צרכנות  חדשות צרכנות
לכל תלונה יש כתובת: כך תתלוננו
שלומי דונר
פורסם: 09.03.07, 09:27
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 269 תגובות ב-251 דיונים
31. אמון הציבור
אמון הציבור   (11.03.07)
הארגון היחיד שבאמת עוזר לפתור את כל התלונות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 03-5606069 , יש להם גם אתר טוב...... זה אירגון שבאמת עוזר לצרכנים מול כל גוף הנותן שירות ו/או מוכר מוצרים!!!!!!!!!
32. ואני התלוננתי בשבת על שידורי קשת החצופים מערוץ2
שמואל ,   תל אביב   (11.03.07)
באיזה זכות החצופים האלה, מרשים לעצמם לגנוב לי חלק מהמסך הטלויזיה בזמן שאני רואה סרטי קולנוע כדי לפרסם את נולד לרקוד... ועוד עם ריבוע כזה מעצבן שמרצד ומשתנה מכוכב לריבוע וכו'. הלוווו כאילו מי אמר לכם שזו זכותכם?
33. המפקח על הבנקים לא ממלא את תפקידו.
ישראל ,   ישראל   (11.03.07)
תלונה נגד בנק לאומי על גירוש לקוחות מחשבונם קיבלה תגובה מבזה.
34. בלי שיניים
מציאותי   (10.03.07)
כל הגופים מעבירים התלונה ל"נאשם" וברוב המקרים מקבלים הסברין והתפתלויותיו ושקריו. ואין להם שינים לאכוף הנדרש כדברי הגשש-הכל פקה פקה
35. עמלות בנק בדיסקונט=העלאה בדיעבד
אורי ,   ת"א   (11.03.07)
קניתי קרן נאמנות בבנק דיסקונט(טעות, לא כולם מושלמים...), למה שבגלל שהבנק גובה החל מהשנה עמלת פידיון עלי לשאת גם בעמלה זו על קרן שקניתי לפני החלטה חדשה הזו?
36. ויש מי שמתייחס לתלונות....
זעפרני   (11.03.07)
37. אצל מי מתלוננים על רשות השידור? על הטלויזיה.
צפונית ,   הצפון   (11.03.07)
38. בתלונות כלפי בתי עסק אפשר לפנות גם ל"אמון הציבור"
גיא   (11.03.07)
http://www.emun.org.il
39. 6 צודק. למה לא יבדקו - כמה נושאים הצליחו גופים אלה לפתור????
עזרא   (11.03.07)
40. כלל חברה לביטוח
יורם   (11.03.07)
בתביעה ייצוגית שהוגשה נגדם לא מספיק שהם רימו את הציבור הם רימו את בית המשפט. בתביעה שהוגשה נגדם היה כתוב שהתובע צריך לשלם 10,000 ש"ח אבל בפועל כלל חברה לביטוח,הנתבעת, שלמה 260,000 ש"ח.
41. למי אתלונן על חברת ליסינג שעשקה אותי?וממש רימתה בזדון?
turbv   (11.03.07)
42. אצל מי מתלוננים על המפקח על הבנקים?
דודו   (11.03.07)
43. לשלומי דנור ראשית תודה על הכתבה
ck   (11.03.07)
ניסיתי להתקשר הבוקר למשרד התממ בת"א לטלפון 7101567 הטלפון מנותק !! או המספר בכתבה אינו מעודכן
44. יש כתובת אבל אין מענה והתיחסות
בושה למבקרת ,   על חוק הבריאות   (11.03.07)
לפני שנה התלוננתי על אי ישום חוק הבריאות והמבקרת על חוק זה לא טיפלה בתלונתי-בושה!!!!
45. אתר לדרישת סליחה
(11.03.07)
אתר סליחה מרכז מאות בקשות ודרישה לסליחה מומלץ להיכנס ולקרוא www.slicha.com
46. היכן מתלוננים על ההוצל"פ במשרד המשפטים
גרשנוביץ ,   צפון   (11.03.07)
47. 30,צודק,ביטול פוליסות הרבה יותר יעיל מלפנות למפקח.חד משמעית.
אלימלך ,   נתניה   (11.03.07)
הוכח כבר מעל לכל ספק שאין ביטוח בישראל,הכל עבודה בעניים , הפרמיות המטורפות שאתם משלמים נועדו רק להעשרת חב' הביטוח ,נקודה.
48. שחיתות בתכנון?
ישראל ,   ישראל   (11.03.07)
אל מי פונים בעיניני תכנון שיהיה אפקטיבי באמת? תלונות של שנים אפילו אצל השר לא עובדות.
49. מה הכתובת על עוולות העיריות ?
יצחק ,   רמת גן   (11.03.07)
מי ממונה על העיריות ? משרד הפנים ? והכתובת ? ובכלל מי יטפל בזה ? התשובה תהייה "הנושא בטיפול".
50. אין נקמה יותר מתוקה מביטול פוליסות ביטוח שיקריות ,בדוק.
רוזן ,   צפת   (11.03.07)
מניסיוני המר למדתי על גופי שאין דבר כזה ''ביטוח '' בישראל והכל סיפורי אלף לילה ולילה , אני ממליץ לכל חברי ובני משפחתי לבטל פוליסות ביטוח.
51. המשרד לאיכות הסביבה צפון לא מתפקד
יונה ,   מדינתנו   (11.03.07)
המשרד לאיכות הסביבה מחלק אישורים היוצרים נזקים מבלי לבדוק את הדברים. פנייה לירושלים , לא אפקטיבית גם כן.
52. תקראו תגובה 16 - זהו רק מראית עין של שירות לאזרח - הכל חרטא
מישהי   (11.03.07)
53. המבקר צריך לבחון את פעולתם שם גופים אלה ולהצמיד אותם למשרדו
רונית   (11.03.07)
לשכות פניות הציבור, צריכות להיות זרוע של מבקר המדינה, ולא עוד מחלקה במשרד.
54. מה קורה שנושא התלונה מואשם בבג"ץ ומודח מתפקידו ועדיין.......
יעל   (11.03.07)
לשכת תלונות הציבור, שאליה מוגשות תלונות בעיינינו. תומכת בהחלטותיו???????? אף על פי שבג"ץ קבע שיש בהם פגם. את מי ניקח לבג"ץ הפעם?
55. 30,צודק,עשרות אלפים מבטלים פוליסות ועוברים ל''פלטינום'' של
הכללית ,רוחמה ,   גבעתיים   (11.03.07)
עשרות ואולי מאות אלפים הבינו שביטוחי הבריאות בחברות הביטוח הן שקר מוחלט ולכן ביטלו את כל הפוליסות ועברו לביטוח ''פ ל ט י נ ו ם ''של הכללית שהוא הרבה יותר יעיל אמיתי ואיכותי ,כדאי לכולם להצטרף ולבטל הפוליסות השקריות.
56. המועצה לצרכנות - בדיחה. כנסו ותחכימו...
ג'ולי   (11.03.07)
לפני כשלוש שנים, פניתי למועצה לצרכנות כדי להתלונן על השירות הקלוקל שקיבלתי מחברת "אמישראגז". שוחחתי טלפונית עם אחד הנציגים של המועצה, והוא אמר לי במפורש שלמרות שהטענה שלי מוצדקת, חבל על המאמץ כי אין למועצה לצרכנות זמן ומשאבים לטפל בכל תלונה וממילא אין להם אמצעי אכיפה.. והאמת, התעקשתי, והבחור באמת כתב לאמישראגז מכתב אבל הם צפצפו... אז בשביל מה לכתוב כאן את המועצה לצרכנות בתור אופציה ??? לא הבנתי..
57. 6 צודק- מה הטעם להתלונן אם לא מטפלים בתלונה כראוי?
(11.03.07)
58. 30 הכי צודק,אין שום טעם במבקר על הביטוח,עדיף לבטל פוליסות .
זלמן ,   לוחמי הגטאות   (11.03.07)
ידוע במקומותינו שביטוח בארץ זה רק לשלם פרמיות רצחניות ולא לראות שום תמורה בעת הצורך . היום אין שום טעם בביטוח חיים, ביטוח אובדן כושר,ביטוח בריאות,ביטוח דירה ועוד למעט רכב ותו לא. פשוט כסף זרוק.
59. משרד מבקר המדינה צריך להיות הכתובת לתלונות בנושאים אלה
יעל   (11.03.07)
לאור ניסיוני הארוך עם לשכת תלונות הציבור במשרד התחבורה, אלה מסקנותיי. -בעלי התפקידים במשרד הם אנשים מקצועיים בעלי כוונות טובות. -תפקידם העיקרי הוא לכבות שריפות - בפועל הם לא קיבלו שום סמכות מהשר או מהמנכ"ל. -להמלצות שלהם שלהם אין שום תוקף. הם אינם יכולים לשנות החלטות. מנהלי מחלקות שבחלקם בעלי כישורים הנמוכים מאלה העובדים בלשכת פניות הציבור - פשוט צוחקים עליהם. זמן טיפול הוא למעלה מחצי שנה. נושא הטיפול, מצפצף על פניתם, ואין להם שום סמכות משפטית.. לענות לפניתם או לפתור את הבעיה. על פי החוק, גוף ממשלתי , מחוייב בתשובה תוך 30 יום לאזרח. לא נשלח העתק מפנית האחראי על תלונות הציבור לנושא התלונה - למתלונן. ולכן, לנוכח אוזלת ידה של מערכת זו. בהתנגשות לפעמים בין אינטרסים ,ונותני חסות לבעלי משרה. טוב יהיה אם, לשכת פניות הציבור, במשרדי הממשלה השונים, תעבוד דרך משרד מבקר המדינה. או תהיה זרוע מבצעת שלה.
60. התלוננו או החמיאו באתר דוח שירות
שירה   (11.03.07)
לי הם עזרו הרבה פעמים. כתובת האתר: http://www.service-report.co.il/
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה