כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
קופסת האינטרנט החדשה של פרטנר: משתלם?
מירב קריסטל
פורסם: 16.02.16, 14:11
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 51 תגובות ב-40 דיונים
31. בדיחה של 60 ג׳יגה
עמרי   (16.02.16)
אל תפלו בפח. מה שווה מהירות של 100 מגה ב 135 שקל אם תוך יומיים נגמרת הכמות של החבילה?! עדיף כבר לשלם לבזק 140 ולגלוש 100 מגה כמה שרוצים. פשוט חברה בדיחה. מקווה שיפשטו רגל בקרוב! מחכה ליום שגולן טלקום ישווקו את הקופסא שלהם.
32. מה לגבי הקרינה???????
ליאור ,   חיפה   (17.02.16)
וגם מי שמגביל אותי בהורדה שלא יצפה שאני אהיה לקוח שלו, יופי לכם פרטנר ש 90 אחוז מהלקוחות לא מנצלים גיגה בחודש, יש כאלה שכן והגבלת גישה זה בושה
33. יש לי לפחות איזה 5 סיבות אפשריות לפסןח אותכם על הסף.
גיורא ,   חדרה   (17.02.16)
הכישלון שלכם צפוי וברור... מי ישלם יותר ממאה שקל על כולה 60 ג׳יגהבייט תעבורה? שזה בערך המשקל של 3 סרטים ב full hd באורך מלא! אי אפשר לעשות גם סטרימינג כי החבילה הזו תיגמר תוך יומיים במקרה הטוב וזה מצחיק שזו גם רשת ביתית... כמה מחשבים ימצצו את החבילת גלישה בכלום זמן בשימוש רגיל... ועוד לא דיברנו על פינגים גבוהים... עלות גבוהה... חבל
34. רק אינטרנט קווי , במיוחד שיש ילדים בבית
תחברו כמה כבלי רשת   (16.02.16)
35. 60 גיגה נגמר בשש שעות הורדה
איתן   (16.02.16)
36. כל יום מוריד לפחות 3-4 ג'יגה
בוער   (16.02.16)
כלומר 90-120 לחודש
מתחת למאה אין על מה לדבר!
37. חוות דעת על פרטנר
רמי ,   חדרה   (01.12.16)
להחלפת מכשיר יחס מס 1 שכולל קפה ועוגה
להחלפת מסלול יחס מס 2 מסוג 3 ניתוק שיחה
38. פרטנר גנבים
רמי ,   חדרה   (01.12.16)
פרטנר שקרנים וגנבים
39. חברה גרועה - אל תתפתו
פבל ,   חולון   (30.06.17)
לפני שעברתי דירה, היה לי אינטרנט עם תשתית של בזק וספק של פרטנר. כשביקשתי להעביר את האינטרנט לדירה החדשה, הנציגה שיקרה לי שהתשתית של בזק לא מכסה את הדירה החדשה, במטרה לדחוף לי את הנתב והחבילה החדשה שלהם, ומבלי לציין שהחבילה שלהם מוגבלת. מיותר לציין שגמרתי את ה 60GB תוך יום וחצי ואחרי שירות לקוחות מזעזע, התנתקתי ובלית ברירה עברתי להוט.
40. פרטנר לא כדאי!
אנונימי   (28.11.17)
חברה שלא נותנת שירות נורמאלי!
אישה מבוגרת שבעלה נפטר לא מזמן, התקשרה.להודיעה על תקלה באינטרנט הם הביאו לה טכנאי, הוא אמר לה שהבעיה באינטרנט שהוא איטי והיא צריכה לשלם עוד כסף.
היא התקשרה.לשירות לקוחות חיכתה שם יותר משעה וחצי ועד שענו לה התחילו להעביר אותה ממחלקה למחלקה. ס''הכ ישבה על הטלפון כשעתיים וקצת.
ובסוף אמרו לה ''כן כן מצטערים אנחנו נטפל בך בהמשך'' וניתקו!
הבעיה באינטרנט ממשיכה ועדיין כשמתקשרים מעבירים אותה ממחלקה למחלקה כמו יויו ואז מנתקים!
חברים לא מומלץ בכלל החברה הזאת!!!
ויש המוןןןן סיפורים כאלה שקראתי כאן.
הם לוקחים כסף על כלום תחסכו לכם כאב ראש!!!!
תגובות קודמות
חזרה לכתבה