כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
מה מבטיחות לנו החברות לקראת השנה החדשה?
מירב קריסטל
פורסם: 18.09.09, 16:04
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 165 תגובות ב-104 דיונים
31. לא מאמינה למילה של רכבת ישראל!!
נוסעת קבועה ברכבת   (19.09.09)

הרכבת איכזבה מאות פעמים, איחורים, צפיפות בלתי נסבלת(עד כדי חוסר אוויר לנשימה כשאין לך מרחב תמרון מינמלי בין אנשים שעומדים לידך בקרון-לא כולם עולים בתחנה הראשונה ויש להם מקום לשבת).

 

רכבת יקרה, רק ביקשתי לעמוד ברכבת, לא מתפנקת בישיבה, אבל ראבאק שיהיה מקום לעמוד!!!!

 

 

32. שירות איום ונורא- הוט ונטוויזן
ענת   (19.09.09)

לצערי נתקלתי בשבועות האחרונים בחוסר אמינות של שתי החברות. בהוט - זה לא חדש אבל אף אחד לא עושה דבר בנידון- שירות לקוחות קטסטרופלי- מתחיל בהמתנה של למעלה מ 10  דקות למענה והמשך בתשובות לא עניניות, שקרים של פקידות , המתנה של שעות לטכנאי ועוד ועוד שקרים וחוצפה מצד העונים לשיחות הטלפון.

נטוויזן לעומתם- מתכחשים להצעות שנחתמו עמם... מדהים כמה מטומטמים הם חושבים שהלקוחות שלהם.

למזלם הרע - נפלו על אנשים המבינים הן בתשתיות תקשורת והן במחשבים-

לו היינו לקוחות שאינם מבינים- כבר היו עובדים עלינו....ראו הוזהרתם!!

 

33. לאגד - עדיף שיתקנו קודם את כל המזגנים באוטובוסים
נגה   (19.09.09)
אבל חוץ מזה, הנושא של הודעה על התחנה הבאה מדליק לגמרי. למה לא עשו את זה עד עכשיו. חשוב שזה יהיה גם באנגלית לתיירים ולעולים חדשים טריים מאוד.
34. כמו שנאמר:דיבורים כמו חול ואין מה לאכול.
עדי הנגבי   (20.09.09)
35. בשנה הקרובה נשפר מאוד את רמת השירות הגבוהה שלנו
גל   (20.09.09)
אם רמת השירות כל כך גבוהה בשביל מה צריך לשפר אותה מאוד, אפשר לשפר אותה גם קצת הלא היא גבוהה.
36. הרכבת זו הבדיחה הכי עצובה- פשוט נורא
משה הרמטי ,   בני ברק   (20.09.09)
37. הבטחות כמו חול ואין מה לאכול
קובי ,   ת"א   (20.09.09)
.
38. הבעיה שאתם היהודים לא יודעים להילחם וחברות השירות מנצלות את
חולשתכם   (20.09.09)

כל אחד חושב רק על התחת שלו.

 

אם היינו מתאגדים ומפגינים על כל עוולה צרכנית, החברות לא היו נוהגות בכם כרצונן, אבל אצל היהודים כל אחד מעדיף שמישהו אחר יפגין ויבזבז יום עבודה והתוצאה היא שכולם יוצאים מופסדים ובגדול.

 

אתם חכמים גדולים בכביש, יודעים רק לעשות רעש ולצעוק "מי נתן לך רישיון", לצעוק בתור לקופה, לצעוק על השכן, אבל שזה מגיע לדברים עקרוניים אתם שותקים כמו דג, לא יוצאים לעולם להפגנות, מקסימום הולכים לבית משפט לתביעות קטנות על מנת לא לצאת פראיירים.

 

וחבל שזה כך.

 

39. בשנה הקרובה נשפר את השירות אחרי שנעלה את המחיר
אם נרצה   (20.09.09)
40. רק לא איסתא
אסותא ,   דן   (20.09.09)
איזה שרות איזה יחס ללקוח איזה יצרתיות ואומר זאת שוב רק לא איסתא!
41. כ"כ סיפורי סבתא בכתבה אחת- הציבור לא מאמין לכם!
נמאסתם   (20.09.09)
42. כאשר אתה זקוק לשרות תמתין שעות לתגובה.
אופיר   (20.09.09)

כאשר תרצה לקנות. יענו לך תוך שניות.

תמיד תחכה לשרות בתואנה הבנאלית  והשיקרית "אנו עסוקים כרגע בפניות אחרות נא המתן ותענה לפי התור". והתור מתארך חצי שעה ויותר.

43. מה ישתנה השנה ברקבת ישראל?
אבי ,   תל אביב   (20.09.09)

מבחינת אזרחי ישראל- כלום.

מבחינת עובדי הרקבת- הבן דוד ששוחרר מהצבא יקבל עבודה, הדודה שפוטרה תהיה מזכירה (בשכר של 10,000 בחודש כמובן) ולדוד שנמאס לו מהעבודה הקודמת גם כן ימצאו מקום איפשהו.

44. קודם שאגד ישדרגו את צי האוטובוסים שלהם משנת תרפ"ט
ליאור-פ ,   חולון   (20.09.09)

יוצא לי להשתמש ולראות אוטובוסים של אגד שהם אולי בני עשר שנים, מלאי חלודה, מלוכלכים, ומסריחים וגם מזהמים. זה לא עולה בקנה אחד עם ההמלצות החדשניות שלהם..

 

45. לערן קריסטל,אם רוב התלונות היו על
תומך טכני לשעבר ,   בבזק בינלאומי   (20.09.09)

איטיות וניתוקים אז במקום להשתלט על מחשבי הלקוחות תבדקו פשוט את הציוד שלכם ,נשמע כפתרון הרבה יותר סביר,איך יכול להיות שישנו רוב של שתי תקלות

ומקורן בבעיות אצל הלקוחות,דרך אגב למה הוא צריך להודות בזה,נשמע מוזר.

ד"ש לעודד זרחיה אם הוא עדיין בחברה.

46. לגבי האינטרנט הצרכן הפשוט לא צריך יותר מ1.5 מגה
(20.09.09)
47. לכל עם ישראל שנה טובה וחג שמח - כנסו זה מאד חשוב!!!
(20.09.09)

אל תתפתו לכל וקול הנציגים!!

 

הם ישקרו יבטיחו ויפרו כמובן, ויעשו הכל רק כדי שתגידו כן ותחתמו בחתימה קולית או על נייר וחוזה והסכם או בפקס - הכל כדי שתתחייבו ושתשלמו על עוד שירות זה או אחר.

 

הציבור יש לו כוח

 

אני מבין שכל אחד היום דואג לעצמו ואם יש לו אז מה אכפת לו מאחרים

אבל לפחות האחרים - אל תתפתו

תשתמשו בפלאפון רק  לשיחות קצרות.

דברו מטלפון קווי

תפגשו אחד את השני ודברו כמה שתרצו

 

 

באשר לטלוויזיה - זרקו לפח את הלווין / כבלים הוט ויס וקנו את הממיר החדש

תאמינו לי  אחרי חודש חודשיים החברות יחזרו אחריכם כאילו הייתם שאפה מהסרטים ויציעו לכם הצעות כאלו שגם עיוור יתחבר.. אבל עדיין אל תתפתו

 

גם קופות החולים הפכו להיות חברה בע"מ ונותנים שירותים בתשלום במקום בחינם.

 

 

 

אל תתפתו

אל תשלחו SMS  לכלום

זה הכל חרטה

גונבים לכם תכסף שלכם חד וחלק

אתם פראיירים שלא מתים וגם לא מתחלפים - אתם פראיירים מושבעים!!

 

 

תנסו ככה תקופה ותראו פלאות

 

אני עשיתי זאת

הם לא מפסיקים להתקשר אליי

החלפתי מספר חדש בגללם

זה לא יאומן לאן הם ירדו בשביל שהאזרח יצטרף למטחנת הכסף להם

 

עמישראל היקר אל תתפתו לעסקאות מפוקפקות בשטח.

48. ל 27 תפנה ל"אמון הציבור "
עודד   (20.09.09)
49. רכבת ישראל
שירה   (20.09.09)

מחזקת את דברייך, אכן צפיפות נוראית כל בוקר ומי שלא מאמין שיבוא לרכבת בתחנת רחובות בשעה 7:39 ואותה הזדמנות שיציץ על באי הרכבת בתחנת לוד של השעה 7:55, אין סיכוי לעלות מה שעולה לחלק מאיתנו במקום עבודתם וזאת בשל האיחור של הרכבת.

הדוחק והצפיפות בלתי נסבלים, נשים בהריון נאלצות לעמוד ומי שמוצא מקום לשבת על המדרגות חש  בר מזל.

עשרות מכתבים שהתשובה היחידה אליהם היתה שרכבת שיראל עושה מאמצים כדי לשפר את כמות הרכבות ושעובדים במרץ על רכבת תחתית שתצא לפועל בסוף שנת 2010...לטענתם. העבודות בנוגע לכך לא נראות בשטח.

הרכבת היא אלטרנטיבה נוחה שעליה למרות הדוחק אף אחד לא מוכן לוותר, כי לעמוד 25 דק' בדוחק שווה לפקקים של שעתיים כל בוקר באוטובוס.

אי אפשר לזלזל בנוסעי הרכבת רק כי הם ממשיכים לסוע ברכת מטעמי נוחות.

חבל שכך מתנהגת רכבת ישראל ואח"כ טוענת טענות שווא!

בעבר שלחתי מכתב בצירוף תמונות של פנים הרכבת בזמן נסיעה ושל כמות הנוסעים שיורדת בת"א השלום (כמות לא סבירה של נוסעים ברכבת אחת)

ועכשיו בעקבות ההתראות על שפעת החזירים שתבוא עלינו לצערנו בחורף הקרוב, רובנו נדבק תוך כדי נסיעה ברכבת.

 

50. היה לי יום קשה ומעיק עד שקראתי את כל הבדיחות של החברות
עופר לב ,   צפון   (20.09.09)
שלום ושנה טובה ליושבים בציון ובכל הפזורות.
מזמן כבר לא קראתי אוסף של ספרות בדיונית כמו בכתבה הנוכחית.בישראל לא יהיה שירות אם לא יהיה תחרות אמתית. דוגמית קטנה זאת רכבת ישראל שעדין בשנת 2009 אינה מסוגלת לחבר שתי רכבות,שאמור להיות קישור ביניהם.כלומר ברכבת ישראל עדין לא ניתן להגיע מנהריה לירושלים באותו היום.
שנה טובה ותודה על הבדיחות ונכתבו פה.
51. בארץ,שילמתה כסף נגמר השירות,דבר ללמפה.
עדי הנגבי   (20.09.09)
52. מערכת כריזה לחירשים?
חלם ,   פולין   (20.09.09)
מה השלב הבא - מסכי פלזמה לשימוש העיוורים?
כל הכבוד אגד!
53. פלפון גובים גם על מכשיר שנלקח על ידם בעקבות "שידרוג' ואז
על 2 מכשירים-גזל   (20.09.09)
54. HOT זו החברה עם השירות הכי גרוע בארץ!!
איתן ,   ת"א   (20.09.09)
מנסה להתנתק מהם כבר חודש וחצי, והם לא מפסיקים לגבות ממני סכומים נוספים!!! להתרחק כמו ממכשפה!!!
55. צריך לשים את ש"ס במשרדי התקשורת והתחבורה - הם יעשו סדר!
שי שלום עזרן ,   Afula   (20.09.09)
בזה החרדים מומחים - איך לכופף ולהשפיל את החברות הנכלוליות שבעליהן מקורבים לליכוד ולעבודה
56. בוקר טוב אליהו.
(20.09.09)

נותנים למספר משפחות לשחק אם הכסף שלנו ואנחנו נהנים מזה.

אבל יום אחד שחלילה וחס ותפשוט רגל יפשטו ממך את העור ואיש מהם לא יתן לך שקל בשביל לגמור את החודש. ומה שבטוח לא רק שלא יתנו לך שקל לא יביאו לך חודש מתנה על כך שבימים הטובים ממנתה אותם גם ישלכו לך הוצאה לפועל.

57. באמת? מה אתה אומר?.....בשנה הבאה לא נשקר.
מרסל   (20.09.09)
58. כנסו כנסו@@
איציק ,   תל אביב   (20.09.09)

איזה עם של בכיינים...אולי תפסיקו לבכות על כל דבר? דייי......

59. yes הגרועים ביותר
המחובר ל-yes   (20.09.09)
yes הגרועים ביותר. אין מספיק מקום לתאר מדוע. פשוט סיוט מתמשך
60. בזק בינלאומי גנבים-כנסו
נתי ,   דרום   (20.09.09)

הייתי במבצע אינטרנט בבזק ולא ביקשתי לחדש שנה נוספת.

כשביקשתי להתנתק ביקשו לחייב אותי שנה שלמה-לא הבנתי מדוע.הרי לא ביקשתי הארכה למנוי.

הם פשוט החליטו עבורי ולא מוכנים להודות בכך.

עברתי לדירה יחד עם בן זוגי ולו יש אינטרנט מהעבודה.

כל ההסברים שלי נפלו על אוזניים ערלות.

בינתיים קיבלתי כתב תביעה על פי 6 מהסכום.

כל מי שאני מכירה ושמע את הסיפור התנתק מבזק בכל הפרמטרים(טלפון,אינטרנט,חו"ל)

הצטרפו גם אתם....לספקי אינטרנט אחרים יש שירות הרבה יותר טוב.

אני וכל קרוביי מחרימים את בזק והיד עוד נטויה

 

 

תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה