דיגיטל  מגזין  סלולר וניידים
בדקנו: שירותי הטלפונייה של ספקיות הסלולר
עומרי לוי
פורסם: 22.05.09, 14:02
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 269 תגובות ב-143 דיונים
61. אני דשווקא ממש מרוצה מבזק.
(22.05.09)

 

62. לא להתקרב לאורנג' ולפאלאפון!!
חן   (23.05.09)

אם כבר מדברים על שירות, אז אין על השירות של סלקום וכל מה שמשתמע מזה

פלאפון זוועה והעובדות מוכחות.. טכנולוגיה שבסלקום כבר הייתה שנים רק עכשיו הם נזכרו לשפר, מה גם שלא נדבר על השירות המזעזע והיחס השפל..

63. wimax
אבי פליסיקין ,   ראשהעין   (23.05.09)

אני לא מבין למה סלולר , למה אתם לא בודקים את wimax ???

תשתית לכל נדרש , טל דרך האינטרנט ,תשתית שעובדת במקומות שונים בעולם

למה בזק לא יכולה להתקים את התשתית ??

 

 

64. לא היבנתי כלום
(23.05.09)
65. אין חשמל....
י ,   מרכז   (23.05.09)
לצורך גילוי נאות - אני לא עובד בזק/אורג'/סלקום, ואפילו לא עובד הוט (תראו כמה אופציות יש כבר מול בזק...) - אבל אני כן עובד בחברת תקשורת שמספקת טלפון קווי המתחרה לבזק. ועכשיו לתגובתי -
אומנם עובדי חברת חשמל אוחזים את השלטר של המדינה בכף ידם,
אולם בוא נודה על האמת :
1. כמה פעמים בשנה כבר יש לך הפסקות חשמל?
2. הרבה אנשים מחזיקים בבית רק טלפונים אלחוטים - והם, גם בבזק - צריכים חשמל
3. נניח, רק נניח - ויש לך הפסקת חשמל... ואתה בדיוק באותו הרגע חייב, אבל חייב להתקשר לאשתך/חברה/אמא/פיצה/אמבולנס... אז תשתמש בסלולארי.

אבל בשביל הפעם האחת והיחידה הזו לא להתנתק מבזק שממשיכים לגבות אחזקת קו כאילו זה דמי חבר של ועד העובדים שלהם או משהו כזה - זה אבסורד !
תתעוררו חבר'ה - יש אלטרנטיבה, ובמקום לגרום לבזק להתחיל להיות תחרותית ואטרקטיבית אתם שבויים בקונספציה - שאי אפשר בלעדהם.
אפשר גם אפשר !
שבת שלום :-)
66. אוראנג' = פרטנר הכי גרוע שהיה לי!
רק לא אוראנג ,   מרכז   (22.05.09)
67. עדיין יקר מדי
שירה ,   גבעתיים   (23.05.09)
בשבילי
68. האם מישהו בדק את השפעת הקרינה של הראוטרים?
אלון ,   קריית אונו   (22.05.09)

יום אחד יגלו שכל הנתבים האלחוטיים האלה גרמו נזקים גדולים. להכניס הביתה נתב סלולרי ועוד בהתנדבות???

 

נשמע לי מופרך...

69. חייבים להביא עוד חברות מתחרות. עברתי מסלקום לאורנג
לקוחת אורנג   (23.05.09)

לפחות אורנג מקיימים מה שמבטיחים,בהרגשה שלי אינם מתעלמים כמו סלקום,13 שנים הייתי לקוחה של סלקום ושנה אחת של אורנג ההבדלים עצומים!!

לאונרג יש מה לשפר ,עליו לעסיק מקצועניים יותר ,כאלה שידאגו לסיים את הטיפול בשיחה אחת וללא צורך לחזור 10 פעמים עד שיעדכנו זיכוי או הטבה.

היום אני יודעת שצריך להביא עוד חברות סלולר .

סלקום ואורנג נראה על פניו שתאמו קווים.

70. מצב חברות התקשורת בכלל די מחריד. חוץ מזה, סלקום מגבילים VOIP
Geek ,   ארץ זבת חלב ודבש   (23.05.09)
בזמן שבאירופה היה לי קו טלפון חופשי + אינטרנט במהירות מינימום (4Mbps) בכ-10 יורו לחודש, ובארצות הברית אני מכיר אנשים שמשלמים 100$ לחודש ומקבלים סמארט פון, שיחות בלתי מוגבלות, שירותי אינטרנט בלתי מוגבלים, GPS וכו'
אני משלם 40 שקל בחודש תשלום בסיסי + 60 אג' לדקה או 30 אג' לדקה לחמישה יעדים.
יש לכך הסבר מצויין, עולה לחברות הרבה להשתמש בקווים האופטיים שמגיעים לארץ אבל באמת... הגזמתם! שירותי הסלולרי בתוך הארץ עולים ה ר ב ה. אני מודה שאיכותם יחסית גבוהה אבל זה לא מצדיק לקחת מאיתנו פי שלוש או ארבע ממה שהיינו משלמים במדינות אחרות.
דרך אגב, מהנסיון שלי ה 2.8 Mbps שסלקום מדברים עליהם זה לגמרי בתיאוריה (אם במקרה אתם גרים על אנטנה שלהם) לרוב המהירויות יחסית נמוכות ואני די בטוח שהם מגבילים VOIP כמו Skype
71. מה לגבי קוי של 012? מישהו יודע?
מתעניינת   (23.05.09)

גם אורנג' וגם 012 מציעים קו קוי המתחבר בצורה כל שהיא לתשתית של בזק.

 

אודה למישהו שיודע, או ל-YNET על השוואה בין שתי החברות לגבי הקו הקוי שהם מציעים יחד עם תוכנית של עד 500 דקות שיחה חינם.

 

 

72. אין על סלקום בכל הפרמטרים
מלך ההורדות   (23.05.09)

 

73. אורנג' חברה אלימה ולא אמינה
רק לא אורנג'   (23.05.09)
74. הכי חשובבבבבב
(23.05.09)

אם אתם מושתמשים בתוכנת שיתוף קבצים ורוב הסיכוי שכן(:

השרתים של סלקום חסומים וגם אם פותחים אותם קצב ההורדות הוא כמו מלפני עשר שנים שימו לבבבבבבב

75. ניתן לשים סוף לגזילת זמן האויר ממענה קולי
יח ,   יח   (23.05.09)
אפשר להתקין תוכנה בפלאפון שהיא מענה קולי. כמו מזכירה אוטומטית ישנה...
76. תגובה ל 5 - מה הקשר לקווי ? בקווי יש 3 שיחות בו זמנית
ערן   (23.05.09)
בטלפון הקווי של אורנג' יש שרות שבו אתה יכול לקבל או להוציא 3 שיחות בו זמנית , אני מאד נהנה מהשרות הזה ולא תלוי באף אחד מבני הבית האחרים.
77. הטלפון החדש הקווי של ORANGE פשוט תענוג שלא לדבר על השרות המצ
אלי כהן   (23.05.09)
התקשתי לטפל בבעיה טכנית , ענו תוך שניות וטיפלו מידית.
תענוג
78. ה ORANGE שלי ממש מגניב, 3 שיחות בו זמנית- העברת שיחות מהנייד
דוד   (23.05.09)
אני יכול העביר שיחות בין הנייד שלי לטלפון בבית מגניב !!!!!!
79. העיקר זה השרות והתמיכה ושם אורנג נותנים לכל האחרים בראש
הטכנאי   (23.05.09)
80. המחיר..... למה לא משבים מחיר
לקוח מרוצה   (23.05.09)

לי יש קו של אורנג'. אחד בבית ואחד במשרד. הייתרון הגדול שלהם הוא המחיר לשיחה.

 

חבילת הדקות כוללת שיחות לכל סוג קו, כך שהמחיר לשיחה סלוללרית הוא הזול ביותר בארץ....

 

נכון, פעם בשבועיים יש שעה של תקלה ואז אין קו ומשתמשים בטלפון הסלולרי הרגיל.

 

בשורה התחתונה, אני מרוצה.

 

 

81. לפני שיתחילו כל התגובות המוזמנות
נדב ,   תל אביב   (23.05.09)
אני כבר חודש עם המבצע של אורנג' - טלפון קווי וספק - כאשר קיבלתי 2400 (כן , כן, 2400!!) דקות חינם בחודש לכל המספרים למשך שלושה חודשים, ואני רק רוצה להגיד לכם שאני מבסוט לאללה... דבר ראשון, השתמשתי במבצע הזה כדי להוריד את ספק האינטרנט שלי (לא אפרט שמות, רק אגיד שזה מתחיל באות נ' :) )למחיר פתטי של 15 שקלים לחודש עבור קו של 1.5 מגה. דבר שני, איכות הקו מעולה, והשירותים של הקפצת השיחה ממש מגניבים... ההתקנה ארכה בבית כ-3/4 שעה, אבל מצד שני התקינו לי גם ראוטר, גם טלפון, וגם קינפג לי את הפקס ..... בקיצור, יש שלושה חודשים לבחון את המוצר בחינם - לא תבחנו!?!?
82. אורנג' פצצה שרות מדהים....................
כינרת ,   מרכז   (23.05.09)
1. שלוש קווים  לכל דבר 2.הקפצת שיחה 3.אינטרנט חכם ורשת אלחוטית 4.בסלולר מבצעים של ממש 5.חשבון אחד ומשתלם 6.הכי חשוב שרות מעולה .מ א-ת.  איכפת להם ממש. אני מקווה שימשיכו לגדול להשתכלל ולפתח טכנולוגיות  מתקדמות ולעשות לנו חיים של כייף. 7. אם הם יספקו גם תשתיות לאינטרנט וקבלים. כמו    YEES ו - HOT  זה יהיה מושלם. 
83. לטלפוני הDECT של אורנג אין דיבורית וזה חסרון
פ. רטנר   (23.05.09)

מי שרגיל לדבר עם דיבורית בבית , משחרר את הידיים לפעילות אחרת - עלול למצוא חיסרון בהעדר דיבורית בטלפון הDECT של אורנג.

ניתן כמובן להשתמש בטלפון "הישן" המחובר לקיר באם יש לו דיבורית.

84. כמה אנשים ממורמרים יש במדינה הזאת
יוסי ,   נהריה   (23.05.09)
רק טענות ללא פירגון ככה אנחנו הישראלים תמיד מחפשים את הרע לא דפקו אותכם ולא כלום מקבלים שרות מצויין רק יודעים להתלונן איזה עם איזה עם!!!!
85. רק אלו שמבינים מחשבים יודעים שאורנג' זה אייכות!
שי   (23.05.09)
אנשים לא יודעים להעריך מהירות אינטרנט טובה שמשך כל היום
86. חווית שרות אחרת
אביעד ,   מרכז   (23.05.09)

אני רק יכול לספר לכם כמי שמשתמש באינטרנט ובטלפון של אורנג' שחווית השרות מהממת.

מרגע שהגיע הטכנאי (לשם שינוי בזמן) וכל תהליך ההתקנה הבנתי שמדובר במשהו אחר....

יש מישהו שמבין שם שרות אין ספק ! רבע שעה לאחר שנהטכנאי יצא מביתי התקשרו משרות הלקוחות שלהם לבדוק האם אני שבע רצון הייתי מופתע מאוד שאלתי במה זכיתי לטלפון שכזה והתשובה הייתה שזהו חלק מתהליך ההתקנה ולכל לקוח שמתחבר מתקשרים (עכשיו אני מבין למה הטכנאי הגיע בזמן ולמה היה כל כך נחמד)

חברים זה לא נגמר לפני כשבועיים התקשרו אליי שוב וביקשו להודיע לי כי הם מזהים בעיות בתשתית הוט והיו מעוניינים לבצע שיחת ועידה עם הוט על מנת לקבל יפוי כח לטפל עבורי בבעיה ( הייתם מאמינים ..אני לא ראיתי שרות שכזה)

אני חושב שהם מציגים פה סטנדרט חדש ומקווה שישכילו לשמור עליו לאורך זמן

87. אי אפשר להשוות
yossi ,   מרכז   (23.05.09)

כתבה נחמדה

אבל לפרטנר יש משהו אמיתי להציע אינטרנט אמיתי וטלפונייה קווית במחיר אטרקטיבי מאוד

סלקום נכנסה לסיפור הזה רק כדי לומר "גם לנו  יש"

האינטרנט הסלולארי איטי

והטלפון עם קידומת 052 נו באמת ...

88. בזק נעלבו אז אני צריכה לשלם יותר
אני ,   יודעת   (23.05.09)

רכשתי את החבילה של אורנג', טל' נייח וספקית תוכן, שירות מעולה, לאחר שהתנתקתי מהגרועים ביותר בזקבינלאומי.

תשתית - לצערי הרבה אפשרויות לא היו , נותרתי עם בזק לצערי בתעריף מאוד גבוה, ובתמימותי, ניידתי את המס', מדינה חופשית, חופש התחרות בצרכנות, חארטה, תיכף תבינו, מובן שעם סגירת העסקה לתשתית האינטרנט קיבלתי מהם את "חוזה" העסקה ורק אני חייבת, במשך חודשים חייבו אותי עם סיום הבנדל שהיה לי איתם ובזקבינלאומי בתשלום כפול, וכל שהשמיעו היתה התנצלות רפה וכן נצ'פר במאה שיחות חינם ובזקבינלאומי הבינו מיד שרצוי לזכות את חשבוני בכספים שנגנבו ממני(מציעה לכל מי שמקושר לבזק כתשתית ולבזקבינלאומי כספקית - לבדוק טוב טוב את החשבונות), נחזור לבזק, עם ניוד הקו לאורנג', הועברה אלי הודעה כתובה שהם מאוד מצטערים שעברתי לשירות נייח אחר, אך בעוד כחודשיים אתחיל לשלם מס נוסף כל חודש בסך של 25 ש"ח והוכנסתי למסלול של אינטרנט נטו, אני לא ביקשתי להיכנס למסלול שכזה, בסגירת העסקה על התשתית לא הוזכר שאם אני עוזבת אותם נייחית לטובת חברה אחרת יגנבו ממני כל חודש עוד 25 ש"ח.

יטופל, תמיד טוב לטפל בחברות הענק האלו במסגרת התביעה הייצוגית, להיות הקוץ בתחת התורן.

89. השירות של אורנג' מעולה אבל הנתב זבל
דוד   (23.05.09)

התוכנה שלו עלובה ומבוססת על קוד פתוח.

כשמפעילים את שירות PARENTAL CONTROL אי אפשר לבצע הורדות קבצים ב EXPLORER. הממשק מוזר ולא אינטואיטיבי עד לרמה כזאת שהתומכים של אורנג', שהם מקצועיים מאד, מסתבכים איתו בעצמם.

שירות נהדר - נתב גרוע.

מעבר לזה, כל אחד רוצה לצמצמם שיחות בסלולרי בגלל הקרינה למינימום, לכן מספר הדקות המוקצות לשירות *77 אסור שיהיה מוגבל כמו עכשיו ל 300 דקות - זה ממש לא בסדר. מה פתאום לשלם על שיחות נכנסות ? ומדוע צריך לרכוש את הנתב גם אם עוזבים את השירות? כמו שאמרתי זה נתב גרוע.

2 העניינים האלה יפילו את השירות אם לא יטפלו בהם, וחבל, כי מבחינה טכנית ומבחינת מערך התמיכה שהוקם השירות פשוט מצויין.

90. אורנג=אליפות העולם
kobixk ,   חדרה   (23.05.09)
שירות מעולה .טכנאים מצוינים ברמה שלא הכרתם בביתכם!!! השירות עצמו בתוך הבית נותן פתרון מלא לווירלס לגלישה ולשירות טלפון קווי. מומלץ ברמות!
המשיכו כך בפרטנר ואולי ספקי התקשרות האחרים ילמדו מכם דבר או שניים בנושא שירות ובשאר הנושאים!
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה