|
1. תדאגו לקליטה טובה קודם כל
מנוי עסקי , |
לעת עתה |
|
(28.12.05) |
|
|
|
2. ממתי פלאפון זקוקים לתירוץ כדי להעלות תעריפים?
|
|
|
3. מי צריך את הקרינה של הסלולרים שלכם?
נדבר רק בקווי, זה יצא לטובת כולנו
|
|
|
|
|
5. עדיין פרטנר הכי יקרים מכולם!!!
|
|
|
6. גם ככה אי אפשר לנהל שיחה רצופה של יותר מ5 ד'ק מבלי שתתנתק...
אי אפשר לנהל שיחה רצופה ב"צעצועים" של פלאפון,שיחה מתנתקת כל דקה וחצי סתם,בלי שום סיבה מיוחדת...
|
|
|
7. פלאפון = שירות איום ונורא.
|
|
|
נמאס כבר מהמכשירים העלובים שאתם מספקים לעומת המתחרים.
בסופו של דבר המכשיר הוא התחרות האמיתית ואתם מפסידים בה בגדול.
אני לקוח של פלאפון ועובר לאחת מהמתחרות (כדי שלא יגידו שאני עובד של אחת מהן לא אציין את שמן של האחרות)
|
|
|
9. לא ידעתי שאני חיה באמריקה מה הקשר לדולר
למה משרד התקשורת נותן להם להתעשר על חשבוני לא יאומן מה לא מספיק אנו משלמים כמו שיחה לחול כולם עוד יחזרו לטלפון שלבזק
גנבים פלאפון חברה של גנבים ואוכלי חינם
מ
|
|
|
10. מחתימים לקו חעל חוזה לטווח ארוך ומשנים את המחיר...
איזה בזיון, חברות הסלולר הללו כובלות אותך בחוזה דרקוני לחמישים שנה אבל מרשות לעצמן לייקר את המחיר כאוות נפשן.
מאז ההתייקרות צמצמתי את השימוש במכשיר ב-70 אחוז. כיום הוא זרוק בתיק ואת רוב השיחות כבר יותר משתלם לעשות מטלפון רגיל...
|
|
|
11. זה טוב דברו פחות תעשו חרם
|
|
|
12. מראה על לחץ והפסדים של החברות.. מצוין, אנו בדרך הנכונה
אורן , |
תל אביב |
|
(28.12.05) |
עליית המחירים מראה בין היתר על לחץ של החברות הסלולריות. לחץ הנובע בעיקר עקב צמצום רציני של שעות השיחה מצד רובנו, בעיקר בעקבות נזקי הקרינה ושיא החוצפה של החברות הבזיוניות האלה שלא מתביישות לטגם אותנו בעוצמות אדירות עם אנטנות ה"דור השלישי" המיותר.
אנו בדרך הנכונה. פשוט להמשיך כך...לצמצמם למינימום ההכרחי את השימוש בסלולרי ולהפוך אותו לטלפון חירום בלבד.
|
|
|
13. לשים ל-גיל שרון, מנכ"ל פלאפון , אנטנה על גג ביתו
נמאס מהסלולרים, מהאנטנות, סרטן ואלצהיימר וכו' לא רוצים להיות זמינים, רוצים איכות חיים,בריאות ושקט, מבחינתי תעלו ב-100%, אני מדבר רק מבזק
|
|
|
14. אני מוכן לשלם יותר לפלאפון
ראטטא , |
ארטראע |
|
(28.12.05) |
איזה כיף לשלם יותר לחברות הסלולר המחיר שהם לוקחים עכשיו הוא נמוך מדי וצריך לעלות עוד את המחירים הרי מה אכפת לאזרח הוא גם ככה ישלם כמו גדול
|
|
|
החברות קושרות אותנו בהתחייבות ל-3 שנים עם קנסות ענקיים ומאותו רגע הם מעלים מחירים כאוות נפשם מבלי שלנו יש מה לעשות בנידון.
מדוע אין סעיף בחוזה שבו כתוב שעל החברה לעמוד במחיר שהיא התחייבה עליו או שלחילופין כל שינוי בתעריף יפתח את החוזה מחדש?!?!?!
|
|
|
פלאפון היא חברה מצויינת מבחינת שרות הלקוחות שלה שהוא באמת באמת מדהים שרותי ואכפתי.
מה שכן המכשירים באמת זבל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אבל כולנו טיפשים והם מתים על זה(שלושת החברות) הם ימשיכו לעשות עם האנטנות שלהם מה שהם רוצים ואנחנו נמשיך להתווכח על שרות ואיכות מכשירים.
ישראלים = הצרכן הכי גרוע בעולם
|
|
|
17. עליות מחירים בפלאפון כל הכבוד על המבצע
עובד בפלאפון , |
רעננה |
|
(28.12.05) |
אחת החברות הטובות היום במשק הישראלי ואני מוכן לשלם כמה שיותר על דיבורים כי מגיע לחברה כמו פלאפון צריך לסחוט כמה שיותר כסף מהלקוחות ופלאפון יודעת איך לעשות זאת
היא דואגת לעובדים שלה אני מצפה לעליה בשכר שבוע הבא תודה לכם
|
|
|
אם אני יכול להתעשר על חשובנך למה לא????? גם ככה את לא יכולה לעשות כלום בנידון אז אני אסחוט כמה שיותר הבנת???
|
|
|
19. החברה הזאת עדיף שתיסגר כנסו
לאשתי יש מכשיר הכי טוב של החברה הכי מתקדם מכל המכשירים שלהם והוא לא מתקב למכשיר רגיל בחברות סלקום או אורנג והמחיר שלא נדבר עליו במחיר שהוא עלה בפלאפון הייתי קונה אחלה מכשיר בחברות המתחרות מי שנכנס לחברה הזאת פריאר בגדול ראו הוזהרתם
|
|
|
20. הממשלה מגנה על החברות
חננאל , |
נווה דורון |
|
(28.12.05) |
ישנן היום טלפון סוללרי באמצעות האיטרנט שעלותו אגורות בודדות לשיחה ומשרד התקשורת דואג ל"חברה" בעלי החברות ומושך זמן לגבי אישורים ורשיונות הבנתם למה הרגולטור קרי הממשלה דואגת הרי הפוליטיקאים לא יקבלו תרומות לבחירות ולא סיוע אם חלילה ידאגו הפוליטיקאים למצבעים קרי אתה האזרח, במקום להוזיל את המחייה עדיף להם לבוא ולצעוק על שכר המינימום, ומי ידאג לנו ביותר סיסמאות. גזלני הסוללרי הנוכחים קרטל ידוע מתואם ויקרן מאין כמהו, רודה בציבור לאחר שסומם בדיבור הסוללרי ומציג רווחיות רבעונית שמנה על חשבון המשק הלאומי.
|
|
|
21. למדו מהבנקים כי אין חוק ואין דיין וזאת התוצאה
|
|
|
22. יש להטיל חרם צרכנים אבל איזה גבר יעשה זאת
|
|
|
23. 1 הם לא אשמיםאדוני הקהל לא נותן להקים מקום חלאנטנות
אז מהישבן לא יהיה 'קו מבין כולם מפגינים נכון א תשתקו כבר למה איין תזרקו את הפלפונים ואז לא תתלונן
|
|
|
24. פתרון: להפסיק להשתמש בפלאפונים.
וכך גם תחסכו בהוצאות כספיות ותשמרו על בריאותכם...
|
|
|
25. חבורת מטומטמים תמשיכו להעשיר את החברות
|
|
|
26. ובשל ההורדה הנוספת בדמי השלמת השיחה הצפויה במרץ 2006
הציבור מטומטם ולכן , |
הציבור משלם |
|
(28.12.05) |
זה רק אני או שהם מעלים את המחיר בגלל שינוי שיהיה רק עוד ארבע חודשים?
אז עד מרץ כולנו נשלם כפול,גם על השלמת השיחה הגבוהה וגם על עליות המחיר שלהם.
ובכלל הפלאפונים שלהם זוועה, כעובד חברה קיבלתי סלולרי של חברה מתחרה (לא משנה איזה בשביל ההגינות) ובכל מקום שאני הולך הסלולרי של פלאפון ללא קליטה והסלולרי של החברה המתחרה עם קליטה מלאה
אני רק מחכה לאפשרות שיתנו לעבור חברה ולהשאר עם המספר הקיים,תחרות חופשית לענף חופשי
|
|
|
27. חברה עם עבר מונופוליסטי
עדיין ממשיכה להתנהג ככזו,על אף האיכות הגרועה ביותר בשוק הסלולר.
אבל , כידוע לכולם הפריירים לא מתים הם רק מתחלפים.
|
|
|
28. זמן אוויר = השוד הגדול ביותר במדינה.
אני משתמש בבזק |
|
|
(28.12.05) |
|
|
|
29. הפתרון לדבר פחות ב40% למען יראו וייראו
|
|
|
30. ואם הקוטג' יעלה לא תקנו???
מיטל, לקוחה מרוצה מא , |
מרכז |
|
(28.12.05) |
לכל הצעקנים על המחיר תסלחו לי אבל אתם מדברים שטויות! סלולרי היום הוא מצרך חשוב שרובנו לא מסתדרים יום שלם בלעדיו (עסקיים ופרטיים). הגיוני שיעלו תעריפים וזה נראה לי לגיטימי בדיוק כמו שכל מוצר אחר שאנחנו רגילים להשתמש בו מתייקר ואנחנו ממשיכים לקנות.... מי שלא טוב לו שידבר פחות!!! וחוץ מזה פלאפון לא עושה משהו שונה מכל חברה סלולרית או לא אחרת בישראל ובעולם.... והשירות של פלאפון שווה כל אגורה ביחס לשירות בחברות אחרות!!!! (ולא אני לא עובדת פלאפון...)
| |