כלכלה  בורסה
גובה ההצעות לרכישת מירס - אכזבה למוטורולה
אמיר טייג, "כלכליסט"
פורסם: 30.07.09, 08:31
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות ב-13 דיונים
1. אפילו 100 ש"ח מירס לא שווה
צ.ש ,   מרכז   (30.07.09)
אז לבטח לא 100 או 200 מליון דולר
2. עבר זמנם של מוטורולה ומירס כנראה שלא הבינו את זה
מוקי   (30.07.09)
3. 10שקל לא היית שם עליהם
אבי   (30.07.09)
10 שקל לא היית שם עליהם, זוהי חברת הסלולר הגרועה במדינה !!!!
4. כמה זמן יקח להחזיר את ההשקעה?
רז   (30.07.09)

לפי פרסום קודם גובה ההשקעות צפוי להגיע ל 500,000,000 דולר.

 

במחיר השקעה כזו לדעתי עדיף להקים חברה חדשה מאפס.

 

5. זה המחיר שהאחים עופר רכשו את בז"ן
גילי   (30.07.09)
מישהו איבד כאן פרופורציות, רשת מירס שווה ( אם יש לה שווי חיובי ) סכום קטן בהרבה
6. ככה זה כשחברה של מהנדסים (מוטו) מנהלת מכירה
תשארו מול המחשב ,   תל אביב -יפו   (30.07.09)
היו צריכים להבין כבר לפני חמש שנים שמירס בירידה, היה אז סיכוי להוציא יותר. אבל כשאנשים עם רקע הנדסי (ולא רקע של ביזנס) מחליטים על נושא עסקי טהור , זה כמעט תמיד יוצא כשלון.
7. למה? כי אין להם שיווק כמו של סלקום?!אופנתי...
הסקאוט   (30.07.09)
8. תודעת שירות לא משהו
לקוחה בפוטנציה   (30.07.09)
  מניסיון של ידידה :נצבר חוב, והיא רצתה לשלם אותו.אבל...כאשר צלצלה אליהם ,למחלקת הגביה,מתברר שא-י-ן להם כבר נתונים על החוב, כי זה עבר ל"טיפול קדם משפטי".יפה.צלצלה הגברת לשם,בשעות עבודה מקובלות,אבל תשובה -אין. הודעה אוטומטית מבקשת להשאיר פרטים, והם יתקשרו בחזרה. עבר יום (!) אבל הם עדיין לא צלצלו.הגברת מתקשרת אליהם, אבל אין תשובה כרגיל. אז בינתיים המכשיר מנותק, אבל את החוב אי אפשר לשלם ...!!
9. גבע"ש
חיים ,   מרכז   (30.07.09)
מירס זאת חבורה של נוכלים !יודעים לגבות כסף בלי לתת מינימום שרות ויכולת לדבר  ברשת שלהם. שלא תתקרבו ! שלא תגידו שלא אמרו לכם!
10. לא הייתי לוקח אותם גם בחינם
לקוח בעל כורחו   (03.08.09)

חברת "הסלולר" הגרועה ביותר.עדיף 2 אשל וחוט .....

11. לכולם כדאי להכנס
לי ,   מרכז   (01.10.09)
מירס חברה עם שירות כפול מאורנג וסלקום יש לי מכשיר מכל חברה דבר שני מירס היחידה שיש לה את שרות הווקי טוקי ואףחברהלא יכולה להתחרות איתםלמירס יש שרות השני קוים ו נווט קולי מובנה ומציאות שצהל נמצאת עם חברת מירס ולא עם חברה אחרת כמה שנים טובות נכון שלפעמיים יש בעיות קליטה אבל הם תמיד משדרגים את זה
12. צודק, חבל שלא ידעתי קודם, אל תקנו את חברת מירס!
נטלי שבו ,   רמת גן   (10.02.10)

אני לקוחה עסקית של חברת מירס כבר למעלה מ10 שנים, כידוע לכולכם , חברת מירס היא חברת הטלפון היקרה ביותר.כיום כשאני רוצה לצאת כי עזבתי את עבודתי כדי להיות עם שלושת בנותיי הקטינות שכרגע אביהן נפטר, רציתי להתנתק מהחברה.מכיוון שחברת מירס רק רוצה להרוויח כסף על לקוחותיה ולא לתת לאף אחד לעזוב , היא נתנה לי קנס יציאה בסך של 30 אלף שקל.לאחר מאמצים רבים הולחט שאני יחזיר שני מכשירים בקנס של כ3 אלף שקל ואשאר מחוייבת כל חודש לשלושה מכשירים נוספים בסך של כמעט 800 שקל. אני לא יכולה לשלם את חשבון הטלפון הזה , אך חברת מירס טוענת ש"זה המינמיום שהיא יכולה לעשות " . כיום אני חיה עם שלושת בנותיי על קצבת שאירים , האם אתם חושבים שחברה הוגנת תתנהג ככה?

אז תשקלו טוב טוב אם אתם רוצים להתחייב לחברה שכזו

13. פשוט חבל .... אתה רק תפסיד..
לא מומלץ לך ,   ני   (10.02.10)

חברת מירס היא חברה שלא מתחשבת בלקוחותיה ואני כבר מספר שנים מחויבת אלייה

כיום שאני רוצה לעזוב הם נותנים לי קנסות יציאה גבוהים מאוד

אני לא חושבת שחברה הוגנת צריכה להתנהג ככה ללקוחותיה

חזרה לכתבה