|
ל-27!!!!!!!!!!!!!!!אתה היחידי כאן שפשוט מבין עניין , גם אני מכיר את זה מקרוב מאוד , עבדתי באחת החברות ליסינג ואתה צודק ב100 אחוז
רק חבל שאפילו המנכ"ל בוודאות מלאה שם י בדבר!!!
|
|
|
62. חוץ מכותרת פיקנטית אין בכתבה הזאת כלום
השיטות שמוצעות פה בכדי לאמת את מד האוץ הם ממש בדיחה.
|
|
|
63. כתבה נהדרת אבל תגובה 5 אומרת הכל - נא לעגן זאת בחוק
|
|
|
|
|
מר מפונקי, אולי אתה שכחת מה זה קלאץ' אבל יש אנשים שמתוך בחירה (כן כן) קונים רכב ידני ולא אוטומט.
חווית נהיגה, שמעת על זה פעם?
מה גם שכל המכוניות הספורטיביות מצוידות בתיבת הילוכים ידנית, אז לך תשלים בגרויות טוב?
|
|
|
66. יש לחייב פעם בשנה בטסט רישום קילומטז'
יש לחייב פעם בשנה בטסט רישום קילומטז'
|
|
|
למרות הדעות הרוווחות ישכיל רוכש רכב לבדוק את הרכב לשלימות הגוף הריהוט הפנימי ומיכללי ההנעה קרי מנוע ותיבת ההלוכים,רכב אשר נסע בדרכים בין עירוניות צבר אומנם יותר קילומטרים אבל פחות שעות מנוע בתנאים קשים של סע ועצור הדבר אמור גם לגבי הבלמים המתלים המנוע ותיבת ההילוכים.כמובן שרוב הסיכויים שהחלפות השמנים נעשו לפי הקילומטרים שכן גם הזמן משפיע לרעה ורכב בעל קילומטרז נמוך עלול לסבול מבלאי גבוהה יותר שכן הסיכויים שיסע עם שמן בלוי גדול יותר.
|
|
|
68. תגובה ל -5 , רשמתי את זה לשר התחבורה
שלחתי דרך המייל באתר שלהם, נראה אם תהיה בכלל תגובה, זה רעיון יוצא מן הכלל!
|
|
|
69. לקנות רכב רק עם ספר טיפולים של מוסך מרכזי נקודה
זה המעט שחייבים לעשות לפני לקיחת הרכב לבדיקה. בלי זה אני לא ממשיך הלאה.
|
|
|
70. שימו לב !! לשאול מהו מס הרישוי ולהתקשר למוסך
המורשה או למוסך בו הרכב טופל בעבר.תישאול קצר של הבעלים קודם ושם לברר את רישום הקילומטרג'
|
|
|
71. ל 5 החל מ 2010 יחל הרישום של הקילומטר במכוני הרישוי
|
|
|
72. ל 5 ו לכולם.....אין זכות קיום לסוחרים ברגע שיהיה רישום מדויק
|
|
|
73. מה הקשר לברגים?!?!?
אחד שקצת מבין , |
בת-ים |
|
(30.01.09) |
עוד לפני שהרכב מגיע לחברות הליסינג\לקוח הרכב מפורק בבונדדים באזור הדש-בורד ע"מ להתקין מערכות מיגון וכדומה...
יתרה מזאת ברוב הרכבים שמותקנת מערכת לניהול ציי רכב (כן גם בליסינג יש כאלו) מפרקים את אזור לוח השעונים ע"מ להתקין אנטנה ל GPS (כן כן מתחת לחצי עיגול של הלוח שעונים), ולגבי גלגל ההגה... :) חומרי ההרכבה שמרכיבים את הדש-בורד וההגה אינם (לרוב) לא עומדים בשמש הישראלית ולכן הבלאי שלהם מוקדם למדי...
עצה שלי לכו למכון שאתם מכירים או למוסכניק שאתם מכירים וסומכים עליו, להם אין אנטרס לא לפה ולא לשם.
מה עוד שאין מכון רישוי\בדיקה שאינו משאיר את העמודה של המנוע/גיר ריקה.... קוראים לזה כסת"ח וזה בשביל שלא יבואו בטענות כלפיהם...
אל תיהיו נאיבים.
גילוי נאות:
אני בתחום הרכב 10 שנים, בתחום האביזרים והמיגונים לרכב... כבר עברתי מגילות של סיפורים כאלו
בהצלחה.
|
|
|
74. הרבה פעמים קילומטראז גבוה הוא בכלל לא מדד לטיב הרכב
למדוד , |
שעות מנוע |
|
(30.01.09) |
דווקא נסיעות קצרות בתוך העיר שוחקות הרבה יותר את הבלמים, הילוכים והמנוע. לדעתי זה פשוט שטות שמסתמכים על הקילומטראז כמדד חשוב לטיב הרכב.
מדד הרבה יותר מדוייק הוא כמה שעות המנוע עבד. יהיה מעולה אם היצרנים יתחילו להוסיף את זה
|
|
|
א.נ רכב ממוצע עובר כ2000 קמ בחודש שזה 24000 קמ בשנה אפילו יצחק לוי מעריך 20000 קמ לשנה שזה גם מעט
שנית לא כולם גנבים או נוכלים.אומרים שגנב מדבר על גנבות חשוב על זה.רק לידיעתך אין לי כל קשר למכירת רכבים או מוסך
|
|
|
|
|
77. ל-5. לפחות משהוא/י מדבר/ת לעניין!!! איתך 100%
|
|
|
לידיעתך, יש ברשותי מכונית סיאט איביזה ספורט מודל 2008 עם גיר ידני ודוושת קלאץ'.
אין לך מה להתגאות בכך שאתה חלק מהעדר הישראלי העצל שחושב שהוא הכי חכם בעולם ולמעשה לא יודע לנהוג נורמלי, סע לך במשפחתומטית-יפאנומטית-קוריאנומטית שלך ואל תכתוב שטויות.
אני ממלץ לך לקפוץ לאיזו גיחה באירופה ותנסה למצוא שם מכונית אוטומטית אחת- אני מבטיח לך זה לא יהיה קל, ושלא יהיו לך טעויות, כל המכוניות שם שמות בכיס את הזבאלה שיש כאן והם ממש לא משנת 1969.
יש פתגם שאומר: "רק דגים מתים שוחים עם הזרם..."
נ.ב. אני לא מגיב מס' 1, פשוט התגובה הטפשית שלך חייבה אותי להגיב.
|
|
|
גם הרכב משמש כג'יפ עירוני
גם משמש כמשאית הובלות
גם אין בעיה לחנות בין שני דבילים שלא השאירו מקום ביניהם ולפתוח את הדלתות שיהיה נוח
גם תמיד לוקח את זכות הקדימה שלי
גם עושים לי טיפולים טסט מחליפים נורה ומנקים לי את האוטו כשאני בעבודה
גם מתעסקים בשבילי עם מכירת הרכב אחרי כל ההתעללות הנ"ל
וגם נוסע 100 ק"מ בשביל לחסוך 10 שקלים על משהו שמוכרים בזול שם
מאחד שמחזיק גטס+פוקוס לאישה בליסינג
|
|
|
נראה לך ?
אין קשר לרעידות אולי אצלך משהו רועד וזאת העין
|
|
|
81. ל-5 - רעיון יפה ופשוט -מדינה של קומבינות
מכבי נתניה , |
נתניה |
|
(30.01.09) |
|
|
|
עכשיו כל הזייפנים ילכו לתקן את כל העצות שניתנו פה
|
|
|
|
|
84. תלמדו מהאמריקאים. קיראו!
כאשר מכונית עוברת טסט בכל שנה. רושמים במכון הבדיקה את מספר הק"מ שהיא עברה באותה שנה. כך שההיסטוריה של הרכב ידועה. הבעיה היא שאם מחליטים לזייף כל שנה. אין מה לעשות נגד זה.
|
|
|
85. מאיפה הבאת את הנתון הזה?!
תגובה ל-13 , |
ירושלים |
|
(31.01.09) |
היה לי רנו מגאן, חדשה. אחרי 4 שנים התחיל לרעוד המחוג בלי קשר לכלום. לפעמים היה אפילו יורד לאפס ועולה חזרה אחרי כמה שניות.
גם היה אבא שלי רעידות במחוג בניסן.
אין קשר חביבי.
|
|
|
86. ל 24 : אתה כזה ישראלי. דולבאיוב !!!
|
|
|
87. תגובה ל-32 ו 28 דברו נקי
אמרתי שזו עוד שיטה לבדוק היא אומנם כמו כל השיטות לא בטוחה ב 100 אחוז ,נכון שיכולות להיות גם תקלות.
אבל התגובות שלכם נבזיות ולא עוזרות לאנשים להימנע מליפול בפח.
ואם כבר אתם לא מאמינים לי נראה אותכם קונים רכב שמחוג המהירות שלו רוטט.
אם מופיע על מד השעון 80000 והמחוג רוטט לא נראה לי שזה מתקלה!!!!
|
|
|
88. ל-5: "למה לא..." זאת שאלה קשה מאד ברמה הבסיסית
לא כל מה שצריך להיות, נעשה.
|
|
|
89. ל 5 ולמי שרוצה לבדוק היסטוריה במוסכים
מה יעזור רישום ק"מ בטסט נגיד שרשום 15000 נסעתי 50000 יום לפני הטסט השני הורדתי ל 30000 כבר הרווחתי 20000 ק"מ . כנל לגבי מוסכים נגיד טיפול ב 30000 במוסך מורשה נסיעה של30000 נוספים + שני טיפולים ללא רישום לאחר כל 15000 במוסך שוכנתי וטיפול 60000 שוב במוסך מורשה אבל הפעם טיפול רשום של 45000 לאחר הורדת ק"מ כמובן במחון עם רישום מסודר נו מה עכשיו ?
|
|
|
90. 30, לא נכון. רק בידני או ברובוטי.
| |