צרכנות  טורים אישיים  יעל אונגר / האותיות הקטנות
היזהרו מיבוא מקביל
יעל אונגר
פורסם: 02.10.03, 09:23
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 85 תגובות ב-84 דיונים
31. תגובה ל-1
אסי ,   כרכור   (02.10.03)
גם שקאל זה לא יבואן מורשה רק ישפאר
32. אתם באמת חושבים שישפאר טובים יותר?...
סוני   (02.10.03)
33. לקנות רק אצל חיים - יש לו אחלה ירקות. לא לקנות אצל שלום !!!
ירון   (02.10.03)
34. סקאל?! מה שעברתי איתם לא מאחל לשונאי...
הלא מבין ,   ישראל   (02.10.03)
טלויזיה שנקנתה מהם דרך האינטרנט....המסך הלך אחרי שבועיים לך לחולון מצטערים לא פה מטפלים סע לאשדוד אותה תשובה סע לרחובות אותה תשובה סע לחולון ועוד ועוד עד אשר "תיקנו" ואותו סיפור....
35. ישפאר החליפו לי טלויזיה לא תקינה
אלפי   (02.10.03)
קיבלתי טלויזיה שזמזמה כל הזמן. טכנאי שהגיע נתן לי אפשרות לתקן אותה או להחליפה בחדש. כמובן שבחרתי לקבל טלויזיה חדשה. וזו הגיעה לאחר זמן קצר.
36. p1000
מאוכזב   (02.10.03)
לגבי קניות באינטרנט, גם אני רכשתי מוצר דרך האינטרנט - מחשב, שסופק דרך חב' ps2go (ספירטוס) הנמצאת באזור תעשיה ראש העין, חברה גרועה שרות גרוע הצרכן לגביהם שקרן, בהמלצתי לא לרכוש דרכם.
37. המכרז של המדינה עובד עם י.שלום
אורנה   (02.10.03)
לידיעתכם, המכרז של המדינה התחיל לעבוד עם י. שלום ראו הוזהרתם
38. מסכנה נ' אני ממש מרחת עליה...
אחות רחמניה   (02.10.03)
דווקא כשיש תוכניות כאלו טובות בטלביזיה, וערוץ2 הקרין כל החג סרטים חדשים (חגיגה בסנוקר והלהקה) ....
39. לא לקנות בסקאל!!!!!!!
שירה   (02.10.03)
היה לי סיפור דומה עם טלויזיה שנקנתה בסקאל. 4 חודשי טלפונים, עצבים ומה לא וכלום לא עזר. תתרחקו מסקאל כמו מאש
40. י שלום נמכר ב יוניוורס קלאב
SONY   (02.10.03)
לא לקנות שם !!!!!!!!!!!
41. מוצר של סוני? - שסוני יתקנו בלי קשר ליבואן!
(02.10.03)
אין מחלוקת שהמוצר הוא של סוני. אם כך, למה שחברת סוני לא תגבה את האחריות שלה, באמצעות מי שהיא תבחר? פניה לסוני היתה צריכה לקבל תגובה יותר רצינית: לתקן ! גם אני נכוויתי ככה עם סוני, ולכן לא קונה אצלם יותר דבר.
42. סוני פלייסטיישן 2 -סיפור על מוצר גרוע ושרות מעולה
מיכאל ,   רעננה   (02.10.03)
המוצר גרוע מבחינת אמינות - תקלה מסוימת חזרה אצלי 3 פעמים (בכל פעם המוצר נשלח לבלגיה לתיקון וחזר עם אותה תקלה). סה"כ עלות תיקון 500 ש"ח. נחמה פורתא היא בשרות הבאמת מעולה של ישפאר - בכל פעם שלחו לי מכשיר חלופי הביתה. לבסוף כאשר גם הם התייאשו מהמכשיר שלי- החליפו אותו באחר. כל הכבוד לאנשי השרות של ישפאר אשר יצאו מגדרם כדי לרצות אותי !
43. לא להתקרב לי. שלום
avi ,   levi   (02.10.03)
צרכנים יקרים- מרד נגד היבואן-רק כך הוא יבין. עמדתי לרהט בית כולל מוצרי חשמל וכמעט קניתי מוצרי חשמל אצלו. בעקבות הכתבה שיישכח ממני!!!!!!!!!!
44. גםב EXTREME השרות דפק!!!!
zz ,   zz   (02.10.03)
http://www.extremepc.co.il/index-new.html
45. מזל!!!! כימעט שקניתי אצלם
רוברט ,   מרכז   (02.10.03)
46. לי דווקא היו כמה ניסיונות טובים עם י שלום
אור   (02.10.03)
ולעומת זאת- ניסיון אחד לא טוב עם ישפאר. קניתי דרך י שלום 2 מכשירי וידאו, ומסרטת וידאו, לא היו בעיות ולהיפך- קיבלתי הרבה תוספות. לעומת ישפאר שטירטרו אותי רבות עם טלויזיה שהתקלקלה.
47. you pay beanut you get monkeys
Dave   (02.10.03)
48. מה לעשות ישפאר זה לוני וממכבי אני לא קונה כלום
עמלק ,   קרית שלום   (02.10.03)
49. ל-#46 - אחי תגיד איך המשכורות אצל י.שלום ?? טובות ?
שקרן ,   שקרן   (02.10.03)
50. SONY
מיכאל   (02.10.03)
גם אני הייתי מכור למוצרי סוני אך בשנים האחרונות יש ירידה דרמטית באיכות הסוני ומחירי התיקונים לא מצדיקים זאת ,לכן איני קונה יותר סוני לא של שלום ולא של ישפאר . (אלקטרונאי במקצוע).
51. חרם צרכנים על י.שלום
א ,   השרון   (02.10.03)
רכשתי טלוויזיה של חברת סוני, 29 אינץ' מדגם 29FX66 מחברת י.שלום שהיתה לא תקינה מהיום הראשון כנראה שהם מייבאים סידרה דפוקה (לכן המחיר הזול) . לא לקנות מהם !
52. המיכרז הישיר שקרנים וגנבים
מכרזר   (02.10.03)
53. ומי שחושב שהשירות של "ישפאר" הגון יותר - שיקנה שם.
זולו   (02.10.03)
ההתרשמות שלי : ישפאר יקרים מאד במכירה. ישפאר יקרים מאד מאד בתיקונים. ישפאר מתקנים בצורה חפיפניקית וזאת למרות מחיריהם הגבוהים. אני את הלקח למדתי. אינני קונה "סוני" מזה מספר שנים , והאמינו לי שהמכשירים שקניתי אינם נופלים בטיבם במאומה. פנאסוניק או טושיבה הן דוגמא טובה , למשל.
54. י. שלום עובדים עלינו בעיניים
Eli   (02.10.03)
זה פשוט לא להאמין, אם לא היה כתוב שזאת מתלוננת היתי נישבע שהמאמר הזה ניכתב על סמך המיקרה שלי: אותה טלויזיה, מאותו דגם, תקלת קול חוזרת וטירטור אין סופי של החובבנים שקוראים לעצמם "חברת י.שלום בע"מ". מילבד טכנאי שהגיע לביתי מספר פעמים, הטלויזיה נילקחה פעמיים "למעבדה" למשך שבועיים, וכמובן חזרה עם אותה תקלה, וכמובן את אותם עשרות רבות של טלפונים, בניהם למיודענו מהכתבה ואני לא אשכח את חוסר היחס המשווע. בעייתי ניפתרה לבסוף בזכות היתערבותם של האגודה להגנת הצרכן ועירוב עו"ד.וכל זאת בטלויזיה בת חודשיים בלבד שאמורה להיות באחריות מלאה. לימדו מהמיקרה והשכילו - אין לחברת י.שלום מקום וזכות קיום. תודה.
55. שלום אל תתעצבן, אלא הם העובדים שלך ש..
לקוח מאוכזב ,   ת"א   (02.10.03)
מייצגים אותך ככה, במיוחד הפקידה שבקושי אומרת שלום בטלפון....
56. אצלי כבר פעם 12 והוא נוכל לא מחליף 50 אינץ
אילנה ירוחם   (02.10.03)
57. תםפר להם כמה פעמים באתה לירוחם לתיקון נוכל אמיתי
אילנה אזולאי ירוחם   (02.10.03)
58. נחמדים רק בהתחלה
עזרי   (02.10.03)
59. 46 משת"פ
עזרי   (02.10.03)
60. עצה-לפנות למועצה לרכנות
dalia ,   השרון   (02.10.03)
לאחרונה המועצה לצרכנות בקשה מהאזרחים שיפנו אליה במקרים דומים.יש להם שיניים והם גם עושים על מנת שאזרחים אחרים לא יפלו לפח של רמאים ונוכלים.
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה