צרכנות  שיווק ופרסום  דן הרמן / דן ברותחין
מה עושה סלקום כדי לקבל אהבה?
דן הרמן
פורסם: 21.11.04, 09:01
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 73 תגובות ב-73 דיונים
31. האהבה של סלקום היא לכסף
עברתי לאורנג' ,   נתניה   (21.11.04)
32. חיקוי זול לחברה שכיום מובילה בשוק- פלאפון!!
שירה ,   באר שבע   (21.11.04)
סלקום, חבל על האנרגיות המבוזבזות....
33. ק ר א ו ו ה פ נ י מ ו :
(21.11.04)
1. אין לקנות חבילות דקות מראש - או שמדברים בהן הרבה מדי והעלות לדקה עולה פלאים או שחורגים ממנה והעלות לדקת חריגה - חריגה גם היא (נכון גם לחברות אחרות). 2. שימו לב שסלקום מוספיה צ'ופרים שמשפרות את עלויות החבילה, אלא שהיא מדגישה שמדובר בהטבה על מנת שתוכל לבטל אותה לאחר ההתחברות. 3. אל תחתמו במעמד החתימה, אלא קחו את החוזה הביתה, עברו עליו ואז החליטו. 4. יש לציין כי השירות בסלקום הוא הגרוע ביותר והיקר ביותר. אל תאמינו למה שיאמרו אנשי המכירות או המוקדניות. הם מטעים אתכם במודע. 5. בהמשך ל4 - השיחות מוקלטוץ וכדאי לכם לציין את פרטי השיחה על מנת לאמת דברים שנאמרו לכם. 5. עלות הביטוחים וההשתתפות העצמית אצל סלקום היא היקרה ביותר. קחו בחשבון. 6. תתחדשו. ברשת אחרת.
34. המדינה היחידה שהחברות גונבים מהאזרח!
שונא פלאפונים!!!!!   (21.11.04)
60 אג' לדקה!!!!!!! איפה הימים שהיינו משלמים 15 אג' ולא נותנים את כספנו (המועט חשוב להדגיש) לחברות הסלולריות!!!! כ"כ נקשרנו למכשירים האלה שהחברות יודעות שקשה לנו להתנתק מהם ועושות בניהן סוג של "קרטל" ולא מעוניינות להפחית מחירים כי לא ממש רוצים ליצור תחרות מחירים בכדי להשאיר אותם גבוהים. שונא את כל החברות (כמו-כן שונא גם את כל רשתות המזון שאף הן עושות בניהן "קרטל" מחירים), עד מתי???!!!
35. תגובה ל-28
xelkom   (21.11.04)
אתה גדול- הכל נכון
36. למה הכוונה באהבה
רונית ,   נתניה   (21.11.04)
כתבה מעמיקה ונחמדה, רק כפי שאני הבנתי מהפרסומות,כשסלקום אומרת האהבה הכוונה היא לא לאהבה של החברה אלא שהשימוש בסלולר נעשה לצרכי אהבה. כמו בעל לאישה , משפחה , חברים וכו". בכל זאת טוב ועדיף שחברה תנסה לשנות, לא צריך תמיד להיות צינים.
37. עובד
***   (21.11.04)
זה יפה שגם את העובדים שלהם הפ מנסים להרעיל - כעובד שלהם זה לא מצליח . אנחנו אמרורים להעביר את זה ללקוחות אבל נכון זו רק ססמא , רובנו לא אוהבים את העבודה ונשארים שם רק מתוקף היותנו סטודנטים אני מדבר על נותני השרות . כן הם גם מנסים להכניס את זה לחברה עצמה את כל האהבה אבל זה ממש מגוחך !!! מסכים איתכם
38. כל חברות הסלולר עושות דין לעצמן
(21.11.04)
1. הן מצפצפות על החוק ותמורת תשלום נאה לבעלי בתים מציבות אנטנות סלולריות באופן בלתי חוקי. 2. מעלות מחירים סתם כי בא להן בצורה המעוררת חשד לתיאום (מי זוכר את הכותרות משבוע שעבר על כך שחברות הסלולר יעלו מחירים על מנת לפצות עצמן על הורדת מחיר הקישוריות?) 3. רוכבות על גל השנאה לבזק (הנכון בפני עצמו) למרות שעלות השיחות ברשתות אלה יקרה להחריד. 4. גובות מאיתנו פעמיים על אותה שיחה בשיחה בין רשת לרשת. 5. שולחות אנשים מטעמן להגיב בפורומים.
39. "מומלץ לעזוב את סלקום"
שי   (21.11.04)
40. כל המקטרגים כאן צבועים!!!!
מישל   (21.11.04)
שלום לכם, שאלה- אם לא הייתם משלמים עבור השיחות גם אז כולכם הייתם חכמים גדולים ומלינים בצורה כזו ???. כנאה שלא ,וזה כי השירות היה יותר טוב או פחות פשוט כי קל לנו להתרגל למוצר שניתן בחינם אבל קשה לנו הרבה יותר להרגיש שאנחנו מעשירים את קופתה של חברה בנתה את עצמה מכלום ונהייתה כן קשה לנו לשמוע את זה אבל מצליחה,עשירה ורווחית. והרי אנחנו נהנים מהשירותים של החברה ושאר מוצרי התוכן.ונכון ציינו כאן שאר הכותבים לא הכל וורוד וכמו כל חברה גדולה גם היא סובלת מקשיי נהלים שמונחים מראש. נסו להיזכר כמה כסף אתם מוציאים על הוצאות לא מתוכננות או על מוצרים שהשימוש שלהם הסתיים ב-2 דקות לאחר הקנייה- תחשבו היטב ע"כ לפני שנלין על חברה שנותנת שירות טוב יחסי בהשוואה לשאר החברות שבשוק.
41. החשבונות יקרים משנה לשנה
(21.11.04)
42. אני מצטרפת לכל המגיבים
שרית ,   ירושלים   (21.11.04)
עברתי מפלאפון לסלקום לאחר שבסבב השוואת מחירים גיליתי שהמחירים בסלקום הם הנוחים ביותר. לפני מס' שבועות התחתנתי, ובעלי פנה לאחד ממוקדי השרות וביקש להעביר את שנינו למסלול של "משפחה". הנציגים הטעו אותו וגררו אותנו לרכוש 2 קווים חדשים!!!!! אם לא די בזה, מאחר וחצי מדינה מורגלת למספרים הישנים שלנו, נאלצנו לקנות 2 מכשירים חדשים עבור הקווים החדשים שלנו (כשהמחיר הסופי יצא הרבה יותר גבוה מאשר מכשיר רגיל כולל קו חדש...), וכל זה כדי שנוכל לדבר בינינו בפחות מ-60 אג' לדקה... מתי יפסיקו לעשוק אותנו ולרמות בכוונה תחילה????
43. מסכים איתכם
עוד עובד   (21.11.04)
לחלוטין. מסכים גם עם עובד סלקום שאמר שהכל הצגה . .גם מהיחס של מקום העבודה לעובדים בו . הידעתם אם אתה חולה ולא מוצא מחליף אין לך בונוס ?
44. כתבה מצוינת! סלקום היא חברה בשקיעה..
אגב   (21.11.04)
45. $$$$$$$$$$$ ס ל כ ל ו ם $$$$$$$$$$$
מישהו ,   היי שם   (21.11.04)
46. תודה לאל עזבתי אותם,חברה אטומה. תקראו ותבינו.
א.א.   (21.11.04)
הייתי מנוי סלקום כשבע שנים,שזה זמן לא מבוטל ומעולם לא היו לי בעיות בשרות,מהסיבה הפשוטה שלא ניזקקתי לו. היו לי שתי נוקיות הראשון 2120 והשני 6120, אחלה מכשירים, עשיתי שידרוג לסמסונג 514 מהחודש הראשון הטלפון עשה בעיות בקליטה וגם בקילקולים חוזרים. פתאום כשהיתי צריך את השרות שלהם גיליתי מי הם "ס ל כ ל ו ם". גם לאחר שישה ביקורים במוקדי שרות על אותם תקלות, לא היו מוכנים להחליף לי מכשיר. היום אני בפלאפון מרוצה לאלה ,משום מה החשבונות גם ירדו ,בקיצור המותג עלק סלקום לא יתחבר לי לעולם לאהבה אלה לשרות גרוע ללקוח ותיק. אין זה מקרה שאורנג' נטלה את הבכורה במספר המנויים אני משוכנע שגם פלאפון ישיגו אותם בשלב זה או אחר,ורק בגלל שרות לקוי.
47. איזה קטע! כתבתי להם מייל לפני חודש
גיא ,   מרכז   (21.11.04)
ובו השוואתי את עניין האהבה המחליא לפרסומת המבחילה של קפה עלית "כשאוהבים" (ביננו, אם אתה אוהב מישהו/י לא תתן לו קפה עלית נכון ? לא תרצו שהוא יקבל אסטמה מהאבקה המגעילה הזו) סלקום עשו את אותה הטעות של עלית. הליכה בכיוון עממיות יתר... כנראה שהם מאמינים שזה ידבר ללקוחות ה"עמכה" (מה שגם עלית עשתה) אין לי ספק שאולי המחשבה הזו נכונה, אבל כנראה שלקוח טוב אינו הלקוח הטיפש (עמכה) ולקוח רציתי, שרואה פרסומת אווילית כזו על אהבה יפלוט "איכס" למראה הבבלת וירגיש טוב עם אותו ריבוע כתום שיש לו היום או מפלצת אדומה (או בלון ירוק?) בקיצור - אהבה טובה לזוגיות ולא לפרסומות - תפרסמו חכם
48. פלאפון הרבה יותר טובה תמיד מקבל שרות מעולה!!
רוני ,   ר"ג   (21.11.04)
49. בידול, שיווק ומיתוג זה כבר מזמן לא אסטרטגיה...
ארז ,   הרצלייה   (21.11.04)
כולם עושים את זה... כתבה שיטחית לא מעמיקה ולא מנתחת - בסה"כ נותנת תיאור מצב. באשר לאפל, בל נשכח שהחברה עם "אסטרטגיית" הבידול שלה עמדה לפני מס' שנים מול פשיטת רגל - CHAPTER11. בסביבה תחרותית ומשתנה לא מספיק לצאת בהצהרות... ולסיום ברצוני לציין כי סלקום עושים היום מה שאורנג' עושים כבר מספר שנים - פנייה לרגש ויצירת הזדהות עם המותג - שזו אסטרטגיה שיווקית ומותגית אך לא אסטרטגיה עסקית להבדיל אלף אלפי הבדלות. צר ד"ר הרמן אבל אתה מוזמן להיכנס לפקולטה לניהול בת"א לקחת התמחות באסטרטגיה עסקית וללמוד את ההבדלים... בהצלחה!!!
50. אין כמו פלאפון! שרות מעולה, אחלה מחירים!!!!
אני   (21.11.04)
51. ישראלים לא מבינים באהבה
**   (21.11.04)
רק שנאה וצרות עין.
52. ממש ממש כך סלקום מעוררת רגש: שנאה עזה
(21.11.04)
אני לקוח של בלקום למעלה מ-8 שנים ובהתחלה באמת אהבתי את החברה, היחס, השירות באמת היה משהו חדשני ושונה. כמובן שהכל התנדף ונשארתי עם מס' אני לא יכול להחליף (עסק) ועם חברה שיודעת את זה ומנצלת את זה טוב טוב. שיא השיאים מבחינתי: לפני שנה החלפתי למכשיר מתקדם שעלה כמובן תוספת. התאכזבתי ממנו קשות וביקשתי לחזור למכשיר הישן והטוב. שימו לב! אמרתי להם שאני מוכן להמשיך לשלם את הסכום החודשי הקבוע למשך 3 שנים על המכשיר החדש שלי, להחזיר אותו ולקבל את הישן. הם לא הסכימו !!!! אתם קולטים???? חברה מסריחה, אני שונא אותה. מחפש כבר המון זמן את הדרך לעזוב אותה. לצערי זה מאד קשה בגלל העסק.זה רק סיפור אחד יש סיפורים רבים נוספים על היחס הגועלי שקיבלתי שם.
53. העתיד נישמע מצויין העתיד נישמע אורנג'!!
אורנג'דה   (21.11.04)
חברה בינלאומית ברמת על !!!!!!!!!!
54. למס' 38 הטמבל
(21.11.04)
הכוונה היא לוירג'ן מאנגליה. שהיא מותג ענק בתחומים רבים, מחנויות מוזיקה, חברות מוזיקה, חברות תעופה, טיולים, מלונות ועוד... שהיא אחת החברות האהובות בעולם כי היא אמינה! נותנת את השירות הטוב ביותר במחיר סביר מאד. ט-מ-ב-ל
55. ל-28 ו 46 כל מילה בסלע!!!
(21.11.04)
56. גם אני עזבתי את סלקום לפני כשנתיים בגלל השרות וכיום-
אמיר ,   מודיעין   (21.11.04)
אני מנוי בפלאפון עם 5 מכשירים ולמרות שמידי פעם יש פשלות , עדיין השרות עד היום יעיל וסימפטי הרבה יותר מסלקום שעד היום אני זוכר להם את ההתנהגות האיכסית של נציגי השרות והתורים וזמן ההתמתנה ועוד הרבה דברים אחרים.....
57.  הקמפיין גרוע ביותר-עם דמויות מעצבנות
יוגב שקד ,   תל אביב   (21.11.04)
אם היו בחורות /ים יפות אז היינו אולי קצת שמים על המסר האינפנטילי שלכם ממש שנות ה-60 עשו אהבה ולא מלחמה מי המסומם שאישר תסריט כזה גרוע אתם נורמליים ????,אני מציע שהלקוח יקרא את התגובות שיבין באמת מה חושבים עליו יוניברסל מקאקיקה -אתם פשוט רמה אפסססס
58. סלקום בדעיכה
רפי ,   ירושלים   (21.11.04)
אין שירות היחס מזלזל כלפי הלקוחות אז מה הפלא שכולם עוזבים את סלכלום ?
59. תגובה ל-28
יעקב   (21.11.04)
גם אני נתקלתי באותה ההתנהגות ניתקתי להם את האלפונים של כל המשפחה שלי שלמתי את הקנסות ועברתי חברה העיקר לא לשלם להם עוד שקל!!
60. הזדמנות אמיתית
מוישי   (21.11.04)
השבוע היגיע לישראל הבעלים של חברת התקשורת הבינלאומית UBIFONE . חברה זו מספקת לחבריה סל שירותי תקשורת מדהים בטכנולוגיות החדישות ביותר של VoIP . לדוגמא: שיחות חינם וללא הגבלה לכל לקוח של החברה, שיחות בינלאומיות בעלויות אטרקטיביות לדוגמא שיחות לטלפוני קויים וסלולריים בארצות הברית וסין בפחות מ5 סנט לדקה, מספר וירטואלי שמאפשר לתפוס אותך בכל מקום בעולם בטלפון קווי או סלולרי בלי עלויות ROAMING , מספר ניו יורקי, כפתור חכם שאתה יכול להצמיד לאימייל שלך או לאתר האינטרנט שלך וכל מי שנחשף אליו יכול להתקשר אליך חינם! פשוט 1-800 אינטרנטי פשוט לשימוש. וזו רק תחילת הרשימה של השירותים. אך החלק המדהים הוא שכל לקוח בחברה יכול להרוויח סכומי כסף של מאות, אלפי ואף עשרות אלפי דולר בחודש, פשוט ע"י כך שהוא חושף את החברה לחבריו בארץ ובעולם. אז מי שמעוניין לפגוש את הבעלים של החברה (יום שלישי בערב), ולשמוע ממקור ראשון על ההזדמנות הנהדרת הזו מוזמן לפנות אלי : zirkel@013.net הערה: כעבור חודשיים פעילות יש כבר בישראל חברים שהרוויחו כבר בין 5000 ל 10,000$. ותאמינו לי כל אחד רוצה, יכול!!!
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה