רכב  מגזין
ציון 0 בגילוי נאות - באישור משרד התחבורה
אודי עציון
פורסם: 12.05.17, 08:26
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 70 תגובות ב-47 דיונים
31. קניתי מליסינג ב2012 ושמחה שמכרתי
מירי   (13.05.17)
מנסיוני: אל תתפתו להצעות בליסינג. קניתי 0קמ׳ מליסינג ב2012. אז אמרו לי בפירוש שיהיה רשום יד שניה מליסינג 0קמ׳. אבל אמרו לי אז שזה 10 או 11 אחוז פחות ממחירון. אולי אז זה גם היה ככה. ואז כשבאתי להחליף אוטו מתברר שאני קשורה לאותה חברת ליסינג ורק לדגמים ומכוניות שהיא מוכרת. כי אף חברה אחרת לא הייתה מוכנה להוריד רק 14% וכולם רצו להוריד 22%. בנוסף לזה, בכל חנויות של מכוניות יש הנחות ואתה לא מקבל הנחה אם אתה עושה טרייד אין. ולמכור לבד זה סיפור ואני גם במודעה כתבתי שמקור האוטו ליסינג 0קמ וכולם רוצים מייד לקנות אותו כמעט בחינם. שמחה שהצלחתי למכור אותו ובחיים לא אלך לקנות יותר מליסינג. תמיד יש ימי מכירה אצל יבואנים רשמיים שאפשר לקנות ולהיות יד ראשונה במחיר זול יותר מליסינג.
32. לי זה נשמע רכב חדש לגמרי, העיוות הוא במחירונים ובחב' הביטוח
אחת   (12.05.17)
אני לא תגובה "מטעם", ותקנו אותי אם אני טועה... אבל נשמע לי שמדובר ברכב חדש מהניילונים, שאין שום סיבה להגדיר אותו כסוג ב'. סתם קומבינה של פוליטיקאים + כותבי המחירונים + חברות הביטוח, שכואב להם לראות אזרח קטן נהנה מערוץ קנייה מוזל.

זה לא ככה? פספסתי משהו? כמובן שאקח את דבריי בחזרה אם יש איזשהו הבדל טכני ברכבים האלה, למשל אבזור מצומצם.
33. זה נבלה וזה טרפה
בנימין   (12.05.17)
כשיש מס כזה מטורף על רכב, נוצרים עיוותים וקומבינות, בישראל אסור לקנות רכב חדש אלה אם אתה מעוניין לתרום במכה אחת 50-70 אלף שח למדינה. על רכב סטנדרט.
34. אדון ישראל כץ החליט לא להתעסק עם ענף הרכב כי זה גדול עליו
בושה וחרפה   (12.05.17)
35. המדינה לא מפקחת על חברות הליסינג שלא משלמות פיצויי נזיקין
למה???   (12.05.17)
36. חברות הליסינג גורמות נזק כלכלי כל כך גדול לאזרחי ישראל
כל כך גדול   (12.05.17)
נתחיל בזה שיבואני הרכב גונבים מאיתנו עוד 25 אחוז מעבר למס והרווח שלהם, וזאת כדי לשמור על המחירון הגבוה של רכבי הליסינג שלא יפסידו כסף.
חברות הליסינג לא ממהרות לשלם על תביעות נזיקין לאזרחים פרטיים שנפגעו ע"י רכבי ליסינג השכרה- הן סוחבות את התביעה ומתעללות באזרחים כאן. מסתבר שהמדינה לא מפקחת על חברות הליסינג כמו על חברות הביטוח.
37. ישראל כץ עלק בולדוזר מפחד להתעמת עם יבואני הרכב חברות ליסינג
גדול עליו   (12.05.17)
38. הבעיה היא חברות הביטוח שמורידות ערך על ליסינג למרות שהרכב...
הרגולטור דופק אותך   (13.05.17)
..לא נסע בכלל בליסינג לעומת רוכש פרטי שהיה מסיע אותו
ופוגע יותר בערכו.

למעשה מדובר כאן בתרגיל של חברות הביטוח לדפוק את הלקוח.
39. מדינה של יהודונים שקרנים ורודפי בצע !!אין עתיד למדינה כזאת!
(12.05.17)
הכל ריקבון,שחיתות וסיאוב מהמסד ועד הטפחות.
40. ברור שהביטוח יתייחס אחרת .כנסו
אלכס   (13.05.17)
למה שחברת ביטוח תיתן פיצוי על רכב שנקנה ב100000 אותו פיצוי יתן על רכב שהוא מקנה בחנות היבואן ב120000 .כל הליסינג הזה 0 קמ חרטא בארטה ,ההנחה הזאת היא כפית סוכר לבלוע את הגלולה המרה. וכשימכר פעם שלישית ועוד בבדיקה יצא שהחליפו לאותו דלת ופגוש.?!!!
אני יהיה רכב ליסינג יד שלישית אחרי תאונה ? בוא נראה אוטו אחר או בוא תוריד תוריד.
41. משרד הרישוי הזה כזה עלוב,נראה שהטיפשה ממשרד הרישוי
ערן   (12.05.17)
מעולם לא ביקרה באחד מהם.ממש בעיה להוסיף שורה ברישיון הרכב,יותר פשוט שהאזרח שעובד ומשלם מיסים, יקח יום חופש לבזבז אותו במשרדי הרישוי הדפוקים שנסגרים ב 12 עם הפקידות העצלניות,והתור האין סופי.המינימום שתיהיה אפשרות לבדוק באינטרנט במדינה המתקדמת שלנו.על מגרשי הרכב עם הרמאים ברישיון אני בכלל מדבר,אבצ הכי גרועים אלה חברות הביטוח שנראה שעושים יד אחת עם מושחתי משרד הרישוי. מעולם לא קיבלתי הנחה בפרמיה על ביטוח רכב מליסינג לשעבר או 0 קילומטרים ,אבל כשהם צריכים לשלם פתאום מורדים הכל לפי הספר,מעניין שבקומבינה הזאת משרד הרישוי והמפקחת על הביטוח עאלק לא מטפלים.
42. נו באמת הצחיקו אותי התגובה של חברות הליסינג
אלון   (12.05.17)
אם באמת היה חשוב להן שמן הטוב
היה על החברות לוודא שכל מי שמתחיל לעבוד כאיש מכירות מחוייב שלא להסתיר מידע מהותי ואני מתאר לעצמי שאנשי המכירות כבר אמרו את הדברים האלה גם ללקוחות אחרים
ולא מדובר במעידה חד פעמית איש מכירות שבפעם הראשונה נמצא מסתיר דבר כזה יזומן לבירור במידה וימשיך יפוטר
אבל כנראה שלחברות ישראליות יותר מעניין המכירות מאשר המוניטין העסקי
והידיעה שגם במכירות יש דברים שלא עושים ואני מתאר לעצמי שהממונים של אותם אנשים מעדיפים לא להתערב כל עוד הם סוגרים עסקאות ולא משנה מהם האמצעים
43. קצת סדר למי שלא מבין
מוכר מכוניות לשעבר   (13.05.17)
יבואני הרכב מוכרים לחברות השכרה וליסינג את אותם רכבים שהם מוכרים בסוכנות שלהם, רק במחיר נמוך ב10 עד 15 אחוז. נשמע מושחת? זה לא. חברות ליסינג קונות אלפי אם לא עשרות אלפי מכוניות בשנה, ולכן מקבלות הנחה. בשנים האחרונות, חברות הליסינג עלו על הטריק של לקחת חלק מההנחה לכיס שלהן, ולמכור את הרכבים האלה בהנחה לעומת יבואנים. הן גם ניסו לבקש מהממשלה שהרכבים ימכרו כיד ראשונה פרטי ללא רישום מעבר יד מליסינג . אם היה נוצר מצב כזה, חברות הליסינג היו גורמות לסגירת סוכנויות הרכב של היבואנים משום שהן היו הופכות למוכרות הראשיות אם לא היחידות של הרכבים. נשמע טוב? לא כלכך. ככה הן היו עוד מקור תיווך באמצע שרק מייקר את העסק. צריך להבין שהיבואנים לא פראיירים. הם לא ימכרו לחברות ליסינג בהנחה משמעותית כל כך אם לא יהיה רישום גם של משרד הרישוי וגם במחירון לוי יצחק שהרכב הוא 0 קמ שנמכר דרך חברת ליסינג. הן פשוט היו עושות הנחה קטנה יותר וחברות הליסינג היו צריכות למכור באותו מחיר כמו היבואן בכלל שהרווח הצטמצם. בכל מקרה, לקנות רכב 0 קמ זה לא דבר רע- אתם מקבלים את אותו רכב, רק במחיר נמוך יותר. העניין הוא במכירה או בביטוח. הסיבה שתקבלו פחות כסף היא משום שהרכב שלכם שווה פחות, כי הוא עלה פחות. זה כמו שתקנו דירה 3 חדרים ברמת גן לעומת דירה 3 חדרים בבאר שבע- הדירה אולי באותו גודל, אבל אם תרצו למכור, ערך הדירה ברמת גן יהיה מן הסתם הגבוה יותר, גם בגלל שהיא נקנתה במחיר גבוה יותר. חבר'ה, אל תבהלו ואל תחשבו שהכל זה שחיתות. נציגי מכירות ומגרשי רכב תמיד ינסו להציג הכל לטובתם. פשוט תעשו שיעורי בית לפני הקניה ותחליטו מה מתאים לכם. ודבר אחרון, אם אתם חושבים שהבעיה במחיר המכוניות בארצנו היא בגלל קומבינות של חברות הליסינג, היבואנים, חברות הביטוח ולוי יצחק, אתם טועים. כל ניסיון להוריד את המחירים בארץ משמעותית על חשבון היבואן או הליסינג לא יכול להצליח. חברות ענק אלה (שאין מה לרחם עליהן), צריכות להתקיים ולתפעל אלפי עובדים, מוסכים, ומערכת יבוא ושינוע ואחריות לפי חוק. גם יצרני הרכב בחו"ל לא מסכימים למכור ליבואנים מקבילים קטנים כדי לא לפגוע בשירות ובשם המותג שלהם. הרווח של היבואנים הוא בערך 20-30% מעלות קניית הרכב מהיצרן. לפעמים יותר מזה. לזה תוסיפו 105% מס!!! ותבינו למה הרכבים בארץ כלכך יקרים. רוב הכסף בכלל הולך למדינה
44. לא מבין מה יש להאשים את משרד התחבורה
אהוד   (14.05.17)
האשמים היחידים הם אתם. אתם שהלכתם וקניתם רכב חדש מהיבואן במקום לנצל את ההנחות המוגזמות שמציעים בחברות כמו אלבר על רכבי 0 ק"מ.
45. סרטן נאחל לחברות הביטוח
יואב   (16.05.17)

46. איוולת מ.התחבורה שותפה בפשעי הונאת הרכב
רואה אמת   (23.09.20)
47. הבעיה שמהיד השניה והילך לא ידעו שזה ליסינג. חייבים לתקן המעו
נדפקתי   (23.09.20)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה