רכב  מבחני דרכים והשקות
מיצובישי אאוטלנדר PHEV במבחן ראשון - וחשמל לכל
ניר בן זקן
פורסם: 28.03.17, 00:05
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 70 תגובות ב-32 דיונים
31. אנחנו אשמים!!!
י.מ. ,   צפון   (28.05.17)
לכל אלו שמגיבים כאן אני מבקש לומר:
בלי לחוות דעה על האאוטלנדר , אני חושב שבעיית החמדנות והחזירות של המדינה והיבואנים מקיפה את כל היבואנים ולא רק את יבואני מיצ'ובישי. בכלל, איני מבין איך היבואנים מחליטים איזה דגמים יגיעו לארץ?
מה יקרה אם כל הציבור במדינה יחליט לעצור את קניית הרכב המטורפת לשלושה חודשים או יותר? האם מישהו יאלץ ללכת ברגל ? איזה נזק ייגרם לציבור? אני כבר לא נכנס לעניין מחירי החלפים אצל מוסכי היבואנים שמגיעים לידי גזל של ממש! הכל בעילה של "אחריות היצרן".
האמת, נמאס כבר להיות פרה חולבת של המדינה והיבואנים.
32. איך בנסיעות לטווח ארוך עושים..שליש מטויוטה היברידיתפלאג אין.
רן ,   תל אביב   (31.05.17)
זה הרכב שיש לי..אני אספר על הרכב הזה..קודם כל קבל "המכונית האמינה בעולם ".. בזחילה בפקקים אינו משתמש בבנזין כלל, הרפידות של הברקסים ברכב הזה ,מחזיקות כ..60.000 ק"מ נהגי המוניות "משתגעים".מי זה,החשמל מספיק ל..טווח של כ..50 ק"מ..הרכב מטעין את עצמו כל הזמן..על ידי אנרגיה קינטית גם מהגלגלים.. מחירו כ..180,000 ש"ח..כ.כ..26,000 ש"ח יותר מהפריוס ההיברדית..הרגילה..אז מדוע לי להחליף לטנק..כמו המיצובישי האוטלנד..הוא לא איזה..משהוא חדש מדהים..עד שלא ימציאו רכב חשמלי שמטעין את עצמו תוך עד חצי שעה טעינה תוך נסיעה,אין פריצת דרך
33. זהירות פגם בכבל טעינה למיצובישי PHEV
מיכה ,   ראשון לציון   (08.08.18)
לכל אלו המתעתדים וחושבים לרכוש מיצובישי PHEV יש בעיה של נתק בין כבל הטעינה לשנאי שמורכב על כבל הטעינה.חברת כלמוביל בחרה לחייב בכסף גם על רכבים חדשים תיקון של תקלה מובנית זו
600 ש"ח לתיקון עם אחריות של 3 חדשים ובמקרה של תקלה נוספת שוב 600 ש"ח
במידה ורוצים כבל טעינה חדש מחיר לאחר הנחה של 1550 ש"ח ובמקרה של תקלה חוזרים ל תיקון של 600 ש"ח נושא לחשיבה מה חוסכים ברכישת רכב חדש עם תקלה מובנית במטען
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה