צרכנות  שיווק ופרסום  חדשות הפרסום
הסלוגן החדש של סלקום: ככה זה כשאוהבים
שלומי דונר
פורסם: 20.10.04, 09:20
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 35 תגובות ב-35 דיונים
1. אז למה הלוגו כלכך קר?
טרלללה   (20.10.04)
אם אתם אוהבים אותי או רוצים שאוהב אתכם ואת כולם, למה הלוגו כלכך מתכתי וקר ועוין? והפונטים הם הכי לא אוהבים בעולם? אה סליחה זה עיצב הממתג הלאומי והוא יודע מה הוא עושה..אה..ככה זה כשאוהבים..את עצמנו. זו תוצאה של אגו טריפ..של אהבה עצמית לא מהסוג הרצוי. וולגרי וישיר מידי.לא נעים בכלל. אתם גסי רוח.
2. מיתוג זה "סו אובר" פסה......
רוחמה   (20.10.04)
מחיר נמוך ושרות זה כל מה שצריך, תוכלו להסתדר גם בלי לוגו
3. קצת מאכזב...
ל ,   ת"א   (20.10.04)
כמו אורנג' רק בעברית. ציפיתי ליותר כשהתחלפו בתקציבים וכנ"ל גם לפלא פון גם שם נלקחו אלמנטים מאורנג'. טוב אולי בסוף נתרגל...
4. הפרסומת - מצוינת ואמנותית
אלון ,   תל אביב   (20.10.04)
ראיתם את הפרסומת החדשה? הראל סקעת שר את השיר. אל תחמיצו!!!!!
5. תגובה ל - 1
אבי ,   י-ם   (20.10.04)
למה קר? דווקא הוא נראה כל כך אנושי. עומד על שתי רגלים ועדין. לא דוקר כמו הקודם. זה השינוי אני חושב
6. כל כהבוד לסלקום על הבחירה במוזיקה ישראלית
שלומית ,   תל אביב   (20.10.04)
7. זו הדרך הנכונה
בן   (20.10.04)
זו הדרך הנכונה סלקום, המשיכו כך והראו תוצאות בשטח.
8. הלוגו לא קר -הוא חדשני ומיוחד -הרבה יותר טוב
font ,   תל אביב   (20.10.04)
הלוגו בעיצוב החדש מרענן את כל המוצר ועדיין שומר על הייחודית שלו - בניגוד למיתוג של חברה דומה אחרת - ככה זה שלא מבינים ....
9. לא יודעת, אבל שירי אהבה מזוהים לי יותר עם אורנג'
יפעת   (20.10.04)
10. כל הכבוד לסלקום - הפרסומת פשוט מרגשת
מאיה ,   תל אביב   (20.10.04)
הפרסומת מחממת את הלב , ישראלית ואמיתית איזה יופי - המינימליסטיות והפשטות מנצחת מ ה מ ם - גם בלי להעתיק כל דבר מחו"ל ..... ככה זה שמשקיעים בלקוחות סלקום מנצחת את כולם
11. לכולם
(20.10.04)
אתם מדברים על המותג והלוגו כאילו זה המוצר עצמו. המוצר הוא טלפון סלולרי. לא כוכב סגול שפיצי או עגול, לא שירים, לא מנגינה, לא אנושיות, לא לוגו, ולא כל החרטה הזה. זוהיא סה"כ פירסומת, שבינה לבין המוצר עצמו אין כל קשר !!
12. ככה זה שאוהבים אתכם סלקום ....
קארין ,   רמת גן   (20.10.04)
סלקום אתם גדולים !!! הקמפיין מהמםם ... אני חיילת בחופשה משיבטה - ובלי המכשיר של סלקום לא הייתי שורדת כל כך הרבה זמן בלי לשמוע את הקול של החבר שלי . הפרסומת מעבירה בדיוק את המסר של החיבור והישראליות הזאת געגועים ... .פשוט ישראלי וחם .... כל הכבוד
13. תורידו תעריפים, אח"כ תחליפו כוכבים!!!
ניר   (20.10.04)
14. כל הכבוד על הפרסומת היפה
גברי ,   ראשון   (20.10.04)
סלקום - שיחקתם אותה - בניגוד לפרסומת של המתחרים שנראית כל כך מנוכרת ,חו"לית ולא שייכת למותג השירה המחממת של הראל סקעת + המילים הכל כך יפות + הדמויות הכל כך ישראליות ואמיתיות סוף סוף עשו פרסומת בארץ שהיא ישראלית אמיתית ולא עוד חיקוי עלוב למשהו מחו"ל
15. הכי ישראלי - סלקום אתם המנצחים
גל ,   הרצליה   (20.10.04)
הלוגו המחודש הפרסומת היפה והפשוטה סוף סוף משהו שכולם יכולים להתחבר אליו !! כי זה הכי ישראלי !!
16. נו באמת.....
שירה   (20.10.04)
איך שהלוגו עולה מזכיר לי קצת בחירות ,לא נראה לכם קצת מפדל פתאום?
17. סלקום לא רק פרסומת יפה גם שרות מנצח
אייל ,   גבעתיים   (20.10.04)
לפני כחודש רכשתי סלקום דרך הטלפון אמרו לי שהשליח יגיע עד 24 שעות לבית שלי, הוא הגיע אחרי שלוש עות ועם המון סבלנות הסביר לי איך להשתמש בטלפון. הלוואי שכולם ילמדו מהם איך נותנים שירות.
18. לעובדי סלקום. כן כן לאלו שכותבים כאו הודעות !
(20.10.04)
אם את הכסף שהשקעתם בפירסום הייתם משקיעים בהורדת מחירים היתם מרויחים הרבה יותר לקוחות.. כמו כן אין צורך להעסיק אנשים שיכתבו תגובות בפורומים. ממילא לא מתיחסים לזה ברצינות.
19. ככה זה שאוהבים כסף
(20.10.04)
אם מישהו באמת אוהב מישהו אחר הוא לא היה מרשה לעצמו להרוויח עליו אהובו כל כך הרבה. תחשבו עוד פעם אולי הבעיה היא לא בלוגו אלא במדיניות העיסקית שלכם
20. ל-18 אתה כנראה לא ממש חכם ...
אחד (מרכז)   (20.10.04)
אם אתה עוסק במי כתב מה ובסוף מכניס הערה: "זה לא חשוב מה שכותבים בתגובות ..."
21. סלקום - ככה זה שחולבים (כסף)
(20.10.04)
22. איזה פרסומת מחורטטת
סטיב   (20.10.04)
"ככה זה כשאוהבים?" מה קורה כשאוהבים ? מדברים בטלפון ? שיחת האהבה קשורה לסלקום ? מה זה ייחודי לסלקום ומבדל אותה ממתחרותיה ? כלום . זה שהם אומרים את זה וגם אם הם יצעקו את זה . זה לא מספיק. שינו כוכב ( עלק יציב יותר ) שינו סיסמית והתוצאה קדחת . הסרט אגב יפה , גם השיר חביב. אבל מה זה רלבנטי למותג. הרלבנטיות היחידה היא לאגו ולחשבון של משרד הפרסום.
23. בקרב המיתוג סלקום הפסידו
יריב ,   ת"א   (20.10.04)
פלאפון הגיעו עם גישה רעננה, חדשנית, שונה ומעניינת .סלקום ממשיכים את הבולשיט הפרסומי שמשרד הפרסום החדש שלהם מכר כבר ל-kotex. והסיסמה - נס קפה עלית.
24. מרגש
יוסי ג.   (20.10.04)
תאהבו את סלקום או לא, הפרסומת מרגשת ונוגעת. כל הכבוד!!! מאוד ישראלית, מאוד לא פלצנית ומוזיקה ישראלית שאוהבים. קמפיין מצויין
25. התגובות חוזרות על עצמן.
מושיק ,   בת ים   (20.10.04)
"הכי ישראלי" חוזר על עצמו 7 פעמים ! יאללה תגוונו !!
26. פשוט ישראלי
נועה   (20.10.04)
נוגע ללב ומרגש, כיף לראות את הפרסומת רק שבאמת ישתנה משהו בעקבותיה לטובה...
27. אין מילים, פשוט גדולים
לילך   (21.10.04)
28. זה לא מקורי
ב   (22.10.04)
גם אורנג' וגם YES כבר השתמשו בסולגן הזה
29. הייתם גנבים ונשארתם גנבים.סלקכלום
אלברט   (22.10.04)
30. ארוע חברה לסלקום היה מושקע
חבר של עובד סלקום ,   מרכז   (22.10.04)
לפני יומיים היה אירוע חברה לסלקום להשקת המותג החדש בבית סלקום החדש בנתניה פשוט היה מהמם ומרגש הפקה הפקה עשו שמעתי שעלה להם האירוע הזה 6 מליון ש"ח כל הכבוד לסלקום שמשקיעה בעובדיה
תגובות נוספות
חזרה לכתבה