|
לצערי אין דבר כזהת יש קטאייף !! אבל עטאייף .. טוב תתקנו את זה
|
|
|
2. אני חי בישראל ? אתר שמאלני,
במקום לכתוב על חנוכה, הם כותבים על עידר פיטר, נו לאן הגענו ?...
|
|
|
do not forget to invite
osama .
|
|
|
|
|
5. ynet is a muslim newspaper(?)
|
|
|
מה שכן אם כי מוסר אין להם
האוכל שלהם הכי טעים בעולם
|
|
|
7. למי בכלל יש חשק לחגוג הלב עם המשפחות שאבדו את יקיריהם
|
|
|
8. כתבה נחמדה .
ערבי ממוצע , |
לפני הטכניון , סח'נין. |
|
(14.12.01) |
אני מאחל לכל החוגגים חג שמיח !
ומאחל לכל אחד מאיתנו שימצא את הדרך הנכונה לשמחה ואושר !.
|
|
|
|
|
|
|
11. עדין לא הגיע הזמן לסלוח להם
|
|
|
12. סליחה..אבל אתם מתנהגים כאילו
העסקים כרגיל ויש שלום במדינה וכולם ינהרו בהמוניהם לישובים הללו לאכול מתוקים. נו.. באמת - במצב הקיים? ממש לא נראה לי. חג שמח לנו ולהם.
|
|
|
13. למה? אתם חושבים שזה מעניין אותנו?
הדבר האחרון שלאזרחי ישראל בא לשמוע עליו זה האיסלאם ומנהגיהם וכו'.
שידחפו את הבקלאווה שלהם אתם יודעים איפה..
|
|
|
14. אז מתי מתחיל עיד אל פיטר ???
|
|
|
15. תגובה למספר 13 ועוד
ח. אגבריה , |
אום אל פחם |
|
(14.12.01) |
הגזענות שלך ממש מדהימה אותי. אתה יודע מה? אולי בכלל לא. כי השיח הגזעני הזה שבו אינך מוכן ללמוד אפילו על תרבות מסוימת אצל האחר מסביר הרבה מהמצב החרא שנמצאים בו באיזורנו.
כאזרח שחי במדינת ישראל ובה במגע יום יומי עם יהודים, אני לומד על מנהגיכם ועל חגיכם. ויצא לי להיות מוזמן כמה פעמים לליל סדר או לערב ראש שנה אצל חברים (שחלקם לא ניתן "להאשימם" בשמאלניות). אך עם זאת, ללמוד על השכן ועל האחר זה חלק מתרבות וחינוך שיכולים בהחלט להביא לשינוי תודעתי ולהביא להבנה ולחיים משותפים.
אז שיהיה לכם "חג אורים שמח" ולנו "עיד-פיטר סעיד" ואינשאללה בשנה הבאה כולנו נהיה יותר סובלניים אחד לשני ונחיה באוירה של שלום וכבוד הדדיים.
חג שמח מכל הלב לכולם
|
|
|
כל עאם ואנתם בחיר
זוהי ברכת החג שבערבית משמעותה שנה טובה ומבורכת
למרות כל המצב העגום שיש בארץ הזאת נשאר עוד ניצוץ של תקווה
בשבוע שעבר חגגנו ביחד את הדלקת נר חנוכה בגן של בני בבית של אחד הילדים במושב בשרון ובאותה הזדמנות חגגנו את עיד אלפטר הילדים קבלו הסבר על שני החגים אכלנו "מעמול"
וסופגניות
חזון אחרית הימים בשעה קלה
אחרי זה חזרנו למציאות
פיגועים וחיסולים
|
|
|
17. אותי זה מענין!לכולם-חשוב!
אופק , |
ירושלים |
|
(14.12.01) |
בעיקר בימי זעם אלו,יפה שמצאתם את האנרגיות להשתתף בשמחת בני הדודים,לא כולם שם ישנים עם m16 מתחת למזרון ועם אלה נצטרך לחלוק את הארץ-אז עדיף עם עטאיף מתוק !
|
|
|
18. כתבה נחמדה ! , אבל , כנראה שהיא עדיין לא מתאימה לקוראי YNET
ערבי ממוצע , |
לפני הטכניון , סח'נין. |
|
(14.12.01) |
היא הפכה לחגיגה של אנטי-ערבים .
קריאת התגובות תתן תשובה למי ששאל :
" למה ? "
בזמן האחרון או שישאל בעתיד ! .
|
|
|
19. זה דמיון פרוע...זה לא החג שאני חוגג
אברהים טוקאן , |
טמרה |
|
(15.12.01) |
אני מוסלמי ממוצע מאז שנולדתי.אני לא זיהיתי את החג שלי לפי מה שכתב האיש בעל הדמיון המזרחי המפותח.על גבב כזה של שטויות צריך להעניק לו את פרס המדע הבדיוני.האנתרוםולוגיה האוריינטאליסטית והדימויים הפולקרוליסטיים צריך להכניס לבויעדם.חלס עם השטויות: דבקה בהליכה ...הצחקת אותי....אולי התכוונת לריקודי בטן בזמן אכילת הלאפה של המטבוחה עם הגיפילטיפיש תוך כדי ריחוף מעל ללבנה של אבו מערוף?אני לא יודע מה זה עטאיף יא חביבי...אני גם לא מכיר משפחות שעוברות מבית לבית בשביל להשביע את רעבונם...המשפחה שלי מונה 17523 איש אשה וטף...לאן הם יעברו ומה יעשו.ועוד משהו...נמאס מכל ההערות הגזעניות של כל מיני ישראלים צרי מוח...תאכלו חומוס של תלמה ותהיו בריאים ותניחו לנו.....אתם לא רלוונטים יותר ואנחנו נלחם בחומוס כאילו אין קוסקוס ונאכל גיפלטיפיש כאילו אין טרור...הבנת את זה אחמד?
מה עוד לא טיטית את התא יא אחמד?
|
|
|
המה שמו יכול להכיל בקלאוה?
אני רוצה להציע לך לנסות בורמה!זה ממתק ארוך כזה..נחמד לאאלה
אתה תהנה
וגם תספר לחברה
|
|
|
יופי של רעיון
לקירוב הלבבות
|
|
|
סוף סוף התייחסות לבני המיעוט במדינה הזאת
|
|
|
23. REMEMBER ID EL FITR? NO
Remember what Amalek did to you at the Dolphinarium, at Sbarro, and during the Ramadan, in Haifa, and Jerusalem, and Imanuel
|
|
|
מי דיבר על "יהודים בחג של ערבים"? אתה לא מודע לזה שחמישית מתושבי המדינה שלך ערבים? אסור לפורטל ישראלי מרכזי לפנות גם אל הקהל העצום הזה?
|
|
|
כל הכבוד ל-YNET שכנראה חושב קצת יותר מאשר הקוראים הגזעניים שלו, ויודע שיש בארץ הזו מיעוט מוסלמי שיש לו גם כן חגים ותרבות.
הארועים של "הח של החגים" בחיפה כבר מזמן הפכו לדו-קיום שגרתי ומובן מאליו בעיר, ואולי אם זה היה ככה גם בירושלים ובתל-אביב (שם נותים לשכוח את החלק של 'יפו' בשם...) - אנשים פה היו פחות גזעניים וקיצוניים, מכל הצדדים.
|
|
|
26. תיקון לסלי מ(1) - ניבים כפריים ועירוניים מבטאים אותיות שונות בצורות שונות
המילה כלב מבוטאת גם כ צ'לב (ראה צ'ילבה) כך גם תבשיל המקלובה מבוטא גם כמע'לובה. אלה ואלה צודקים
|
|
|
27. הייח יותר חזקים מהקיצוניים
העובדה שיש לנו שכנים וחברים ערביים שאותם אנו מעריכים ואוהבים וחושבים שזה הדדי. ראו את ואדי ניסנס בתקופה זו,ממש בתפארתו.
לקיצונים לא תהא תיקווה החיים יותר חזקים . גם אם תתעלמו מהמציאות היא תמשיך להתקיים.
| |