דיגיטל  מגזין  סלולר וניידים
בדקנו: שירותי הטלפונייה של ספקיות הסלולר
עומרי לוי
פורסם: 22.05.09, 14:02
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 269 תגובות ב-143 דיונים
1. אחרי שאורנג' עשתה עלי סיבוב בסלולרי
מישקפופר ,   אשדוד   (22.05.09)
לשלם לה גם עבור טלפון קווי?
שעובדי אורנג' יתביישו בעבודה שהם עושים.
2. הבעיה עם כל הטלפונים האלה שהם חייבים חשמל
צפון   (22.05.09)
אין חשמל איו טלפון, הטלפון של נזק עובד גם שאין חשמל
3. אל-פסק
חשמלאי ,   רידינג   (22.05.09)

האם ניתן לחבר את הראוטר לאל-פסק ובכך לפתור את הבעיה של העדר תקשורת

במקרה של הפסקת חשמל, לפחות לשעה ?

4. חברים כמה הבהרות
מבין בנושא vob   (22.05.09)

נכון שבשני המקרים חייבים חשמל-

אבל בשנת 2009 - מי מכם חווה בכלל הפסקות חשמל?

כמו כן לחצני מצוקה ואזעקות מחברים בדרכים עקיפות - משמע גם כשאין חשמל הם יעבדו !

ואם כבר יש הפסקת חשמל,

תשתמשו בסלולאר אם זו ממש אבל ממש שיחה דחופה.

שיהיה בהצלחה.

 

 

5. לא להתקרב לאורנג'..עדיין לא פתרו בעיה פשוטה בטלפון הסלולרי
אייל   (22.05.09)

שלא נדבר על השרות הגרוע ..

שמתם לב ..אם אתם מחייגים או אם מחייגים אליכם 2 בו זמנית , השיחה אוטומטית מופנית לתא הקולי כאילו סגרתם את המכשיר הנייד ...מה ש..א. גורם לצד המחייג לחשוב שסגרתם את הסלולרי , ומצד שני רווח נקי של כניסה לתא הקולי (זמן אויר) שאתם מחוייבים ..

בפלאפון למשל ולא שאני מת על השרות הגרוע שלהם ..במצב כזה זה מודיע שהקו תפוס והנכם מועברים לתא הקולי ....אז המתקשרים יודעים שתפוס אצלכם..

תחשבו על זה ..

6. עבודה טובה
יוסף ,   נתיבות   (23.05.09)
עבודה טובה
7. רק לא אורנג'
שאול ,   תל אביב   (23.05.09)
אחרי כמה שנים כלקוח של אורנג' אני עברתי חברה (לא אציין למי שלא תחשדו בי בפרסומת :-). השרות שלהם פשוט ביזיון ובודאי לא הייתי מנסה שום שרות חדש אצלם. לא בגלל הטכנולוגיה אלא בגלל מסורת השרות שהנחילו שם בכל הרמות שעיקרה לקחת כמה שיותר כסף מהלקוחות בכל דרך אפשרית (ראו דוגמאות בתגובות האחרות), להתעלם מהם או לטרטר אותם על כל בקשה לתיקונים עד שיימאס להם לבקש וכ"ו.

נקווה שעם הזמן התחרות באמת תביא לעליית רמת השרות אצל כל הספקים. וזה בהחלט תלוי גם בנו, הצרכנים.
8. בשום פנים ואופן לא פלאפון !!!!!!!
יואב ,   רחובות   (23.05.09)

בשום פנים ואופן לא פלאפון. ולא בגלל הטכנולוגיה . אלא בגלל השירות.

המחיר. ותבדקו טוב טוב מה קורה אם אתם מפסיקים התחייבות באמצע. זה עלול לעלות לכם 1800 ש"ח.

אז.........שלא יעבוד עליכם. ראו הוזהרתם. הנפגע.

 

9. כתבה שלמה ללא קרינה מיננת?! זה רע! אל תמכרו בריאותכם לשטן
המיינן מבוסטון ,   במרפסת תחת האנטנה   (23.05.09)
10. לא להתקרב לפלאפון !!!
אחד העם   (23.05.09)

אל תשדרגו לחברת פלאפון !!!!!!!!!!!

פשוט ירמו אותכם.

יבטיחו הרים וגבעות  ועם התשלום הראשון יעקצו אותכם.

גם להתנתק מ"החוזה" לא תוכלו כי כשמגיע התשלום הראשון יעברו יותר מ 14 יום...

אל תגידו שלא הזהרתי אותכם !!!

11. orange איכותית בגלישה
רועי   (23.05.09)
וואלה לקחתי את אורנג הביתה והאינטרנט שלי עף.על איכות לא מתפשרים.מי שלא מאמין שינסה,שלושה חודשים חינם.
12. איך עוזרים לחברות הסלולר
דן הפרסומאי   (23.05.09)
כל הכתבה היא פרסומת חינם לחברות הסלולר הנזכרות כאן. מה רע בשירותי הטלפוניה הקיימים כבר?
13. תודה אורנג'
רונן   (23.05.09)
אני דווקא מאוד מרוצה מהרכישה באורנג'. עדיפים על סלקום בהרבה. אפשר לגלוש עד 10 מגה לעומת 2.8. זה עליבות מבחינת סלקום שיש לה עוד הרבה מה ללמוד מאורנג'.  לא חשבתי פעמיים והתחברתי דרכם. עצה שלי.
14. הבעיה העיקרית עם הסלולאר
נמרוד   (23.05.09)

זה כמו לקחת מכונית פרטית ולנסות לשדרג אותה ככה שתוכל לפעול כאוטובוס של אגד.מתיחת גבולות הפתרון הסלולרי גומרת למספר בעיות:

1.קרינה נוספת בתוך הבית.הרי מדובר במשדר שעובד באופן תמידי כדי לספק שירותי אינטרנט וטלפוניה.

2.במקרה של פרטנר מדובר בגורם שלישי שמתערב כדי להרוויח עלינו.למעשה מדובר בסיבוך מיותר.לשם מה אני צריך ספק תקשורת אם אני כבר חתמתי עם הוט או בזק על אינטרנט?!

3.תלות בנגישות לקליטה.כלומר,אם אתה קרוב למשדר עמוס בעות שיא..אתה תווחה בעיות רוחב פס בהתאם לכמות המשתמשים בניידים שסביבך.(דמיינו פקק תנועה באיזור שלכם..כל המכישירים צורכים רוחב פס מהמשדר הקרוב שלכם).

תחשבו על זה...סתם מנגנון לחליבת כסף של החברות הסלולאריות

15. שמתם לב שהכתבה לא אמרה דבר על "ללא הגבלה?"
(23.05.09)
ביצעתי רכישה מסלקום לפני מספר ימים.
כשביצעתי את הרכישה, שאלתי לגבי "ההגבלה" שיש על האינטרנט - בחוזה שאני אמור לחתום עליו.

אמרו לי, שחבילת אינטרנט "ללא הגבלה", וניתן לעשות שימוש מלא כמו באינטרנט רגיל.

אמרתי לה שאני מכיר את התחום, ואין דבר שכזה "ללא הגבלה" .. אז עדיף שתבדוק את החוזה כבר עכשיו, כי חבל שאצטרך לבטל את החבילה בגלל "אי הבנה" ......

בדקתי עם עוד נציג אחריה, (מהמכירות) וגם הוא חזר על המנטרה, "ללא הגבלה" , "בחוזה אין כלום שמגביל אותך".

קיבלתי את החוזה למחרת, והבנתי .......
",שסלקום שומרת לעצמה את הזכות"
"במקרה של שיתוף קבצים"
"במקרה של עומס"
"במקרה של חריגה"
"במקרה של ........... זכות ............. רשות ......... שומרת ........... קצב נתונים ........... עומסים ........... רשת ....... תשתית ......... הגבלות ....... מהירויות ................זכות ........ שומרת לעצמה ........... לקוח........ שימוש"


בקיצור, החוזה הזה אומר הכל, ולא אומר שום דבר.
הם שומרים על הרבה מאוד זכויות, אבל כימעט ואין חובות מוגדרות.
אפילו לא הרשאות מוגדרות, של מה בעצם מותר לי.

התקשרתי אליהם שוב, אמרתי להם שהם לא רציניים והם ביזבזו לי את הזמן.
הגיע לי נציג ממולח, שהתחיל "לתרגם לי" ..... מה החוזה "באמת אומר" .....

במילים אחרות, שיקר במצח נחושה והמציא אנלוגיה לטרגדיה.

אמרתי לו, אתה יודע מה ..... יש לי 14 ימי חסד בשום שמדובר בעיסקה טלפונית, ננסה אתכם ונחליט לבד.

ביומיים הראשונים המהירות היתה מהירות שיא, במשך כל שעות היממה - גם כשהראוטר לא היה "בקליטה מכסימלית".
לאחר שימוש מאסיבי ביומיים הללו, (שימוש של עסק, גישה מרחוק לשרתים)

עידכונים גיבויים וכו .....

המהירות -צנחה- ל10% ממה שהיתה.

אמרתי זה בטח עיניין של תשתית וכו וכו .... שיכנעתי את עצמי שזה שום דבר.
אחרי שלושה ימים אני רואה שהמצב נישאר אותו הדבר.

הבאתי -עוד- ראוטר, אותה חבילה, אותו מיקום, אותם מחשבים, אותם שרתים.

הראוטר "החדש" ..... עובד במהירות מכסימלית.
הראוטר שלי - מסורס, אפילו לא 10% למרות שהוא נימצא בקליטה מלאה.

לקחתי את הראוטרים למיקום אחר בעיר אחרת, לראות אם זה עיניין "איזורי" ..... אותו הדבר בדיוק.

ראוטר אחד עובד במהירות מכסימלית.
ראוטר שני לא יכול לעבור את ה10%.

עכשיו בואו ותספרו לי שזה ..... "ללא הגבלה" ......

התלוננתי כבר אצל הרשויות, נקווה שיספיקו לחזור אלי לפני שתקופת ההתחייבות נגמרת.

מעניין כמה כסף שיטת "המצליח" הזו הכניסה ותכניס.
16. הכי חשוב זה שירות . ויש להם שרות חארא לאורנג'
מישהו   (23.05.09)

ואללה באמת שאין לי שום אינטרס נגד אורנג' אבל יש להם שירות חארא זה המינוס שאני מכיר לפחות

אבל ממש חארא מתנשא לא איכפתי ומגעיל...

 

17. לא כל אחד מבין בזה
אסף   (23.05.09)
18. אני מנוי של בזק וזהב באינטרנט,אולי הם ישתפרו ?
ירון ל   (23.05.09)
19. לא להתחבר לסלקום
דדדדד   (22.05.09)

היה לי אינטרנט אל-חוטי של סלקום ויש איתו הרבה בעיות. ראשית, לאלה מאיתנו שמורידים, זמן ההורדה הוא מוגבל והמחשב כל הזמן נתקע. כן הקו שאפשר לחבר מתנתק כל הזמן. כאשר אומרים שהגלישה היא עד 2.8 מ"ב, מתכוונים לכך!!! בשעות השיא הגלישה מאוד איטית. הכי מעצבן, שמי שמתקשר אליך בעצם מתקשר לסלולארי, אז למה צריך עוד קו של סלולאר, אם כבר יש. בקיצור, אכזבה גדולה ושלא נדבר על ההתחייבות

20. בארה"ב מתקינים לך סוללת גיבוי במרתף
שי ,   NJ   (23.05.09)

(או בכל מקום שתרצה כמובן)

 

כך שאין בעיית  חשמל

 

כאן לא שמעו על זה, זו "טכנולוגיית העתיד"...

21. סלקום חברה איומה
יעל   (23.05.09)

נציגי שרות התקשרו אלי לא פעם ופשוט שיקרו לגבי מספר הדקות שאני מדברת על מנת לפתות אותי להצטרף לחבילה יקרה יותר. רק אחרי שבדקתי את העניין הרמתי קצת את קולי ודרשתי לדבר עם המנהל/ת קיבלתי פתאום אינפורמציה מדוייקת.נציגי שרות מחתימים אותך על דברים שמעולם לא נאמרו או הוזכרו ולפתע אתה מגלה שאתה חתום על עוד כך וכך חודשים בלי שידעת בכל.

זוהי חברה שמתנהגת בחוסר הגינות, מנצלת פרצות קטנות כדי לנהוג בחוסר תום לב. אני ממתינה בכליון עיניים שתסתיים לה תקופת ההתחייבות שלי כך שאוכל להפטר מהם לנצח.

22. היפו השוואת מחירים ? סלקום תנצח !!
רפאל ,   שדרות   (23.05.09)
23. אין כמו בזק
זוהר ,   צפון   (23.05.09)

את ההשלכות של המגפה הסלולארית אתם תגלו בעוד זמן לא קצר .

כל מיני חברות שעוברות לסלולאר ושמות לנו אנטנות על הראש .

לאף אחד לא אכפת .

כנסו למגזר הערבי תראו שאין שם שום סלולאר . אנשים חכמים.

24. אנשים השתגעו
רן ,   חולון   (22.05.09)
מי לעזאזל צריך מרכזיה בבית?
מבחינת החברות, אם היה מתאפשר להן טכנולוגית להוציא 100 שיחות בו זמנית זה היה מחולק לכולם חינם כבר מזמן.
אנשים השתגעו לגמרי, השתעבדו לחברות התקשורת.
אצלנו יש קו 1, נתקנו את הממתינה, וכולם מאושרים.
25. אורנג' ניסו לחייב אותי על אלפי שקלים ויצאה
שירות מתחת ,   לכל ביקורת   (23.05.09)
לי הנשמה עד שהצלחתי לבטל את החוב הלא מוצדק (כ- 20 שיחות טלפון למוקדנים, אחראים ומנהלים). לא שוכחת להם את זה!!!
26. בפועל מהירות החיבור לא מספקת
תל אביב   (23.05.09)
האם ישנם מנויים של חברת סלקום החווים בעיות במהירות החיבור?
27. אני חייב לגבות את בזק
עובד בזק לשעבר   (23.05.09)

אני חייב לגבות את בזק שיש הפסקת חשמל ואתה משתמש בטלפון קווי רגיל הקו ימשיך לעבוד רגיל וגם אם יש אל פסק מי בכלל רוצה קופסא ליד המיטה או בסלון (כמה שהיא אם בכלל) מעוצבת מספיק אחת ליד המחשב.

ממה שידוע לי אין קרינה מטלפון קווי רגיל ,לא מספיק יש טלפון אלחוטי,עכבר אלחוטי,מקלדת אלחוטית,ראוטר,נייד בחדר השני וכו צריך גם עוד מתאמים דור10 בבית? ממה שאמרו לי אפילו סלולרי דור 3.5 מפיק יותר קרינה שמדברים או גולשים מאשר סלולרי דור 2

וחוץ מזה העלות קו של בזק ואינטרנט יכול לעלות עד 100 (150 בהגזמה)לחודש תלוי בחבילת האינטרנט שלך ואין מה להגיד גם השיחות יחסית זולות.

 

28. ראוטר של סלקום
מוטי ,   רמת גן   (23.05.09)

הפיתרון שמציעים בסלקום כולל החבילה לשיחות מאוד אטרקטיבי , אך יש בעיה עם מהירות הגלישה  ,ן אין ספק שהטכנולוגיה חייבת שיפור בנושא מהירות הגלישה .

לקחנו ראוטר כזה לבדיקה , מדהים עד כמה ההתקנה פשוטה ומהירה ממש תענוג אך כאמור החזרנו את הראוטר היות ומהירות הגלישה איטית ......

 

ב ה צ ל ח ה  !!!!

29. להתרחק כמה שיותר מאורנג'/פרטנר
יונתן שלונסקי ,   שפלה/מודיעין   (23.05.09)

איזו חברה זו, שבעיר מודיעין יש הרבה איזורים שאין בהם קליטה. כלומר: השיחות נפסקות באצמע וכך ה- SMS שאי אפשר לשלוח.

 

כלומר: לוקחים ממך תשלום בעד כלום.

 

שלא לדבר על השירות ועל העובדה שלא מתייחסים אליך.

30. בזק הכי טוב בבית
TR69 ,   בר יהודה 31   (23.05.09)
לא ראיתי שום דבר בכתבה הזאתי שגורם לי לרצות לצאת להרפתקאה בסלקום או אורנג'. למה לאכול פירורים בחוץ כשאפשר לאכול שוקלד פאדג' בבית :)
תגובות נוספות
חזרה לכתבה