אני חייב לומר שעצם פרסום הכתבה הנ"ל לא מובן לי, הריי פלאפון הודו בטעות וזיכו במיידי את הלקוח,
לגבי שיטת מצליח, שטויות במיץ, הטעות הנ"ל נגרמה עקב טעות של נציג בתום לב,
אין דבר כזה שיטת מצליח, אם התחברת לשירות עצמאית דרך המכשיר ניתן לראות דרך המערכת, אם במידה ונציג צירף אותך במרכז שירות ניתן לבקש זיכוי,
ישנם מבצעים כאלה שנותנים חודש חינם שיר בהמתנה ולאחר מכן יש עלות, על הצרכן לבדוק מידי חודש את החשבונית החודשית כמו שבודקים כל חשבונית,
עצם פרסום הכתבה ניראת לי הזויה משהו במיוחד שפלאפון הודו בטעות וביצעו זיכוי, טעויות אנוש קורות ויקרו גם בעתיד, אפשר להגיד הרבה על פלאפון ועל התעריפים שלה אבל זה נכון גם לכל החברות,
שיטת מצליח לא קיימת בחברת פלאפון זה לא עובד ככה!!! פלאפון מאוד הוגנת בדברים האלה ואם צורפת לשירות שלא כדין תזוכה מיידית,