צרכנות  הכסף שלי
קירבי האשמות נטולות בסיס
פורסם: 06.02.03, 12:15
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 50 תגובות ב-50 דיונים
1. נוכלים
assaf   (06.02.03)
מדינה של נוכלים
2. הנודניקים המטרידים
אחד האזרחים הסובלים ,   יבנה   (06.02.03)
עד שפעם יתבעו אתכם על הטרדה ותשלמו על זה ביוקר - תפסיקו את ההטרדות
3. צדיקים בסדום
טל   (06.02.03)
אכן מדינה של נוכלים, כל אלו שמפרסמים מוצרים שלא יכולים לעשות את אשר הובטח שיעשו ומעולם לא יוצרו לשם כך. נרות ללא פתילים אולי נועדו לסוחרים אך אני כלקוח מקפיד ומחמיר רוצה את שלי עם הפתילים. אני בחרתי קירבי.
4. מוצר זול ונחות יותר טוב?
גולן ,   תל אביב   (06.02.03)
תתעשתו? מה מנסים YNET למכור? שבגלל שהמחיר הוא יותר ממה שהם חושבים אז זה לא טוב? האם הבסיס לכתבה הוא המחיר? האיכות הלא מתפשרת של המוצר או העובדה שב YNET כועסים שיש מחירים כאלו למוצרים אלו ואחרים? מה הקשר בין מחיר לשיטה של שיווק והחוק?
5. מבחן הגישה הנכונה - האם הייתם רוצים באם היה חינם?
אילן ג   (06.02.03)
האם השיטה של הטלת רפש ובוץ היא השיטה של המדינה? נראה לי שכן. האם מישהו מהמהגיבים טרח, כמוני, לקוח מרוצה (דווקא לאחרונה, כשהגיעו עלי דרך הטלפון, איזה יופי) לבדוק באמת את המוצר, כפי שניתנה לי הזדמנות יחידה במינה לעשות? האם רק הקנאה מדברת? האם רק הבושה כי לא יכלו להרשות לעצמם? האם כך ידברו סרה ברולס רוייס או רולקס רק כי מחירם עולה מאות ואלפי פעמים מעל מחיר של שעון פלסטיק תוצרת סין או אוטו תוצרת מזרח אירופה?
6. כל הנוכלים של קירבי
יוני שקד   (06.02.03)
שברתם את כל שיאי החוצפה. גם מרמים וגם מתעללים באנשים תמימים. יוני, ישראלי שלא יפול קורבן לנכלים בתת רמה
7. האם אילן לא עובד חברת קירבי?
אתי   (06.02.03)
מוזר אם לא! האם רמאים נופלים לפני שהם קמים?האם?
8. בקרוב הנפילה של קירבי
אודיה ,   רעננה   (06.02.03)
9. רשימת המגיבים
תוהה מהצד   (06.02.03)
אני תוהה האם בין המגיבים הסתננו גם "סוכני קירבי"? עושה רושם שכן. אגב, עשיתי לעצמי כלל. סוכן המגיע לביתי, מוצא עצמו כבר בתחילת ביקורו בפני התניה ברורה מצידי, אני מבקש להחתימו על ערבות אישית לכל מצעו השיווקי. בין היתר ל"הבטחה לביטול העסקה". אם אינו מוכן להתחייב אישית עם הצגת תעודת זהות - מתבקש הלה לפנות את ביתי ומיד.
10. לא להעיז לקנות!!
ש.   (06.02.03)
החברה פשוט נוכלים, השירות גרוע והמוצר מאוד בינוני אחד הקניות הגרועות שעשיתי מעודי
11. תגוב ללא אמוציות
מקנא ,   מרכז   (06.02.03)
לא קניתי - יקר לי 9000 ש"ח, אבל מכשיר מ-ע-ל-ה !!! לו היה עולה פי 2 מכל שואב אבק אחר - היתי קונה.
12. באמת נוכלים הפולקמנים
חיים ,   ירושלים   (06.02.03)
שמתם לב שהפולקמן הראשון מגיב תגובה עלובה כל כך הוא כנראה קרוב של הפולקמן השני שמגיב את התגובה השנייה. זה באמת נשמע כמו חברה של נוכלים. מר פולקמן מנכל, מר פולקמן ראש החטיבה, מר פולקמן, סמנכל בכיר לשיווק, מר פולקמן וכך הלאה וכך הלאה. אולי תבינו שמי שמוכר שואב אבק ב-8000 שקל הוא נוכל ולא משנה האם השואב טוב או לא. נוכל. נקודה. האם באמריקה הוא עולה ל-1700 דולר? תמהתני. ואם מישהו רוצה להחזיר אותו זה אחרי שכל החברים שלו אמרו לו שהוא פראייר. בכסף הזה אפשר לשלם לעוזר בית שיעבור שנה שלימה רצוף.
13. לכל התוהים, אני עובד חברה, ואין אצלנו ביטולים, נקודה.
דורון ,   רעננה   (06.02.03)
לכל התוהים, אני עובד חברה, אני מרכז התמיכה הטכנית מול היצרן מזה 10 שנים ומוכן לערוב לרשום מטה בכל הדרוש. אין לחברת קירבי בשום מקום בעולם ביטולים, נקודה ! יש אנשים שלא יכולים לשלם, יש כאלו שחברות האשראי לא מוכנות לממן אותם, יש כאלו שהצ'קים שלהם חוזרים, יש כאלו שמקרים קשים ודחופים קרו במשפחתם והכסף דרוש להם. המכנה המשותף לכולם הוא שבמידה והמוצר היה נשאר בביתם חינם אין כסף הם לא היו חושבים פעמים על כך ומקבלים אותו באהבה ! כל מי שיכול להתכחש לכך, ויש כאלו שיכולים,בא ממיעוט קטן ולא מורגש של ציניקנים, דור "מדבר" (היינו באבק במילואים... ועוד פניני לשון המרמזים על כוונתם להתווכח לשם הוויכוח ולא לשם הרחבת הדעת). במילים אחרות, כל בר דעת שאינו נוהג לעשות דווקא לעצמו ובני ביתו אינו יכול לסרב לשימוש במוצר כזה. נקיון, בריאות, איכות חיים, ברכה בעבודה, חיסכון מצטבר בשעות עבודה, בהזמנת בעלי מקצוע ועוד הינם חשובים לכל אחד. ולכל מי שנאלץ לקרוא זאת על מנת להבין, כנראה שבאמת לא תבינו. המוצר אינו כזה שחמשיר, חרוז או פנינת קופירייטינג יפרסמו אותו. את החרוזים אנחנו משאירים לאחרים, את העבודה הקשה אנחנו לוקחים על עצמנו. כל הרוצה לדעת באמת, ללא התלהמות אנונימית ווכחנית ברשת, מוזמן לפנות אלי אישית, בדואר אלקטרוני, בפקס 097460385, או בטלפון 1800450650. בברכה, דורון מכרז תמיכה טכנית רעננה
14. האמת והמחיר של קירבי
נועם ,   חיפה   (06.02.03)
קירבי עולה בארה"ב 1100 דולר. במבחן של Consumer Reports עיתון הצרכנות האמריקאי הבלתי תלוי, הוא אפילו לא יצא במקום ראשון, וגם לא בשני.. מקום ראשון יצא שם שואב שעולה 300 דולר!! הקירבי הוא ללא ספק טוב, אך לא הכי טוב, ולבטח אינו שווה את מחירו. תנסו את השואבים הציקלוניים - יש גם להובר וגם לדייסון, והם הרבה יותר זולים.
15. קירבי זה נוח
ג'ני   (07.02.03)
אני משתמשת בקירבי כשנתיים וכיום לא מתארת לעצמי אך אפשר לנקות בית כל כך מהר ואיכותי בלי קירבי.
16. נושא למחשבה למנכ"ל קירבי
סוכן מכירות לשעבר ,   שמכיר "טריק" או 2...   (08.02.03)
דסי פולקמן הנכבד-אכן קרה לך "פנצ'ר" לא נעים - קירבי שוב בכותרות העיתונים.לא בפעם ראשונה, כנראה גם לא האחרונה. את חשבון הנפש שלכם תעשו לבד - האם לא עדיף להחזיר מכשיר של TROUBLE MAKER אמיתי, ולא להסתכן בכתבה כגון זו. אבל אם המכשיר כ"כ טוב ולדבריך נועד ל-30 שנות עבודה, למה זה הציע סוכן מכירות לגיסתי "ביטוח מוצר" בעלות של 900(!!!) ש"ח לשנתיים על מכשיר בן 3 שנים??? האם היא אמורה לשלם לפי חשבון זה עוד כ-13,000 ש"ח על פני 30 שנה?נו באמת...הרי בתקופה שאני עסקתי במכירות נאמר לנו במפורש שמחיר החלפים מ מ ש לא גבוה-כדי שלא להבהיל עוד יותר את הקונים בפוטנציה.אז מה קרה פתאום-אין מספיק מכירות אז מנסים "לחלוב" עוד את מי שכבר קנה וקיבל הבטחה למחיר חלפים נמוך ולמכשיר סופר-אמין??? הרי שנינו יודעים שאתה מרוויח כל כך הרבה על כל מכשיר שגם החזרה של מכשיר מלוכלך פה ושם לא תשנה לך דבר.תמיד ישנו הצוות הטכני שיודע "לחדש" כמעט כל מכשיר מוחזר...ושנינו יודעים גם שהסיבה היחידה למחיר בשמיים של קירבי היא שיטת העמלות השמנות ליבואן ואחריו לבעל הסניף ואחריו לראש צוות המכירות ולבסוף לאיש המכירות... לסיום-אולי הגיע סופסוף הזמן לנטוש את גישתך המתנשאת,השחצנית והכוחנית הן כלפי הלקוחות ובודאי כלפי הסוכנים שללא ספק עובדים קשה מאד לפרנסתם,על בסיס עמלות מכירה בלבד , וללא הטבות סוציאליות כלשהן-כך היה לפחות לפני 4 שנים.
17. אני מאושרת מאז שרכשתי קירבי
שרה ,   ראשל"צ   (09.02.03)
מאז אותו יום קסום בו רכשתי את המערכת הזו איני מפסיקה לברך את אותו סוכן "נודניק" שנכנס לביתי ו"שיכנע" אותי לרכוש את המוצר המופלא הזה שחוסך לי שעות נקיון בכל שבוע. יישר כוח חברת קירבי.
18. מדינה של קנאים
שרון   (09.02.03)
כן, גם אותו סוכן לשעבר של קירבי לא מתבייש להאשים האשמות, את הימים הטובים שלו בקירבי הוא שכח... כן אבל כמו כל דבר במדינה הזו, לא יכולים אנשים לפרגן עד הסוף אז הם מוציאים את כל ה- SHEET שלהם על אחרים...
19. תגובה לשרון מ - 18
סוכן לשעבר   (10.02.03)
אינני יודע על אילו ימים טובים את מדברת, אני מציין עובדות כפי שידוע לי מתקופה לא קצרה בה הייתי סוכן לפרנסתי. אני מוכן גם להצהיר כאן שהמכשיר עצמו מצויין ואין כל טריק בתהליך התצוגה שנועד להוליך צרכנים שולל. א ב ל - המכשיר יקר ללא פרופורציה, מהסיבות שציינתי, ותהליך המכירה והשכנוע נגוע בכל טריק מלוכלך שקיים בספר-ורק על כך אני מלין. ודרך אגב - כ כ ה כותבים SHIT נכון...
20. תגובה לסוכן לשעבר
דורון ,   רעננה   (12.02.03)
סוכן לשעבר שלום רב, אני לא בטוח מי אתה אבל אני כן בטוח מי אני. אני מזדהה בקול רם וברור כמנהל מערך התמיכה הטכנית מטעם היצרן. כפי שרשמת, וזה לזכותך, אין בקירבי כל טריק שהוא מלבד הטריק הגדול מכולם - הוא פשוט עושה את העבודה, כולה, עד הסוף, ללא פשרות וללא קיצורי דרך. לגבי טריקים של מכירה, אתה צודק, צודק בגדול !! אנחנו משתמשים בכל טריק מלוכלך שיש בספר ואפילו אלו שעוד לא נכתבו !!! יש לנו בכל בית מאות ואלפי דוגמאות לטריקים מלוכלכים !! כל פינה מלוכלכת בכל מקום, כל סמ"ר בכל שטיח וכל מ"ק בכל בית. הטריק הכי מלוכלך שלנו זה הליכלוך שכל המוצרים האחרים משאירים ! אנחנו פשוט חושפים את זה ומוציאים את הלכלוך מתחת ומתוך השטיח. הטריק הכי מלוכלך שלנו כלל לא קשור לנקיון, הוא קשור לאדם עצמו, ללקוחות עצמם. הם פשוט מסרבים לחיות בלכלוך ואנו נותנים להם את הפתרונות לכך, תוך נתינת היכולת להבחין בין אמת בנקיון לבין שקר בלכלוך. סליחה שהבאנו להם את עץ הדעת לביתם. לגבי המחיר, שאתה לא מסכים איתו כאן,זה נגזר מהרשום מעלה, שאתה מסכים איתו לחלוטין. באם היית מקבל אחד חינם היית רוצה 2 ! אין ארוחות חינם, אין ביצועים יוצאי דופן (וחבל שכך, זה אומר שכל השאר זבל) ללא השקעה אדירה בפיתוח, בתהליכי יצור קפדניים, בחומרים ובתמיכה.
21. תגובה ל-20 , דורון
סוכן לשעבר   (12.02.03)
דורון שלום, אינני מזדהה כי לא תהיה בזה תרומה כלשהיא לויכוח,אך הזדהות כן תוכל "לתרום" לי הצקה לא קטנה מאדון דסי פולקמן, שכידוע לך הוא אחיו של הבוס שלך. באשר לעניין הטריקים המלוכלכים של קירבי - נכון שאתה מעוניין לענות לי,אך ברור יותר שהתגובה היא בעיקר לעיני הציבור-וככזו היא כמובן נגועה גם כן בתרגיל שהוא שילוב של שכנוע מכירה+חיזוק מכירה לאלו שכבר קנו.אך אם נדבר לעניין - כמובן שהטריקים המלוכלכים שאני מדבר עליהם הם אותם נסיונות שכנוע שלאחר התצוגה עצמה (שעליה כבר סיכמנו שהיא חפה מעבודה בעיניים)המתבטאים במה שנקרא CALL OUT - אותה שיחה תמימה של הסוכן לבסיסו,שנועדה להמשך לחץ או לקבלת עזרה מהבסיס, יצירת התחושה ש"רק היום" ניתן לקבל תנאי רכישה "מיוחדים" וכו'-אתה הרי יודע במה מדובר...והעיקר - הידיעה על עלותו האמיתית של המוצר,שבכל הכבוד לא עבר שינויים מהותיים בפיתוח מזה שנים - אלא בעיקר שינויים קוסמטיים כל "G". יש הבדל בין "אין ארוחות חינם" - ואני בהחלט מסכים לקביעה זו-לבין מחיר שמתקרב לשוד בצהרי היום.ואנא אל תענה לי עוד אח מאותן תשובות "בונות ערך" אותן אני מדקלם בע"פ, ובמקום זאת אשמח אם תתייחס לנקודת המחיר השערורייתי שהוצע לקרובת משפחתי עבור ביטוח לקירבי שלה-900 ש"ח לשנתיים!למה זה כך, אם מחיר החלפים אמור להיות זול, ובעיקר אם המכשיר אליבא דדסי אמור לחיות 30 שנה?!
22. תגובה ל21, סוכן לשעבר
דורון ,   רעננה   (14.02.03)
סוכן לשעבר שלום רב, אשמח להשיב לך ולכל אחד אחר בפרוט מלא בהתכתבות או שיחה אישית (המקום כאן לא יאפשר יותר) ולידיעתך משלוח פקס או דואר אלקטרוני אינם חושפים אותך כלל. אני ממתין לפנייה שלך ושל כל אחד אחר כדי לענות, לסייע, לתמוך ולעזור. לענין תוכנית החידוש של היצרן. מדובר בתוכנית מהפכנית שקיימת מעל 50 שנה ומאפשרת לחדש את המכשיר למצבו המקורי בכל זמן שהוא ובעלות קבועה ונמוכה (באם רכשת בשנות ה60 העלות סביב עשרות הדולרים הבודדים !!, וכך הלאה !!), שתשולם רק כאשר הדבר ידרש. לרוב אנשים עושים זאת אחרי שנים רבות אך ישנם אנשים הבוחרים לעשות זאת מוקדם יותר, כל אחד ושיקוליו הוא !! ממש כמו אלו שמוכרים רכב כל שנה, שמחליפים דירה כל שנתיים או ... לפרטים מלאים באתר היצרן KIRBY. COM באם לך או לאחותך או לכל אחד אחר ישנם שאלות בכל הקשור להתנהלות של נציג זה או אחר, של סוכנות זו או אחרת ישנה כתובת לכל פנייה, כנציגים ישירים של היצרן בישראל ואירופה לצורך שיווק ושרות. הדבר רשום בכל ספר הוראות וניתן להגיע אלינו דרך פנייה לכל נציגות או ליצרן. אשמח לשלוח לך או לכל אחד אחר את תוכנית היצרן כפי שהוכנה בארה"ב ועל ידו ומנוטרלת לחלוטין מכל נציגות מכירה בישראל ומכל שיקול אחר מלבד טובת הלקוח בברכה, דורון טלפון 097460384 פקס 097460385 לדיעתך, ולידיעת כל הקוראים. לסוכנים כלל אין סמכויות מלבד הצגת המוצר. כל דבר אחר מחייב אותם ליידע את המנהלים שלהם, כולל סדר היום שלהם, קבלת תשלום ועוד.
23. מידע לסוכן שהתכתב עם דורון
סוכן נוסף לשעבר   (21.03.03)
מי שעונה על כל התגובות הוא דורון פולקמן שהוא בן של שלמה פולקמן ולכן הוא כל כך משתדל לרצות אותך בהסברים חלקלקים, האמת שיש המון מהטענות שלך וכמי שמכיר את המערכת יש המון תרגילים שאין לי כוח להתייחס אליהם כאן, אך דסי פולקמן הוא לא צדיק כמו שאני מכיר אותו, ואני מכיר. ואחיו הגדול שלמה פולקמן אף גרוע ממנו בעל לשון חלקלקה שהתמחה בה בארה"ב ואחר בספרד שם הקים סוכנות נוספת, ואין צורך לרחם עליהם למרות כל הכסף שהם עושים ושהיה להם לבריאות הם ינסו בכל מחיר לא לוותר על שום מכירה אפילו אם החוק לא עומד לצידם, אלו הטיפוסים ואל תנסה לשנות אותם בכל מיני שאלות בקשר לאחותך כי זה לא יעזור.
24. לקוח מרוצה
שמעון ,   צפון   (22.03.03)
יש לי קירבי 6 שנים המכשיר מצוין. לא מתאים למשהו קירבי? אז שיחיה עם הליכלוך בתוך הבית ובכל הבית ושינשום אותו . ואני מכיר לפחות עוד 10 לקוחות מרוצים כמוני ש מאמינים בנקיון אמיתי.
25. אשמח לסייע ולענות, גם לאלו שעכשיו זורקים בוץ
דורון ,   רעננה   (23.03.03)
שלום רב לסוכן ולסוכן לשעבר. חבל שממהרים לשפוט לפני שמנסים. לאור העובדה שמאז ועד היום עדיין לא שמעתי מאף אחד מכם או מכל אחד אחר, אישית או בדואר אלקטרוני או פקס, אני למד כי מדובר בפרובוקציות סתם. אשמח לעמוד על טעותי ואף להודיע כאן כי נוצר עימי קשר וכי הנושא טופל באם באמת כך יהיה. לשרות כל הרוצים, שבאמת רוצים לפנות אישית ולקבל יחס אישי, ללא משוא פנים או כל התחשבנות אישית או "משפחתית". דורון פקס: 097460385 דואר אלקטרוני: ibermed@internet-zahav.net טלפון: 097460384
26. קירבי
דורית מרקו ,   חולון   (27.04.03)
רוצה לעבוד כסוכנת מי שיכול לכוון אותי שישלח לי פרטים במייל תודה דורית
27. תשובה לדורית
דורון ,   רעננה   (28.04.03)
דורית שלום, אשמח לענות ולסייע. ניתן ליצור קשר בדואר אלקטרוני, בפקס 097460385 או בטלפון 097460384. בברכה, דורון
28. שואב אבק קירבי
חיים ,   שדרות   (27.03.04)
במחיר הזה אפשר להשכיר עוזרת בית לשלוש שנים!!!!!
29. תשובה לחיים משדרות
דורון   (29.03.04)
לחיים שלום, ובעצם לכל אחד השואל את אותה השאלה, או פשוט קובע את אותה "העובדה", לגבי "עלות 3 שנים של עוזרת". אכן לכאורה ניתן לשלם X זמן עוזרת במחיר זה. אבל, האם לא יהיה מגוכח, חסר טעם ומשמעות לשלם לעוזרת X שנים שתעבוד קשה, תבזבז זמן וחומרי נקיון לרוב, תעבוד עם שלל כלים ואביזרים ומוצרים שכלל אינם מתאימים, אינם עושים את עבודתם ובעצם רק מקלקלים יותר מאשר מסייעים? לבסוף לאחר X שנים, העוזרת עבדה לכאורה "בחינם", התוצאות לא משהו, את מכשיר Y צריך לזרוק כי התקלקל / נשבר / היבואן כבר לא תומך בו... את השטיח Z צריך לזרוק כי.... (משאיר לדמיון ולנסיון העגום של כל אחד) ועוד ועוד. אז מה היה לנו, "עוזרת בחינם"? או עבודה לבטלה? האם רק המחיר הראשוני קובע? האם לא גם, בעיקר ובעצם הכי חשוב מה קורה בהמשך? ואולי בעצם כל זה לא נכון? אז איך יודעים מה נכון, חיים משדרות? פשוט מאד ! דואגים לקבל הדגמה בביתך ושומרים על ראש פתוח ומוכנים ללמוד איך אפשר לעשות יותר, יותר טוב, בפחות מאמץ ועלות לטווח ארוך. ותחשבו על זה.
30. קודם תראו אמינות
אבי ,   מבשרת   (18.04.04)
בקירבי מתאמצים ליפות את מה שקורה אצלהם בפנים. דורון הנכבד ! כלקוח ותיק ומנוסה, במקום לנסות לשכנע למה לרכוש קירבי היום, תנסה לדאוג לשרות טוב יותר ואמין ללקוחות הקימים ושאדמונד יפסיק לחלןב כספים מאנשים שמבינים הרבה יותר ממנו במוצרי חשמל ובשמירה על תקינותם ואחזקתם. כסף זה לא הכל. שילמתי אך למדתי- ההפסד הוא ש ל כ ם.
תגובות נוספות
חזרה לכתבה