רכב  חדשות
בית המשפט החליט: הגבלת המהירות נמוכה מדי
אודי עציון
פורסם: 12.09.17, 07:27
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 209 תגובות ב-124 דיונים
31. ומה עם כביש בגין (50) בירושלים?
ירושלמי ,   ירושלים   (12.09.17)
שנים לאחר השקת הכביש בעל ארבעה נתיבים! המהירות המותרת היא: 70 קמ"ש!!!
יש שם מצלמות דחליל, ומצלמות מהירות פעילות.

ההזיה הזאת צריכה להסתיים בהעלת המהירות ל90 קמ"ש, לפחות בכמה מקטעים.

חלמאות היא לא מילה גסה בישראל.

32. משרד התחבורה כרגיל ממנים עובדים לא מקצועיים שלא מבינים כלום
ובנוסף משקרים בתגובת   (12.09.17)
33. 2 הנהגים נסעו בכל מקרה הרבה מעל 90
מי מגן עליהם?   (12.09.17)
34. כתבה ממוחזרת מכביש 1 אותו סיפור וגם 122 קמש
מה הבדל   (12.09.17)
בכביש 1משער הגיא יש 3 נתיבים ונשאר התמרור של 70 קמש מתקופת העבודות. אותה כתבה פורסמה גם שם נהג נסע במקרה 122 קמש
35. מדינת חלם שרוצים רק לדפוק את האזרח מבלי להתחשב בתנאי הדרך
רוני ,   שרון   (12.09.17)
זה רגיל כמו הארנונה ,משלמים ארנונה על קרניזים בשביל היונים.
36. יש חוכמת המונים צריך להשתמש בה דרך וויז למשל
אבי   (12.09.17)
לזהות מה המהירות הממוצעת בפועל ולהעלות או להוריד לפי כמות התאונות
37. כביש בגין
דודי ,   ירושלים   (12.09.17)
אתם מוזמנים לבדוק גם את כביש בגין בירושלים
המהירות 80 קמ"ש לא מתאימה לתנאי הכביש אנשים נרדמים על הכביש זה מה שיגרום לתאונות המהירות הבנמוכה הזו
38. רק
בן   (12.09.17)
רק הסדר מדיני של חילופיי האוכלוסין של ערביי ישראל מבטיח עתיד לעם היהודי בארץ ישראל חיבים לבצע
39. מה עם כביש 20 מחולות לכיוון צפון??
(12.09.17)
למה צריך שם מהירות של 70 קמש??
40. חושבים שמהירות הורגת, אז לא, תבדקו באירופה
ישראלי   (12.09.17)
כמות התאונות מאוד קטנה בכבישים מהירים בגלל תנאי דרך מודרניים ומכוניות שמשתכללות עם הזמן ויותר ויותר בטוח לנהוג בהן, לכן המהירות המותרת עולה ועולה, אני נסעתי בקרואטיה בכביש שהמהירות המותרת 130 ומה קרה? הגעתי מהר ובביטחה, רק ישראל חושבים עקום, הבעיה בנהג הישראלי ולא במהירות, למה הנהגים הנורמלים צריכים לסבול מזה?
41. מהירות מופרזת היא שורש כל רע
זאב ,   נוה מונסון   (12.09.17)
עוד לא שמעתי על מישהו שנפגע כתוצאה ממהירות נמוכה מדי אבל רוב הנפגעים בתאונות דרכים נפגעים בגלל מהירות מופרזת ולכן עדיף להחמיר - סעו לאט יותר ועל פי חוק אף אחד לא רוצה להטיל עליכם קנסות סתם אלא רק לשמור עליכם.
42. תלמדו מגרמניה !!! תמרור 100 בינעירוני ו 50 30 בעיר
Eli   (12.09.17)
43. אז אך ישלמו את הפנסיות של אנשי הקבע והמישטרה כך עם מצלמות
(12.09.17)
44. בכל העולם בכביש כזה המהירות המותרת 100-110 קמ"ש
(12.09.17)
45. שינוי הקונספציה בכל הנוגע למהירות הנסיעה
נח   (12.09.17)
אני מציע לשנות את כל השיטה .לדעתי החוק צריך להיות פשוט :"על הנהג להתאים את עצמו לתנאי הדרך" כל תמרורי המהירות יהיו בגדר המלצה. מי שיעשה תאונה ונסע במהירות הגבוהה מהמהירות המומלצת -יתן את הדין ובחומרה יתרה: לדוגמא שלילה מכמה חודשים ועד לצמיתות ואם היתה בפגיעה בנפש -גם ישיבה בבית סוהר.כך האחריות על הנהג .
לעומת זאת הייתי מקפיד ביותר על אי-עצירה ברמזור אדום ובעצור ,אי-עצירה לפני מעבר חציה ועקיפת תוך חיתוך פס לבן.וכן על נהגים שמישתוללים בכבישים -חותכים מנתיב לנתיב בלי לאותת וכדומה.
46. יש הרבה כבישים כאלה בארץ
משה   (12.09.17)
כביש 10 בבית שמש, דו נתיבי, מחוץ לתחום הבנוי, שלט שטח עירוני מוצב בכוונה תחילה במקום הזוי בעליל ולאחר מכן מסומן שמותר 70 קמ"ש. אי אפשר לנסוע 70 גם אם רוצים. מלכודת מכוונת.
47. הגבלת מהירות לא תעזור, חינוך ותרבות נהיגה יפתור בעיות, והוספ
דימה   (12.09.17)
48. כביש 57
(12.09.17)
גם בכביש 57 אותו הסיפור, נשארו שלטים מהעבודות בכביש והמהירות היא 70
49. מים הם שורש כל הרע
אלכס   (12.09.17)
כל בתי החולים מלאים באנשים ששתו ושותים מים
זהירות! מדובר באחד הכימיקליים הקטלניים שיש!

אפשר גם לחוקק חוק שלא יצאו מהבית וכך לא יהיו תאונות.
המהירות צריכה להיקבע בהתאם לתוואי הדרך
תאונות לא קורות בגלל מהירות, התוצאות חמורות יותר בגלל המהירות.
תאונות קורות בשל היסח דעת (ולעיתים מבריונות) כגון טלפון, רדיו, אכילה, חיטוט באף, מחשבות מפגרות על "היי, למה שלא יורידו עוד את המהירות שלא יקרו תאונות" או מאידיוטים שנוסעים על 70 בכביש שמותר 90 (רק כדי שלא תקרה תאונה)
הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות.
50. הויכוח הוא על העונש, קרא את הכתבה אידיוט
אלכס   (12.09.17)
51. משטרה מטורללת מחפשת דרכים קלות לקנוס נהגים
שביט   (12.09.17)
כל שבת בבוקר מתחת לגשר גלילות מערב ומתחת למחלף קקל ישוב שוטר משועמם שדפקו לו משמרת שבת ודופק נהגים תמימיםש נוסעים באיילון הנטוש במהירותש מתאימה לתנאיה כביש. למה? ?????
כי זה קל לדפוק נהגים ????
משטרה של נבלות!
52. מדינה זבל לאוכלוסיה זבל.
דוד ,   מרכז   (12.09.17)
53. הגבלת מהירות
יובל   (12.09.17)
אותה בעיה קיימת במנהרות הכרמל בחיפה שם המהירות מוגבלת ל-80 קמ״ש כאשר תנאי הדרך מאפשרים לנסוע בשקט 100 קמ״ש וכך נהגים רבים ״טסים״ שם ומקבלים דוח״ות מיותרים וזה כמובן גורר נקודות מעבר לקנסות המיותרים כשלעצמם.
54. כשבית משפט מבין את הבעיה וצריך לפעול בנחישות , הוא נוהג
(12.09.17)
באימפוטנטיות , ראיתם וגיליתם שזו פארסה , לעג לאינטלגנציה , ופטמת יניקה היה עליכם לגזור קנס שקל אחד בלבד , כי זה החוק גם אם הוא דבילי , ואז להעביר לטיפול הממונים בתוספת הנחיה למשטרה לא לאכוף את החוק הזה ,
55. נתיבי איילון צפון
אסף   (12.09.17)
מישהו יכול להסביר לי למה הקטע ממחלף חולות עד הכניסה לתל אביב בנתיבי איילון הוא במהירות של 70 קמש????

כדי לעשות עלינו עוד כסף?
56. מצלמות מהירות בכביש ישר=מחלבת כסף. הגורם לתאונות הוא,,,
(12.09.17)
תאונות ברובן לא קורות בגלל מהירות מופרזת במקטעים ישרים היכן שהמצלמות ממוקמות. המהירות היא רק פקטור למידת הנזק שיתרחש בזמן התאונה. זה נכון שמהירות מופרזת בידיים של נהג לא מיומן בתנאים מסוימים תסתיים באיבוד שליטה ופגיעה בסובבים אבל רוב רובן של התאונות קורות בגלל נהגים שלא מצייתים לתמרורים כמו זכות קדימה, אור אדום, חוסר ריכוז וסטיות מנתיבים באופן לא מחושב ובצורה מסוכנת למדי.
את הגורם האחרון כל אחד יכול לראות בשפע על כבישי ארצנו.
מצלמות במקטע ישר של הכביש נועדו רק להעשיר את קופת המדינה נקודה!
הדבר היחיד שיתרום להורדת תאונות הדרכים הוא פרויקט שומרי הדרך עם המצלמות ברכבים הפרטיים המתעדות את הנהגים הסוררים באמת ולא אלו שנסעו ב 20 קמש יותר בכביש בינעירוני.
57. שוד לאור היום, כנופיית משטרת ישראל לא מפסיקה להפתיע
שלומי ,   ירושלים   (12.09.17)
58. ישנם מחקרים המוכיחים שלא קיים שום קשר בין מהירות לתאונה
(12.09.17)
אבל...
הכי קל לאכוף מהירות.
אחרת צריך להשקיע, ללמד שוטרים את חוקי התנועה, לשבת במקומות בהם אנשים באמת עוברים על החוק ומסכנים אחרים (רמזור אדום, תמרורי עצור, זכות קדימה, השתלבות לדרך מהירה).
שלא נדבר על כך שיחידת האופנועים של מתנ"ע צריכה לעשות כל יום את כביש החוף\6 בנסיעה בין הרכבים, לתעד את האנשים שמדברים בטלפון (מחזיקים אותו ביד) לעצור אותם ולתת להם דו"ח במקום.
הרבה יותר אפקטיבי מהשטות הזו שנקראת מהירות.
אבל זה כבר דורש השקעה, מאמץ, אכיפה ועוד.
יותר קל לשבת בניידת במזגן, שהדבורה תקלוט או מידי פעם לפתוח דלת ולהסתכל דרך האקדח לייזר.
האיוולת במיטבה, קחו לדוגמא את כביש 85 מצומת עמיעד לכיוון עכו.
כל 2 ק"מ יש שם שוטר עם ממל"ז. על כביש דו נתיבי עם הפרדה מבטון, תאורה וכו.
למה? כי פעם, כשזה היה כביש חד נתיבי ללא הפרדה היו בו המון תאונות.
אז הוא נשאר אצלהם במערכת כ"אדום".
מצחיק לפעמים להתקל בשוטרת שמתחבאת בשיחים עם ממל"ז ליד הכניסה לחניון נחל עמוד, בזמן שבן הזוג, נמצא 600 מטר קדימה, בשיא הפניה במחלף.....
כמה השקעה על כלום.
59. אותה הגבלה מוזרה גם בסוף ואדי ערה לכיוון כביש הסרגל
ערן ,   צפון   (12.09.17)
אחרי הירידה משום מקום הגבלה ל 70 קמ"ש,לא ברור מסוכן ומיותר,נראה שהמטרה היחידה היא לשדוד את הנהגים .ממש סכנת נפשות כשנהגים מורידים את המהירות בבהלה מ 100 קמ"ש ל 70 קמ"ש, ממש מתכון לאסון
60. אני מחכה ליום שבו יפסלו דוחות רטרואקאיבית ויוענש האחראי באופ
(12.09.17)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה