חדשות  דעות  מאמרים  גיל רונן
יום הגבר הבינלאומי
גיל רונן
פורסם: 12.03.06, 09:22
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 147 תגובות ב-142 דיונים
61. אתה צודק כמעט בכל אבל.....
אשה   (12.03.06)
מה קורה במשפחה שההורים גרושים והאבא בכלל לא זוכר את הילדים - זה קורה כמעט ב- 80% מהמשפחות הגרושות . באופן ברור לחלוטין מי שמרוויח יותר משלם יותר מיסים - אי לכך אין לך מה להתלונן על המיסים עד שישווה את שכר הנשים לשכר הגברים. כך לתשומת ליבך לפני שאתה מתלונן ובכלל זה ברור הגברים הם הכי מסכנים - שכלית .
62. לגבר יש יום יום חג
נטע ,   מרכז   (12.03.06)
מה לעשות אבל זו המציאות, כמה נשים רצחו בעלים בגלל שהם מאסו בחיי הנישואין שלהם? ואל תגידו שאין נשים שנזנחו ע"י הבעלים, ולנשים אין כעסים על כך, אבל הבעלים רואים באשה קניין, והרבנים בשם תורת ישראל רואים את כבוד בת המלך פנימה, "תלדי, שבי במטבח וחכי לו שישוב!!!! כן יום האם לא נולד סתם כך! עלי לציין שבדור הצעיר המצב הולך ומשתפר ברוך השם, עוד דור ויום המשפחה יהיה ראוי להיקרא כך!!! ובא לציון גואל!!
63. אם גברים מסכנים בעולם שיצרו להם והןם שולטים בו-זבשם
אישה   (12.03.06)
64. די לאלימות הנשים נגד גברים
לא מסכן, מתעצבן   (12.03.06)
הגברים האומללים של היום מקבלים כל האשמה אם היא באה מאשה. מרוב פי.סי אם את אשה מותר לך להאשים האשמות שווא, למחות על אי קידום בטענת אפליה, לקבל הטבות מהביטוח הלאומי, לקחת את הילדים אליך אם את מתגרשת פלוס מלא כסף ועוד להכליל את כל הגברים כמכים, אלימים, טפשים ומה לא. אז הגיע הזמן שהגברים יתעוררו, יבינו שארגוני הנשים רוצים שליטה ולא שיוויון. וישימו לזה סוף. הגיע הזמן לשיוויון אמיתי
65. עדיין כל הכוח וכל השלטון בעולם הוא גברי לגמרי!
נופר   (12.03.06)
זה נכון שגברים משרתים בצבא ומוסרים את נפשם אבל בידכם לשנות את חוקי המשחק הרי אתם המצאתם את הצבא ואת הגנרלים! זה נכון שגברים גרושים סובלים יותר אבל זה בגלל שהם רגילים לשירותים הבסיסיים שנשים עושות למענם כל החיים ובלעדיהם הם אבודים. זה נכון שגברים עובדים בעבודות מסוכנות יותר פיזיות בעיקר, אבל זה משום שהרבה יותר נשים משכילות יותר ויש להן תארים אקדמיים. זה נכון שגברים גרושים נאלצים לשלם מזונות לילדיהם, אך ורק לילדיהם וגם לשרוד בעצמם וזה קשה ויש נשים בי'ציות ויש נשים רעות לב, אבל אסור לשכוח שהמזונות הן לצאצאים ולא לאשה ואסור לשכוח שגבר יכול להנשא שוב כמעט מיד ולקהים משפחה שנייה ושלישית עם ילדים חדשים מקיר לקיר ואילו האשה זמנה קצוב ויכולת הפיריון שלה מוגבלת בהרבה ולכן אין באפשרותה לתקן מצבים ולהקים משפחה חדשה וילדים חדשים מגיל מסוים. זה נכון שלסרטן הערמונית לא מקצים משאבים רבים, אז למה היה כל כך דחוף להשקיע בתרופה להחזרת האון כמו הויאגרה? אולי כי זה מה שמעניין את הגברים יותר מכל? יכולת האון וריבוי הזיונים? תחשוב על זה.
66. אוי רגע תן לי למחות דמעה...
inca   (12.03.06)
ביום שכל האופציות יהיו פתוחות בפניי ואתה ושכמותך לא יסתכלו עליי בתור חתיכת בשר/רכוש תקבל את היום המגיע לך. תגדל ילד אחד,תהיה בהריון ואז תבכה למה הנשים יוצאות לפנסיה מוקדם יותר. עוד לא קיבלתם כל מה שמגיע לכם על כך השנים האלו של התעללות...
67. איזה מזל שאני לא פמיניסטית...
מזליקה   (12.03.06)
אחרת אולי הייתי נעלבת. אחרת הייתי עוסקת בעוד קרב בין המינים. נשים, גברים, כולנו בני אדם! ותגובה 10 - ממש לא לעניין להאשים את כל המין הגברי כ-ו-ל-ו בפשע וברשע. פורים שמייח!!!
68. לגבר יש 364 ימים בשנה- תנו לאישה יום אחד בשנה!!!
גבר ,   אמיץ   (12.03.06)
69. סוף סוף מישהו אומר
את האמת. ,   נשים משוגעות   (12.03.06)
70. מבריק! :)
טומי שיוויוניסט   (12.03.06)
אני בעד שאיפה לשוויון בין נשים לגברים עד כמה שרק ניתן. כיום, אין ספק שקיימים תחומים בהם מעמד האשה נמוך ממעמדו של הגבר, ותחומים בהם מעמד הגבר נמוך ממעמד האשה. לעיתים לכל צד נוח בפועל להתבצר במעמדו.
71. גם את הנק' הקטנות שבהן עוזרים לנו להיות שוות אתה לוקח?
אישה   (12.03.06)
72. הלוואי שמעמד האישה כיום היהמעמד הגבר מעניין מה היה תוכן הכתב
אישה   (12.03.06)
73. גיל היקר !
יעלה ,   ראשל"צ   (12.03.06)
קראתי ונהנתי בעיקר מהשנינות (זו שייכת בד"כ לנשים) ברוב הנושאים שנגעת בכתבה אתה צודק מלבד נתון אחד והוא הסיבה לכך שאחוזי ההתאבדויות בקרב הגברים הינם גבוהים מקרב הנשים, אסביר זאת בכך שאתם פשוט חלשים יותר וסף הכאב וההתמודדות שלכם נמוך מאוד לעומת הנשים עם יתר הדבריםבכתבה אני איתך. אתם לא צריכים יום הגבר כי כל יתר 364 הימים הנותרים בשנה הם שלכם עשה בהם כרצונך.
74. קיראו את תגובה 47: כל מילה כל כך נכונה. !!!
אישה.   (12.03.06)
75. אני מעסיק רק גברים
יריב ,   ת"א   (12.03.06)
בעסק שלי מועסקים 12 איש וכולם גברים וכולם רווקים כי: ככה לא רבים מי יעשה למי קפה. לא מבזבזים את הזמן בפלירטוטים מיותרים. גברים בסביבה של גברים יוצרים תחרות בריאה. לא יוצאים לחפשות לידה, ימי מחלה של הילדים , חפשים מהגן/בי"ס. לא צריך לבנות ולתחזק גם שירותי נשים. אני מודה שיש בזה אפליה מסויימת אבל. מתפקידי לשמור על האינטרסים של העסק שלי ולא על האינטרסים של הנשים או של אנשים נשואים. הגעתי למסקנה שגברים רווקים נותנים לי את התפוקה המירבית לעסק שלי ואין שום סיבה שבעולם שאני אעסיק אנשים שיהיו לא פרודוקטיביים בעסק שלי. עובד שמגזים עם ימי מילואים , ימצא את עצמו עם מכתב פיטורין. עובד שהתחתן , ימצא את עצמו עם מכתב פיטורין. ויש מליון תרוצים שאפשר למצוא ע"מ לפטר מישהו , לא חייבים לכתוב את הסיבה האמיתית. שכל אחד ואחת יעשו את החשבון שלהם. לא כולם שווים ובהחלט יש כאלו ששוים יותר.
76. ברכות על המאמר המצויין והמרענן!!!
מנשה   (12.03.06)
77. תגובה לטל מ40: חלאס עם דישוני השכל
ג'ק   (12.03.06)
הטענה כאילו "גברים תמיד גרמו למלחמות" היא טענה מניפולטיבית ומטעה מבחינות רבות : למרות שהיו בהיסטוריה באופן יחסי בלבד, פחות מנהיגות נשים מאשר מנהיגים גברים, בדיקה יסודית של העובדות מראה דווקא שנשים הובילו למלחמות וסיכסוכים ושפיכות דמים יותר מאשר גברים, כלומר הסיכון למלחמות ומדיניות שגויה, ומושחתת ומרושלת תמיד הייתה גבוהה יותר אם בראש עמדה אישה. ראו עובדה: המלחמה הכי קשה והכי טראומתית בתולדות מדינת ישראל הייתה כאשר אישה הייתה ראש ממשלה והיא אשכרה נרדמה בשמירה וכמעט הובילה אותנו לשואה שניה!! הנקודה היא שנשים *לא* טובות יותר מגברים והן לא מיוחדות בשום אופן, תתחילו להפנים זאת!
78. אנחנו ארץ מצ'ואיסטית
קרייריסטית ואמא   (12.03.06)
זה מתחיל בצבא: את הישיבות קובעים המפקדים לשעות הערב המאוחרות, כדי שיחזרו הביתה עייפים, אחרי שהילדים כבר במיטות, רחוצים ואכולים, ואז יצפו הגברים למנת הפינוק מהנשים שלהם (כמו שהתרגלו מהחיילות המשרתות תחתן, תרתי משמע). אח"כ, כשהם משתחררים ועוברים לאזרחי, הם ממשיכים לקבוע ישיבות לשעות הערב המאוחרות, ותאמינו לי, חצי מהזמן הולך על ברבורים ושטויות. נו, מה בוער להם? הם צריכים להוציא את הילדים מהמעון? הם צריכים לעשות קניות לארוחת הערב ולארוחת הצהרים שצריך לבשל למחר? הם צריכים להספיק להקפיץ ילד לחוג או לחבר? להכניס כבסים מלוכלכים למכונת כביסה, לתלות, לגהץ, לנקות כיור מלא כלים מהבוקר וכו' וכו'. רב הגברים לא שמעו על זה בכלל. אם תשאל אותם יגידו שגמדים קטנים מבצעים את כל הפעולות הסיזיפיות האלה. הגברים, מה להם ולכל אלה? -הם הרי חשובים כל כך: הם יחזרו הביתה בערב ויצנחו לכורסת הטלוויזיה אגב הערה: איזה יום קשה היה לי!!! קשה? אפילו לא מתחיל להיות דומה ליום רגיל של אשה. תנסו פעם להפוך תפקידים: תחזרו אתם הביתה בשעה חמש או שש אחה"צ ותמשיכו לעבוד עד שעות הלילה המאוחרות כדי לשמור על בית מתפקד. נראה אתכם, מסכנים שלי. מהר מאד תתחננו לחזור לחיים הקודמים (ו"הקשים") שלכם. אגב - אין שום התנגדות שגם לכם יהיה פעםבשנה "יום האב". אנחנו היינו שמחות מאד אם היו לכם עוד כמה ימים שבהם הייתם נזכרים בהיותכם "אב", "גבר", "חבר לחיים" או סתם חבר. לא בכיין.
79. יש יום הגבר
יערית ,   צפון   (12.03.06)
אולי כדי שתעשה מחקר לפני שאתה כותב כתבה. אולי פשוט הנשים עומדות על שלהן ובוחרות לציין אותו לעומת גברים, שכרגיל, חושבים שדברים אלו שוליים
80. בשם הצדק
סתם אישה   (12.03.06)
ממש אין לי בעיה שיהיה גם יהיה יום הגבר. קראתי את הטענות שלך ואתה צודק מאה אחוז ואני אומרת את בלי שום טיפה של ציניות. רק בקשה אחת לי אלייך ולכל הגברים אל תזלזלו במצוקות שלנו! לכל מין יש את הפלוסים והמינוסים שלו.
81. ל-47 את מסלפת הרבה את הדברים
הממ2   (12.03.06)
בעניין השכר: אין אף מחקר שעל אותה עבודה, גברים מרוויחים ברוטו יותר. עפ"י הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, כאשר משווים בין גברים ונשים באותו גיל, העובדים אותן מספר שעות, שכר הגברים והנשים זהה לחלוטין. עניין ההתאבדויות: מחקרים מראים שמספר *התאבדויות* הנשים גבוה ממספר התאבדויות הגברים, לא שנשים נוטות להתאבד יותר מגברים. רוב התאבדויות הנשים הן אצל חולות במוסדות פסיכיאטריים שיש להן בממוצע 15-20 "נסיונות התאבדות". אלו למעשה קריאה לעזרה, ואינן נסיונות התאבדויות אמיתיים. אנשים הרוצים באמת להאתבד, בד"כ מצליחים בכך. לא קשה למות. עפ"י מחקר של המרכז לחקר מחלות בארה"ב, היחס בין שימוש בשיטות קטלניות בנסיונות התאבדות בין גברים לנשים הוא 1.2:1 - חסר כמעט כל משמעות סטטיסטית - כך שההבדלים המיניים של "הצלחה" אין קשורה למידת הקטלניות של שיטות ההתאבדות. אגב, שימוש בכדורים אינו פחות אלים משימוש בכלי-נשק - זהו רק נסיון דמגוגי טיפוסי של פמיניסטיות להדביק תווית של "אלימות" על גברים ולהאשים את הקורבן. ובעניין הגירושים: אני בעד מצב שבו לא יהיו מסרבי גט ובתמורה תבטיחי לי שאין יותר מסורבי גט שנשארים חייבים מזונות לאישה, בעוד שנשותיהן לשעבר יכולות לעשות ככל העולה על רוחן. על כל אישה שתשכנעי להסכים למשמורת משותפת, אני אשכנע גבר להתיר את עגינות אשתו. זה לא יהיה קשה, כי לנו אין שום אמירה בעניין נשים מתגרשות ובבית הדין לענייני משפחה, הנשלטים בידי אחיותייך הנשים.
82. מס' 10 - ביום שלא תאנסו, תתעללו בילדיכן, תכו את בעליכן
רוב העם ,   ישראל   (12.03.06)
אתן קיבלתן את היום שלכן למרות שאתן אונסות, רוצחות את בני-זוגכן, ילדיכן ועובריכן, מכות את בני-זוגכן, את ילדיכן ואחיותיכן, מתעללות בבניכן - לכן אתן לא זכאיות ליום משלכן. כדאי לך לבקר במעון לנשים מוכות ולשוחח עם *הנשים* (ולא עם המנהלות הפמיניסטיות שונאות הגברים) ותגלי מה מקור האמיתי לאלימות בעולם שלנו. כדי לך גם לשוחח עם *קורבנות* נפגעי תקיפה מינית - ולא עם המנהלות הפמיניסטיות - תגלי שרוב התקיפות של גברים - ואחוז גבוה של תקיפות של נשים - בוצעו בידי נשים.
83. ט' באב - יום הגבר הבינלאומי
(12.03.06)
84. מגיב 77 - מהתחת של מי שלפת את ה"סטטיסטיקה" הזו?
מבקרת המדינה   (12.03.06)
לא שאני אומרת שאם הנשים יהיו בשילטון יכלו המלחמות מן העולם, אבל לפחות דייק בעובדות: מלחמת יום כיפור היתה מלחמת אין-ברירה שנכפתה על ישראל, בלי שום קשר לכהונתה של גולדה. ככל הזכור לי, למלחמות ברירה מיותרות (מלחמת שלום הגליל, מבצע קדש וכו') הובילו אותנו רק מנהיגים גברים.
85. ל- יריב - 75
אישה עובדת ,   מרכז   (12.03.06)
ואם לזה לא ייקרא מצואיזם למה כן ? ואם לזה לא ייקרא אגואיזם למה כן ? מעניין האם אתה נשוי ואם יש לך ילדים - אזי לבטח המעסיק של בת הזוג שלך ס ו ב ל..... אבל העסקים קודמים לכל - לפי שיקול דעתך. אז דע לך מעסיק יקר - יש נשים שעובדות ומוסר העבודה שלהן גבוה ביותר ואינן עושות מילואים. יש נשים שכבר עברו את שלב ההריון והצמידות לגיל הרך - להן קוראים נשים בגילאי ה- 35 עד 45 שיכולות לתת לך תפוקת עבודה יעילה , רבת נסיון, וללא כל ה"באגים " שאתה מעלה ואני ההוכחה לכך. מקום עבודה שמתפקד לדבריך רק על המין הזכרי לא בהכרח הינו חיובי. מה עם הטאצ' הנשי (ושלא תגבנה נשים פמינסטיות), אני חושבת שבכל מקום ראוי, יש מקום לשניי המינים ולא, לא חייבים להיות תחרותיים / הורמונליים וכו'. אז לידיעתך גם נשים מניבות תפוקה חיובית למקום העבודה במידה ונותנים להן את הבמה הראויה שאצלך כנראה ולא קיימת. כנראה ש - אשרי האשה שלא מועסקת על ידך !!! ושתשא פרי בעמלך , אמן.
86. ותודה ל-12 שגרמה לי להגיב בפעם הראשונה
כמעט 30   (12.03.06)
זה הנוסח הכי עדין שהצלחתי להעביר את הדברים מבלי שתעלבי וגם שתקחי את התגובה ברצינות! אז ככה, ניסיתי (ולא בתור אשה) וקיבלתי צביטות בתחת הצעות מגונות וכו' וכו' וכנראה שאם את היית רואה אותי הייתה לך תגובה כלשהי, אז...? הנפתי דגלים...? אני עובד שעות הזויות בתפקיד בכיר בחברת סטארט-אפ (תראו מה אנחנו עושים באמצע העבודה) והפרמטרים לקבל אדם לעבודה זה קישורים ויחסים בינאשיים- כאשר זו חברה קטנה בייחוד! לפעמים הקווים מטשטשים אבל זה מה יש. תפסיקו לטפח את פולחן המסכנות, לא בנושא הנשים ולא בשום נושא אחר, בכל שוליים של כביש יש את הזבל (שהאוטו זבל הירוק עם השואב אבק לא הצליח לאסוף). אז הוא מכיר את הוא והוא מהצבא ולא התקבלת, לא פייר, נכון, אבל זה לא קורה רק לנשים (תשאלי את חבר שלי). אני נמצא עם אשה שלא קיבלה כלום ביום האשה וזה כלל לא מעניין אותה יומיים לפני הבאתי לה פרח ואמרתי לה כמה היא מדהימה. היא אשת קריירה לפעמים חוזרת אחרי מהעבודה ובשום מצב לא תהיה האשה הקטנה שתחליף חיתולים לבד, אני מעריץ אותה, אגב הבשלן זה אני, היא לא מכינה חביתה. אז גברת 12 הנכבדה במקום להאשים את העולם בכשלונותיך, אם באשמתך ואם לאו (כמו עוד קבוצות נכשלות שאפשר למנות שמשליכים את כשלונותיהם במדינה באלוהים וכו' וכו' ובכך חוגגים את נכשלותם)תתחזקי מהם ותצליחי בסיבוב הבא. 1- לשלטון, 10- לאישפוז ואת -16 אני שולח ליצפאן
87. תגובה ל 10 * *****חובה להכנס*******
ניקו   (12.03.06)
גם אם עובדה זו נכונה ורוב המקרים של תקיפה מינית בוצעו ע"י גברים,אז זה רק עניין של זמן עד שזה יישתנה,ובעידן כשלנו ברוח הפמניזים וכל שאר ה"קישקושיזם" נשים אכן יואשמו בתקיפות מיניות לא פחות מנשים( !) וכבר היום אנו רואים המון נשים,מכל המגזרים ואפילו אנשי הוראה שעושים סקס עם קטינים,או תופעה של כוכבות מעולם הבידור והעסקים שיוצאים עם בחורים צעירים מאד.. ובכלל גם תקיפות מיניות של נשים רבות נוספות, ומה עם העובדה שיש עוד המון מקרים של -תקיפות מצד נשים שלא מדווחות כלל !! אל נשכח את אלמנט הבושה מצד הגבר שהוא פי מיליון יותר מבייש להתלונן בכלל על תקיפה מינית של אשה !! אך הדברים האלו קורים בהחלט!!!! ואפילו לי ... (אבל אני לא מתלונן..(-: ) הגברים מעצם טבעם כמין הנחשב חזק יותר תוקפניים וככה זה בטבע וברוב המינים אנו כחברה בעלי בינה צריכים להחליט היכן לשים את הגבולות !! ולמנוע את המקרים של תקיפה מינית מכל מין ולכל מין !! וכמעט כל האמצעים כשרים.. אך לבוא בהצהרות עם ריח של שנאה כלפי הגברים??? זה לא מוסיף..ולא משפר.... ולא מוסיף אהבה... אנחנו אחלה גברים -אחותי !!
88. אוי לנו
יהודית   (12.03.06)
אתה מתעקש להשוות אבל זה בלתי אפשרי. אנו שונות מכם. מה לעשות. אנו נכנסות להריון עם כל המשתמע מכך(עליה במשקל,תופעות לוואי בדיקות אין ספור וכו'), אנו יולדות, אנו סובלות משינויים הורמונונליים מטורפים לפני ואחרי הלידה וכמובן יש את תופעות הפסקת המחזור בגיל הבלות גלי חום וקור מטורפים. אנו הולכות לגניקולוג דוחפים לנו מכשירים ואצבעות, ממששים את החזה שלנו לגילוי מוקדם של סרטן השד. ולהטרדות מסוג אחר, אנו סובלות כל חודש בחודשו מתופעות המחזור שלפני ובתקופה בחודש. כל חודש!!!!!!!!!! ועוד לא אמרתי מילה על מריטת שערות בכל מיני מקומות בגוף במיוחד בקיץ. אין לכם שום מושג מה זה להיות אשה. כל הזמן להיות במודעות לטיפוח ליופי לעדינות לרוגע לנימוסים כי ככה אתם מצפים מאיתנו שנהיה. תגידו תודה שמדובר על יום אחד בשנה, ולא יום אחד בחודש!!ויפה שעה אחת קודם.
89. 40: מלחמות עולם? ואיך את פותרת את הבעיות בבית?
גבר שנושל מזכויותיו ,   ע"י אישה!!!   (12.03.06)
ושוב מלחמות עולם, ועוד פטפטניות לא עלינו. מלמת המינים, לא מלחמות עולם, זו המלחמה שלא מסתיימת אף פעם.
90. תקראו את 64, כל כך נכון
הגיע זמן שיוויון   (12.03.06)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה