כולם אוהבים לצאת לחופשה בת מספר ימים במלון מפנק, אבל לא תמיד הזמן והתקציב מאפשרים זאת. בדיוק בגלל זה, המלונות בארץ מציעים פתרון ביניים - חבילת נופש ליום אחד שכוללת שימוש במתקני המלון כמו בריכה, ג'קוזי וסאונה, ולפעמים גם טיפולי ספא וארוחות בוקר או צהריים. אז אם גם לכם מתחשק יום מושלם, ערכנו עבורכם רשימה מצפון ועד דרום של חבילות הפינוק במלונות השונים.

מלון בוטניקה, חיפה

מלון היוקרה של רשת פתאל במושבה הגרמנית מציע טיפול בן 50 דקות, ארוחת בוקר וקוקטייל. השימוש בבריכה בימים ראשון עד רביעי בלבד. המחיר: 600 שקל לאדם, 1,100 שקל לזוג.
11 צפייה בגלריה
  טיפול, ארוחה וקוקטייל. מלון בוטניקה
  טיפול, ארוחה וקוקטייל. מלון בוטניקה
טיפול, ארוחה וקוקטייל. מלון בוטניקה
(צילום: איה בן עזרי)

לאונרדו פלאזה, טבריה

יום הפינוק של המלון כולל שימוש במתקנים, טיפול בן 45 דקות וארוחת בוקר. המחיר עומד על 400 שקל לאדם, 750 שקל לזוג, ובתמורה לתוספת של 250 שקל תשודרגו לחדר טיפולים זוגי עם ג'קוזי, שמפניה ופלאטת פירות.

לאונרדו פלאזה, חיפה

ארוחת בוקר, טיפול בן 50 דקות ושימוש במתקני המלון והספא יעלו לכם 600 שקל לאדם או 1,100 לזוג.
עוד כתבות למנויים:

יו בוטיק, כנרת

החבילה המוצעת כוללת שימוש במתקני המלון וכניסה לחוף הפרטי, ארוחת בוקר, טיפול של 50 דקות וביקור בספא עם חדר מנוחה, סאונות, מקלחת לחץ, ג'קוזי, מתחם שיזוף פרטי וחדר כושר. המחיר עומד על 450 שקל לאדם. תמורת תוספת של 300 שקל לזוג תוכלו להתפנק בחדר טיפולים זוגי עם ג'קוזי, שמפניה ופלאטת פירות.

מלון סופיה, כנרת

המלון הטברייני שוכן בליבו של בית אבן היסטורי, ומציע במסגרת יום כיף ארוחת בוקר במסעדת קוקה, עיסוי בן 45 דקות (לבחירה: קלאסי, רפלקסולוגיה או משולב) ושימוש חופשי במתקני הספא והמלון. מתחם הספא כולל שישה חדרי טיפולים, חמאם טורקי, סאונה יבשה ופינת רגיעה שבה מוזמנים המבקרים ליהנות מחליטות תה מרגיעות, עוגיות בריאות, פירות יבשים, יין ושתייה קרה. בנוסף ישנם חדר כושר מאובזר ובריכת אינפיניטי אל מול נופי הכנרת. המחיר עומד על 1,100 שקל לזוג, והחבילות יהיו זמינות מספטמבר ואילך.
11 צפייה בגלריה
הספא של מלון סופיה
הספא של מלון סופיה
אפשר לבחור בין מספר עיסויים. מלון סופיה
(צילום: איריס ליפשיץ קליגר)

מלון קדם, טירת הכרמל

חבילת הספא של המלון כוללת עיסוי זוגי (55 דקות), ארוחת בוקר ושימוש במתקנים, כולל הבריכה. המלון מפעיל ספא וחדרי טיפולים של אסתטיקה רפואית, לצד סדנאות לגוף ולנפש, כגון יוגה ומדיטציה, דיטוקס, סדנאות נשימה ועוד. בקומת הספא תמצאו סאונה יבשה, סאונה רטובה וחמאם טורקי.
המחיר לזוג לאמצע השבוע עומד על 920 שקל, ובסוף שבוע על 1,020 שקל.

אלמא - מלון ומרכז אמנויות בזכרון יעקב

חבילת יום כיף כוללת ארוחת בוקר במסעדת אורטוריו ושימוש בבריכה החיצונית ובמתקני הספא. המחיר הוא 300 שקל לאדם (בימים א'-ה', ו-400 שקל בשישי ובשבת). ניתן לקנות חבילה מוזלת ללא ארוחת בוקר במחיר של 200 שקל במהלך השבוע ו-300 שקל בסוף שבוע.
11 צפייה בגלריה
אלמא, זיכרון יעקב
אלמא, זיכרון יעקב
אלמא. אפשר גם בלי ארוחת בוקר
(צילום: מקס דורון )

מלון המלך דוד, ירושלים

יום הפינוק של מלון המלך דוד כולל ארוחת בוקר זוגית במסעדת המלון, טיפול זוגי בספא בן 60 דקות וכניסה למרכז הכושר של המלון ולבריכה הצופה על נוף חומות העיר העתיקה. המחיר הוא 800 שקל לאדם.
11 צפייה בגלריה
בריכת מלון המלך דוד
בריכת מלון המלך דוד
נוף לחומות. המלך דוד
(צילום: אורי אקרמן)

וולדורף אסטוריה

חבילה הכוללת ארוחת בוקר במסעדת הפאלאס של המלון, כניסה למתקני הספא וטיפול גוף עם מסכת פנים תעלה לכם 740 שקל לאדם, והיא זמינה בחודש אוגוסט בלבד בימים א' עד ה'. אופציה נוספת היא בילוי בספא עם טיפול בן 75 דקות ללא ארוחת בוקר ב-560 שקל. כניסה למתחם הספא, כולל בריכה, תעלה 250 שקל, וארוחת הבוקר, אם מזמינים אותה בנפרד, תעלה 200 שקל לסועד.

מלון VERT ירושלים

ארוחת בוקר, שימוש במתקני הספא, עיסוי, שמפניה ופלאטת פירות העונה יעלו לכם 380 שקל לאדם.
11 צפייה בגלריה
ספא במלון ורט
ספא במלון ורט
פלאטת פירות כלולה במחיר. חדר הספא של מלון ורט
(צילום: איה בן עזרי)

מלון ממילא

המלון מציע אירוח זוגי במתחם ההוליסטי אקאשה, שכמו המלון כולו עוצב על ידי מעצב-העל איטלקי פיירו ליסוני. במתחם ישנם בר מיצים אורגני, חדר יוגה, חמאם וחדר וואטסו פרטי. בנוסף כוללת החבילה טיפול זוגי בן 60 דקות, בריכה פרטית לחצי שעה, מגש פירות, קאווה וארוחת צהריים זוגית במסעדת הפי פיש. המחיר: 1,290 שקל לזוג.

מלון גורדוניה במעלה החמישה

חבילת יום כיף כוללת טיפול בן 50 דקות, ארוחת בוקר בבופה המלון או ארוחת צהריים בשרית במסעדת הבריכה ושימוש בכל מתקני המלון - בריכת אינפיניטי, הוט טאב (אמבט חם) וסאונה. המחיר הוא 650 שקל, וניתן לשדרג לטיפול בן 70 דקות ב-780 שקל.

הרודס, ים המלח

חבילה הכוללת כניסה למלון, שימוש במתקנים (בריכות, ספא וחוף) וארוחת בוקר או צהריים לבחירה תעלה 350 שקל לאדם. אם תרצו להוסיף טיפול בספא, המחיר יעמוד על 500 שקל.
בין מתקני המלון ישנן בריכת מי ים המלח מחוממת (36 מעלות), בריכת גופרית מחוממת (38-35 מעלות) ובריכת מים מתוקים (לא מחוממת בחורף). הספא כולל תפריט טיפולים מגוון, חמאם טורקי, סאונה יבשה ורטובה ועוד.

לאונרדו קלאב, ים המלח

יום הכיף כולל שימוש במתקני המלון – בריכות, מגלשות מים, חוף וספא (כולל טיפול) + ארוחת בוקר או צהריים לבחירה. במלון יש בריכה עם מים מים המלח, שתי בריכות גופרית בטמפרטורות שונות, שתי בריכות ג'קוזי וסולאריום עם משטחי שיזוף נפרדים לגברים ולנשים. יום כיף עם טיפול בן 30 דקות עולה 360 שקל, ובעבור שדרוג לטיפול בן 50 דקות תשלמו 90 שקלים נוספים.

לאונרדו פלאזה, ים המלח

ספא המלון מציע מגוון פינוקים כגון בריכות מי מלח וגופרית, ג'קוזי, בריכת מפלי מים, סולאריום, סאונות וטיפולים אישיים הניתנים בחדרים נפרדים. יום כיף עם ארוחת בוקר עולה 220 שקל לאדם או 330 שקל, כולל טיפול בן 30 דקות.

סיקס סנסס שחרות

הריזורט השוכן באזור הערבה בלב דרך הבשמים התנ"כית מציע יום פינוק עם ארוחת בוקר באחת משלוש המסעדות בניצוחו של השף דודו ביטון, כניסה למרכז הוולנס והספא של הריזורט הכולל סטודיו לתרגולי יוגה, יוגה ערסלים ופילאטיס, שבעה חדרי טיפולים, חמאם, סאונות מופרדות לגברים ונשים, בריכות מקורות וחיצוניות וחדר כושר.
מחיר: החל מ-250 דולר לאדם כולל טיפול ממבחר הטיפולים בתפריט. שימו לב כי החבילה מוצעת רק בתאריכים ספציפיים: בין ה-15 ל-17 באוגוסט ובין ה-3 ל-6 בספטמבר.
11 צפייה בגלריה
סיקס סנסס שחרות
סיקס סנסס שחרות
סיקס סנסס שחרות. להתפנק בערבה
(צילום: six senses shaharut)

קמפינסקי, תל אביב

חבילת יום כיף כוללת מגוון עיסויי גוף או טיפולי פנים, שימוש במתקני הספא הכוללים סאונה יבשה וכניסה לבריכה בעונה ועל בסיס מקום פנוי. כל האורחים מקבלים חלוק קטיפתי, כפכפים וערכת מוצרי טיפוח של מולטון בראון. הספא משתרע על פני אלף מ"ר וכולל 11 חדרי טיפולים, מתוכם ארבעה חדרי טיפולים זוגיים פרטיים עם מקלחונים וג'קוזי. המחיר הוא 685 שקל לאדם בימים א' עד ה' ו-885 שקל בסוף השבוע.
11 צפייה בגלריה
קמפינסקי
קמפינסקי
קמפינסקי. מגוון עיסויים לבחירה
(צילום: סטודיו לובן)

מלון דן, תל אביב

החבילה כוללת ארוחת בוקר ב"קפה 99" בלובי של המלון, עיסוי זוגי (60 דקות) בספא החדש וכניסה למתחם הבריכות. המחיר הוא 1,150 שקל לזוג בימים ראשון עד חמישי, או 1,250 שקל ביום שישי.
11 צפייה בגלריה
בריכת מלון דן
בריכת מלון דן
מתחם הבריכות של דן כלול בחבילה
(צילום: אורי אקרמן)

קרלטון, תל אביב

החבילה כוללת ארוחת בוקר, כניסה לבריכה ולמרכז הספא וטיפול בן 45 דקות. מחיר: 540 שקל לאדם באמצע השבוע או 640 שקל בסוף השבוע ובחגים. במלון תוכלו ליהנות מגג שצופה על הנוף התל-אביבי, מבריכת אינפיניטי, מג'קוזי, מבר משקאות וממסעדה.

מלון פוליהאוס מבית מלונות בראון

המלון הממוקם בכיכר מגן דוד מציע חבילת ספא הכוללת ארוחת בוקר מאחד מבתי הקפה הסמוכים, עיסוי בן 45 דקות ושימוש חופשי בבריכת האינפיניטי על הגג ובמתקני הספא, הכוללים סאונה יבשה ואמבט זרמים זוגי תחת כיפת השמיים. המחירים נעים בין 440 ל-950 שקלים, תלוי בסוג העיסוי וביום בשבוע.
11 צפייה בגלריה
הבריכה של הפוליהאוס
הבריכה של הפוליהאוס
בריכה על הגג. פוליהאוס
(צילום: אסף פינצ'וק)

קראון פלזה, תל אביב

יום הפינוק כולל ארוחת בוקר במסעדת המלון בהובלת השף קובי אביטן, שימוש חופשי במתקני הספא הכוללים בריכה, סאונה יבשה, ג'קוזי ועיסוי שבדי קלאסי למשך 45 דקות, פינת שתייה חמה עם חליטות מיוחדות ומכונת קפה, חלוקים לשימוש יומי ונעלי בית. המחיר לאדם הוא 730 שקל, וללא טיפול 450 שקל.

ריץ-קרלטון, הרצליה

במהלך כל חודש אוגוסט מציע המלון חבילת ספא הכוללת טיפול זוגי (45 דקות) מתוך תפריט הטיפולים, כניסה לכל מתקני הספא במלון הכוללים סאונה רטובה ויבשה וחמאם טורקי, חדר הירגעות עם נוף הפונה אל הים, כניסה לבריכת הגג שבה האורחים יכולים ליהנות מאפריטיף טאפאס אסייתי (לבחירה מתוך מגוון המנות בתפריט) וקוקטייל. הבריכה והספא יהיו פתוחים במהלך חודש אוגוסט עד השעה 22:00. מחיר חבילה זוגית: 1,580 שקל.
11 צפייה בגלריה
בריכת מלון ריץ קרלטון בהצרליה
בריכת מלון ריץ קרלטון בהצרליה
בריכת מלון ריץ קרלטון בהרצליה. יש גם חדר הירגעות
(צילום: סימפלקס)

מלון הרודס, הרצליה

תמורת 300 שקל לאדם תוכלו להיכנס לבריכת המלון ולאכול ארוחת בוקר. הכניסה היא על בסיס מקום פנוי ורק באמצע השבוע. התשלום על הטיפולים בספא, המשקיף על המרינה, מתבצע בנפרד ואינו כלול בדיל.

מלונות ישרוטל

המלונות של רשת אחוזת יערות הכרמל, כרמים, מצפה הימים, אוריינט ירושלים ורויאל ביץ' תל אביב, מציעים את הדיל הבא: יום פינוק זוגי הכולל ארוחת בוקר או צהריים, שימוש חופשי במתקני הספא וטיפול של 50 דקות מתוך מגוון הטיפולים. מי שבוחר בארוחת בוקר מוזמן להגיע בין 9:00 ל-15:00. מי שבוחר בארוחת צהריים מוזמן בין 12:00 ל-19:00. המחיר: 1,500 שקל לזוג.
11 צפייה בגלריה
אחוזת יערות הכרמל
אחוזת יערות הכרמל
אחוזת יערות הכרמל
(צילום: ליאור גרונדמן)