|
1. הונדה החלה לפני טויוטה
רועי תפרגן יותר, הראשונה שנמכרה הייתה הונדה קלארטי שנתיים לפני טויוטה!! בתחום זה הראשוניות של הונדה ובגדול
|
|
|
2. הונדה, מלכת המכוניות הספורטיביות.
כמו שהיא עשתה עם ההונדה סיוויק בשנות ה 90 היא תעשה גם עכשיו, קטן עליה.
לא מבין איך שאר יצרני הרכב עוד לא פשטו רגל כשהם צריכים להתמודד עם חיה כמו הונדה.
|
|
|
3. אין על טויוטה או הונדה !!
|
|
|
4. הונדה היצרן הכי אמין והאיכותי ביותר בתעשיית הרכב.
רכבים איכותיים שעשויים בתחזוקה נכונה לשרוד עשרים שנה ויותר ללא תקלות. הקנייה מעט יותר יקרה אבל הרווח מתקבל בהוצאות אחזקה אפסיות לאורך זמן.
|
|
|
5. גם אני רוצה לקבל כסף על TALKBACK איך עושים את זה?
מקווה שתפרסמו
|
|
|
6. איזה כיעור, למה??? הרי הם יודעים לעצב!
|
|
|
7. השאלה אם הוא מייצר מימן תוך כדי הנסיעה?
ניתן לייצר מימן ממים, בתהליך אלקטרוליזם בשם hho, מפרקים את המים למימן וחמצן עם זרם חשמלי שהמנוע מפיק גם ככה בתנועת הסיבוב... יש הרבה דיבורים על רכב מונע מים, אבל לא הוכיחו כזה דבר, שכן הפירוק של המימן דורש יותר מידי אנרגיה, אבל רכב מונע מימן שמייצר מימן תוך כדי נסיעה ממים יוכל לחסוך 20-30% צריכת גז...
|
|
|
אפשר לאכול פסוליה תוך כדי נסיעה וליצר מתאן...
|
|
|
9. זה נוסע על מימן רק כשהאוטו בבדיקה
בשאר הזמן הוא נוסע על פחם
|
|
|
10. העיצוב נכנב ממאזדה?
חולה הונדה לשעבר |
|
|
(30.09.15) |
איבדו כל מקוריות. חבל...
|
|
|
בלוס אנג'לס - במקום שבו יש כבר רשת של תחנות דלק מימן יש כבר די הרבה יצרנים עם רכבי מימן .. יונדאי למשל מריצים את הטוסון בגירסת FUEL CELL .. ועוד כמה צדיקים
|
|
|
12. איך זה בדיוק משחרר את יפן מהתלות באנרגיה גרעינית?
מימן אינו מקור אנרגיה זמין בטבע. הפקת מימן ממים מצריכה אנרגיה. בדרך כלל חשמלית.
|
|
|
איפה את עובד? אין על הונדה גם לא באמריקה. פשוט מכוניות מעולות. נקודה
|
|
|
14. סבבה על הטכנולוגיה, אבל למה האוטו חייב להיות כזה מכוער?
אני לא מבין למה מתעקשים לעשות מכוניות היברידיות ומימניות עם עיצוב "מיוחד" שזו מילה אחרת ל "מכוער פחד".
מה הסיפור ?! שיתנו לזה מספר דגם שונה..למה להרוס את העיצוב ? (הגם ככה לא משהו, אצל הונדה וטויוטה)
|
|
|
נראה לי שהקרבורטור ירד לרדיאטור ועשה שם סבטוחה.
|
|
|
16. זה בסדר אין צורך לייבא את זה לארץ כי ברגע שזה ידרוך פה המימן
|
|
|
17. המיימן מיצר חשמל למנוע חשמלי ,עדיף סוללה.
מערכת מסורבלת ומיותרת,
שישקיעו בסוללות חדישות והתמחות טעינה.
|
|
|
18. חושב שבמוו הציגו רכב על מימן לפני איזה 20 שנה
לא תפס
|
|
|
19. כבר ב 2005 הונדה הציגו מכונית מימן CRARITY שנבחנה בטופ גיר
הרכב היה הצלחה גדולה ונוסעת עד היום בקליפורניה אבל כנראה "כוחות נסתרים" מעקבים את הייצור השוטף. נכון שהפקת המימן הנוזלי קצת דורשת אנרגיה אבל ניתן להפיקה מהשמש !!!
|
|
|
20. צודק בהחלט. זה קרה לי והונדה קנדה סירבה לקחת אחריות
בעל HONDA ODYSSEY |
|
|
(02.10.15) |
הונדה יודעת לייצר מנועים אך לא גירים.
|
|
|
21. כן. לעבור מדלק דליק ונפיץ למימן...כן. תסעדו אתם עם זה...
אני מעדיף את החשמלית של טסלה. הפיילוט של החלפת הסוללה שלה טרם הסתיים. כשזה יקרה, זמן החלפת הסוללה יהיה קצר הרבה יותר מזמן מילוי המימן (יעלה כמו מילוי מיכל דלק רגיל) שלא לדבר על הבטיחות, הביטחון והאפשרות לטעון את הרכב חינם לכל חייו מהשמש עם פאנלים סולאריים שנצילותם ואיכותם רק הולכת ומשתבחת בקצב מעולה (בטח עד שזה יגיע לארץ הקודש, עם השמש הבלתי נגמרת שלנו)
אבל לך תבין בני אדם. נוסעים עם מיכל דלק דליק ונפיץ, מכוניות נשרפות להם כל שני וחמישי, שלא לדבר על תחנות דלק, על הזיהום, על דליפות, שינוע, אחסון...
שתבינו. בעוד כשנה מפעל הסוללות של טסלה (בשיתוף פנאסוניק והגדול ביותר בעולם מכל המפעלים הקיימים כיום גם יחד), בשיתוף עם חברה נוספת של אותו מנכ״ל (אילון מאסק Elon Musk) בשם סולאר סיטי יאפשרו לכל אמריקאי, אירופאי, אוסטרלי, סיני ויפני: 1. לרכוש רכב טסלה כמובן, מודל אס הסדאן או מודלק אקס שהוצגה והחלו למסור אותה לראשוני המזמינים רק אמש 2. להתקין פאנלים סולאריים על גג הבית (בעוד כשנה יגיעו לשוק כאלו שנצילותם כ45%) 3. לרכוש סוללת טסלה לבית (Tesla PowerWall) תקראו על זה כבר היום. 4. להתנתק מחברות החשמל למיניהן (גם אם אתם גרים באיזור נידח, ללא תשתית הולכה. לא צריך טובות) 5. למלא את הטסלה וגם את הבית בחשמל חינם לכל החיים. נקי. בטיחותי. זול. עצמאי (!!!) ומהיר.
אגב, טווח הנסיעה על סוללות טסלה עם הסוללות החדשות מהמפעל יגיע לפי 2 ממה שהוא היום (כ-900-1000 ק״מ לטעינה)
אני נשאר עם אילון מאסק, טסלה מוטורס והשמש.
| |