דקות, 132 ו-133 לאורך רוב שעות היום. באופן כללי, כמשתמשת קבועה בתחבורה ציבורית, אני יכולה להעיד שברוב השכונות בחיפה היא עובדת היטב, גם קוים ישירים וגם שילובים של מספר קוים. פחות נסיעות ברכב פרטי - פחות פקקי תנועה
|
|
|
26. אני מזמין לעשות סקר על קו דן 189 מרמת החייל לרכבת אוניברסיטה
באזור של 18:00.
כל כך דחוס שלא תמיד ניתן להיכנס גם מהדלת האחורית.
מקום ישיבה בתחנת האוטובוס? הצחקתם...
|
|
|
27. תבדקו את קו 18א באשקלון קו נוראייי בא פעם בשעה אם בכלל
|
|
|
28. הארנונה בחיפה היא הכי יקרה בארץ
ומצד שני - התחבורה הציבורית בחיפה היא הכי גרועה בארץ. שני הנתונים האלה מסבירים למה חיפה היא גיהנום.
|
|
|
30. קו 37 מהרכבת ברחובות לישובי הסביבה יוצא ברגע שמגיעה הרכבת רי
הקו לישובי הסביבה יוצא ברגע שהרכבת עוצרת ולא מחכה לנוסעים . שצריכים לחכות שעה.
| |