רכב  מגזין
ציון 0 בגילוי נאות - באישור משרד התחבורה
אודי עציון
פורסם: 12.05.17, 08:26
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 70 תגובות ב-47 דיונים
1. מדינת הקומבינה רקובה מהראש.
לוט ,   מסדום ועמורה   (12.05.17)
2. רכב שנרכש חדש מליסינ הוא לא רכב שהיה בשימוש בליסינג
שבי   (12.05.17)
חברות בטוח מנסות לחסוך בטענות מצוצות מהאצבע. מ שרכש רכב מהנילונים מחברת ליסינג שבסך הכל רכשה אותו בהוזלה מהיבואן - זה אינו רכב משומש והמלה ליסינג משחקת רק לידי חבורת בטוח שמנסות לחסוך. חייבם לתקוף את זה בבית משפט כדי לעשות מהפיכה .
3. מי שבעצם לא הוגן פה זה דוקא החברות ביטוח!
דני ,   דרום   (12.05.17)
אליהם צריך לבוא בטענות!
4. אני תוהה לפעמים אם יש למדינה הזו
מודאג   (12.05.17)
זכות קיום..עצוב ומדאיג
5. זה שלוי יצחק החליט שזה ליסינג? מדינה פחחח
זה שלוי יצחק החליט   (12.05.17)
רכב אותו רכב בדיוק כמו מהיבואן. למה שחברת ביטוח תשלם פחות?? לוי יצחק מושחת כמו חברות הביטוח הנוכלות וזה שהמדינה או בתי הנשפט לא עוצרים את זה זה בושה
6. הבעיה שהביטוח מתייחס ללוי יצחק.
ישראל ,   ירושלים   (12.05.17)
הסיבה שמחירון רכב ליסינג נמוך יותר זה בגלל שלא יודעים מי נהג ברכב ,וכן מעריכים שהרכב פחות שמור באופן אישי.
במקרה הזה 2 הסיבות האלו לא קיימות.
לפי החוק בפוליסת הביטוח צריך להיות החרגה שמדובר ברכב ליסינג .
ואם זה לא מופיע שיילכו לבית משפט ויקבלו מחירון מלא.
7. ככה זה כשאין אכיפה בשום תחום בישראל, מתחכמנים אחד את השני.
מדינת הרמאים   (12.05.17)
8. הבעיה האמיתית
אבי   (12.05.17)
הבעיה היא בסוחרי רכב שמתנהלים כמו סוחרי סוסים.
שום חידוד נהלים ושום נעליים.
חוסר יושרה.
ו
9. משרד התחבורה פועל ברוח המפקד-עוזר לטייקוני הרכב ודופק האזרחי
כך פועל הביב   (12.05.17)
10. לרשום ברשיון
אלי   (12.05.17)
היבואנים קובעים את מחיר הבסיס של הרכב ומחירון לוי יצחק משתמש בזה כבסיס לירידתצערך הרכב-הגיוני.
חברות הליסינג מגלגלות חלק מההנחה שלהם במכירת אפס ק"מ-הגיוני.
לוי יצחק מפחית ההנחה באפס קמ לא בגלל שהשתמשו ברכב, אלא בגלל שקנו אותו בפחות כסף. מי שמבטח רכב כזה גם משלם פרמיה בהתאם.
אם לא הייתה הפחתת ערך במחירון, אנשים היו קונים רכב אפס ק"מ ומוכרים אותו למחרת ברווח... ואף אחד לא היה קונה מהיבואן.
אנשיי אפס ק"מ קנו בזול יותר ואמורים למכור בזול יותר אחרת הם רמאים.
הפתרון הוא אכן סימון ברשיון לא של מקוריות ליסינג, אלא של אפס ק"מ.
11. ככה זה אל יהודים. אם אפשר לרמות ולשקר עבור כסף..............
(12.05.17)
אחר כך מתלפאים למה שונאים אותנו בעולם ומציירים אותנו כתאבי בצע וחמדנים.

פשוט בושה. בלוף לאור יום עבור חברות הרכב ובחסות משרד ממשלת. מעניין מי המתווך שגוזר קופון על כך יחד עם עוד מושחת?
12. התגובה של קטי מורלי פשוט מקוממת. הסבר פשוט.........
מדינת הביביבלוף   (12.05.17)
אי אפשר לתת מידע?
אז בוא אני אחדש לגברת, לי יש רכב עם מערכת גז. ולמה אני אומר זאת? כי ברשיון דאגו לכתוב מגילה שלמה על כך, סוג המערכת, תוצרת המערכת ואזרה מטומטמת לגבי חנייה בחניונים תת קרקעיים. והכל מודפס בשורה ענקית בלי שום בעיה.

אז תעשי לי טובה עם השקרים שלכם במשרד הרישוי, יש מספיק מקום להדפיס מידע ואין שום בעיה לציין שהבעלות המקורית היא ליסינג או חברה.

רק שפשוט בטח איזה מושחת למעלה דאג שזה לא יירשם. כי איזה מושחת למעלה דואג לחברות הללו. כי המושחת למעלה רוצה לסדר לעצמו את החיים.
13. מי שחשוב לו שיגיע למשרד הרישוי..............
(12.05.17)
רק לפני כן שייפרד לשלום מבנו בן השנתיים שהולך לגן כי אבא יחזור רק שתהיה בכיתה א'.

ולמה במדינת היי טק בשקל תשעים מישהו צריך להגיע למשרד הרישוי כדי לקבל מידע???
14. לא קונים
פיני   (12.05.17)
לו קונים יד ראשונה 0ק״מ עוד לו יבנתם שזה רמאות כי הם כבר מתג זזים עליהם במעמ ושקורה תאונה או גניבה עז פה מקבלים את המכה זה סתם בלוף
15. ישראבלוף!!
ירון   (12.05.17)
כולם נוכלים עם תעודת כשרות מטעם המדינה
16. איך בודקים היסטוריית בעלויות ?
חתולי ,   מרכז   (12.05.17)
במקום כל המלל המיותר.
17. הבעיה בחברות הביטוח, לא בחברות הליסינג או משרד התחבורה.
חצילים ,   מרכז   (12.05.17)
18. לכל מי שמתחיל להתעניין מתברר שכל הגופים הגדולים בישראל הם
קרטל אחד גדול   (12.05.17)
לא פרנויה. עובדה. תודה רבה למקבלי השוחד ומלבי הריקבון, גוש ליכוד+דתיים.
19. לאודי עציון, זאת לא הבעיה הגדולה לתחקיר
אא   (12.05.17)
הבעיה היא שחברות הביטוח דורשות ומקבלות פרמיה על רכב יד 2 מליסינג בדיוק כמו על רכב יד שניה מפרטי - אבל כשהמכונית נגנבת משלמים 17% פחות.
רצוי היה שתעשה תחקיר על זה ותפנה גם למפקח על הביטוח שמאשר את השערוריה, וגם לממונה על ההגבלים העסקיים, כי כל חברות הביטוח עושות אותו דבר.
אנא טיפולך
20. מריח כמו תשדיר שירות ליבואני הרכב
הפוך גוטה   (12.05.17)
אפס קילומטר עסקה מצוינת ואין סיבה לקבוע לרכב מחיר נמוך יותר במחירון לעומת רכב זהה שנקנה מהיבואן.
21. כרגיל, אזרח שומר על המדינה והמדינה לא חייבת לנו כלום.
(12.05.17)
כך זה בכל הגופים ממשלתיים,רשות הדואר,משרד התחבורה,מע"מ,מס ההכנסה,
לאזרחים בארץ אין זכויות רק חובות
22. הבעיה היחידה עם קילומטר אפס
ג מכוער   (12.05.17)
מדובר בצינור שיווק למתן מחירים נמוכים יותר ולפעמים ניתן לקבל אותה הנחה אצל היבואן. ההבדל האמיתי הוא שהרגולטור - המפקח על הביטוח לא מכריח את חברות הביטוח להוריד את פרמיה בגלל עובדה זו. הרי שבמקרה ביטוח הן משלמות רק נניח 90 אחוז ממחיר מחירון. לדעתי עתירה לבגצ תחייב אותן לעשות כן. מי ירים את הכפפה?
23. עזבו אתכם , הכל בגלל הכיבוש....
רוו   (12.05.17)
24. הדבר היחיד הדפוק כאן זה המחירון של יצחק לוי.
ריאליסט   (12.05.17)

אם הרכב חדש לחלוטין, מעולם לא שימש להשכרה, מעולם לא שימש בליסינג אז זה בדיוק מה שהוא.
יצחק לוי, מסיבותיו הוא, מכניס פרט טכני בירוקרטי נטו לשכלול.
נראה לי שחברות הביטוח לוחצות עליו. אין לי דרך לדעת.
הן הרי לא מעניקות הנחה על רכב כזה מראש כשהן מציינות שהפיצוי בעת מקרה ביטוחי (אבדן ערך, גניבה) יהיה בהתאם.
25. חברות הליסינג מתעללות בנהגים שנפגעו מרכבים שלהם ולא משלמות
אין עליהן אכיפה   (12.05.17)
אם מישהו נכנס בכם מאחורה תתפללו שזה לא רכב ליסינג השכרה. הם יוציאו לכם את המיץ וישגעו ויטרטרו אתכם
26. עדיין לא הבנתי מה בדיוק הבעיה???
ג זאב   (12.05.17)
27. מפני שהן קונות מאות רכבים . וזה שווה הנחה.
ג זאב   (12.05.17)
28. זה לא קשור לחברות, זה קשור לאנשי מכירה ספציפיים חרטטנים
רונן   (13.05.17)
יש אנשים מכירה מאוד ספציפיים שיש להם דפוס לעבור על חוקי חברה ופשוט לעשות מה שבא לה העיקר למכור.
29. איפה המפקח על הביטוח?
דוקטור שקשוקה   (12.05.17)
רכב אפס קילומטרים ורכב חדש מאותו סוג הם מוצר זהה.
ההבדל היחידי הוא המחיר שבו נקנה הרכב ולא צריך להיות לו השפעה על הביטוח אלא אם כן מראש חברות הביטוח הורידו את תעריפי הביטוח לרכבי אפס קילומטרים.

כאשר מישהו קונה רכב בהנחה במבצע חבר (בדרך כלל הנחות זהות לרכבי אפס קילומטר)
הביטוח מחזיר לפי מחירון רגיל ולא מתחשב בהנחה שהיתה!
המצב שבו הביטוח גובה את אותה פרמיה על אותו רכב אבל בגלל שהוא רשום כרכב אפס קילומטר מורידים 14% הוא שערורייה.
ונוגע אך ורק מהקשר ההדוק של לוי יצחק ליבוא הרכב שמנסים לדכא את ערוץ השיווק הזה.

הפתרון הוא שמפקח על הביטוח יחסל את הקומבינה של חברות הביטוח ויוציא מחוץ לחוק את הורדת השווי של רכב אפס קילומטרים או שמראש בשל העובדה שהם מחשבים שווי רכב נמוך יותר הפרמיה על הביטוח תקטן בהתאם!

המצב היום הוא עושק של הציבור!

30. למה זה משנה בכמה נקנה הרכב!!! או למה זה ״יד שניה״ כי זה לא!!
Moshe   (13.05.17)
היבואן עושק אותנו הצרכנים יש אפשרות לקנות רכב חדש חדש לא יד שניה(רק פרוצידורלית),אז מה הבעיה שלכם? זה שרשום שזה שמכר לי קנה אותו מזה שעושק אותנו בפחות ויש מחירון של מר״לוי יצחק״מה זה קשור לחברת הביטוח שמבטחת אותו במחיר מלא כולל פרמיה רגילה,ושצריך לשלם הם תמיד ימצאו סיבה לשלם פחות כי זו מדינת ישראל לוקחים רגיל מהצרכן ומשלמים במקרה ביטוח כמה שפחות.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה