CCTA הכריזה על שיתוף פעולה עם אקסיליון כדי לייעל את זרימת התנועה לאורך מסדרון שדרת הרכבת של העיר פיטסבורג. מסדרון זה, החווה עומסי תנועה כבדים הן בשעות הבוקר והן בשעות אחר הצהריים, משמש כעורק חיוני עבור העיר פיטסבורג ואזורים משיקים נוספים
לדברי ראש עיריית פיטסבורג, Shanelle Scales-Preston ״פיטסבורג נרגשת לקדם את הטכנולוגיה הזו ולראות הפחתה בעומסי התנועה עבור הקהילה שלנו. התושבים שלנו מסתמכים על מסדרון התנועה הזה, ואנו נלהבים להשתמש בפתרונות יצירתיים וחדשניים כדי להביא אותם מהר יותר ליעדיהם."
ישראל 19 לנובמבר 2023, ישראל, (ת״א: אילנ) אקסיליון, המתמקדת בפיתוח, יישום והטמעה של מערכות תוכנה מבוססת בינה מלאכותית לניהול מערך התחבורה, מודיעה היום כי רשות תחבורה משמעותית נוספת בארה"ב - CCTA (Contra Costa Transportation Authority) הכריזה על שיתוף פעולה חדש ופיילוט מסחרי עם אקסיליון לצורך ייעול זרימת התנועה במסדרון תנועה מרכזי בעיר פיטסבורג.
CCTA הכריזה על שיתוף פעולה עם אקסיליון כדי לייעל את זרימת התנועה לאורך מסדרון שדרת הרכבת של העיר פיטסבורג ואיזורים משיקים נוספים. מסדרון זה, החווה עומסי תנועה כבדים הן בשעות הבוקר והן בשעות אחר הצהריים, משמש כעורק חיוני עבור העיר פיטסבורג וכביש עמק איגנסיו הצפוף.
פרויקט הפיילוט נועד למנף את טכנולוגיית התאום הדיגיטלי המתקדמת של אקסיליון. טכנולוגיה זו מאפשרת למהנדסי תנועה להעריך, לתכנן אסטרטגיה ולדמות פתרונות ניהול תנועה בסביבה דיגיטלית נטולת סיכונים לפני פריסתם בתרחישי תנועה בפועל.
כיתרון נוסף, הפלטפורמה של אקסיליון היא פתרון טהור מבוסס תוכנה, שייפרס ללא שדרוגי חומרה בתשתית הצמתים הנוכחית.
לדברי מנכ״ל אקסיליון, קובי סלע, "אנחנו נרגשים להנגיש את הטכנולוגיה החדשנית שלנו לצורך אופטימיזציה של התנועה עבור CCTA. המטרה שלנו היא להקל על עומסי התנועה של הנוסעים במסדרונות העיר הרלוונטיים עד סוף השנה הנוכחית. באמצעות בינה מלאכותית ונתוני תעבורה מבוססי ענן, אנו יכולים לספק פתרון מהיר וחסכוני ללא צורך לשדרג חומרה יקרה."
לדברי מנכ"ל CCTA, Timothy Haile, "מסדרון שדרת הרכבת הוא עורק חשוב ברשת התחבורה שלנו", השותפות עם Axilion, מגשימה את מטרתנו לשפר את תנאי התנועה ללא שדרוגי תשתית יקרים וגוזלי זמן. אנו שואפים להעמיק בהערכת האופן שבו טכנולוגיות כגון אופטימיזציה טהורה מבוססת בינה מלאכותית יכולות להיפרס, בנוחות, ברחבי המחוז."
לדברי עמי ברלב, יו"ר אקסיליון, ״זהו פיילוט מסחרי נוסף שאנו מקבלים בארה"ב. פיילוט מסחרי זה משקף התנהלות איכותית מול גוף משמעותי אשר מעוניין ברכש של טכנולוגיה לשיפור עומסי התנועה באיזורי השיפוט שלו והביע אמון פומבי ותקשורתי בטכנולוגיה של אקסיליון. התקשרות זו בוצעה לאחר הוכחה טכנולוגית של טכנולוגיית החברה, המצויה כבר כיום ברמת בשלות מקצועית ועסקית גבוהה מאוד, ובחינה של הטכנולוגיה אשר בוצעה על ידי גופים מובילים בארה"ב. אקסיליון עובדת נכון ומנוהלת נכון, בצורה רזה, אמיתית וצנועה. חדירה משמעותית ואמיתית לשוק עוברת רק דרך ביצוע פיילוטים מסחריים, המבוצעים לאחר הגעה לבשלות טכנולוגית גבוהה וחתימה על חוזים מסחריים אשר יהיו תוצאה ישירה של הצלחה באותם פיילוטים. מפת הדרכים שלנו מבוצעת כסדרה, באופן מבוקר ונכון, בשוק הנכון, ותוביל אותנו להצלחה אשר כל כך ראויה לעובדי החברה ומנהליה.״

אודות CCTA

רשות התחבורה של קונטרה קוסטה (באנגלית: Contra Costa Transportation Authority) היא סוכנות ציבורית שהוקמה על ידי מצביעי קונטרה קוסטה בשנת 1988 כדי לנהל את תוכנית מס המכירה לתחבורה של המחוז ולפקח על מאמצי תכנון התחבורה ברחבי המחוז. CCTA אחראית לתכנון, מימון ואספקה של פרויקטים ותוכניות קריטיים של תשתיות תחבורה המחברים את הקהילות, מטפחים כלכלה חזקה, מגבירים את הקיימות ומביאים אנשים בבטחה וביעילות לאן שהם צריכים להגיע. CCTA משמשת גם כסוכנות הייעודית לניהול גודש של המחוז, האחראית על הפעלת תוכניות לשמירה על רמות תנועה ניתנות לניהול. מידע נוסף על CCTA זמין בכתובת ccta.net.

אודות אקסיליון תחבורה חכמה בע"מ:

טכנולוגיית התאום הדיגיטלי הייחודית של Axilion מציבה סטנדרט עולמי בכך שהיא מציעה פתרון אופטימיזציית אותות תוכנה טהור וניתן להרחבה. Axilion, המופעלת על ידי מיקרו-סימולציה מקומית ומנוע אופטימיזציה חדשני, מעצימה עבור מהנדסי תנועה את היכולת ליזום תהליכי אופטימיזציה מבוססי בינה מלאכותית התואמים את מדיניות מקבלי ההחלטות. המערכת של אקסיליון מייצרת מסד נתונים תחבוריתי בזמן אמת.
לאתר החברה: https://axilion.com/about/
ההודעה מוגשת מטעם חברת ״אקסיליון תחבורה חכמה בע"מ״ באמצעות מערכת ״המברקה״ להפצת הודעות לתקשורת. אתר ynet capital או מערכת ynet לא השתתפו בכתיבת או בעריכת הכתבה. אין לראות בכתבה המלצה או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא, או הצעה או שיווק השקעות או ייעוץ השקעות.
פורסם לראשונה: 16:25, 19.11.23