רכב  חדשות  בארץ
נפתח קטע נוסף בכביש מספר 6
ynet
פורסם: 21.01.03, 09:57
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 58 תגובות ב-58 דיונים
1. 10
מ ,   ים   (21.01.03)
כביש מעולה נסיעה נעימה יש מצלמת מהירות ליד ראש העין בכיון צפון
2. מחירים
צ   (21.01.03)
במחירים הנוכחים הכביש ימשיך להיות "יתום" גן יפתחו את הכביש מאילת ועד ראש הנקרה .
3. להחרים - מחירי טוקיו !!!!
אורן ,   ראש העין   (21.01.03)
4. המשטרה
IK ,   כ"ס   (21.01.03)
מאוד חיוני להשקיע כסף וזמן של המשטרה בהצבת מצלמה בכביש שהינו בטיחותי וריק ממכוניות....
5. פיל לבן כזה עוד לא היה לנו!
jony   (21.01.03)
6. הכביש הזה נולד מת!
susy ,   תל אביב   (21.01.03)
מה הם משתבחים? עם ישראל מצביע בצמיגים! לא רוצים את כביש 6. תבדקו בפועל לא נוסעים שם! אנחנו מסבסדים אותם בכל מקרה! http://fax4x4.co.il/default.asp?div=Articles&issue=38&id=1143
7. לא יעזור לכם - לא ניסע
ידידותי לסביבה ולכיס   (21.01.03)
לאחר שהרסתם את הנוף, פגעתם באקוויפר החוף ואתם גובים סכום שערוריתי לנסיעה תשכחו ממני. אגב, במה הכביש הזה עוזר לבעיית הפקקים בכניסה לגוש דן? נכון, הוא לא עוזר בכלום!! כל הכבוד לממשלת ישראל לכבוד בניית הפיל הלבן הגדול בהיסטוריה. כמובן את המחיר אני אשלם כי ההפסדים יכוסו ע"י ממשלת ישראל.
8. חרם על כבישי אגרה
יובל   (21.01.03)
מי שמשלם פראיר . הממשלה צריכה להוציא אותנו מהפקקים . ומדוע שנצטרך לשלם על זה . אני לא נכנס לכבישים אלו . ואם כן אז כנראה שלא יזהו אותי .
9. היכן המפה? כמו כן חרם כדי שיורידו המחירים.
esh ,   yavne   (21.01.03)
10. תמשיכו להיות ישראלים
ישראלי שפוי ,   ראשל"M   (21.01.03)
חברים יקרים, אני ממש גאה בכם. תסעו בפקקים ואני אשייט לי בנעימות בכביש האגרה.. יש דבר כזה שנקרא היצע וביקוש... תפסיקו להיות אנשים קטנים... כל היום כסף כסף כסף ... תתחילו לחיות.. להגיע הביתה רגועיםםםםםם... בלי פקקקים אינסופיים
11. כביש מצויין ...
אסי ,   בן-שמן   (21.01.03)
כביש ברמה גבוהה מאוד וחיוני עד מאוד למדינה, אם לא עכשיו אז בעוד מס' שנים. החוצפה הגדולה ביותר היא להציב מצלמות מהירות בכביש כזה... באיזה קודקוד נמצא השכל של המשטרה, עדיף שיטאטאו רחובות מאשר שיעמדו שם לתפוס נהגים על כלום ...!!!!!
12. איך משלמים לעזאזל? אין אינטרנט? למה ניירת? לא אסע!
שמעון הלוי ,   ליד הכביש   (21.01.03)
13. מחירים לא מציאותיים
עובד ,   מודיעין   (21.01.03)
מדיניות המחירים לא ראלית, לאחד כמוני שנוסע ממודיעין לכ"ס ובחזרה כל יום, צריך שיהיה מחיר מיוחד, אחרת ההוצאה החודשית משמעותית (במיוחד בתקופה קשה זו) לאור העובדה שקיימת אלטרנטיבה סבירה (כביש 444)
14. מדוע הכביש חשוך בלילה ?
רמי   (21.01.03)
15. די לתגובות הנאצה!!!
אייל ,   ת"א   (21.01.03)
בכל פעם שמופיעה כתבה בנושא כביש חוצה ישראל מתקבלת שרשרת תגובות נגד הכביש. בואו נזכור שאת הכביש הקימה חברה עסקית שהשקיעה בכביש הזה מאות מליוני דולר. ללא השקעה זו הכביש לא היה מוקם כלל (הרי ברור לכם שבמצב בו מצויה מדינתנו כביש כזה לא היה מוקם גם עוד 20 שנה. מי שטייל קצת בעולם יודע שכבישים כאלה מקובלים בכל העולם. אז אם ממשלות איטליה/צרפת וכו' לא יכולות להרשות לעצמן בניית כביש כזה ומעדיפים לקחת חברה פרטית שתבנה אותו, איך מצפים מממשלת ישראל לבנות פרוייקט אדיר כזה. קצת פרגון למי שהשקיע כאן הון עתק. אתם מענישים את הגורם הלא נכון!!!
16. להפוך את הכביש לכביש אגרה רק לאחר סיומו!
(21.01.03)
התואי המתוכנן של הכביש הוא נהריה דרך יוקנעם ועד עמק שרה בפאתי באר-שבע. כל עוד הכביש בשלבי הקמה אין סיבה לגבות כסף עבור השימוש בו! רק לאחר סיומו, יש לגבות עבור השימוש במעבר לכל אורך הכביש!
17. תגובה ל - 1
אילן   (21.01.03)
איפה בדיוק ממוקמת מצלמת המהירות ? אני נוסע בכביש הזה על 130 -140 ועוקפים אותי חופשי .... איך ניראית המצלמה ?
18. מסכים לגמרי עם מס' 15
(21.01.03)
19. תגובה ל -15
מני ,   אי שם   (21.01.03)
לידיעתך - הממשלה מתחייבת לכסות את ההפסד שיגרם מהכביש ! ! הכביש ניתן ליזמים ל -30 שנה ואח"כ עובר לרשותה ! , אגב הכביש מצויין , חוסך זמן , דלק ,בלאי ובמיוחד - עצבים ועם מנוי המחיר זול ! ! משלמים לפי נסיעות בפועל . בהחלט שווה ! !
20. תגובה ל-10
גדי   (21.01.03)
בתור אחד שאין לו שימוש בכביש, אנסה להסביר לך את העניין באובייקטיביות. מדינת ישראל, חוץ מהמצב הבטחוני והפיגועים, היא גם המדינה עם שיעור המיסוי הגבוה בעולם. פשוט לא נותנים לחיות ומכל דבר גובים מס. המדינה פשוט שותה את דמו של האזרח הפשוט ומקיפה אותו במוות, עוני, אבטלה, ואם כבר נשאר קצת כסף, דואגים לקחת ממנו 90%. עד עכשיו יכולנו לפחות ליסוע בכביש בלי לשלם ועכשיו גם את זה רוצים לקחת. הצעד הבא יהיה לקחת כסף ממי שרוצה להכנס לאיילון ואחריו יגיע גם "מס נשימה" שבו יחוייב רק מי שרוצה לנשום. זה שעושים דברים דומים גם בארה"ב לא משנה כלום. ביום שישראל תנוהל כמו ארה"ב ותהיה גם עם שיעורי מיסוי דומים, לא תהיה בעיה לשלם. לא חוכמה לחקות רק את הדברים הפחות טובים במקומות אחרים.
21. הורידו מחירים או חפשו פראיירים אחרים
נוסטרדמוס   (21.01.03)
הפרה החולבת=נהגי ישראל משלמים מס כבד המגולם במחיר הדלק לטובת תשתיות כבישים. בפועל, ממשלות ישראל סיפחו הכסף לשיפוץ כבישי יש"ע ו/או צרכים אחרים. אני לא משלם פעמיים!!!
22. תגובה לאייל (15)
רונית   (21.01.03)
החרם הוא לא על היות הכביש כביש אגרה, אלא על המחירים הגבוהים. מכמונות מהירות בכביש כזה מהיר וריק רק יורות לדרך ארץ בגלגלים. כל עוד הוא גם יקר וגם בלתי אפשרי לנסיעה מהירה - הוא באמת פיל לבן.
23. רווחים מהירים על חשבון הציבור
נהגת   (21.01.03)
רוצים לקצור רווחים קלים על חשבוננו, השקעה לא מחזירים ביום, המחירים לא מציאותיים , חצי אירופה אפשר לעבור ולא לשלם כל כך הרבה גם בתעריפי יורו. שיטת התשלום לר נוחה. פעם כשכל הכביש יהיה סלול אולי יהיה משתלם לנסוע בו בתנאים מסויימים. היום גם כבישי הגישה אליו והחוצה ממנו עמוסים וגורמים לבזבוז זמן יקר.
24. האם עשו "תרגיל" לבעלי רכב-חברה?
גר בשפלה ועובד בשרון   (21.01.03)
כדי להפוך למנוי (ולשלם מחיר מופחת) חב' דרך-ארץ דורשת יפוי-כח של בעל הרכב(!) על טופס ובנוסח שהם קבעו. (חתום ע"י עורך-דין). כידוע יש בארץ הרבה (מאוד) רכבי חברה ו/או ליסינג, ולכן השגת יפוי-הכח היא כמעט בלתי-אפשרית! כתוצאה מכך אנו נדרשים לשלם מחיר כפול (או אנחנו או החברות בהן אנו עובדים). יש כאן לדעתי תרגיל עוקץ שבו דורשים מאיתנו דרישה שברור היה כי קשה (אם לא בלתי אפשרי) לעמוד בה, ובינתיים התעריף הגבוה ב100% חוגג! הנה כמה שאלות, ואני אשמח אם מישהו ירים את הכפפה ויבדוק... מדוע האישורים הסטנדרטיים (שמספקים את כל העיריות) לא מספקים את דרך-ארץ? מה אכפת להם מי משלם? אני רוצה לשלם מחשבוני על רכב של מישהו אחר - תנו לי! מדוע לא נתנו זמן להערך? עבר פחות משבוע מההודעה כי הגבייה תתחיל ועד תחילתה בפועל! האם רשות כלשהיא (היות שמדובר כאן במונופול מכח חוק) נתנה את דעתה לכל מה שקורה? בימ"ש לחוזים-אחידים, משרד התחבורה, הרשות להגנת הצרכן, הממונה על ההגבלים העסקיים וכיו"ב
25. חבל על הזמן, כביש מצויין
נ ,   נ   (21.01.03)
26. המחירים גבוהים יותר מאשר באירופה
(21.01.03)
באירופה כבישי האגרה הרבה יותר ארוכים, אתה משלם סכום דומה על נסיעה ארוכה יותר, המחיר כאן לקילומטר של נסיעה הוא גבוה יותר.
27. לא לנסוע שם, פן יווצר תקדים כזה לכל הארץ !!!
לא נוסע שם ,   אי-שם   (21.01.03)
28. אל תסעו - ככה תהיה הדרך פנויה
מוישה ,   חלם   (21.01.03)
יש ערמה של ישראלים בדרכים השונות. כל החברה שם. שמח, מעניין, וגם ממושך. לכן, אני דורש מכל מתנגדי כביש 6 להמשיך ולהחרימו. כך, תהיה לי דרך פנויה ורגועה הבייתה; ואתם תבלו יחד בפקקים. למה? כי זה מגיע לכם.
29. מי כאן מנאץ (תגובה למס' 15)
רן לוי ,   ירושלים   (21.01.03)
אייל היקר, התגובות אינן תגובות נאצה, הן תגובות המביאות עובדות אמת בשני מסלולים: 1. מסלול המחיר - המחירים לנוסע המזדמן אכן יקרים ביותר, בוודאי ביחס להכנסה הממוצעת בישראל. ולכן, ההשוואה שעושים היזמים, חברת דרך ארץ, עם תעריפי המעבר בכבישי אגרה בחו"ל אינה רבלנטית. 2. מסלול הסיוע הממשלתי - כולל עצם ההחלטה המוטעית על בניית הכביש והעדפתו על השקעה חיונית בתחבורה מסילתית (רכבות), בניית הכביש היא טעות לדורות משום שהכביש הזה באמת אינו מוביל לשום מקום אלא נזקק לכבישי רוחב המביאים את הנוסעים בו אל פתחי הערים, ואת כבישי הרוחב האלה שהם למעשה קביים המסייעים ליזם פרטי מימנה הממשלה מכספי משלם המיסים הממשלה אף הוסיפה חטא על פשע בכך שהעניקה ליזמים החזר כספי שנתי אם נפח הנסיעה בפועל ירד מתחת לסף מינימום וכך הקטינו היזמים את הסיכון הכלכלי שלהם, באדיבות הממשלה ועל חשבוננו. בקיצור, אוסף של החלטות מוטעות הביאו לבניית פרויקט מיותר.
30. ל-26: אני מאשר שהמחירים באירופה הרבה יותר זולים,
חיים ,   מרכז   (21.01.03)
אם מחשבים אותם לשקל / ק"מ. ובכלל קטע אחד קצר לא עולה כסף. אצלנו יהיו לא מאט מתחמקים מתשלום, ולא מחייבים אותי לסבסד אותם (בניגוד לסיפור של אגרת הטלוויזיה).
תגובות נוספות
חזרה לכתבה