דיגיטל  מגזין  סלולר וניידים
בדקנו: שירותי הטלפונייה של ספקיות הסלולר
עומרי לוי
פורסם: 22.05.09, 14:02
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 269 תגובות ב-143 דיונים
91. אני מנפגעי אורנג' אבל לקחתי מהם קו טלפון ושירות גלישה
I am   (22.05.09)

כן חברים,

לפני למעלה מחצי שנה אורנג' עשו לנו תרגיל וניידו ארבעה מספרים שלנו אליהם.

סבלנו ואנו עדיין סובלים תלאות והם לא מוכנים לפתור את בעיותינו.

בין היתר לקחנו שני מכשירי אסוס P750 שהתגלו כגרועים ובעלי קליטה ירודה ביותר. באונג' לא שמעו על תקלות שכאלה וכל שני וחמישי המכשיר מגיע אליהם לתיקון והבעיה נותרת.

 

מה עשיתי?

יצא המבצע של אורנג' של שלושה חודשי גלישה + טלפון קווי עם 2400 דקות לחודש ללא תשלום וללא התחייבות.

מבלי לחשוב פעמיים הזמנתי את השירות.

אני מקפיד לדבר בדיוק 2400 דקות בחודש לא פחות ובטח לא יותר.

אני מקפיד לא לקבל שיחות לטלפון הקווי כדי שאורנג' לא ירוויחו דמי קישוריות ואני מקפיד להתקשר למספרים שאינם של אורנג' על מנת שהם ישלמו דמי קישוריות.

 

בתום שלושת החודשים אני אומר להם שיקחו מפה את הקופסא שלהם גם אם היא עובדת מצויין.

 

זו נקמתי הקטנה, המינורית והצנועה מול המונופול המסריח הזה שנקרא אורנג'.

 

אה כן, אני סופר את החודשים שנותרו לי עד שאוכל להשתחרר מהאזיקים האלה של אורנג' בסלולאר ונותרו לי עוד 26 חודשים.

 

שבת שלום

92. להזהר ולבדוק בספקנות.
צור   (23.05.09)

אנחנו עוסקים בחברות סלול, הידועות ככאלה שלא רואות אותנו ממטר. ומאלה תקנו טלפון ואינטרנט?

סלקום מכרו לי פעם שלושה טלפונים ניידים לעסק. אחרי הרבה מאוד תלאות הסתבר שכולם לא היו תקינים, המספרים בכלל לא חוברו במשך 21 יום, והרבה מהכסף שלי הלך לפח. אחרי חודש ושבוע החזרתי אותם. סלקום לקחה אותי לבית משפט על אי תשלום החבילה לשלוש שנים.... נחמד, הא? וזה מי שאתם רוצים להיות תלויים בו לאינטרנט שלכם, אחרי שיקרוס ויהיה תקול או בעייתי? יקחו אתכם למשפט על סכום דמיוני... תיהנו.

 בבקשה. לכו על זה.

אורנג' - אצלם, כל לקוח הוא עם הילת $$$ מעליו. להגדרתם, "לקוח = אדם שהכסף שלי נמצא אצלו". אין שירות, אין תשובות, אין כלום. רוב השירותים ה"מתקדמים" שלהם עובדים 'בערך' בביתא ואז קורסים אחרי שחרור לקהל. אנחנו משלמים חבל"ז ומקבלים אצבע משולשת. אולי בעוד שלוש שנים הם יסדרו את זה, בשירות הצולע והתקול הבא עליו נשלם להם שוב במיטב כספנו...בקיצור - שומר נפשו ירחק מאורנג'.

עד שהן הטכנולוגיה, הן המחיר, והן השירות, לא יתאזנו, אני לא רואה טעם להכניס ראש בריא בחברה חולה. לשלם מחיר מופקע, על משהו שלא ממש עובד ומלא תקלות טכניות וסיפורים וסרטים רעים, בלי שירות ועם המון עצבים? לא בשבילי. אני נשאר עם הפתרונות הבדוקים עד שיש הוכחה לכדאיות ואמינות מלאה.

בינתיים, הפתרונות הקיימים עובדים מצויין. למה לרוץ? חכו שנתיים. תהייה תחרות, יהיה שווה.

93. ניידתי עסק של 4 מכשירים לאורנג וגיליתי שהם רמאים
ירון   (22.05.09)

עכשיו אני חוזר לסלקום כי הם משלמים לי את ההתחייבות

לא רוצה לראות את אורנג' ממטר

 

אורנג' = הוט  בשירות

94. התחברתי לסלקום והם לא מתקרבים ל 2.8
סלקום העלובים   (23.05.09)

פניתי למוקד התמיכה והם ענו לי תשובה שלמרות שיש קליטה מעולה באיזור שלי אין שום בעיה עם מהירות של 1 מגה ושזה מספיק. אמרתי להם שזה תשובה של פקידים בשירות המדינה והם שלחו אותי לכל הרוחות. בושה וכלימה. הורידו לי את המהירות לחצי ואני עוד מחוייב לשנה.

95. הגלישה בסלקום חוסמת את כל תוכנות השיתוף
סלקום   (23.05.09)
96. אני גולשת ברגע זה בראוטר של סלקום ומאוכזבת
שלוליה   (23.05.09)
97. השירות יותר טוב אפילו מבזק
משה   (23.05.09)
לא מבין על מה אתם מדברים.
98. אתה ממש נכנס לקטנות אה? בטח עובד סלקום...
שי   (23.05.09)

לא יפה סתם להתלכלך.

ואיך יכול להיות  שהשירות גרוע אם נבחרו למקום הראשון?

99. לא להאמין אבל רוב התגובות כאן "מטעם"
(23.05.09)
ההמלצה שלי הרבה יותר פשוטה:
תתחברו לאן שתתחברו, רק תקפידו להקליט את השיחה עם נציג המכירות (אפילו בוידאו אם אתם נפגשים איתו), כדי שזה יהיה לכן להתדיינות עתידית מולם.
100. לכל הנוחות הזאת יש מחיר - קרינה!
amir ,   תל אביב -יפו   (23.05.09)

מי שקונה אני מבקש ממנו אם הוא יכול לישון על המכשיר כדי שהוא יהיה אחד מהראשונים שיפתחו סרטן וכך יהיו (עוד 20 שנה) עדויות ראשונות שהמכשירים הללו גורמים לסרטן.

 

 

101. איפה הטוקבקיסטים של חב'חשמל? עם כל הלכלוכים על הפסקות חשמל?
לימי________________ ,   ____________________   (23.05.09)
102. סלקום מוכרים את הקו הנייד לאלו שמתקשרים ומנתקים!
שיחה חוזרת עולה כסף   (23.05.09)

נא להיכנס ולהצביע לסקר:

http://www.tapuz.co.il/blog/ViewEntry.asp?EntryId=1414817

103. מאז שסלקום פיטרו עובדים בתקופה כזאת
סלקום   (23.05.09)

סלקום הרויחו השנה מעל למליארד ש"ל ועלות שכר המנכ"ל מעל 10 מיליון ש"ח, למרות זאת הם פיטרו השנה עשרות עובדים.

לחברה לא ציונית וללא בושה אני לא מתחבר

104. הבעיה היא הבורות שלך
בורועםהארץ   (23.05.09)

ולא הבורות של החברות.

איזה אידיוט אחד לך תדע מי, זרק לפני שנים אבן לבאר - לאבן קוראים קרינה סלולרית (מילה מפחידה שאין בה כלום)

מאז מליון חכמים לא יכולים להוציא אותה ואתה הדוגמא לכך...

מאיפה הבטחון הזה שה"קרינה" הסלולרית בכלל מזיקה???

ואל תענה לי "כל עוד לא הוכיחו אחרת - זה מזיק..."

גם לא הוכיחו שלאכול סנדביץ עם ביצה קשה כל יום זה לא מזיק...אז מה? אז לא תאכל???

ולא

אני לא מגיב "מ טעם"

סתם שונא איזדוטים כמוך

 

 

 

105. נת"ב סלקום הוא לא תקשורת קווית !
(23.05.09)

עומרי לוי היקר,

 

הנת"ב של סלקום אינו שירות טלפון קווי, ולכן אתה לא יכול להשוות אותו לתקשורת הקווית של פרטנר.

זה שלנ"ב ניתן לחבר טלפון רגיל לא הופך אותו לסוג של תקשורת קווית.

רק שתדע, לסלקום יש תקשורת קווית NGN עוד לפני שפרטנר חשבה על זה. וסלקום מספקת גם את התשתית וגם את השירותים, אך כרגע נושא זה זמין רק לקוחות עסקיים.

 

אז תעשה לי טובה, תפסיק לסקור דברים שאין לך מושג מה הם.

 

 

 

106. מעניין
רמי   (23.05.09)
מעניין אותי כמה בלוגרים ויח"צנים "מטעם" מציפים פה את התגובות הכל חרטה בריבוע
107. לא להתקרב לטלפון של "נטוויז'ן 013" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מ. ,   מרכז   (23.05.09)

זהירות זהירות!

הקו שלהם מאט מאוד מאוד את הגלישה באינטרנט, האטה של 80-90% נבדק ע"י טכנאי מוסמך!

מעבר לכך, שירות לקוחות הגרוע ביותר בארץ, הרגוע מכל שירותי הלקוחות בישראל, בכל תחום (לא רק בתקשורת), חוסר הבנה, טירטורים אין-סופיים, חוסר אמון, פגיעה בכבוד. בקיצור זוועה!

כל זאת מעבר לפגמים הטכניים של כל הראוטרים למיניהם והתלות שלהם בחשמל, איכות גלישה וכדומה.

 

מסקנה: אל תתנו יותר מדי כוח לספקי התקשורת!

108. אל תתנו יותר מדי כוח לספקי התקשורת! די ל"חבילות"!
שושו ,   צפון הצפון   (23.05.09)

מנסיוני המר: לא לרכז את כל השירותים (טלוויזיה, אינטרנט, תשתית, גלישה, סלולאר וכו') אצל ספק אחד.

הכוח שיש להם כשאתה מרושת אצלם, הוא אדיר!

כל תתי-הסעיפים שאתם לא קוראים, יעמדו לרעתכם ב"יום הדין"...

כל תקלה אצל ספק כזה, משמע אתם מנותקים מהכל...

פזרו את "הקניות" התקשורתיות שלכם אצל כמה שיותר ספקים שונים.

פחות כוח להם, פחות התחייבויות לכם, יותר כוח לצרכן!

109. אזהרה חמורה.
גבריאל ,   מרכז   (23.05.09)

אזהרה חמורה,. רק לא סלקום.

 

 

110. מצב חברות התקשורת בכלל די מחריד. חוץ מזה, סלקום מגבילים VOIP
Geek ,   ארץ זבת חלב ודבש   (23.05.09)
בזמן שבאירופה היה לי קו טלפון חופשי + אינטרנט במהירות מינימום (4Mbps) בכ-10 יורו לחודש, ובארצות הברית אני מכיר אנשים שמשלמים 100$ לחודש ומקבלים סמארט פון, שיחות בלתי מוגבלות, שירותי אינטרנט בלתי מוגבלים, GPS וכו'
אני משלם 40 שקל בחודש תשלום בסיסי + 60 אג' לדקה או 30 אג' לדקה לחמישה יעדים.
יש לכך הסבר מצויין, עולה לחברות הרבה להשתמש בקווים האופטיים שמגיעים לארץ אבל באמת... הגזמתם! שירותי הסלולרי בתוך הארץ עולים ה ר ב ה. אני מודה שאיכותם יחסית גבוהה אבל זה לא מצדיק לקחת מאיתנו פי שלוש או ארבע ממה שהיינו משלמים במדינות אחרות.
דרך אגב, מהנסיון שלי ה 2.8 Mbps שסלקום מדברים עליהם זה לגמרי בתיאוריה (אם במקרה אתם גרים על אנטנה שלהם) לרוב המהירויות יחסית נמוכות ואני די בטוח שהם מגבילים VOIP כמו Skype
111. הצעה לאורנג',פצצת זמן......................
ארבל ,   לכו על זה אני אתכם   (23.05.09)
ספקו ערוצי טלויזיה באינטרנט ברמה גבוהה. לפחות את הערוצים של ישראל,אני קונה.הכבלים כבר פסה.לכו על זה אני אתכם.
112. אין אבל אין על אורנג...
דוד ,   ת|"א   (23.05.09)
בטובים ביותר מביין החברות הסלולריות וגם הטובה ביותר ב-voip!!!
113. ההוכחה: הן אורנג' והן סלקום אינן חברות ישרות
צור   (23.05.09)

אחרי התחקיר בשבע ימים ביום שישי הזה, על התגובות בתשלום של חברת חשמל, נמאס מתופעת הטוקבקים בתשלום.

על מה מעידים טוקבקים בתשלום? על חברה לא הוגנת , לא הגונה ולא ישרה (סלקום ואורנג'...אז מה חדש), שמצבה בדת הקהל כה נואש - ובצדק: שירות גרוע, רמאות וגביית שווא, לפי התגובות - עד שהיא מנסה באמצעי נואש, עלוב ופתטי "להשפיע על תדמיתן" בעזרת איזה קאוצ' פוטטו עלוב נפש ומעורר רחמים, שיושב, אוכל חטיפים ושוקולד ומגיב למענן בשכר עבדים לשעה (עם חברת יחס"צ שדופקת קופה נאה על גבו).

על מה זה מעיד?

קודם כל, על חוסר יושר בסיסי של החברה. הרי אם הייתה טובה, הטוקבקים החיוביים היו מגיעים מעצמם.

 

שנית, על הראייה הצינית שלה אותנו, הלקוחות שמשלמים לה. אחנו לא אנשים, אנחנו הארנקים שלהם. משאבת השקלים של המנכ"ל, "מנהלת מרכז השירות",  וחבר מרעיהם.

ובחברה הזו אתם מנויים? על זה אתם משלמים כסף? פראיירים! תעברו למישהו אחר!

 

שלישית - אנחנו הצרכנים המרומים הם אלה שמממנים את זה...רווחי הענק של חברות הסלולר נשפכים - במקום לשיפור התשתית או השירות, לחברות יחס"צ בתעריפי ענק ו"לתגובות בתשלום"...זה יותר זול והם מרוויחים יותר משיפור אמיתי של השירות או התשתית!!! על גבינו!

 

הפתרון שלי: חברה רמאית? הפנו את הנשק שלה נגדה. אתם חושפים טוקבק בתשלום? (הכללים: "משבח" בצורה מוזרה, מבחר טוקבקים בזמן קצר במגוון שמות בדויים או "אמינים", מנסה לרדת לפסים אישיים, הזוי ולא תואם המציאות, מתקיף בחריפות את מי שיוצא נגד החברה...) - הגיבו בחשיפתו בתגובה כ "טוקבק בתשלום", וקיראו לחברה רמאית ושקרנית בפניה!  

 

ואגב - שיוכיח מי לא שילם לו, ושאינו בתשלום...

אני קורא לכם לאמץ מדיניות "אנטי רמאים" לחברות כאלה. כל חברה סלולרית, בזק, בנקים, חח"י, משטרת התנועה, כמה משרדי ממשלה... - כולנו שונאים אותם, ולא סתם. במקום לבזבז את הכסף שלנו על "תדמית", שיעמדו מול המציאות ויעבירו את התקציב הזה לשיפור השירות!

114. עוד עז שהסלובלופ דוחפות לעם המטומטם
פראיירים תמשיכו לשלם   (23.05.09)

שתי החברות האלה ידועות כלא אמינות, זה בלשון המעטה. 

 

והן עוד רוצות שנקנה מהן גם טלפון קווי, אינטרנט, ועוד מעט טלויזיה....

ציוד בהתחייבות ...

"חבילות שירות"...

"שירות התקנה", "הגדרות"....

 

פחחחחחחחחחחח....

 

מבצע: כל מי שעושה שירות כזה, מקבל כובע עם שני חורים! (בשביל האוזניים של החמ*ר שלובש אותו)....

 

יאללה, פראיירים. רוצו לקנות. באחריות. הייתה כתבה ב- YNET, וגם המוכר במרכז השירות אמר.

115. בזק תמיד מס 1
הרצל   (23.05.09)
116. איכסס יא מגעיל מה זה התגובה הזאת תוציא את הלשון הארוכה שלך
צדק   (23.05.09)
117. רק כאלה שמבינים במחשבים יודעים ללקק היטב ....
צדק   (23.05.09)
118. תודה זה אכן משתלם.
שלי ,   רעננה   (23.05.09)

תודה על ההמלצה, חסכת לי.

119. ארגעה : אני אומר רק סלקום. תקרא בפורומים כמה תלונות יש לכתום
(23.05.09)
120. אתה טועה:הם גייסו כמה מאות עובדים למוקדי שרות טלפוניים
למה להשמיץ ?!   (23.05.09)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה