כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
הזמין חופשה בחו"ל, ביטל, אך שילם כפול
מירב קריסטל
פורסם: 17.07.17, 13:24
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 54 תגובות ב-43 דיונים
31. נוכלות של איזי גו
קורא מבין   (17.07.17)
החוק - חוק. אין וויכוח. אבל הנציג הבכיר שאיתו שוחח יאיר לאחר שיחתו הראשונה עם הנציגה הזוטרה - הבטיח ליאיר שעוד באותו יום יאיר יקבל אישור שההזמנה בוטלה. זו בעצם הצהרה של איזי גו שהם מוותרים על הגנת החוק (אין ביטול 7 ימי עסקים ומטה מיום החופשה) ומתחייבים להחזיר מלוא העלות. זה הסכם חדש אשר בו הוסכם לבטל את ההזמנה המקורית. הסכם זה יש לאכוף על איזי גו. יאיר היה צריך לקבל את מ ל ו א כספיו מאיזי גו. לא להפסיד גרוש.
32. היה לי מקרה דומה ומאוד שונה בדקה ה90
ערן ,   מרכז   (17.07.17)
רוצה לציין שלא כל החברות כאלה.
הדקה ה90 החזירו לי את הכסף במלואו תוך 5 דקות אחרי שהגעתי למלון ולא הייתי מרוצה.
באמת הופתעתי מהשירות. לא האמנתי אבל יש חברות שהישתנו סוף סוף.
אזמין דרכם תמיד.
צריך ללמד את החברות שלא יודעות לתת שירות, לקח.
33. על מי מנסה לעבוד? אישר ואחרי "חצי שנייה" הבין שטעה...
לירון   (17.07.17)
צריך בנוסף לקנוס בדמי טיפשות
34. זבלים
סמואל   (17.07.17)
הכל בהתאם לחוק נא אז מה בנאדם לא יכול לטעות? ומה קורה כשרוב החברות פועלות בניגוד לחוק? העניין הוא שברגע שהכסף בידיהם סוף הסיפור תתחיל לרוץ, לפני העברת הכסף ילקקו לך את התחת במשפטים הלקוח תמיד צודק ושאר בלבלבלה,ככה זה כשאתה חי במדינת גנבים.
35. הבעיה לא היתה שהם לא ביטלו
מומחה לקנוניות   (17.07.17)
אלא שנציג בכיר הבטיח שאפשר לבטל כל עוד המלון לא אישר ובכך עשה טעות גדולה.

אם היה יודע מראש שאי אפשר לבטל אולי היה לוקח את העיסקה בכל מקרה
ועושה איזה שינוי.
36. י.צ
נמרוד   (17.07.17)
י.צ היקר, לא מדובר במקרה הזה בגילוי תנאי המוצר או העסקה. לכן לא ברורה ההשמצה שלך על קומבינה של הסוכן. גם באתרים של חברות התעופה, לבטח אילה של הlow cost יש לך אופציה לבחור את האופציה הזולה אולם זו מגיעה עם תנאי ביטול קשיחים ובחלקם גם תנאי ביטול מלאים. בחברות האלה בניגוד לחברות הישראליות אין עם מי לדבר ! אינך יכול להינות מתנאי חוק הגנת הצרכן... וגם כל ההתנהלות לא נעשית בישראל. מצד שני אני מסכים שאתה צודק בכל הקשור להזמנת מלון שכן אתרי המלונות בעולם אכן מאפשרים ביטולים גמישים ולפעמים עד יום ההגעה. אם לסכם, הכי קל להיות בצד של הצרכן. לרוב הצרכן לא רואה או מכיר את התמונה האמיתית. פעם היינו כועסים שחברות לא פועלות על פי החוק. במקרה הזה יש חברה שפועלת לפי החוק, אז מאשימים שאיננה מגלה גמישות וסופגת את כל תנאי הביטול. אפילו שאילה מועברים במלואם לספק, שכן הוא זה שקובע את תנאי הביטול. וזה מבלי לציין את ההתחייבויות שנאלץ הסק לקחת במלונות ובטיסות בכדי שיוכל להציע מחיר אטרקטיבי ללקוח, עבודת האופרציה, עבודת מחלקת ההזמנות, סוכן הנסיעות וכל כך הרבה משאבים שמושקעים בטכנולוגיה כדי להביא לצרכנים נגישות ומחירים טובים. אבל, צרכן טועה וכבר הסוכן והספק אשמים. תחשוב על זה. מעניין מה נחמיה שטרסלר היה אומר על זה ?!
37. נשמע כמו ליימעך אמיתי
חזי   (17.07.17)
הבחור שרוי בבלבלה עמוקה
38. טוב שאתה מפרסם את כל מה שעובר עליך בפייס
בנצי   (17.07.17)
ככה אפשר לתת לך לייק
39. וואחד הפתעה בישלת לאשתך
דורון   (17.07.17)
מעניין איך היא מפתיעה אותך
40. קבל את זה בסבבה
שי   (17.07.17)
תחשוב על כל הילדים הקטנים שהכסף הזה האכיל. רק בשמחות.
41. החברה לא צריכה להפסיד בגלל הטעות שלו
גיא   (17.07.17)
42. הבחור יכול לבוא בטענות רק לעצמו
גל   (17.07.17)
סוכן הנסיעות מחוייב לספק החבילה. שום בית עסק לא יפסיד כסף וישלם על טעויות של הלקוחות. טענה, בעיה שלו או שיפסיד את הכסף או שעווה בתאריכים שהזמין. מדוע הזמין חבילה חדשה לפני שקבל אישור סופי אל הביטול? הבחור התרשל ועכשיו עושה שיימינג
43. easyjet
N Hunter ,   BH23   (17.07.17)
זו חברת זבל ושרות זבל בשביל כמה שקלים זול יותר. אידיוט מי שנוסע עם חברה מסוג אשפה
לבריאות מהאכזבה ומההפסד הכספי
הגיע הזמן לעשות חרם על חברה נלוזה זועם שרות איום
תגובות קודמות
חזרה לכתבה