רכב  מגזין
החשמליות מגיעות - אלה שכבר כאן, ואלה שעוד לא
ניר בן זקן
פורסם: 03.02.17, 09:37
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 114 תגובות ב-60 דיונים
31. תביאו כבר טסלה לארץ!!
ניקולאי   (04.02.17)
מספיק עם מדינת המונופולים הזאת
32. זה לא נכון
יובל   (03.02.17)
גם סישראל אפשר להטעין רכב משקע ביתי - זה פשוט יקח הרבה שעות. עמדת טעינה מאפשרת הטענה בזרם יותר גבוה (בין השאר) ולכן מאפשרת טעינה הרבה יותר מהירה.

אני הזמנתי BMW i3 (עוד לא הגיעה...) ועמדת הטענה מאפשרת טעינה ב 3 שעות במקום 8-9 שעות.

זה נכון שבימי Better Place העליזים היו דיבורים על עמדות טעינה מנוהלות - אבל זה כבר לא רלוונטי...
33. שקע מנוהל , גזר דין מוות לרכב חשמלי בישראל
תוסר קללת אגסי   (03.02.17)
34. follow. the money
אלכס   (03.02.17)
או במילים פשוטות יותר - לא משנה מה מחיר בחול, המדינה לא תוותר על 100% מס שהיא לוקחת ברכישה ועל 120% מס על דלק שהאוטו ישתה, והכי חשוב שישתה כמה שיותר לכל קילומטר כביש. זאת הסיבה העיקרית להעדר מכוניות 1 ליטר טורבו דיזל. מנוע שקיים ברוב הדגמים באירופה. כזה שעושה 30~32 קמ לליטר. נראה לעם שמדינה תרשה לכם לנסוע כל כך הרבה וכמעט לא לשלם על זה ?
35. שקע מנוהל גזר דין מוות לרכב חשמלי בישראל
תוסר קללת אגסי   (03.02.17)
36. כל "הרכב החשמלי" הוא רמאות אחת גדולה:
(03.02.17)
1. לאחר שלושה חודשים, הסוללה מאבדת 30% מההספק שלה. לאחר שבעה חודשים, היא מאבדת 70% מההספק שלה.
לכן צריך להחליפה כל כמה חודשים.

2. טווח נסיעתה האמיתי עם מזגן הוא הוא 50-100 ק"מ בלבד.

3. טווח נסיעתה האמיתי עם מזגן ועם נוסעים הוא 20-50 ק"מ בלבד.

ה"המצאה" הזאת היא בדיחה. זה בסך הכל מלגזה חשמלית או קלנועית חשמלית בצורה של אוטו.


37. אין כבר ספק ,מכוניות חשמליות הם העתיד.
(03.02.17)
כמו בכל דבר חדש, יש חבלי ילדות, הכל רק הולך ומתקדם, עוד ועוד יצרנים נכנסים לתחום, כולם הבינו שזה העתיד.תוך מספר שנים זה יהיה מובן מאליו, וגם הטווח ישתפר. הבעיה תהיה לממשלה איך יגזרו את קופון הדלק שלהם. אבל יש שם חברה מאד יצירתיים כבר ימצאו דרך איך לסחוט אותנו.בהצלחה.
38. הגיע הזמן להפוך את גופי הרכבים לתאים פוטו אלקטריים קולטי שמש
אושרי   (04.02.17)
39. ל34
Avi   (04.02.17)
כמה שאתה צודק.. המדינה. הרגה את הדיזל רק בגלל שזה לא שורף דלק
40. הקלות האוצר על מס של 10% על רכב חשמלי מתמססות.היבואן קובע את
פיפי מהמקפצה   (04.02.17)
מחיר הבסיס ובכך מרמה את הצרכנים .
מחיר רכב כזה באירופה 85 אלף שח .
מס הרכב שם לרכב חשמלי דומה לארץ .
המסקנה היבואן לא באמת רוצה תחרות מרכב חשמלי . (פחות טיפולים ,פחות חלפים ).
איפה מפקח משרד האוצר ?????
41. לכאורה חשמל הוא פתרון מושלם כי
נהג מונית ,   המרכז   (04.02.17)
המכונית שקטה. מחיר החשמל נמוך ועלויות תיקון.
תכלס אנו נאכל הרבה מרור מהרכב הזה ( תראו את קוני better place )
ההמלצה שלי לחכות מספר שנים ולתת לאחרים להשתפשף על הרכב.
עוד 10-20 שנה יהיו מכוניות עם טווח גדול וטעינה זולה ואז שווה יהיה להיכנס לתחום.
נ.ב. הקרינה ברכב גבוהה. מי שנוסע 60 שעות בשבוע יקבל את הרכב וסרטן בתור עסקת חבילה
42. רק טסלה מודל S ! ואם כבר אז רק P100 D!!
(04.02.17)
43. מניסיון של חבר שהתפתח לקנות ניסן ליין לפני כשנתיים
ליאור   (04.02.17)
טווח נסיעה כחצי ממה שמובא (פחות בקיץ יוצא
תר בחורף) . שירות ? קרסו. והמבין יבין. היה ריקוד להחלפת הסוללות לדגם חדיש הם לא שמעו על כך.
בקיצור עד אשר סוללות כמו של טלסה תהיינה נפוצות ובמחיר רכב של עד 10% יקר מרכב בנזין מקביל, אז תשכחו מזה
44. סבסוד? המדינה לא תוותר, וגבה אותו במיסים עקיפים,
שרלוק   (04.02.17)
המדינה אף פעם לא תסכים להשתמש בהכנסות המדינה לשימוש סבסוד כלי רכב חשמליים, הסבסוד הזה יגבה במיסים אחרים באופן עקיף, ואפילו לשם רווח בכדי לבנות תשתיות חדשות בכל רחבי הארץ,, כי היבואנים לא יסכימו לעולם להקטין את הרווח שלהם,
בארץ ישנם מס' מונופולים ששולטים במערך יבוא הרכב, כל יבואן מחזיק בבלעדיות ליבוא גדול של של סוגי ומפעלי רכב,,ולכן התחרות בין היבואנים היא קטנה, אלא אם יקומו יבואנים נוספים נוספים, במיוחד לרכבים חשמליים,
45. באסה לעבור לחשמלי
אורן   (04.02.17)
מי שרגיל לבנזין ולכח ולמנועים עם טורבו ולצליל המשכר.
פתאום לעלות על פח עם סוללה..
איפה החווית נהיגה?
46. היבואנים יצטרכו להקטין רווח פי 3-והם לא יסכימו,
שימי   (04.02.17)
אני לא חושב שהצרכן הישראלי לא מוכן לשנות את רכב הבנזין ,פשוט ,,, היא משתלמת עם מחיר כ"כ גבוה, רכב קטן (עדיין) ואי בטוח שגם הביטוחים יעלו, חלקי החילוף, ועוד מיסים שהמדינה תגבה,
היבואנים לא יסכימו להפחית את רוויחהם, בגלל גודל המיסים הגבוהים שהמדינה תטיל עליהם,גם אם המדינה ממעונינת ומקשקשת לשימוש ברכבים חשמליים, היא לא תוותר על הרווח שלה מהמיסים הגבוהים שהיא מטילה על יבוא כלי הרכב
כניסה של מכוניות חשמליות לישראל תקטין את רווחי האוצר, ולשם כך המדינה תטיל אותם על היבואנים או מחיריי , מיסי חשמל, וכמובן מחירי חלפים, כמו בכל מכונית חדשה,
מכוניות חדשות ארצה יכנסו אולי רק עוד עשור או שניים, ורק אם יוכך לפחות שמכונית שכזו תוכל להיות מכונית משפחתית,גדולה יותר, ומחירה יהיה באופן יחסי תואם מכונית למכונית בנזין, ובמיוחד עם טווח נסיעה גדול יותר, טעינה מהירה יותר, ומחירי מצברים וחלפים יותר זולה,
47. הפתרון יהיה החלפת הסוללות במעין כור גרעיני קטן
שורק   (04.02.17)
הפתרון יהיה החלפת הסוללות בסוג של תאי דלק כמו כור גרעיני קטן מאוד המסוגל לספק אנרגיה לעשרות שנים. הטכנולוגיה קיימת אך לא לשימוש אזרחי.
48. אם סומכים על בטריה למה אין מטוס חשמלי? טיל חשמלי?
אור ,   מרכז   (04.02.17)
49. אם יש תשתית טעינה מהירה וטסלה מחר פה, לוקח משכנתה וקונה
א.נ.   (05.02.17)
טסלה ללא קרינה.
הרכב מתעדכן ורמת האבטחה בו הטובה ביותר בעולם.
הבטוח ביותר בעולם במבחני הריסוק האמריקאי (בקרוב ייבחן גם באירופאי).
טווח עצום גם לסוללה הקטנה.
נשלט גם מאפליקציה מאובטחת, אפילו משעון חכם.
מרכז כובד נמוך ושני בגאז'ים - קדמי ואחורי, כי המנועים על הציר הקדמי והאחורי אז יש המון מקום.
בעל מערכות עזר לנהג מהמתקדמות ביותר מבין כל יצרניות הרכב ולמעשה בסוף 2017 תחילת 2018 יהיה היחיד בעולם (בהתאם לתקינות במדינות השונות) בעל יכולת נסיעה אוטונומית מלאה - הדגמת יכולת כבר מוצגת באתר וביוטיוב.
השיווק ללכ מתווכים. ניתן לרכוש ולבצע התאמות אישיות באתר האינטרנט או מהחנות הקרובה (כעת ברוב מדינות העולם אך לא בישראל ה'מתקדמת' לפי האינטרסים של בעלי הממון).
השירות והאחריות מהטובים ביותר בעולם.
אחזקה בעלויות נמוכות.
שמירת ערך גבוהה מהמקובל.
ועוד יתרונות רבים.

החיסרון - עלות רכישה לדגמי אס ואקס. אך בקרוב ייוצר דגם ה-3, שכבר הוזמן מראש ע"י...כמעט 400,000 בני אדם מהעולם שעמדו בתור לחנויות כדי להזמין אותו באופן מיוחד.

בקיצור:
טסלה - גם לך תהיה לפחות אחת.
50. מה עם האאוטלנדר PHEV ???
(05.02.17)
מזמן היה צריך להגיע מחדש לארץ ?
51. התמונות מזמינות
הישראלי המכוער ,   ישראל   (05.02.17)
מישהו יכול לערוך בפוטושופ את התמונות כדי שיתקבל פרצוף מופתע של בעל רכב שחוזר למכונית ומגלה שגנבו לו את הכבל?
לא משנה, נראה את זה בלייב.
52. זה לא יעבוד!
אופטימיסט ,   כל הארץ   (05.02.17)
למי שיש כסף לטסלה במילא לא עיניין אותו מה צריכת הרכב שלו, איפוא יש תחנות דלק זולות ומה האשראי שלו בבנק.
גם המכוניות העממיות לא יעבדו בארץ של בעלי אינטרס וגוזרי קופון.
כבר ביקרו פה מיצובישי אי-מייב. פיז'ו איון ואחותה סיטרון סי זירו, ולא נזכיר את 'מקום טוב יותר' RIP
כיף לראות כתבה מעניינת. שם זה נגמר
53. בארץ הכל חזירות, באנגליה לדוגמא...
היורד מהארץ   (05.02.17)
שהיא מדינה לא זולה לכל הדעות, יש *עידוד* של קניית היברידיות על ידי לא רק הטבות מיסוי אלא סבסוד ממשלתי!
כל רכב העולה פחות מ60 אלף פאונד זכאי לסבסוד של 4500 פאונד מהממשלה (זתומרת כל רכב כמעט פה ברשימה למעט הטסלה) בנוסף הם לא משלמים מיסים על כניסה לערים גדולות (11.60 פאונד ליום להיכנס למרכז לונדון).
מבחינת טעינה הבריטים גם מתעלים עלינו *ומעודדים* את העידן החשמלי ועל כבישים ראשיים יש עמדות הטענה חינם, תקראו שוב, חינם, בעל מכונית היברידית נכנס לאתר של הממשלה, מכניס את הפרטים ומקבל הביתה כרטיס להפעלת המכונת הטענה וכל זאת בלי עלות.
ממשלת ישראל מחפשת רק להרוויח עלינו אבל זה כבר דבר ידוע, היבואנים מתחזרים וזה דבר ידוע, מה נשאר לנו האזרח לעשות? כלום, לקנא...
מילה קטנה למתבאסים על ההיברידיות, תחפשו פורשה 918 ספיידר, פריוס על ממריצים, צריכת דלק יותר טובה מהפריוס תוך כדי זינוק מ0 ל100 תוך פחות מ3 שניות...
54. הממשלות לדורותיהם חזירות הם רק רוצות להרויח ע״ח האזרח על הדל
אודי   (05.02.17)
יאפשרו רכב חשמלי נטו ואם כן הם יטילו מס בצורה אחרת כמו בכל דבר.
55. הבעיה האמתית היא - חברת חשמל
דור   (06.02.17)
אם תקראו ותלמדו קצת על כל תחום הטענת הרכבים אתם תבינו מהר שנדרשת תשתית רצינית וחכמה בכדי לעמוד בדרישה של כל הרכבים לדוגמא
רוב האנשים יוצאים ב9 וחוזרים הביתה ב5-6 מה שאומר שיש פייק עצום של צריכת חשמל ובלי תשתית חכמה שיודעת לפזר את העומס כל הדבר המדהים הזה שנקרא רכב חשמלי לא יעבוד.
נדרשת הפרטה של חברת חשמל וכניסת חברות פרטיות שירצו לפתח את התשתית עכשיו ובעתיד להרוויח ממנה.
זה מה שקורה עכשיו באנגליה ורק בגלל זה השוק גדל וגדל.
56. מחר יעלו מיסים על החשמליות- מדינה פח
רוני לוי ,   מודיעין   (06.02.17)
57. כרגע כשטסלה לא בתמונה, רק בולט נראית אלטרנטיבה טובה
נחכה לבולט   (08.02.17)
58. רק מכונית אחת והיא לא פה טסלה
(17.02.17)
טסלה מכונית העל
59. עניין של זמן
רונלדו ,   תל אביב   (20.02.17)
זה רק עניין של זמן ....ישווקו מליון מכוניות ואז החשמל מתייקר ב100%
60. לגבי מצברים חלופיים
רון ,   תל אביב   (09.03.17)
האם מצברים לרכב חשמלי חלופיים של matzberim.net מתאימים לדגמי רנו ?
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה