חדשות  דעות  מאמרים  גיל רונן
הששים אלי גירושים
גיל רונן
פורסם: 21.06.06, 10:16
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות ב-42 דיונים
1. אלוהים, לא נמאס לך כבר?
נרגילה   (21.06.06)
כמה אפשר לבכות, כמה אפשר לעוות נתונים ולשקר ביודעין, כמה אפשר לשנוא נשים? (וכמה ווינט עוד יתנו במה לך ולשכמותך?) אתה מתבכיין על חוק הגיל הרך אבל כמה גברים כבר מבקשים אפוטרופוסות על ילדיהם מתוך רצון כן ולא מתוך רצון להתנקם באמא? (וקל מאד לבדוק את זה - פשוט בודקים כמה השקיעו בילדים לפני הגרושין, האם לקחו חופשת לידה לגבר, האם נכחו במסיבות גן ובאספות הורים, האם קיצרו ימי עבודה כדי להיות עם ילדיהם, האם נשארו עם ילדים חולים וכו')? האם אתה מסכים עם חוק שיתן חזקה על הילדים למי שטיפל בהם יותר? האם אתה מסכים עם חוק שיחלק את הוצאות הילדים האמיתיות - כולל מסיבות כיתה, מחשב, טיול לפולין עם הכיתה, טיפולי שיניים וכו', לפי כושר ההשתכרות של ההורים?
2. כל מילה בסלע, נשים מנצלות את המצב הנתון.
משה   (21.06.06)
3. תגובה לדמגוגית במספר 1 -
גבר שנמאס לו   (21.06.06)
גברת לא נכבדה לא נמאס לנו הגברים לשאוף לצדק . טענותייך לא מחזיקות מים .הילדים לא צריכים ללכת עם מי שהה איתם יותר זמן כי ברור שהגבר שהולך להביא פרנסה יש לו פחות זמן בנשואים להיות עם הילדים אדרבא אחרי הגירושים את תלכי לעבוד 12 שעות תשלמי מזונות לנו ואנחנו נהנה מלגדל את הילד . לא את וחברותייך יחליטו מי יגדל את הילד על פי קנה המידה המראש מפלה שאתן בונות .
4. די כבר נמאסת, נודניק
נורית ,   צפון   (21.06.06)
תבדוק למה אתה כל- כך מריר ולא מצליח למצוא בת זוג שתאהב ותכבד אותך, תבדוק את עצמך בקיצור תפסיק עם השנאה הזו כבר..תתקדם הלאה
5. ל-1 - לא נמאס לחשוף את שקרי הפמיניזם...
נרגילו   (21.06.06)
כמה אפשר לטעון על "עוות נתונים ולשקר ביודעין" בלי להביא שמץ של הוכחה או סתירה? כמה אפשר לשנוא גברים? וכמה אפשר עוד לשמוע על התבכיינות פמיניסטית על כך שהתקשורת כבר לא מצנזרת דעות אנטי-פמיניסטיות באותה מידה כמו בעבר? את מתבכיינת על ביטול חוק הגיל הרך אבל כמה נשים לקחו חופשת לידה מתוך רצון להשקיע בילדים ולא מתוך רצון לעשות לעצמן חיים קלים? (וקל מאוד לבדוק את זה, פשוט בודקים כמה השקיעו בילדים לפני הגרושין, האם הן יצאו לעבוד לאחר הלידה כדי לספק לתינוק אוכל וחיתולים במקום לצאת לחופשה, האם השקיעו בפרנסת הילדים במקום לצאת למסיבות גן, האם ויתרו על קריירה מספקת ובמקום זאת עבדו בתחום פחות מעניין אבל משלם יותר כסף שנועד לילדים, האם השתתפו באופן שוויוני בהרווחת הכסף של התרופות, הדירה, הרהיטים, האוכל, הביגוד, המטפלת, העוזרת, החיתולים, המכונית, הבילויים, החסכונות, הלימודים, וכו')? האם את מסכימה עם חוק שיתן חזקה על הילדים למי שטיפל בהם יותר, שבו טיפול מוגדר על-פי הצרכים של הילדים (אשר כוללים פרנסה), ולא על פי הצרכים של הפמיניזם? האם את מסכימה עם חוק שיחלק את הוצאות הילדים האמיתיות, לפי כושר ההשתכרות של ההורים אשר כולל דרישה מהאישה לצאת לעבוד במשרה מלאה?
6. ל3 - ומי קבע שהגבר יעבוד?
דניאל   (21.06.06)
אולי בגלל שנוח יותר ונחמד יותר לעבוד, לראות אנשים, להיות מתוגמל, לקבל הערכה, לנסוע לחו"ל במסגרת העבודה ולחזור הביתה כשהמשרתת כבר טיפלה בילדים מהבוקר וקמה אליהם בלילה, וגם ניקתה, סידרה, בישלה וכו'? מי קבע שהגבר הוא העובד והאישה בבית עם הילדים? למה לא ההפך? עובדה שרוב הגברים "בוחרים" לעבוד.
7. פשוט צודק - מאמר מצויין - ראיתם
מנשה   (21.06.06)
את התוכנית "הבטחנו זה לזו"? גירושין זה בכלל לא כזה כיף ואם אפשר למנוע אותם - זה הכי טוב
8. חוק הגיל הרך חוק צודק ובסיסי, פשע לבטלו
אימהית ,   ג   (21.06.06)
ברור שילד קטן חייב את אמא שלו. גם לאבא אוהב אין יכולת להיות סבלן בלי סוף, לשים לב לכל הפרטים הקטנים, לתחזק קשרים עם החברים הקטנים, ההורים האחרים והגננת, לוותר על אינטרסים אישיים כדי לתת עוד קצת לילד. לא לישון עוד לילה ועוד לילה. רבותי, זה המחיר שאנו משלמות ומגיע לנו כי אין אהבה בעולם כמו האהבה של אמא - הייתם רוצים לגדול רחוק מאמא שלכם?
9. תגובה ל-1
יוני   (21.06.06)
את דוגמר מצויינת לפמיניסטית מתלהמת... הלוואי שתהיי בגלגול הבא גבר שאשתו זרקה אותו, לא נותנת לו לראות את הילדים וכל משכורתו הולכת למזונות, וגרושתו עוד תמרר לו את החיים ויעצרו אותו כל מספר שבועות כי האקסית התלוננה... מאחל לך את התענוג הזה. אני אהנה לראות אותך סובלת ואז תחשבי שוב על השטויות שאת פולטת.. אשמח אם הצנזורה של ווינט שלאו דאווקא נוטה להעביר דברים אנטי פמיניסטים תעביר תגובה זאת
10. אנחנו בתקופת הפוסט-פמיניזם...הנשים מבינות שטעו...
אשה מאוכזבת ,   רמת אביב   (21.06.06)
בשורה התחתונה, אכלתי אותה בגדול. לפני גירושי, האכילו אותי ארגונים כמו " קולך" נעמ"ת וויצו, שיהיה לי כל כך טוב, שאני חייבת להתגרש. עתה, אני לבד, הילד עבר לאבא שלו שניא בשנית וחי באושר, לו יכולתי לקבל ייעוץ שונה, אמיתי ואחר, אולי הייתי היום מאושרת גם, יצא שאני יזמתי את הגירושים בעידוד התנועות הפמיניסטיות, אולם מי שנהנה מהיוזמה, זה הוא ולא אני.
11. תגובה ל6 מ3 - זכות הבחירה אינה קיימת פה בכלל היא אשליה
גבר אחד שנמאס לו   (21.06.06)
אין למעשה לגברים זכות בחירה לא ללכת לעבוד . המושג עקר בית לא קיים בביטוח הלאומי עקרת בית קיים . הגבר הולך לעבוד ברור שמרצונו לרוב אבל המשמרות הארוכות לא תמיד זה מרצון הרבה פעמים זה בשביל להביא עוד כסף . העניין שגברים שכן רוצים להיות בבית לא יכולים לעשות זאת בכל מקרהמה אומר שאין בעצם לגבר זכות בחירה ואחרי הגירושים הוא נדפק עם אותו סידור שהיה קודם הגירושים .
12. אין ספק שגישור חשוב מאוד לזוגות עם ילדים שמסוכסכים קשות !
גם בנעמ"ת מפנים ,   ליעוץ גישור זוגות ~!   (21.06.06)
13. כמה שהכל נכון
מוני   (21.06.06)
כמה שהכל נכון אולי סוף סוף הנשים יבינו שאנחנו לא רק מכונת כסף אלה גם אבות שמוכנים קודם כל לדאוג לילדים שלהם
14. ל11 - תירוצים.
דניאל   (21.06.06)
אין "לא יכול" יש "לא רוצה". גבר שבאמת היה רוצה להיות בבית, תאמין לי שהיה מוצא דרך. זה ש"לגבר אין זכות בחירה" זה בגלל שהחברה שוביניסטית, אז אם כל כך חשוב לו, שילחם נגד החברה וישנה אותה, בדיוק כמו שנלחמו עבור חופשת לידה לגבר, והצליחו. אבל מה? נוח מאד להגיד "זה לא שאני לא רוצה, אני פשוט לא יכול".
15. צודק...הנקבות הגזימו ועברו כל גבול כבר....
אביר הצדק   (21.06.06)
16. למס' 6
שמואל   (21.06.06)
אתה נשמע כאילו שכל הגברים עובדים במישרד עם מזכירה והמון הטבות. אז יש לי חדשות בשבלך - זה אחוז מאוד קטן של גברים. רוב הגברים עובדים בעבודות פיסיות קשות עם סיכון בריאותי מאוד גבוה. ולגבר אין בחירה אם לעבוד או לא כי אף בחורה לא תרצה להתחתן עם גבר שלא עובד. ובניגוד לכך לאישה תמיד יש בחירה - לעבוד או לחיות על חשבון הבעל. לנו הגברים, זה חובה, גם אם העבודה הורגת.
17. דברי שטות ורעות רוח
יוחאי ,   חדרה   (21.06.06)
פשוט אם פעם אמרו שהנשים ממורמרות, אז כאן הדוגמא לגבר הממורמר, לא ברור למה היה צריך להגיע לשם, אבל אדם החפץ שיכפו עליו מלמעלה להשלים, להתפייס ועוד כהנה וכהנה, הוא פשוט אדם חסר שדרה, המדינה איננה גננת ואיננה מטפלת ולכן אין זה מתפקידה להשכין שלומות וסכסוכים. דברים אלו צריך שיבואו מאנשים עצמם. בקיצור ארגון משפחה חדשה והעומדת בראשו, אירית רוזנבלום, צודקים יותר מאשר צודקים.
18. כל כך צודק
לא יכולתי לנסח ,   יותר טוב ממנו בעצמי   (21.06.06)
פשוט כל מילה בסלע!
19. לזוגיות גבר & אשה, ישנם 3 הבטים: סקס, רומנטיקה, שותפות לחיים
סולו   (21.06.06)
שלושת ההבטים נובעים מדחפים גנטיים, כלומר האבולוציה (או הבורא) הכתיבו זאת. והסיבה. לאפשר יצירת צאצאים, וטיפול בהם עד לבגרותם. אותם זוגות שרק סקס ו/או רומנטיקה מעניינים אותם, יכולים להתחבר ולהפרד כרצונם, רק שלא יעשו צאצאים. ושום חוק לא צריך לעמוד בדרכם. אותם זוגות שרוצים שותף לחיים, בשביל להקים מסגרת משפחתית, למען ייצור צאצאים. חייבים בחוק שיסדיר הן את השותפות (נישואים), והן את פירוק השותפות (גרושים), וזה בשביל לשמר את זכויותיהם של הצאצאים. שזכותם להשאר באותה מסגרת משפחתית שהביאה אותם לעולם. לכן החוק של חיים רמון הוא במקומו. אגב, אם סקס ורומנטיקה נמצאים בתוך השותפות לחיים, זה הדבר הכי טוב לכולם, להורים ולצאצאים. ועל זה כבר התנ"ך כתב, "ותשוקתך אל בעלך, והוא ימשל בך" "ודבק האיש באשתו, והיו לבשר אחד".
20. לפמנסטיות קשה לשמוע את האמת הכואבת
(21.06.06)
21. לאימהית מ-8
פרופ' גאנג'ה ,   ת"א   (21.06.06)
הדמגוגיה הזולה שלך מקומה בפח האשפה! מה גורם לך לחשוב שאהבה שלך יותר חשובה ויותר אינטנסיבית מאהבה שלי? כנ"ל לגבי סבלנות, תשומת לב לפרטים, תחזוק הקשר עם חברי הילד הוריהם והגננת, למה נראה לך שגברים לא מוותרים על אינטרסים אישיים לטובת הילד? לא לישון??? מגיע לכן??? יש לי חדשות בשבילך, לא רק לך מגיע! גם לאבא של ילדייך מגיע ואם הוא לא חפץ בכך זה רק בגלל שאת (ואת צריכה לחיות עם הבחירה שלך)בחרת להביא ילדים לעולם עם אידיוט. לא חסרים גברים שהם הורים טובים מהרבה מאוד אימהות ואין לך שום זכויות יתר על הילדים בפני הצדק. (רק בפני החוק)
22. לאט לאט ובאמונה ננצח
אבא   (21.06.06)
כי השקר הזה וההתעמרות בנו באמצעות גזילת ילדינו והפיכתנו לארנק מהלך חייב להחשף מתי שהוא. העיוות הזה חייב להגמר. יש הבדל בין שוויון לנשים ומעמד לבין דריסת ומעיכת כל גבר במטרה לעשות לאשה חיים קלים על חשבונו. עם הראשון אני מסכים ואתמוך ובשני אלחם עד חורמה.
23. ל-19 תגובה יפה אבל הפסוקים משובשים
מורי אל כניס   (21.06.06)
"ואל אישך תשוקתך והוא ימשול בך" "על כן יעזוב איש את אביו ואת אימו ודבק באשתו והיו לבשר אחד"
24. כל כך נכון, כל כך פשוט.
ריאליסט ,   ירושלים   (21.06.06)
הלאה התקינות הפוליטית - יחי השכל הישר!
25. למורי 23
יהודי ,   מתימן   (21.06.06)
כיף חלק יאמורי אני רואה המכלע חג אבוק עשה אותך תלמיד חכם. אשרך ואשרי חלקוך . תלין בטוב.
26. למספר 8
גבר ,   ירושלים   (21.06.06)
במלים אחרות, את טוענת שאין ולא יכול להיות שוויון בין גברים ונשים, כי ילדים רוצים את אמא. יפה. אי אפשר לאחוז את החבל בשני קצותיו. אז עשי מעשה למען הילדים, וחזרי בבקשה למטבח.
27. אתן רוצות שיוויון .. לא???
אלי   (21.06.06)
אז למה אתן תובעות חזקה אוטומטית על הילדים??? למה??? כי אמא יושבת איתם כל היום בבית ??? אה??? אני גם בעד שיוויון מבלי להיכנס לוויכוח אם הוא ריאלי או לא . אבל שיהיה דו צדדי המציאות תוכיח אם זה נכון.
28. ליבי למאוכזבת מ-10, מודה ועוזב ירוחם.
וילהלם ,   טל   (21.06.06)
ארגוני הנשים, מרוב להיטוטם "לעזור", הם גורמים לשבר האמיתי אצל ה...אשה, אותה אישה שהם רצו "לעזור" לה. מסתבר שהנשים הפמיניסטיות מרירות עד כדי כך , שהן חייבות להוריש את האכזבה והמרירות לנשים אחרות, "סולידריות", לא פלא שכולן או אמהות חד הוריות, או גרושות, או חיות בנפרד. רצונן כבודן.
29. ל1-למה שנאת הגברים שלך טובה יותר?
(21.06.06)
30. עד מתי נשים ינצלו את המצב?
מגיב 2   (21.06.06)
איך אישה מצליחה ובעלת קריירה נהיית מפגרת? הממסד הופך אותה עם גירושיה לכזו ואת האב לכספומט זמין וללא עמלות, וחשבון הוצאות פתוח,עד מתי???????
תגובות נוספות
חזרה לכתבה