רכב  מבחני דרכים והשקות
מבחן השוואתי - טויוטה לנד קרוזר נגד ג'יפ גרנד צ'ירוקי
ניר בן זקן
פורסם: 21.07.17, 10:30
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 251 תגובות ב-132 דיונים
1. ח ח ח ח ח ח ח...גדול לתג מחיר י ש ר א ל י לישראלים, כי...
MR. PIERRE ,   TORONTO, CANADA   (21.07.17)
ב י ש ר א ל - טויוטה לנד-קרוזר עולה 0 0 0 , 0 0 4 אלף ש"ח.

ב י ש ר א ל - ג'יפ גרנד צ'רוקי טרייל הוק עולה 0 0 0 , 0 1 4 אלף ש"ח.
_______________________________________________________________

בלבנון - טויוטה לנד-קרוזר עולה מ- 66,000 $ שזה בשקלים רק 235,000 ש"ח.

בקנדה - ג'יפ גרנד צ'רוקי טרייל הוק עולה מ- 57,495 CAD שזה בשקלים רק 163,000 ש"ח.

ואיך כתבתי בפתיח של תגובה זו, אז גם נסיים ונצחקק ב-ח ח ח ח ח ח ח ציני וסרקסטי.

2. א-ל, ת-ג-י-ד-ו, yes, ל-מ-ח-י-ר-י-ם, ה-א-ל-ו, ב-י-ש-ר-א-ל
תפסיקו את הגניבה ,   של לשלם פי-2 ו-3.   (21.07.17)
3. איפה ה V8?
(21.07.17)
4. עדיף האמר משומש על שתי הפחי אשפה האלה במחיר מופקע.
(21.07.17)
5. דיסקברי 2 ומעלה לא רואה את שני הרכבים האלו ממטר
אייל   (21.07.17)
6. רק למחוברים וגמלאי קבע יש כסף לכאלה רכבים
(21.07.17)
7. באר שבע
איציק   (21.07.17)
אין כמו האמר משומש.
8. פג'רו
פג'רו   (21.07.17)
אפה ה פג'ארו למה הוא לא נמצא ב שלישיה הראשונים חייבים לעשות כתבה כזו
9. כתבה של רואי חשבון
גיא   (21.07.17)
השוואת מספרים במקום השוואת ביצועים. מצ'עמם.
10. בעיות
גראנד   (21.07.17)
ה גראנד בעייתי מבחינת מערכות החשמל שלו ובארץ מבינים רק יפני
11. TD5 LANDROVER
mjh ,   מרכז   (21.07.17)
בין 50 ל 70 אלף שקלים, שבע מקומות, בכביש סבבה, בשטח אוכל את שניהם בלי מלח ועם חיוך זחוח
12. זה שקוראים לכל רכב שטח בשם ''ג'יפ'' אומר הכל
טוני סופרנו   (21.07.17)
כולם אומרים ''יש לי ג'יפ טויוטה'', ''יש לי ג'יפ מרצדס''. אבל ג'יפ זה ג'יפ. אמת מידה לכל רכב שטח. ג'יפ הוא מותג רכב בפני עצמו ובבעלות קונצרן פיאט-קרייזלר. וכמו שלא כל מקרר הוא פריג'ידר ולא כל קטנוע הוא ווספה, לא כל רכב שטח הוא ג'יפ.
ולי, לי בכלל יש פיאט פנדה...
13. מערכת, שוב מצנזרים תגובות מנומקות? בשביל מי אתם עובדים?
קרטל גוש ליכוד+דתיים   (21.07.17)
14. אין קשר בין התגובה לכתבה. רשעות או סתם לא קראת?
יעקב   (21.07.17)
15. כל ניבה ישנה מסוגלת ליותר בשטח
מישהו   (21.07.17)
אם מדברים על שטח נטו, מבחינת הכביש פחות.
יחי ההבדל הקטן במחיר.....
רוב מי שגם ככב קונה את הרכבים האלה במחיר המלא לא יורד איתם לשטח, בקושי לדרכי עפר, רק לפוזה.
רוב אנשי השטח קונים יד שניה דגמים שאפשר לשפר או דגמים שהביצועים בדוקים ולא על הניר.
16. לקנות משומש שלא ראה שטח. רק עלה על מדרכה. יש כאלו !!!
פפ   (21.07.17)
17. אם כבר להשקיע 400 אלף עדיף טויוטה
הפנתר האדום   (21.07.17)
רק לדאוג שלא יגנבו אותו
18. לנסוע רחוק מהכביש
סעדיה דה סוטו ,   לסוטו   (21.07.17)
מי שרוצה לנסוע מחוץ לכביש ולהיות בטוח שיחזור לכביש, עדיף לסמוך על הטויוטה. אמינות לא נבחנת במבחני רכב כאלה.
19. כתבה מוזמנת
א. נס ציונה   (21.07.17)
הלנד קרוזר נמכר בעיקר בגירסת דיזל, לרוב לנהגים שנוסעים הרבה ק"מ בשנה. הבנזין נמכרים ממנו מספר זניח של רכבים.
בקיצור השוואה בין סוס עבודה לרכב שופוני. לא רלוונטי
20. לנד קרוזר זה לעדר ! Jeep זה הדבר האמיתי
דודי   (21.07.17)
היה לי פאגרו לנד קרוזר ועכשיו רנגלר . אין מה להשוות בכלל שיש שני סרנים חיים ..
21. מה מפתיע. טיוטה זה גוש פח עם כמה כיסאות
גיל   (21.07.17)
בהמון המון כסף. רק חמור קונה בכל כך הרבה כסף כל כך מעט אוטו!
22. שכחתם לציין: הצ''ירוקי יאבד 50% מערכו ויותר אחרי שלוש שנים
לואי   (21.07.17)
23. אלטרנטיבה זולה ומוצלחת
זיו   (21.07.17)
רוכשים שברולט טריילבלייזר ב 30k, מגביהים משפרים וממגנים בעוד 20 ומקבלים משהו לא פחות מוצלח במקום להשקיע 400 אלף ולגרזן אותו בשטח.
24. jeep זה מותג שרוב הזמן נמצאה במוסך, ההיפך הגמור מטיוטה
וזה השורה התחתונה   (21.07.17)
25. למה צריך מפלצות כאלה בישראל הקטנה? הורסים את הטבע שלנו.
לאסור לייבא ,   מיותר, נפוח וגס.   (21.07.17)
26. כתבה ממומנת
קשקוש   (21.07.17)
ג'יפ בלי שילדת סולם זה בכלל לא ג'יפ
27. איזה השוואה של חוסר הבנה. ניר, באימאשך תחזור לפנאי פלוס.
יצחק השני   (21.07.17)
28. עדיף צוללת!
אברהם   (21.07.17)
29. לנדרובר אוכל את שניהם בשני המישורים
(21.07.17)
30. הטיוטא שומרת על מחיר ואמינה.
טיוטא   (21.07.17)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה