|
|
|
|
|
אני עבדתי בסוכנות אשת ניצא
וכולם שם נוכלים !!!!!
|
|
|
4. על איזה שרות הוא מדבר?
והוא עוד מסיים, הדודו מחלב הזה,
ואני מצטט:
"חשוב לנו לתת שירות טוב ללקוחות...."
אם זו לא שיא החוצפה אינני יודע חוצפה מהי.
|
|
|
5. דודו המשכנע
צרכן תיירות מאסיבי |
|
|
(15.08.02) |
דודו מחלב שכנע אותי למחוק את שם החברה שהוא מייצג מכל פנקס, ספר או מחשב שברשותי
|
|
|
האם על חברת הנסיעות לספוג את ההפסדים שנגרמו להם בשל השטפונות? האם זה הוגן? האם חברת הנסיעות אחראית על מזג האויר? מה היה קורה אם מישהן היה קונה במכולת משהו והטעם לא נראה לו האם בעל המכולת צריך להחזיר את כספו?
|
|
|
7. ביטול
אוסקר , |
קרית פרוסטיג |
|
(15.08.02) |
בתור מי שמבין את חוקי טיסות השכר וחבילות התיור, אני חייב לציין כי כל מי שרכש חבילה כזאת ידע כי אם הוא יבטל, מכל סיבה, את הנסיעה, כספו לא יוחזר. במקרה הזה, מצדיקים כל תושבי קרית פרוסטיג את אשת טורס.
|
|
|
|
|
9. לא. מת"א - אז מי צריך לספוג?
חברת התיירות אשת טורס או כל חברה אחרת צריכה להיות מכוסה. הלקוח בודאי צריך לקבל החזר ושאשת ישברו את הראש מול חברת הביטוח.
חוץ מזה, על המלה שירות שמעתם? אחרי שירות טוב חוזרים ואחרי רע - לא.
אני מתכוונת לא לרכוש יותר מסוכנות זו.
|
|
|
אז כמו שכתוב בכתבה מחייבים את הנוסעים ב 50$ בלבד ולא בכל מחיר החבילה , אם כבר שיגבו את העלויות שלהם ולא את כל מחיר החבילה שכמובן כוללת רווח !!!!!
מה זה אשמת הנוסעים שיש שיטפונות ? אנשים מתכננים את החופשה השנתית שלהם כל השנה
מיותר להגיד במה זה כרוך - למה שהם ישלמו על כך - אפשר להגיע לפשרה!!!
|
|
|
11. דודו - אוהבים אותך.....
|
|
|
12. יותר לא נקנה מאשת טורס
לאחר שאשת טורס החברה
היחידה שלא הסכימה לספוג
את הטיולים לפראג. אנו
הצרכנים לא נזמין יותר
דרך חברה זו.
|
|
|
|
|
14. גם אם אשת טורס צודקת - היא טועה
היא טועה כי היא חושבת שהכסף בא מלקוחות אקראיים אבל הכסף מגיע מלקוחות חוזרים שבאים לקבל את המוצר שוב ושוב.
ופה היא טועה בגדול כי לא יהיה לה שוב ושוב, והיא תצטרף למעגל העסקים שפשט את הרגל בשנים האחרונות..
אז גם היא לא זו שאמורה לספוג את ההפסדים , היא הייתה זו שכדאי לה לספוג את ההפסדים ולתבוע את חברות הביטוח על פגעי מזג האויר.
|
|
|
15. מי עוד רוכש אצלם טיסות וחבילות???
חשבתי שאחרי כל הסיפורים והדיווחים על השירות הגרוע שהם נותנים, וחוסר לקיחת אחריות על כל הפשלות שהיו להם, יפסיקו לרכוש אצלם שירותים.
אבל הפראיירים.........
|
|
|
16. מלון הילטון בוינה - מיושן וקודר
המלון מאוד ישן ומשרה אווירה קודרת , הגעתי לשם לפני שנתיים וברחתי ישר למלון אחר - למרות השם "הילטון" המלון זה בכלל לא מציאה !!!
|
|
|
היה לי "העונג" להזמין דרך אשת תורס חבילה לפראג לפני שנתיים.
אחרי שהגענו למלון, התברר כי המלון סוג ז' עם כתמים בשטיחים ובחדרים, מיטות מפוצלות והמזרונים מורכבים מחיבור של 3 כריות.
לאחר שהתלוננו ומספר מכתבים הם הסכימו לתת 10% הנחה אם נטוס איתם שוב (בטח...).
רק שתדעו עם מי יש לכם עסק
|
|
|
כלקוח של נסיעות שכר אני לא אטוס יותר עם חברה שלא מתחשבת בלקוחותיה. נכון נגרם לחברה נזק אבל יש לה ביטוח מקצועי למקרים כנל. אני כלקוח מפסיד הכל.!
|
|
|
19. לי הם ביטלו ואני מרוצה מהם
לי הם ביטלו את הדיל לפראג ואני מאוד מרוצה מהם ומהשירות שקיבלתי.
|
|
|
20. אם אשת לא מוכנה, תפנו לבועלה.
|
|
|
אשת תורס בונים על כך שאחרי שהכל יגמר במילא כולם ישכחו אבל אנחנו נדאג להזכיר !!!
הדדיות היא שם המשחק
|
|
|
22. לקוחות חוצפנים
דודו , |
באר שבע |
|
(15.08.02) |
במחיר של פראג מארגנים להם גם ונציה והם מבטלים ?
אין ספק שזו עלית מדרגה בכל הקשור להתנהגותו של הישראלי המכוער.
|
|
|
אמנם לא קשור לנושא אך לכל המעוניין לדעת קניתי חבילה לכרתים במלון קפסיס ביץ 5 כוכבים וקבלתי מחסן של קיבוץ בקיצור על הפנים ראו הוזהרתם.
|
|
|
24. אשת ממשיכים ביחס המזלזל
רק כסף מענין אותם.
המילה שירות לא מוכרת להם.
יש עוד חברות...
|
|
|
25. כל פעם חוזרות התלונות על ההתנהגות הבלתי נסבלת של אשת
- מתי תלמדו לא לסוע דרכם???
|
|
|
26. כל הצרכנים יתאחדו
ניסים לוי , |
רעננה |
|
(15.08.02) |
הצרכן הישראלי הוא חננה ולכן חברות מרשות לעצמן לחרבן עליו. נניח שקניתי סלון, כעבור כמה ימים המובילים מביאים לי חבילת קרשים הביתה. לא יעלה על הדעת שאני יחוייב על העיסקה של רכישת הסלון, נכון?
אותו דבר כאן. המוצר שרכשתי איננו אותו מוצר שקיבלתי וזה לא חשוב מי אשם בכך. המוכר חייב להחזיר לי את כספי.
|
|
|
27. רוצה חודש באוסטרליה כפיצוי!!!+3 נערות ליווי!!!
רוצה חודש באוסטרליה כפיצוי!!!+3 נערות ליווי!!!
|
|
|
28. גל לי הם עשו "תרגיל"
אירית , |
תל אביב |
|
(15.08.02) |
טסנו לפראג בפסח וכשהגענו לשדה התעופה התברר שנתנו לנו חדר במלון 4 כוכבים במקום 5 כוכבים דלוקס.למרות שובר שהיה לי למלון הדלוקס.לא עזר כלום ולא קיבלנו כל פיצוי. יותר לא ניסע איתם.
|
|
|
29. אנחנו למדנו על בשרנו-ראו הוזהרתם!!!
אנחנו בין הנפגעים של אשת טורס שלא מוכנים לפצות אותנו.
ראו הוזהרתם בל תיפלו גם אתם בפח!
חברה שמנהליה לא מוכנים לעמוד אפילו מול הלקוחות ולתת להם תשובות.
משכו אותנו במשך 3 ימים ללא תשובות (חוץ מתתקשר בעוד שעה... תתקשר בעוד שעתיים...וכו')
בסוף הלכו הביתה והשאירו סוכן מסכן שיקבל את הצעקות של כל הלקוחות.
חוצפה! ביזיון! בושה! ראו הוזהרתם! שירות, מה?
כדאי שתבדקו במילון מהי ההגדרה של המילה שירות.
ד.א. אם ככה הם מתיחסים ללקוחות אני לא מקנא בעובדים .
|
|
|
30. תגובה ל-28 אין מה לעשות !
צרכן בודד במערכה... |
|
|
(15.08.02) |
פנינו למשרד להגנת הצרכן!
פנינו ליו"ר התאחדות סוכני הנסיעות!
פנינו למנכל משרד התיירות!
פנינו לתקשורת.
אף אחד לא מוכן לעזור לצרכן הקטן- אנחנו לבד !
רק התקשורת מצליחה במעט לעזור לנו לפרסם את החוצפה.
- תודה למערכת ynet !
| |