|
1. אולי שיימינג טוב יגרום ללוטן הזה לזחול חזרה למנהרה ממנה יצא
|
|
|
2. הכביש הסולרי יותר מגניב
|
|
|
3. בסוף שנות ה-60' סלל צה"ל כבישי פלסטיק באיזור הביצות בתעלה
למי שזוכר- הכבישים הללו היו באזור צפון צפון קו המעוזים ("טמפו" שהיה המופגז ביותר) צפונית לקנטרה ועד לאזור הגבול היבשתי עם המצרים בתקופה ההיא, לא רחוק מפורט פואד ועד לאזור מעוז בודפשט
|
|
|
4. על תתאמצו גם ככה המוסלמים יהרסו הכל
|
|
|
5. שכחתם חיסרון מרכזי: יקח ג'ובים לכל עובדי מעצ... אין סיכוי
שהם יתנו לזה לקרות |
|
|
(12.07.15) |
|
|
|
ובמיקרה של שריפה? יצתרכו לכבות גם את הכביש
|
|
|
|
|
8. מזכיר את המשחק מירוץ מכוניות של פעם
זה עם השלטים של התאוצה.. שיחברו כבר פסי מתכת ונוכל להוריד את המנוע.. חחח...
|
|
|
9. איך משקל קל מאפשר מצע רך ?
הרי המשקל שהכביש צריך לשאת נגזר מן המשאיות שנוסעות עליו ולא ממשקלו העצמי.
|
|
|
10. זה לא דליק ? אם יש תאונה והתלקחות של להבות, זה לא מסוכן ?
פלטיק בדר"כ גם דליק , |
לא ? |
|
(12.07.15) |
|
|
|
11. הולנדים חכמים, מתתי אצלינו...?
|
|
|
12. מהנדס חומרים ופלסטיקה
מה לגבי בטיחות אש? פלסטיק (שרבים מתוצריו נכנסים להגדרת "תרמופלסטיק" על שם התכונות שהוא מגלה תחת חום) הוא ברובו נפט ונקודת ההצתה נמוכה ביחס לחומרים אחרים.
|
|
|
13. מעניין איזה ריח עושה צ'אלנג'ר כשהיא חורכת צמיגים
יצטרכו לתקן את כל הבורות שהיא תשאיר...
|
|
|
14. איך פותרים הבעיה כשהמצע עקום ואינו מישורי? הר / עמק
|
|
|
ש...כצ"לה..שר התחבורה אין סיכוי ! הוא מבין רק בבורקס והן לא מפלסטיק !
|
|
|
16. לשלוח לינק לישראל כץ, לאוטוסטרדות אופניים, יש גם כביש סולרי
|
|
|
פלסטיק יכול להיות עמיד באש ללא בעיה, הבעיה היא נקודת ההתכה שלו, בעת שריפה כמו שתיארת, הוא עלול להינמס ולחשוף ולשרוף את כבלי החשמל שמאוחסנים מתחתיו ובכך לגרום לאסון גדול יותר, שלא לדבר על אירועי ונדליזם של שריפות על כבישי פלסטיק
|
|
|
18. הולנדים חכמים יותר מישראלים כי הם מקדשים את איכות החיים
ולא את המדינה וכלכלתה. בישראל, המדינה היא מעל האזרח וכל מהות החיים היא העבודה הקשה של מעמד הביניים, שנושא את המדינה בידיו.
זה שהכלכלה ההולנדית לא רעה בכלל (וגם נחשבת לחזקה יותר מהישראלית), זה רק תוצר לוואי.
|
|
|
19. ערכי התנגדות להחלקה נמוכים
כביש שכזה מועד להחלקה. ההתנגדות להחלקה שלו מאוד נמוכה. צריך להמתין לעוד פרטים.
|
|
|
20. כמעט כל מה שנשמע סביר והגיוני, אבל:
DANY - דני , |
TORONTO - טורונטו |
|
(13.07.15) |
כמעט כל מה שנשמע סביר והגיוני, אבל: - "חלקים קלים המאפשרים הקמה פשוטה גם על מצע רך" - הם לא יכולים לשים את המבנה על אדמה רכה, בגלל המשקל של המכוניות, המשאיות, וכו '. - "הקמה זולה משמעותית וללא צורך בכלים הכבד" - כדי להכין את המצע צריכים כלים כבדים. איך הם עובדים את הכביש בסלעים? איך לשטח את הבסיס?
|
|
|
21. ברגע שאין "חסרונות" זה סימן לספין
אז, שלא עבדו עליכם |
|
|
(13.07.15) |
|
|
|
22. ברור שמי שחשב על הרעיון ,לא חשב עד הסוף.
המצע של חלקי הכביש צריך להיות זהה למצע האספלט. מה לעשות לכל משטח כביש נדרשת תמיכה. עלות הייצור של לוחות הכביש היא גבוהה ברמות בלתי סבירות. מדובר במכונה המייצרת לוח מערב רב של חומרים שונים. אשר נדרש לשלבם לחומר אחד. הגנת UV לכביש זה בעייתית במיוחד עקב החומרים השונים. הגנת אש ,גם היא בעייתית. רוצים עוד , עמידות הטמפרטורה רחוקה מהטווח שמוצג בכתבה. שורה תחתונה, אף אחד לא ביצע לימוד מעמיק.
|
|
|
הפלסטיק לא עמיד נגד שריפות. ובמקרה של תאונה הכביש יתלקח .
|
|
|
24. אולי שר התחבורה העייף שלנו ירים את הכפפה ויקדם ניסוי ?
טוב , אני סתם חולם |
|
|
(13.07.15) |
|
|
|
25. לא מכיר פלסטיק שלא מתכלה בשמש
בזמן ממש מהיר. השמש שוברת את קשרי המולקולות של הפולימר וזה עוד לפני שהוא צריך לקבל עליו עומסים. גם ציפוי UV לא עמיד בשריטות ואין לו עמידות גבוהה של שנים. מעבר לעמידות באש מה לגבי תיקון אם יש סדק או בור או שבר ? כמה זה אפשרי אם בכלל ? מעניין גם הרעיון של "הזעה" של פלסטיק תחת חום ושמש - ואחיזת הכביש של הצמיגים בהתאם גם בגשם - ואם צריך לחספס אז יש אובדן אנרגיה לרכבים - בזבוז דלק.
|
|
|
26. זה יהרוס את כל חדוות פתיחת וסגירת הכבישים בשיטת הריצ'רץ'
הרי בארץ קודם סוללים כביש ורק אח"כ נזכרים שצריך להכניס מתחת צנרת וניקוז וכבלי חשמל.
|
|
|
|
|
30. האם הכביש פולט חומרים מסוכנים עם החשיפה לשמש?
| |