כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
לפי פלאפון - המודם שלי משמיע שירים
מירב קריסטל
פורסם: 26.05.10, 08:26
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 64 תגובות ב-47 דיונים
31. רציתם קפיטליזם - קיבלתם חזירים
איל כהן   (26.05.10)
השיטה חייבת להשתנות מהיסוד כדי שהעושק ייפסק
32. שיטת מצליח אליבא דפלאפון
(26.05.10)
33. אני בספק אם זאת טעות
יהב   (26.05.10)
לחברת פלאפון יש דרכים רבות להגדיל את רווחיה על חשבון הלקוחות התמימים כמו למשל: שיר בהמתנה (מי צריך את זה?), גיבוי ספר טלפונים (בדיחה! אפשר לגבות במחשב), אינטרנט סלולרי (גם למי שלא משתמש), לקחו לי גם 20 שקלים על פתיחת קו במסלול חיילים! ועוד רבים וטובים. את כל אלו תראו בחשבונית שלכם ברגע שתצטרפו לפלאפון. כמובן שהכל זיכו לי בחשבונית הבאה אחרי כמה איומים על ביטול העסקה בטלפון.

מי שלא בודק את החשבונית שלו פראייר!!
34. פלאפון מחברת ללא ידיעת הלקוח
פרדס כץ ,   תל אביב -יפו   (26.05.10)

פלאפון חיברה את כל המכשירים שלי ללא ידיעתי למגלה מכמונות מהירות,ומשיבון וגם לשיר בהמתנה,ורק אחרי שראיתי בחשבון התקשרתי לבטל...

זה סוג של מגמתיות מצד חברת פלאפון,ודרך אגב גם כעבור מס' חודשים הם שוב חיברו אותי ללא ידיעתי

35. לפחות הם מחזירים אחרי שעלו עליהם. בסלקום אין החזרת כסף שנגנב
מנסיון   (26.05.10)
יספרו לכם סיפורים עד מחר, שמחלקת בטחון בדקה וקבעה שכן השתמשתם במנגינה עם המודם. ואם הם קבעו אז זה בטוח וסופי. עד שתתקשרו שוב ואז מחלקת בטחון תקבע משהו אחר, גם בטוח וסופי.
36. אני חושב שחייבים חוק נגד המתנה והמשך בתשלום אוטומטי
בועז ,   ת"א   (26.05.10)
37. ניתן "לחודש מתנה" - הזהרו ממתנות היוונים, גזל סיסטמטי
לקוח פלאפון   (26.05.10)
38. כבר שנה שבן זוגי מנסה לבטל גיבוי ספר טלפונים
סטודנטים   (26.05.10)

ולא מצליח כי לא מוכנים לבטל לו אותו במרכזי השירות!!

בפעם הראשונה שביקש לבטל אמרו שביטלנו.

מסתבר שלא בוטל.

בפעם השניה שביקש לבטל, גם אמרו שביטלו.

מסבר שוב ש...לא בוטל!

בפעם השלישית הפנו אותו לבטל באמצעות נציג טלפוני, אבל מי יכול לעמוד בכל ה-הקש 1....הקש 2... הקש 3....

 

השיא של כל הדבר הזה הוא כאשר הטלפון שלו מת והוא ביקש שלפחות יעבירו לו את המספרים מהטלפון הישן לחדש, בגלל שהוא כבר שילם על גיבוי ספר טלפונים אמרו לו ש... צריך לעשות גיבוי פיזי של ספר הטלפונים אצלם במרכז כדי שניתן יהיה להעביר מספרים, אבל זה לא נעשה! אז לא רק שהוא משלם כבר יותר משנה על גיבוי בפר טלפונים, גם אין לו דבר כזה!!!

 

פלאפון, תתביישו לכם... אתם יודעים לאן אנחנו נעבור אחרי שההתחייבות תסתיים... כי אנחנו לא נחדש איתכם את החוזה.

39. עובד פלאפון
אלעד ,   תל אביב   (26.05.10)

אני חייב לומר שעצם פרסום הכתבה הנ"ל לא מובן לי, הריי פלאפון הודו בטעות וזיכו במיידי את הלקוח,

לגבי שיטת מצליח, שטויות במיץ, הטעות הנ"ל נגרמה עקב טעות של נציג בתום לב,

אין דבר כזה שיטת מצליח, אם התחברת לשירות עצמאית דרך המכשיר ניתן לראות דרך המערכת, אם במידה ונציג צירף אותך במרכז שירות ניתן לבקש זיכוי,

ישנם מבצעים כאלה שנותנים חודש חינם שיר בהמתנה ולאחר מכן יש עלות, על הצרכן לבדוק מידי חודש את החשבונית החודשית כמו שבודקים כל חשבונית,

 

עצם פרסום הכתבה ניראת לי הזויה משהו במיוחד שפלאפון הודו בטעות וביצעו זיכוי, טעויות אנוש קורות ויקרו גם בעתיד, אפשר להגיד הרבה על פלאפון ועל התעריפים שלה אבל זה נכון גם לכל החברות,

 

שיטת מצליח לא קיימת בחברת פלאפון זה לא עובד ככה!!! פלאפון מאוד הוגנת בדברים האלה ואם צורפת לשירות שלא כדין תזוכה מיידית,

40. נטוויז"ן
יואל ,   שרון   (26.05.10)
גם בתישורת הקווית קימת שיטת מצליח.הופיע לי פתאום בכרטיס האשראי חיוב מחברת נטוויז"ן ע"ס 13.5 ש"ח.לאחר זמן מה קיבלתי חשבון שבו נאמר שאני מחויב בדמי מבצע ליעדים בינלאומיים.אני מימי לא הייתי לקוח של נטוויז"ן ואין אני יודע מהיכן הם השיגו את פרטי כרטיס האשראי.לאחר אין סוף של פקסים מיילים וטלפונים החברה טענה שלפני כשנה שוחחתי במשך כ 6 דקות דקות ע"י 013 ובכך הפכתי מנוי שלהם.הטלפונים לחברה כבר עלו לי יותר מהחיוב והם עדין מתעקשים לא להחזיר לי את כספי שנילקח ממני ללא אישורי.
41. הבא שיגלה זאת - שיגיש תביעה יצוגית ויעשה כסף מהגנבים
סימפאטיקו   (26.05.10)
42. באורנג' היו נותנים לו 50% החזר
פיליפ   (26.05.10)
והיו מסבירים זאת בכך שחשוב להם שהוא יהיה לקוח מרוצה.
43. פלאפון אחת הגרועות
הוגנת   (26.05.10)

כשמצטרפים הכל טוב ויפה.

 

אחרי זה-

ח פ ש ו   א ו ת נ ו

44. סתם בכיין
שרון גיל ,   ורד   (26.05.10)
45. שקרנים - הם מוסיפים לכולם אוטומטית
לקוח מסחרי   (27.05.10)
לי הוסיפו לכל המכשירים, על ידי מפעיל מסניף בעיר בה לא הייתי מעולם. ואני לא ביקשתי ולא הייתי מבקש את הניג'וס הזה לאף מכשיר!

לפחות בחשבונית החדשה קל לראות את הניכוי ללבטל אותו!
46. לא מאפשרת ללקוחותיה לדעת כמה ירד להם מהחשבון בושה
סלקום הכי גרועה   (28.05.10)
47. פלאפון - פלא שעדיין קיימת... גניבה ברשיון
(30.05.10)

כלקוחת פלאפון שמחכה בסבלנות שתגמר ההתחייבות שלה בכדי לטוס משם על טיל... כל חודש אני נתקלת בגניבה אחרת בחשבונית ובתירוץ תקלה תפעולית ...

שיפסיקו לבלבל את המוח מישהו חייב לערוך ביקורת מקצועית בחברה ולשלוח כמה אנשים הביתה. אין שירות אין איכות ואין תקשורת...!!!!

תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה