חברת אינספירה טכנולוגיות (OXY B.H.N. Ltd. Inspira™ Technologies), אשר נסחרת ב-NASDAQ (IINN, IINNW) ומטרתה להביא לשינוי הפרדיגמה הנהוגה בכשל נשימתי ע"י פיתוח "ריאה מלאכותית", הודיעה אמש כי חתמה על הסכם הפצה עם CIO MED GROUP חברת הפצה מובילה בתחום הטכנולוגיה והמכשירים הרפואיים במרכז אמריקה.
ההסכם, שבבסיסו פוטנציאל לייצר הכנסות בסדר גודל של כ-28 מיליון דולר, בעיקר ממכירות חוזרות של ערכות מתכלים חד פעמיות לשימוש עם מערכות החברה, זאת לתקופה של חמש שנים, ובכפוף לקבלת אישורים רגולטורים. הצדדים ישתפו פעולה בפעולות השיווק ופריסת קו המוצרים של מכשירי ה- INSPIRA™ ART וערכות המתכלים במדינות מרכז אמריקה. ההסכם כולל את מכשיר ה- INSPIRA™ ART100, מערכת מעקף לב-ריאה (CPB) המיועדת לבצע מעקף במהלך ניתוחי לב ולהחליף את פעולתו ופעולת הריאות במהלך הניתוח, שהוגשה לאחרונה לאישור מינהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) כאשר הצפי לאישור המערכת הוא כ-6 חודשים, או במהלך המחצית הראשונה של שנת 2024.
בנוסף למערכת INSPIRA ART100 המיועדת למטופלים העוברים הליכי CPB, ההסכם כולל גם את ה- INSPIRA™ ART500 וחיישן הדם ™HYLA, וכן ערכות המתכלים המותאמים למערכות של Inspira Technologies בשימוש בהליכים הרפואיים להם הן מיועדות.
מערכת הדגל INSPIRA ART500 תוכננה על מנת להביא פריצת דרך משמעותית בתחום הבריאות ובפרט בתחום התמיכה הנשימתית, ועתידה להציע טיפול יעיל עבור 20 מיליון המטופלים המתמודדים עם בעיות נשימה חמורות מדי שנה. ה- INSPIRA ART500 מתוכנן לספק תמיכה נשימתית ולהקטין את הצורך בהנשמה מכאנית, טיפול שעלול לגרום לסיבוכים רפואיים עם נזקים גופניים, זיהומיים ואף מוות.
ג'ו חיון, נשיא ומייסד שותף בחברת Inspira Technologies, מסר עם החתימה: "ההסכם מאפשר לנו להרחיב את היצע המוצרים החדשניים שלנו לשמונה מדינות במרכז אמריקה, שבראשן עומדת מקסיקו."

אודות Inspira Technologies

חברת אינספירה טכנולוגיות, שומרת על משימה איתנה לחולל מהפכה בטיפול בכשל נשימתי חריף באמצעות חדשנות. המטרה העיקרית של החברה היא פיתוח טכנולוגיות ומוצרים רפואיים שמטרתם למנוע את הצורך בהנשמה מכאנית פולשנית. מוצר הדגל של החברה, ה-“INSPIRA ART500״, הוא מכשיר שמטרתו תהיה המאפשר טיפול בשלב מוקדם יחסית בחולים עם בעיות נשימתיות בהליך המתבצע בהכרה מלאה. הטכנולוגיה מתבססת על חמצון ישיר של כמויות קטנות של דם וניטור רמות החמצן בדם (סטורציה), ובכך מאפשרת למנוע את התדרדרות החולה ואת השימוש במכונות הנשמה ומפחיתה את הסיכונים לקרישת דם, המוליזה וזיהומים. הפתרון של החברה נעשה באמצעות שימוש בטכנולוגיות מבוססות AI ויכולות מתקדמות לחמצון ולניטור הדם באופן חוץ גופני בזמן אמת. החברה מחויבת לספק טכנולוגיית זרימת דם מתקדמת ושילוב ניטור וניתוח מונעי בינה מלאכותית. אלמנטים אלה משתלבים כדי ליצור פתרונות מבוססי נתונים, אשר בסופו של דבר משפרים את מצב המטופלים ומייעלים את יעילות בית החולים. לקבלת מידע נוסף, בקר ב: https://inspira-technologies.com.
אף אחד ממוצרי החברה כולל ה INSPIRA™ ART100 לא נוסו או היו בשימוש על בני אדם ולא אושרו לשימוש או לשיווק על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) או כל רשות רגולטורית אחרת.
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״אינספירה Inspira״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.