כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
עוכבו במוסקבה 17 שעות - ויקבלו 92 אלף שקל
ynet
פורסם: 19.04.17, 11:55
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 75 תגובות ב-40 דיונים
1. כתבה חוזרת כנאה לא כולם במערכת כלכליסט יודעים מה פורסם
בורקה   (19.04.17)
2. תקלה בטחונית? זו תקלה בטיחותית!
(19.04.17)
3. בפעם הבאה שמערכת הגנה מיוחדת שיש רק במטוסי אל על תתקלקל
שהנוסעים יטוסו בלי ,   הגנה מיוחדת   (19.04.17)
4. פסיקה טיפשית! פעם הבאה לא יעכבו המטוס לתיקון וכולם יפלו לים!
חכמי חלם ,   החלטה טיפשית   (19.04.17)
מקווה שיערערו על ההחלטה האומללה הזאת!!!
5. נו מי יהיה הכתב השלישי שיחזור על הסיפור ?
לוחם   (19.04.17)
6. בטח החבר דל הטייס לא קיבל מושב במחלקה הראשונה
אהוד המכבי   (19.04.17)
ולכן הטייס החליט לא לטוס
7. בשביל 2000 ש"ח כדאי לטרוח בכלל?
(19.04.17)
8. תקלה שלא ניתן לסדר במוסקבה?
E   (19.04.17)
מערכות הגנה נגד טילים?
9. החלטה מטופשת, מדובר על מערכת הגנה, כנראה לא ניתן להרחיב
אבי   (19.04.17)
10. למה לא קונסים במיליונים אחת ולתמיד את החברה הארורה הזאת?
לא טס אלעל   (19.04.17)
11. היצילו חייהם והם דורשים כסף ומכבידים על בית מישפט.
אף אחד   (19.04.17)
קל מאוד ליבדוק מה היה שם.
12. טיעון מגוחך
יוסף ,   מרכז   (19.04.17)
"...בנוסף, טוענת אל-על כי בזמן שהתובעים המתינו לטיסה הנדחית, היא סיפקה להם ארוחת ערב, הם פוזרו לבתי מלון ונציגי החברה עמדו עימם בקשר באשר להתקדמות תיאום מועד ההמראה החדש" - על פי חוק הם מחויבים לעשות זאת. זה אינו מעשה מתחשב של החברה.
13. אני לא מאמין שעדיין יש פריירים שטסים בפח-על
(19.04.17)
14. אל על די ומספיק ,
אלעד ,   ראשון לציון   (19.04.17)
החברה הזו סובלת כול העת מתחלויים כאלה ואחרים , וכול פעם מתרצת זאת בתירוץ כזה או אחר , כולם אשמים , רק ההנהלה הקדושה היא בסדר , אילו הצרכנים של טיסות אלעל היו מפסיקים לטוס איתה או אז ההנהלה הקדושה הייתה מישרת את עצמה , ומישרת את החברה , וכול זאת לטובת הצרכנים , גם כך המחירים של היעדים שאל על טסה יקרים פי אלף מונים , אז מה יש לחפש בחברה הזו , רק הצרכנים יכולים להשפיע , אולי אז יבוא הכול למקומו , טיסה נעימה ובטוחה
15. החלטה טפשית שתגרום לטיסות עם ליקויים בעתיד!
ישראלי ,   ישראל   (19.04.17)
16. החלטה חכמה והגיונית שנומקה בהתאם
ת   (19.04.17)
17. שכר טרחה
רוי   (19.04.17)
למה השכר טרחה כ"כ גבוה? הגדרה מוזרה,למה העבודה שאני עושה לא מוגדרת כשכר טרחה?
18. תמיד אומרים ברוב חשיבות "אופי ביטחוני"
(19.04.17)
וחושבים שזה יכסה נפלא את התחת.
19. לא סובל
רוני   (19.04.17)
את החברה הזאת , יש כל כך הרבה חברות טיסה יותר טובות פי אלף מ.. אלעל , לא מבין למה אנשים עדיין טסים בחברה זו.
20. אל על הרוויחה, וזה לא הוגן
RML   (19.04.17)
להטיס מטוס ריק חוסך בלאי ודלק שעולים יותר מ- 90K.
כך שמעבר לכאב הראש - ואני לא חושב שעשו את זה בכוונה, כמובן - אני יודע שאל על הרוויחו כסף מהאירוע.

אם כך הדבר, אין שום תמריץ לאל על - מעבר לשמה הטוב - לעסוק בטיפול מונע בנושאים נדירים יחסית כי בסופו של דבר לא ייגרם לה שום נזק וזה מה שבאמת מטריד.
21. אז תטוסו בטורקיש
נוסע   (19.04.17)
גם לי היה עיכוב באיסטנבול של 9 שעות עם מטוס תקול (דרך אגב חדש לגמרי) העבירו את הנוסעים למקום סגור בטרמינל, לא קבלנו אפילו מים שלא לדבר על סנדביצ׳ים או מלון וזה לא קרה במקום מרוחק, זה קרה ממש בבסיס האם שלהם, הפיצוי שהם נתנו זה 15% הנחה לטיסה הבאה אם תזמין אצלהם, יש לי הרבה טענות על אל על אבל בקטע הזה אני מפרגן על היחס לנוסעים, כל הכבוד.
22. חבר'ה 92000₪ זה אפילו לא משכורת
טייס מתמיד   (19.04.17)
של טייס באלעל אז קצת פרופורציה
23. תחשבו שזאת לא היתה תקלה אלא מחסור באיש בטחון on board
(19.04.17)
נניח היה חולה ולא נמצא מחליף
בזה באמת לא ניתן לטפל מקומית, אלא יאלצו להמתין עד שישלחו מישהו מישראל
24. מכל הסיפור הזה, עדיף להיות עו״ד 18 אלף לעומת אלפיים...
אלעד   (19.04.17)
25. עדיין אל על עדיפה מהפחים של הלא קוסט
ישראלי גאה   (20.04.17)
26. עוד קיימת החברה הזאת ???
אני   (20.04.17)
27. אז פעם הבאה יחפפו, ויטוסו במטוס מסוכן.
(22.04.17)
במקום להקפיד על מאה אחוזי בטיחות יתחילו לחפף ולעגל פניות על מנת להמנע מתביעות. עד שיקרה אסון.
28. מגוכח ומרגיז שבשביל 2000 ש"חבסה"כ צריך ללכת מולם לבית משפט
2000ש"ח ל-17 שעות???   (23.04.17)
29. ==אל על במדרון חלקלק למטה
קוורטי   (23.04.17)
אל על ביבזבזה את כל האשראי שלה מול הלקוחות בעיצומים המגעילים שקיימו הטייסים שנאבקו על הקצפת של השמנת, על גבם של הנוסעים. עכשיו גם תקלות אמיתיות, הן בלתי נסלחות
30. לא לומדים לקח
tsr   (23.04.17)
חברת אל על היא חברה פרטית היא לא "חברת התעופה הלאומית" של ישראל. היא לא של מדינת ישראל לא שלי ולא של אזרח המדינה.
אני בטוח שהיא לא החברה היחידה בעולם שיש תקלות למטוסיה.
אז כל אחד יחליט בעצמו באיזה חברה הוא רוצה לטוס.
אני החלטתי כבר לפני יותר מ - 30 שנה ואף פעם לא הצטערתי.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה