|
61. במחיר של דאצ'יה בארץ אפשר לקנות בגרמניה פולקס וואגן
אפילו גננת בת 25 בגרמניה יכולה להרשות לעצמה WW.
|
|
|
62. רכב מעולה לחובבי המיחזור
אחרי שנה לא תהיה לכם ברירה אלא להפוך את הגרוטאה לקופסאות שימורים
|
|
|
|
|
64. רכב שמקבל 3 כוכבים וציון 0 בבטיחות
לא צריך להיות מורשה לשיווק בארץ. אנחנו מתים והורגים מספיק בדרכים.
זה רכב למדינות עם תרבות נהיגה טובה יותר. אלא אם כן זו הדרך של המדינה לדלל את המטומטים במדינה שמעדיפים ג'יפון זול על החיים שלהם.
|
|
|
|
|
66. לא קיים רכב שטח בעולם
בשום מחיר, ששם את הג'ימיני בכיס הקטן.
|
|
|
67. אין מערכות בטיחות מתקדמות בשום רכב בישראל.
מדינת הביביבלוף |
|
|
(22.05.17) |
כל מערכות העצירה האוטונומיות שקיימות בכל רכב באירופה, משום מה, מגולחות מיידית מהרכבים שמגיעים לארץ. כך יוצא שאתה גם משלם כפול וגם מקבל חצי מהתמורה.
|
|
|
|
|
69. 4X4 משתלם במחיר ץץץ מבחינת נוחות ואבזור חלש
|
|
|
70. זה המחירים בארץ, תתמודדו!!
המחירים בארץ יותר גבוהים, זה מה יש!
תפסיקו להתלונן בלי לעשות משהו. המצב מפריע לכם אז יש לכם שתי דרכים לטפל בו: 1) לעבור לחו"ל (בסקנדיביה יקר כמו בארץ אם לא יותר). 2) תמחו ותפעלו להוריד את המ"ס על כלי רכב.
יחסית למחירים בארץ לרכב פנאי, זה זול!! הוא מציע יחידת הנעה טובה ואוטמטית (לישראלים העצלים), מרחב פנים מספק, איבזור בסיסי ומספק ורק מבחינה בטיחות יש לו ציון מביך.
|
|
|
תתבייש לך שמאלן שכמוך, טרמאפ בדקות הקרובות מגיע ויעשה פה סדר
|
|
|
72. לפחות הייתה לו הנעה כפולה. בתצורה הזאת אין לו שום יתרון.
|
|
|
73. אכן דוגמה ומופת לנסוע עם הרכב במעיין בעמק יזרעאל
טבע זה לא מסלול לבחינת רכב
|
|
|
|
|
75. אירופה מלאה כאלה. כמה אפשר לקנות במחיר של לנד קרוזר אחד?
|
|
|
30 מליון מ240 זה ממש לא 6 אחוז
|
|
|
77. אין וישרים פנימיים, יופטבויומט !!!
טפווווווו עליכם קרסו |
|
|
(24.05.17) |
|
|
|
78. נראה די מכוער אבל איטליה מלאה בו! והוא דיזל!!!!!!!!!!!
אני נמצא הרבה באיטליה. איטליה מלאה דאצ׳יות ודי נדהמתי מזה. האיטלקים מבינים במכוניות ואם הם קונים אז כנראה שמדובר ברכב סביר ביותר יחסית למחיר ולעיצוב המזעזע. שאלתי כמה אנשים שם וכולם היו מאוד מרוצים מהרכב. אז כנראה שהוא הרבה יותר טוב ממה שרוב הישראלים זוכרים מ 1988.
מנוע רנו טורבו דיזל הוא נהדר!!! יותר טוב מכל מנועי הבנזין הזללנים של קאיה וכו.
|
|
|
בתור זבל הוא צריך לעלות בסביבות 30000 ש"ח.תראו את המסכנים שקונים אותו.סובלים מרדיו ישן ממראה ואיכות של שנות השבעים פשוט פחנוע וכאשר מוכרים אותו כיד שניה יש בעיה קשה כך שאפשר להיתקע איתו.
מילא עם כל הבעיות והמגבלות כרכב לסטודנט תפרן ב30000 ש"ח אולי היה כדאי.
|
|
|
לכול אלו שמשווים את המחירים פה לעומת חול, תודה רבה לממשלת ישראל על המיסוי הדרקוני, תודה רבה לסקטורים כמו חרדים, מתנחלים, ערבים ובדוואים שנוגסים בתקציב , תודה רבה לכול מדינות ערב שמפנות 25-30 אחוז לטובת בטחון. עכשיו ברור למה הכול יקר פה??? כי המיסים פה מכסים על כול מה שכתבתי למעלה. בדנמרק אין בעיות אנגליה אין מלחמות רומניה יש נוף יפה שוודיה היא ארץ כול מוסלמים ויפה שעה אחת קודם להמשיך? הבנתם יום טוב
|
|
|
81. גם בחינם לא הייתי נוסע בו ואפילו לא בתשלום!
מה זה הזבל הזה? 90 אלף ש"ח על שליש רכב..
|
|
|
82. באופניים יש יותר אביזרי בטיחות ממה שנותנים ברכב הזה
|
|
|
רכב לא בטיחותי בעליל רק 4 כריות אוויר וגם אם תנסו לקנות, התנהלות דאציה היא חובבנית
|
|
|
84. מי בכלל קונה את הזבל הזה?
|
|
|
85. "כפולת מצמד" זה לא אוטומט. זו תיבה רובוטית.
..עם פוטנציאל לבעיות, שגם אם היא תקינה, עלות אחזקתה גבוהה מאוד (החלפת שני מצמדים מדי כמה שנים בשגרה תעלה 4000-5000 ש"ח ואם אתם תלויים בקרסו יכול להיות שגם יותר). התיבה הזאת קיבלה תאוצה בגלל התקנון המחמיר לפליטת גזים אלא שאף אחד לא מספר לקונה כמה יעלה לו לתחזק תיבה רובוטית.. כיום יצרנים מובילים חוזרים לתיבת ההילוכים הפלנטרית הרגילה למרות שהיא פחות חסכונית ופחות "ירוקה". תוסיפו לזה את השם של קרסו ו"האמינות" הידועה של הצרפתיות ופתאום תג המחיר הנמוך נשמע קצת אחרת.
|
|
|
הייתה לי ניבה בשנות ה90 היתה רכב שטח אחד הטובים שהיו לי. אממה זה היה טרקטור עתיק בכביש.זה אחרי 6 שנים ו120000 קמ. לדעתי גם הדאציה כמו הניבה רכב שטח לא רע. אבל בכביש תוך 5 שנים אתם תשארו עם טרקטור.
|
|
|
באירופה הוא נמכר ב9500 יורו רק שתבינו כמה דופקים אותנו בארץ!
|
|
|
88. להתרחק מהרכב הזה
להתרחק מהרכב הזה |
|
|
(04.05.18) |
|
|
|
חבל להוציא גרוש נוסף על המתחרית
| |