כלכלה  כלכלה בארץ
מחרתיים ייפתח קטע נוסף בכביש חוצה ישראל
ynet
פורסם: 27.10.02, 18:56
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות ב-28 דיונים
1. POOR PLANNING, POOR WORK
ISRAEL ,   CENTER   (27.10.02)
Like everything else we do we can never do a bif project that will last for years the road is way too narrow the signs are not clear the ramps and enrty to ramps is too narrow this will have to be fixed in a few years time POOR ISRAELI WORK AND PLANNING
2. מסכים עם 1
יוני   (27.10.02)
כמו כל דבר במדינה 60% עבודה, למה בכדי לעלות על כביש 6 צפונה למי שבא מתל אביב, יש רמזור, ולמי שבא מצפון וצריך להגיע לתל אביב, איך שיורדים מהכביש, כשאתה עדיין במחלף, בום...הנה חזרת הביתה...רמזור!!!! בראוו!!! --- ציון בלתי מספיק
3. תגובה ל - 1
גידי ,   פרדס חנה   (27.10.02)
התלונה שלך לא במקום בכלל. אין שום משמעות לתכנון, כי הכוונה היא לדאוג לפרנסה לקבלנים, שיביאו קולות בפריימריס. אין שום חשיבות למה שמעבר לפריימריס, אז מה זה משנה (עקרונית יכולת לשאול: למה שלא יעשו רכבת באותו תוואי, אבל - נו, באמת...).
4. היפ היפ!
עוגי ,   רחוב סומסום   (27.10.02)
כל הנוסעים שעומדים בפקקים מירושלים לשרון יכולים לנשום לרווחה! המדינה השקיעה מיליארדי שקלים בשבילכם! תעשו לי טובה, כמה אנשים כאלו כבר יש? המספר שלהם בטל בשישים לעומת העומדים בפקקים של גוש דן כל בוקר, וחוצה ישראל בכלל לא פותר את הבעייה הזו, אז בשביל מה?
5. למה חסכו במחלף קסם?
יובל ,   השרון   (27.10.02)
מחלף קסם - שמחבר את כביש 444, כביש 5 וחוצה ישראל - (כביש 6) הוא כנראה מהמחלפים הגדולים במדינה. ומשתרע על שטח של שכונה בינונית. אז אם השקיעו כל כך הרבה כסף במחלף למה צריך להמתין ברמזור כדי לסוע מכיוון מערב (הכפר הירוק)בכביש 5 אל כביש 6 צפון? ולמה צריך לעצור ברמזור בירידה מכביש 6 מערבה לכביש 5 (לת"א והרצליה?) איזה מין חלם זה? הרי כביש 6 עובר מתחת לכביש 5 וחוצה אותו. אז חסכתם 2 רמפות בפרוייקט של מיליונים?
6. שישקיעו ברכבות זה יותר טוב
ציפי   (27.10.02)
7. כל הכבוד
קובי ,   רמת גן   (27.10.02)
כל הכבוד לחברת דרך ארץ שלאחר עשור שלם הצליחה סוף סוך לסלול כביש באורך של 86 ק"מ. נראה כי ישנה התעניינות בקרב הגרמנים ונודע לי שהם ביקשו לסלול להם כביש באורך של 860 ק"מ. זמן סיום העבודה המשוער - תשאל את הנינים שלך!!!
8. מקור פרנסה לעני בשם לבייב
זליג ,   מודיעין   (27.10.02)
סוף סוף עניים ינשמו לרןןחה - 70 מילארד שקל מענק לדרך ארך = אפריקה ישראל = לבייב דבר נוסף - למה כדי להגיד לכפר סבא, כפי שכתב נחמד מתפאר - צריך לנסוע ממחלף צפוני בשומקום 10 ק"מ בדרך בורמה?
9. תגובה לכולם
מאיר ,   קרית גת   (27.10.02)
בתור אחד שנוסע כל יום מקרית גת לפתח תקוה הלוך חזור, זה הדבר הטוב ביותר שיכלו לעשות ולהפסיק להיתקע בפקקים של תל אביב אשדוד. בתור אחד שנוסע בתואי של חוצה ישראל זה מקצר לי משמעותית את זמן הנסיעה.
10. כל הכבוד
אזרח   (27.10.02)
11. תתארו לעצמכם
עפרה   (27.10.02)
שבמקום לשפוך מיליארדים על כבישי ההתנחלויות וסביבתם, פשוט היו משקיעים בתשתית למסילת ברזל עד אילת.... וואוו, כמה כסף אפשר היה לחסוך.
12. משלמים או לא?
ברנרד   (27.10.02)
13. POOR PLANNING - POOR WORK
ISRAEL ,   CENTER   (27.10.02)
I WILL SAY THIS ONCE MORE: THIS IS POOR WORK THIS IS A TYPICAL ISRAELI WORK THE ENGEENERS AND THE OWNERS SHOULD GO TO USA FOR A FEW YEARS LEARN HOW TO PLAN A ROAD AND THE DO IT HERE I'M PISSED OFF WITH THE POOR ISRAELI WORK WE THINK WE ARE BETTER THEN ALL THE WORLD BUT IN FACT WE ARE NOT
14. מסכים עם 1 (מה הוא כתב לא ספיק איגליש
(28.10.02)
15. שמעו כיצד הכביש מאריך את הדרך...
עודי   (28.10.02)
תושבי צור-יגאל, כוכב-יאיר,אייל ועוד מאריכים מדי יום את זמן ההגעה לכפר סבא, וכיצד?? בעקבות בניית חוצה ישראל, נבנה כביש עוקף שתחילתו מקיבוץ אייל שממשיך ישירות ל... קלקיליה (ככל הנראה הנהנדס לא היה ישראלי..). הכביש מתעקל חדות ימינה (יש להוריד מהירות ל 40 , קודם היתה המהירות 80). ממשיכים. יש לעמוד בתור, כיון שחלק מהרכבים רוצים לפנות שמאלה לחוצה ישראל אבל לאלה שרוצים להמשיך ישר לא בנו מסלול. עכשיו, לאחר שעברנו את הכניסה לחוצה ניתן להמשיך בזהירות (שוב להוריד ל 40 קמ"ש) כיון שאנו ניתקל ב 3 פניות חדות ביותר (שוב המהנדס היה בטוח שזה מסלול סללום לתחרויות מכוניות מרוץ...). שלושת הפניות מאריכות את הגישה לכפר סבא ב 950 מטר. סה"כ תכנון כושל של מהנדסים סוג ג'. שלא לדבר על הפקרת ביטחונם של הנהגים שקירבו אותם לקלקיליה. בושה למתכננים.
16. תגובה ל- 3
אהוד ,   מודיעין   (28.10.02)
לא רק הירושלמים יישתמשו בכביש, אלא גם תושבי השפלה כמו מודיעין, ישובי מודיעים, רמלה , לוד ועוד. נוסעים אלו שנוסעים דרך ת"א או סמוך לת"א וחייבים לעבור בנתיבי איילון גורמים לפקקים ע-צ-ו-מ-ים (ראה כביש מספר 1 בשעה 6:30 בבוקר), ולכן כביש חוצה ישראל מאוד יעזור בכך שיוריד את הכמות הקריטית של המכוניות בכביש 1 .
17. אתם פשוט לא בעניינים ולא מבינים כלום.כאחד שמכיר מקרוב מאוד ומעורב כל מה שאמרתם זה שטויות במיץ
תגובה ל 1-4   (28.10.02)
קודם כול המדינה לא השקיעה שקל , שנית יש אופציית הרחבה לכביש עד 4 נתיבים והלוואי ויהיה צורך להרחיב .ורכבת? יש המון תוואים אחרים שבהם באמת יבנו רכבת - רק שיבוא המשקיע שמוכן להשקיע מיליארדים ולא כסף של המדינה
18. לא יעזור כלום - רק רכבת (על חשמל)!
סוסיתא 61   (28.10.02)
או כרמל דוכס 69
19. תודה רבה לחוצה ישראל המאפשרת לי להגיע בניחותא מנקודה א' לנקודה ב' ללא עצבים וברוגע.
דורית פ"ת   (28.10.02)
תודה רבה לחברת חוצה ישראל ודרך ארץ אשר בזכותה אוכל להגיע בניחותא וברוגע לנקודה הרצויה.אוכל לנהוג ללא התרגזות וללא פקקים הגורמים שהם אחד מהגורמים לתאונות דרכים ! תודה רבה למהנדסים ולמתכננים שעמלו קשה להביא ללידתו של הכביש אשר מעלה אותי על אוטוסטרדת העולם .והמחיר ? אשלם גם אשלם ואפילו אם אצטרך לוותר על המנה האחרונה במסעדה.שהרי עם ישראל אוהב לקטר ובכל זאת עם דמעות בעיניים וקיטונים של טרוניות ועומד בשבתות בתור למסעדות כמו עני בפתח כמו אחד שהמצב הכלכלי כלל לא קשור אליו ולבני מעיו.עומד בתור בכדילפוצץ סכומי כסף בדיוטי פרי וקונה ללא הכרה למשה ,לשמעון ולשכנה שממול.אז אל תבכו ואל תקטרו.במחיר של בקבוק בושם שקניתם לדודה רוזה תוכלו לנסוע בכיף על כביש כדוגמת הכבישים בעולם הנהור והמתקדם. או שבכלל לא שמתם לב לכבישי העולם שעה שיצאתם מגבולות הארץ כי המטרה היתה חנות הדיוטי פרי ובתי הכולבו . תודה שאתם נותנים לי את האפשרות לבחור בין כביש שנסלל בזמנו לסוס ועגלה לבין כביש אגרה.
20. מסכים עם כ ו ל ם
איציק ,   רמה"ש   (28.10.02)
רק שכחתם דבר אחד וחשוב שהכביש יפתח, אחד "החברים" מהמפלגה ידאג למשקיעים שצריכים לגזור קופון ואני מאמין, שהחל משנת 2003 יפסיקו להשקיע בכבישים על מנת להכריח אותנו להשתמש בכביש....
21. עם כל הכבוד..
מרי ג'יין ,   ת"א   (28.10.02)
אולי יבינו שההשקעה האמיתית צריכה להיות ברכבות - ולא בנתיבי נסיעה לרכבים פרטיים ????? כנראה זה לעולם לא יקרה..
22. כביש מצויין, תודה למתכננים
אופטימי ,   צפון   (28.10.02)
אני חושב שהפרוייקט - כביש 6 הוא מצויין, הוא יפתור למספר רב של אנשים את בעיות הפקקים ואם נשכיל גם לנהוג בו כבני אדם אז נהנה מפרוייקט מועיל ויעיל של מדינה מערבית מתוקנת, יישר כח.
23. נצחון ללובי יבואני הרכב ,הקבלנים והממשלה,כולם גוזרים קופון ואנחנו נשארים עם הזיהום.
אריק   (28.10.02)
מי באמת מרוויח מהכביש ? יבואני הרכב והמשאיות ,הקבלנים שגזרו ויגזרו קופון גדול,הממשלה המרוויחה מכל רכב ומכל ליטר דלק שנמכר,כרישי הנדל"ן "שיפשירו" שטחים ירוקים באיזור הכביש... בקיצור לא הציבור הרחב מרוויח. הציבור הרחב ימשיך לנשום אוויר מזוהם,יאלץ להוציא כסף רב על מכוניות,יאלץ להשלים עם תחבורה ציבורית מפגרת במקום לנסוע ברכבות מודרניות. בנוסף כביש מספר 6 פוגע קשות באיכות המים של ישראל היות וכמויות אדירות של מים מזוהמים משמן ושרידי צמיגים יזרמו למי התהום וכמויות אדירות של מים יקרים יזרמו היישר לים בתעלות הניקוז מבטון שנבנו לצידי הכביש. הכביש הוא אסון אקולוגי והעובדה שנבנה ללא מחקר השפעה על הסביבה מראה שהכל רקוב ומושחת.
24. תגובה ל 1 עד 4
אריה   (28.10.02)
ראשית הכביש לא גמור שנית נסעתי עליו כמו רבים נוספים והוא מצוין שלישית תפקידו שונה מהורדת הלחץ על גוש דן תפקידו לעקוף את גוש דן ובסוף תפסיקו לקטר אלה אם כן זה עושה לכם טוב להורדת הלחץ אף אחד מכם עוד לא שילם אגורה מכיסו על הכביש הזה
25. חוצה ישראל
נוסע מהדרום ,   דרום   (28.10.02)
לאחרונה התחלתי להשתמש בכביש מספר 6 בדרכי מהדרום לצפון תוך עקיפת פקקי התנועה של מרכז גוש דן, וברצוני לשבח את העושים במלאכה! ולכל המקטרגים שלא "אוהבים" את הכביש כוחכם בדיבורים ונוח לכם להיות"גיבורים" על חשבון תושבי הפריפריה שלהם כביש זה מהוה כורח המציאות !!!
26. תגובה ל 5 ול 15
(28.10.02)
אז ככה 5 אני נוסע כל יום בכביש ואין לי מושג על איזה רמזורים אתה מדבר, כאשר אתה מגיע מכיוון הכפר הירוק אתה מתחבר ללא רמזורים וכאשר אתה מגיע מכיוון נחשונים לכיוון הכפר הירוק אתה שוב מתחבר ללא רמזורים, כנראה אתה יוצא ביציאה של אריאל ואז מתחבר לכביש, תבדוק שוב את הנתיבים אתה עןשה סיבוב. לגבי 15 אם אתה נוסע כל יום אתה בוודאי שם לב שעובדים על החיבור הישיר לכביש ואז לא יהיו סיבובים אז למה לקטר בו וחכה עוד חודש כי העבודות לקראת סיום. מה שבאמת שכחו זה חיבור נורמלי לכיוון ראש העין שבאמת חסר בכביש, חוץ מזה הכל בסדר ויורידו קצת את דמי השימוש גם תהיה תנועה יפה בכביש ברגע שיתחילו לגבות אגרה.
27. ANSWER TO 13 AND 20
ISRAEL ,   CENTER   (28.10.02)
MR 13 YOU ARE TOO SMART I AM STUPID BUT I DRIVE ON ROADS ALL OVER THE WORLD AND I SEE HOW THEY BUILD ROADS THERE YOU ARE SAYING THAT THEY CAN EXPAND THE ROAD WHEN ??? IT WILL BE TOO NARROW AFTER 2 WEEKS!! THE RAMPS ARE TOO NARROW THE SIGNS ARE NOT CLEAR IF THIS ROAD WILL HAVE TO CARRY MANY CARS IT WILL BE CLOGGED AND THE THEY WILL START TO EXPAND IT AND 5 MORE YEARS OF DIASASTER WILL BEGIN SUCH PROJECTS MUST BE DONE RIGHT FROM THE FIRST PLACE YOU DONT BUILD SOMETHING AND THEN FIX IT MR 20 GO LEARN ENGLISH SORRY - MY PC DOES NOT SUPPORT HEBREW BUT I STILL CARE ABOUT THIS COUNTRY DO YOU ??
28. אני מחקה לזאת כבר שנתיים
יורם ,   מודיעין   (29.10.02)
אני עובד ברעננה ובשבילי זה מצוין (כי עדיין זה מחינם). הערות: 1) יקר 2) שוליים צרים 3) אין גדר בטיחות בחלקים מסוכנים כמו תעלות וכו.. אבל בגדול זה הפיתרון
חזרה לכתבה