רכב  משפט וצרכנות
כך תרכשו רכב משומש מליסינג
בני ברק
פורסם: 05.08.05, 13:16
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 136 תגובות ב-135 דיונים
31. קונה רק מפרטי!! ורק מאחד שנראה אמין
לא פראייר של אף אחד! ,   =================   (06.08.05)
נסעתי על רכב מליסינג שקיבלתי מהעבודה. האחזקה מתחת לכל ביקורת. קיצורי דרך בטיפולים, גלגלים של אליאנס אחרי החלפת המקוריים, "פלח" של דיבורית שפשוט פרק חצי הדש-בורד וגרם לציקצוקים כו'. מעדיף לשלם עוד אלפיה או שניים. שלא לדבר על האיבזור של הליסנג (2 כריות אוויר מול 6 ,וכו').
32. מי שיקנה את האוטו שלי ירוויח בגדול
לא נוסע ,   ת"א   (06.08.05)
קיבלתי אותו ליסינג חדש מהעבודה ואני לא נוסע בו כמאט. רק 3000 ק"מ בשנה הראשונה.
33. קנית מכונית
יאיר שגיא ,   אילת   (06.08.05)
קנית השבוע מכונית יותר נכון ואן קיה קרניבל שהיה לה 20 קמ לא אלף אלה 20 קמ בלבד שפשוט חברה ביטלה הזמנה הרכב 2006 מחירון בחברה 194000 שח בחברה ביקשו 175000 ובסוף סגרנו על 171000 שח אני חושב שזו עסקה טובה פלוס קיבלתי מכתב שאוטו נקנה ב20 קמ בלבד יאיר
34. לא ציינת איזה סוג של ליסינג, תפעולי או מימוני
שטויות   (06.08.05)
יש הבדל בין השניים
35. אלבר
אביב ,   ים   (06.08.05)
אלבר נחשבת למובילה בתחום רק בגלל האמינות שהיא משדרת
36. No.1 this is the jewish way of doing business.
Israeli   (06.08.05)
37. כתבה מגמתית לעיל - בעל רכב ליסינג -קראו
shmulik   (06.08.05)
רכב ליסינג הוא תחליף ג'יפ. ההנחות הניתנות לא כדאיות. הטיפולים מינימליים ומבוצעים על ידי מוסכי הסדר. רמת הרכב נמוכה ועלויות הרכישה נמוכות בהתאמה. לרוב חברת ליסינג מחזירה ערך הרכב לאחר 36 חודש. עלות רכישה כדאית תהא אם כך - מינימום 30% פחות. טיפש לא מת רק מתחלף!!
38. טוב..אז ככה... ראשית,אין כמו חדש...
עודד י-ם   (06.08.05)
לעיתים אל אף כל הניסיונות להמעיט במה האוטו עשה,אצל מי וכמה...אי אפשר להתעלם מהשחיקה הרבה,במיוחד בגיר אוטו' שבטכנולוגיה של היום בעבודה "נורמאלית",יכול לסבול גג--250 אלף קמ' ואח"כ מייד שיפוץ. ואני רוצה להזכיר לכם ששיפוץ זה עסק יקר,שיכול להגיע לכדי 7000 ש' במקרה הטוב. מלבד זאת,הכסף שאתם "חוסכים" כביכול בקניית משומש,ז"א ההפרש בין חדש למשומש,אתם תוציאו אותו באחזקה,שכן אי אפשר לברוח מהבלאי הכבד שהאוטו מעל גיל שנתיים ספג,על כל חלקיו ובאמת לא קריטי עד כדי כך,אם ישב עליו מנכ"ל מפותם,או שלושה עובדים זוטרים וארעיים,משום שבסה"כ הכללי נהיגה זו נהיגה פלוס מינוס,להוציא באמת התעללות מיוחדת כמו דרכי עפר,רייסים מטורפים של הרצות מנוע ובלימות משוגעות. אבל ברוב החברות ישנם אנשים מתורבתים,שכבר בינכה יוצאים עייפים בבוקר לעבודה וממהרים לחזור הבייתה בערב עייפים מהעבודה וממש לא בראש שלהם להשתולל,כמו בני טיפש עשרה. לסיכום: תשלומים אפשר גם לעשות על חדש ואם אתם מתעקשים על ליסינג כגון זה,תלחצו עליהם חזק ותורידו אותם לקנטים---אפילו 20%...הם לחוצים למכור לא אתם--->>השוק מוצף במכוניות. בהצלחה.
39. ל-18 למה אתה שמח?קודם תמכור את הרכב!!
נהג ,   מרכז   (06.08.05)
נראה אותך מוכר יונדאי לנטרה סטיישן עם 170000 ק"מ..ועוד מליסינג!!!!! זכור : נהג שמח פעמיים ..כשהוא קונה מכונית וכשהוא מוכר אותה...אני במקומך לא הייתי כ"כ שמח כל עוד הרכב אצלך!
40. לקרוא ולהפנים
הי טק   (06.08.05)
אני עובד ותיק בהי טק, מעל 15 שנה, עברתי את כל חברות הליסיניג שקיימות ומכוניתי מעולם לא טופלה כראוי. לשטוף את האוטו הם שוטפים (כי זה רק מים וסבון) אבל ליקויים משמעותיים תמיד "חופפו" וחזרו על עצמם זמן קצר לאחר הטיפול. חשוב לציין שתמיד התייחסתי למכונית כאילו הייתי בבעלותי:לא קרעתי אותה, לא נסעתי בשטח וולא בחנתי את גבולותיה. כמעט בכל המקרים מייד לאחר ה"טיפול" לכאורה, ההיתי נאלץ להתקשר לחברת הליסינג ולהתעקש על כך שהטיפול לא בוצע כראוי... ולכן...אם כבר לקנות אז לקנות מחבר שהחברה מציעה למכירה את מכוניתו והוא יכול לספר באמינות על עברה.
41. רק AVIS
נמרוד אביגל ,   אשדוד   (06.08.05)
אכן כן רכישה מ AVIS היא קנייה בטוחה כדאית והוגנת ניתן גם לשפר את האבזור עם ע"י החלפת מצבר,צמיגים,טיפולים בסך הכל משתלם מאוד!
42. ירידת מכירי מכוניות
גלית   (06.08.05)
האם זה נכון שמחירי המכוניות החדשות יורדים ב0.5 אחוז בראשון בספטמבר?
43. רצוי שלא להתעסק עם חברות הליסינג
(06.08.05)
עדיף לנסות ולקחת הלוואה בבנק, מאשר להתעסק עם חברות הליסינג - זכרו את הנפילה הגדולה של כל האנשים שרכשו מחברת "נסיעות ספלנדיד" ונפלו בגדול.
44. אין אף רכב פרטי בארץ ששמור כמו הרכב ליסינג שלי
ניר   (06.08.05)
45. גם אני קניתי בAVIS ו......
(06.08.05)
עסקה מצויינת - אני נוסע ברכב כבר 3 שנים, ללא שום בעיות - קיבלתי בדיוק מה שהבטיחו.
46. לא כדאי לקנות מליסינג רכב גם שם יש רמאות גדולה
אלי ,   חיפה   (06.08.05)
עדיף לקנות מאדם פרטי ששמר והשקיע על הרכב ולא קשה היום ליבדוק הכל הכל זמין לבדיקה ולא ללכת על מחירון לוי יצחק כי המחירון שלו סתום ולא הגיוני ולכן לא ללכת לפיו
47. לא לקנות!!!!
משה ,   דרום   (06.08.05)
אני נוהג ברככ ליסינג מספר שנים . החברות עושות הכל ושוב הכל על מנת לחסוך בהוצאות.תיקונים זולים ,פחחות עלובה ,טיפולים לא לפי הוראות יצרן.היכן שניתן לחסוך שקל החברות מצליחות לחסוך שני שקלים. לא לקנות להצביע ברגלים.
48. לי לא היו בעיות עם קנית רכב מהשכרה או מליסין
שושי   (06.08.05)
3 הרכבים האחרונים שקניתי היו: מהשכרה - פיאט אונו שהשתמשתי בה 9 שנים וממש קשה היה לי להיפרד ממנה. הרכב הנוסף אחריו מליסינג 3 שנים בלי בעיות גם הרכב הנוכחי מחברת ליסינג ו-טפו, טפו, מאוד נהנית. רק את הרכב הראשון מהשכרה לקחתי לבדיקה, היו ליקויים קטנים למחיר הבדיקה עלה על מחיר התיקונים אילו הייתי מתקנת בעצמי. את 2 כלי הרכב השניים כבר לא לקחתי לבדיקה. אני מאוד ממליצה, במיוחד למי שאין סבלנות ו/או חשק או זמן להתחיל להתעסק עם כל מיני טיפוסים, לעשות סיבובים עם הרכב שברצוני למכור, להתווכח וכו' וכו'. פשוט אני נכנסת למגרש של ליסינג, מעמידה את המכונית שלי, בוחרת מכונית, [האחרונה אפילו לא עשיתי סיבוב עליה כי בדיוק הגיעה מה שחיפשתי ולקחו אותה לקצת קוסמטיקה לעשות, מחליפים מפתחות, הם מעבירים אפילו בעלות, ושלום.... מתחדשים. אם אפשר לעשות את החיים קלים יותר, אז למה לא??? שתהיה לכולם נסיעה טובה ובטוחה .
49. עוד פרמטר משמעותי שלא הוזכר בכתבה ונקודה לבדיקה
דני גורביץ - שמאי ,   צפון   (06.08.05)
פרמטר עקרוני וחשוב שלא הוזכר בכתבה הנו תיקוני תאונות וטיפולים שוטפים ברכבי חברות הליסינג. חברות הליסינג הגדולות אינן מבטחות רכביהן ובעת אירוע תאונתי מתקנות את הרכב במחיר מינימלי, ללא פיקוח שמאי ופעמים אף בניגוד לתקנות. הן מורות על שימוש בחלפים משומשים גם ברכבים חדשים לחלוטין וכן החלפת חלפים לחלפים תחליפיים זולים ובעלי איכות נחותה. דבר דומה קיים גם לגבי הטיפולים השוטפים. יש להדגיש שייתכן וקיימות חברות הנוהגות אחרת אך אני מדבר על רובן. נקודה משמעותית בעת הרכישה: יש לקבל ייפוי כח מלא מחברת הליסינג לקבלת כל המידע האגור במחשבי היבואן ו/או המוסכים הרלוונטיים לגבי הסטורית הטיפולים ברכב. אין להסתפק בדף "הסטוריה" המופק ממחשבי חברת הליסינג מאחר ואינו מפורט דיו ואינו כולל בד"כ תיקונים שנעשו ע"ח האחריות. יש גם להתייחס ל"מחיר מחירון" מתאים ולדרוש ממנו את ההנחה כלומר מחיר המחירון המופיע במחירון לוי יצחק מתייחס לאוטו עם אבזור סטנדרטי ולא אבזור נחות כפי שמופיע בחברות הליסינג. בהצלחה דני גורביץ - שמאי רכוש ורכב פורום ביטוח רכוש רכב - נזיקין http://community.msn.co.il/comm_community_page.asp?CommID=9098
50. לא לקנות רכב מליסינג!!! - חיפשתי מאזה ואני יכול לכתוב ספר על
הרמאויות של המגרשים ,   ושל הסוחרים   (06.08.05)
קודם כל שיהיה ברור- 90% מהמכוניות מליסינג הקילומטראז' מזוייף. תמיד נע רק בין 95 ל110 אלף קילומטר לרכב בן 5-6. תמיד יהיה שיתוף פעולה בין המגרשים והסוחרים לבין בודקים במכונים. המנטרה של "תלכו למכון שאתם בוחרים" איננה נכונה והיא מטעה. צריך לדעת כי לסוחרים יש קשרים בכל המכונים. אם לקנות אז רק מפרטי ולאחר שבדקתם היטב שלא מדובר בסוחר. ולכל מי ששואל בתמימות איך השיטה עובדת כל כך טוב באמריקה כדאי שיבין כי בארץ כולם הרי מחפשים לעבוד על כולם והמילה "קומבינה" איננה מופיעה במילון האמריקאי.
51. אני מתייחס לרכב הליסינג שלי בדיוק כמו לרכב פרטי
דג   (06.08.05)
רוב האנשים הנורמלים שיש להם רכב חברה לא "טוחנים סלעים" עם הרכב שלהם בראש ובראשונה כי הם לא ילדים מפגרים בני 16 אלא בוגרים בעלי משפחות וחוץ מזה יש השתתפות עצמית וזה ממש לא נעים לבוא לקצין רכב עם שאסי שבור בגלל שטויות שעשית. מניסיון, בהרץ הרכב מטופל בצורה יותר מחמירה מאשר היבואן דורש (טיפול כל 10,000 ולא כל 15,000 לדוגמא). אם המחיר אטרקטיבי, יש תשלומים ויש אחריות זו נראית לי עסקה משתלמת והסיכוי ליפול בה הוא קטן יותר מאשר לקנות מאיזה ישראלי נוכל שמוכר רכב של דוד של הגיס של שכן שלו.
52. להוריד חזק
שמוליק   (06.08.05)
אל תהיו פראיירים מכל מה שנאמר בכתבה ובתגובות ולאור העובדה שגם ברכב פרטי אפשר לקבל הפחתה עד 10% צריך ללחוץ את חברות הליסינג להוריד 30% לפחות וגם כך הם לא יפסידו רכב מליסינג זה עדיין "מפעל הפיס" הרוב מפסידים וכמה נהנים
53. חרטה ברטה
צביקה ,   צפון   (06.08.05)
כל הכתבה חרטה ברטה .כל האנשים שקונים רכב מליסינג מהעבודה לא אכפת להם מהרכב ולא שומרים עליו ועם היה תאונה כי הרכב לא שיך להם.הטיפול והתיקון מינימלי שהחברה תחםוך כםף.אז לפי דעתי כדאי לקנות רכב רק מיד פרטית בםבלנות והעיקר שמנוע גיר שלדה יהיו תקינים.
54. שכחתם לציין שחברת אלבר גם עושה טרייד אין ללקוחות שזה כחלק מה
חבל לי על הזמן   (06.08.05)
רכישה מה שחוסך זמן יקר והליך מהיר...לפני כשבועיים נכנסתי לסניף אלבר עם הרכב הישן ובתוך יומיים ביצעתי עסקה תוך קיזוז מכוניתי הישנה ,בדרך אחרת הייתי צריך להתרוצץ עם הרבה בלבולי מח וטלפונים...שווה!!!!!
55. לכל השוללים קנייה מליסינג אתם חיים את האתמול תתעוררו
הנדריקס   (06.08.05)
תפסיקו לחשוב שיש איזה מנגנון שמוכר לכם רכב לא תקין וכו הרכבים עוברים השבחה מלאה וניתנת אחריות קחו בחשבון שכל החברות רוצות לשמור על שמם הטוב ולראות את הלקוחות חוזרים....קנייה מאיש פרטי מייגעת מסוכנת ושייכת להסטוריה ובעוד כמה שנים תעלם מהמפה.ולכל האנשים הקטנים ששוללים את התופעה דעתי היא שהם לא מבינים כלום בשוק הזה וחבל כי הם אנשים ששייכים לאתמול.
56. ליסינג
מאיר   (06.08.05)
1 רמת האיבזור ברכבי הליסינג הכי נמוך. 2 רכב ליסינג הוא רכב שטח האנשים לא שומרים על הרכב.
57. כשיש ליסינג-אין קצין רכב! ומדוע לוי יצחק לא מפרסם במחירון
דן   (06.08.05)
את הדברים שנאמרים על ידי בנו כאן ומכילים הסבר מפורט? כי חברות הליסינד מחזיקות אותו בביציות בהיותם מפרסם גדול. היושר המקצועי חוגג. ולכתב של המאמר - אין קצין רכב בחברה שעושה ליסינג - היא חסכה את קצין הרכב בכך שהלכה על שיטת הליסינג...
58. חבר שלי מההייטק מקבל מאזדה 3 מליסינג ואישתו קורעת אותה!!
אלון   (06.08.05)
עולה על בורות, מעבירה בין רוורס לדרייב ללא עצירה מוחלטת....ועוד, אני מעדיף לשלם יותר ולקנות מאדם פרטי מאשר שיספרו לי שהרכב עבר טיפולים בזמן והיה של נהג יחיד! אין לכם מושג כמה רכבים כאלו מכרו הסוחרים הן מליסינג והן ממשלתיים.
59. אבל בחיים אל תקנו מליסינג!!! להלן הסיבות חובה להכנס
yoyo ,   ירושלים   (06.08.05)
כאחד שמכיר את התחום להלהן כמה עובדות 1)בגלל כוח הקנייה של החברות הם מאלצות את המוסכים לעבוד במחירים מאוד נמוכים, דבר הגורם למוסכים לעשות שני דברים. אחד זה לרמות את החברה והשני זה לעשות עבודה גרוע 2)החברות קובעות למוסכים עם אלו חלקים הם ישתמשו ותנחשו מה?? עם החלקים הכי גרועים והכי פחות אייכותיים כי כמובן אין שום תקן לחלקים תחליפיים ואפשר להביא מסין ומעזה ואין שום חוק שאוסר את זה. 3)גם תקוני הפחחות הם ברמה הכי נמוכה מאותה סיבה כמו קודם. וגם חברות הביטוח עושות את זה עם רכבים פרטיים בכל מה שנקרא "מוסכי הסדר" עובדים על אנשיים בעניים הרי חברות הביטוח רוצות לשלם הכי פחות ורק פה בארץ אנשים מספיק טפשים להתפתות לרכב חלופי והנחה בהשתתפות העצמית 4)כאחד שמקבל רכב כזה מהעבודה אני לא מציע לאף אחד לקנות לא רכב מהשכרה ולא רכב מליסינג אין מה לעשות כשהאוטו לא שלך לא מעניין אותך כלום וכמובן שאת הנזק רואים רק אחרי 100,000 ק"מ וכמובן שהחברות מוכרות את הרכב קודם 5)והעניין של המחיר לפי לוי יצחק אוטו פרטי שהיה של חברה יש להוריד משהו כמו 15-20 % ושאלה לי ללוי יצחק שלפי דעתי מקבל דמי שתיקה מי הם אלו שלוקחים ליסינג?! כן נכון חברות ולכן " דין רכב ליסיניג כדין רכב חברה ולכן המחיר צריך להיות 20% אחוז פחות ולא 4% נקודה למחשבה " גבינה חינם יש רק במלכודת עכברים" מתי תקבלו שכל?????
60. מאיזה חברה קנית
(06.08.05)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה