כלכלה  כלכלה בארץ
תע"א: פיתוח מטוס מנהלים במשבר - עיתוי נבון
גיל קול
פורסם: 07.10.09, 00:02
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 117 תגובות ב-73 דיונים
61. יש הנחות במחיר לחיילים משוחררים??
אני ורק אני   (07.10.09)
62. יש לו שם של כרטיס מסך
דני   (07.10.09)
63. מטוס חדש תוצרת התעשיה האוירית?איך?הגוף מיוצר בחברת יאקובלב
homer   (07.10.09)
שברוסיה,המנועים פראט אנד וויטני מיוצרים בקנדה/ארה"ב,הפיתוח ואוליי גם העיצוב נעשה בחברת גולפסטרים ארה"ב,וגם האויוניקה כנ"ל,והשיווק נעשה גם ע"י חברת גולפסטרים,והעיקר -הנקודה הכי חשובה פה שהמטוס הזה נקרא בכלל גולפסטרים ולא מוזכר בשום מקום שהוא הורכב בישראל,אז באמת,מספיק כבר עם הסיפורים האלה שזה מטוס תוצרת ישראל הגיע הזמן שיהיה אמת בפרסום של התעשיה האוירית שהיא בסך הכל קבלן משנה של חברת גולפסטרים האמריקאית.
64. אנשים שמקבלים 100% פנסיה היגעה הזמן ל-70%
אפללו   (07.10.09)
65. תעש"א לא מקבלת אפילו אגורה מהמדינה.
משה   (07.10.09)
66. תופרט התעשיה האוירית
תופרט התעשיה האוירית   (07.10.09)
למה לא מספרים לנו האם התע"א מפסידה או מרוויחה מייצור מטוסי מנהלים זה כ-35 שנים יותר? יש להפריט מייד את התעשיה האוירית, אין שום סיבה שתישאר חברה ממשלתית.
67. חברים הגיע הזמן שתפרגנו לתעשייה המפוארת המתחרה בענקים.
חיים ,   דרום   (07.10.09)
68. הייתי רוצה לעבוד במקום עבודה שכזה המביא גאווה למדינה
היום אני ישראלי גאה ,   צפון תל אביב   (07.10.09)
69. לא מצליח להבין את השינאה למפעל מצליח כנראה המגבים הם אפסים
יהודי עמום ,   פתח תיקוה   (07.10.09)
70. לא ייאמן הטמטום, בכל העולם מפסיקים להשתמש במטוסים כאלו
(08.10.09)

בגלל זיהום האוויר רק אנחנו חוכמולוגים.

 

במדינה שלנו כל כך טיפשים, זה פשוט לא ייאמן

71. אני ממש לא מבין מה היה השיקול לבנות מטוס מנהלים חדש
טומי   (09.10.09)
אבל דבר אחד אני כן יודע,והוא -שכל מי שהחזיק עד לאחרונה מטוס מנהלים פרטי קטן החליט למכור אותו בגלל כל מיני דרישות של רשויות התעופה הבין לאומיות שמקורם ברעש וזיהום אויר,וביקורות נוספות שקשורות בבטיחות הטיסה שמייקרים מאוד את התחזוקה,ומחליפים אותם לאט לאט במטוסי נוסעים גדולים כמו:פוקר-100,קנדהאיר,,737,757משופצים שעברו שיפורים מתאימים עם ספות עור,חדר כושר,ואפילו ג'קוזי,וזאת מהסיבה כי המטוסים הגדולים כן עומדים בתקנים החדשים המחמירים של רשויות התעופה,וזולים יותר ממטוסי המנהלים החדשים,רק כמה אוליגרכים ברוסיה עוד קונים את מטוסי המנהלים הקטנים.
72. אין בעולם הנהלה כדוגמאת הנהלת התע"א,שמקבלת החלטות
עובד תע"א בהווה   (10.10.09)
הרפתקניות בזבזניות ובומבסטיות ובניהול הכושל כמו הנהלת התעשייה האוירית של ישראל,ההחלטה האומללה לבנות מטוס מנהלים חדש בעידן החדש בעוד שבכל העולם מפסיקים מפעלים גדולים לייצר מטוסים כאלה רק מחזק את האופן שבו נעשות החלטות בתע"א,אפילו חברת "גולפסטרים" שהיא החברה המשווקת את מטוסי התע"א ויצרנית מטוסי מנהלים גדולה בזכות עצמה ,כבר מזמן לא מייצרת מטוסי מנהלים פרטיים כאלה, ואף ביצעה הסבות למטוסי המנהלים שעדיין נמצעים בקו-הייצור למטרות תובלה,ולמטרות צבאיות,ואף להטסת נוסעים(בדגמים היותר גדולים),גם חברות :דאסו,רייטון,אמבאיר,ססנה,וליר-ג'ט,הפסיקו לייצר דגמים פרטיים.
73. הטעות הטרגית של ייצור מטוס מנהלים התחילה בימי האסטרה
עובד לשעבר   (20.10.09)

באותה תקופה, חברת אמבאיר הברזילאית ותעשיה אווירית היום בעלות אותו סדר גודל,

אמבאיר החליטה לבנות מטוס בינוני של 70-120 נוסעים, ותעשייה אווירית החליטה לבנות מטוס מנהלים - ההשקעה בפיתוח הייתה זהה, רק תראו איפה נמצאת חברת  אמבאיר ואיפה תעשיה אווירית !

 

אמבאיר היא אחת החברות הגדולות בעולם בקטגוריה של מטוסים בינונים והיא בערך פי 10 בגודל מתעשיה אווירית -

לשמוע את מנהלי תעשיה אווירית ממשיכים עם המנטרה שלהם שמטוס מנהלים זה מה שצריך , רק מדגיש עד כמה הם מטומטמים!

תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה