רכב  תחבורה ציבורית
מיוחד: איזו חברת אוטובוס מעניקה שירות ראוי
שחר הזלקורן
פורסם: 28.05.10, 10:54
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 291 תגובות ב-173 דיונים
61. שר התחבורה, מתי אתה נסעת באוטובוס למשל בקו 274 מראשון לתא
?????????????????   (29.05.10)
בשעות הבוקר?
62. יש לציין שגם אגד ודן הן חברות פרטיות לחלוטין!!!
אלון ,   שוהם   (29.05.10)
ולא חברות ממשלתיות כפי שאנשים חושבים בטעות.

63. סעו במונית שירות אין צפיפות יש כסא לכל נוסע........
בני ב ,   מרכז   (29.05.10)
64. סופרבוס
פלוני ,   מרכז   (29.05.10)

למה לא פירסמו את דוח הבקרה של סופרבוס?

חברה זו מפעילה צי אוטובוסים ברמלה מיושנים אשר ניתקעים

ומזהמים בצורה מחרידה .

ושכר הנהגים בדוק הוא שכר מינימום ולכן רמתם בהתאם.

לכן אנו האזרחים דורשים להחזיר את אגד.

65. לא מדויק
נועה   (29.05.10)

אמנם התעריף זול משמעותית. אך כמה פעמים נהגים לא עצרו לי עקב הצפיפות באוטובוסים.

זה קורה בעיקר עם קו 315 שיוצא מתל השומר עמוס בחיילים ולא עוצרים בתחנה בבר אילן. ואז צריך לחכות עוד חצי שעה שיגיע הבא בתקווה שהוא לא יהיה עמוס. מאד מתסכל.

66. חיוור מאוד, מזלזל באינטליגנציה של הציבור
עתידי המנחם ,   ירושלים   (29.05.10)

ובעצם בציבור.

 

חברת "אגד" בעלת מונופול על התחבורה הציבורית וללא התחרות. ראו מה עשתה התחרות לקופות החולים. ולא זאת בלבד. כל הזמן מספרים לנו על הכניסה הקשה של נהגים ל"אגד", בחינות קשות כולל התנהגות והנה דוגמה קטנה בכתבה. "סרדינים" זו עוד מחמאה לסרדינים. נציגי הציבור הקובעים בהקשר חייו של הציבור,

שנים מתעלמים מהציבור, כי הם לא זקוקים לתחבורה הציבורית. אפשר עוד להוסיף  הרבה עד שלא  יהיה מקום לדברים.  בכלל, התחבורה הציבורית, היא סמל לעובדה שיש נציגי ציבור כפי שהם, כי הם היגיעו לתפקידם באמצעות קומבינציות ולא בחירה אישית וישירה שבה תהיה תלות בין הציבור לנבחריו שלא ייבחרו בגלל היותם כפי שהם. אפשר לומר שהתחבורה הציבורית היא אבן הבוחן של "נבחרי הציבור".

 

עתידי המנחם

67. חברת "דן" והכרטיס הממוגנט
טלי   (29.05.10)

איזה תורים היה להנפיק הכרטיס, לפני 4 חודשים

אדם אחד על אולי 500 - 700 איש

הייתי אחרי לידה, חיכיתי 4 - 5 שעות

יש נהגים שלא יודעים לתפעל הכרטיס

מתקתקים סתם ולא יודעים להסביר

 

68. "דן"
ירון ,   ת"א   (29.05.10)

 חברת דן .. הפסיקה מזמן לתת שרות לאזרח ..

  דן של היום זו חברת השכרות לרכב. חברת נדל"ן

וולאחרונה שמעתי נשכנסה  לעסקי המזון ..

 את דן לא מעניין הנהג ולא הנוסע ..

דן מעניין אותו מאיפה לסחוט כסף  .

אם זה מהמדינה או מהנהג שעובד שעות  נוספות ..

  ואת אלה גוזלים  מהנהגים  את כספם  ע"י   כל  מיני טיפוסים שליליים בחברה

חברים  שלא  רוצה לעבוד מאחורי ההגה וומקבלים גובים

 לצלם נהגים  . מכל סיבה שהיא או בכל אמתלה שהיא

לא  אחת כתבתי למשרד התחבורה על כך

 ואלה   כנראה לא מעניין אותם

   חברת דן  מזמן לא נותנת שרות

    את החברים מעניין מתי  יקבלו דיבדנדים    כל השאר שולי

 

69. שונאת אוטובוסים!!!!
בעלת רכב ,   מרכז   (29.05.10)
אני חולקת את הרכב עם בעלי ולפעמים יוצא לי לנוסע באוטובוס אחרי תקופה ארוכה שנסעתי ברכב.
אני חייבת להגיד שזאת תחושה מזעזעת. הפיח המסריח, הרעש הנורא מהמנוע, פשוט סיוט ודוחה
נסיעה בתחבורה ציבורית ממש יכולה להרוס את המצב רוח.
ואני מדברת על אוטובוסים ולא על רכבת, ברכבת דווקא נעים, אפילו שהיא מאחרת כל הזמן, אבל לפחות נעים
70. מעל 13 שעות ביום נסיעה לנהג-בשביל משכורת
שלום ,   ראשון לציון   (29.05.10)
71. ריח גרביים וטחב באוטובוסים
מישקפופר ,   אשדוד   (29.05.10)
אני נוסע בקווי קונקס באשדוד 312,320
האוטובוסים בני 13-14 שנה ומריחים כמו גרביים, המצב ממש בלתי נסבל, מיזוג האוטובוס לא עבר טיפול ונוסעים נושמים אוויר מזוהם.
72. השירות המחפיר ביותר ניתן ע"י אגד ירושלים!
(29.05.10)
כנוסעת קבועה בתחבורה הציבורית בירושלים חבל לי מאוד שמשרד התחבורה לא עושה דבר לגבי השירות הזוועתי שתושבי בירת ישראל מקבלם מחברת אגד.

1. כמעט כל הקווים, כמעט כל הזמן מפוצצים לגמרי. נדיר שיש מקום ישיבה באיזו שהיא שעה במשך היום.

2. לוחות זמנים מחפירים. המתנה של 20 דקות לקו באמצע היום היא עניין של שיגרה. כמו כן קווים בתוך העיר שלוח הזמנים הרשמי שלהם הוא אחת לחצי שעה(!) כמו קו 9 ו-17. איפה נשמע דבר כזה שבתוך בירה של מדינה מודרנית אדם צריך לחכות 30 דקות לקו שנוסע במרכז העיר. אגד טוענים שאין מספיק נוסעים בקווים הללו אבל בהררי הכסף שהם עושים משאר הקווים בהם אנשים דחוסים תמיד כמו סרדינים, הם יכולים לספוג את ההפסדים מקווים פחות רווחיים ולשנות את לוח הזמנים ללפחות אחת לרבע שעה.
לגבי קו 9 רציתי להוסיף שזה הקו היחיד שמגיע למוזיאון ישראל ולא אחת ראיתי תיירים ממתינים עד כלות לקו בשביל להגיע למוזיאון או ממנו ומחכים ומחכים, ולא מבינים איפה האוטובוס, כי מלבד לוח הזמנים האבסורדי אין כמובן לוחות זמנים בתחנות, ואין להם מושג אם בכלל עובר שם אוטובוס או שהם סתם מתייבשים שם לשווא.
פשוט בושה למדינה ולתדמית שזה יוצר לנו, מעבר לשירות המחפיר לאזרחים. מהדברים הקטנים האלה של רמת השירות לאזרח נבנה רושם של תייר לגבי המדינה בה הוא מבקר, לא מסרטוני פרסומת מלוקקים של משרד התיירות שעולים מליונים למשלם המיסים.

3. רוב הנהגים של אגד ירושלים הם אלימים, נוהגים בפראות - ברקס/גז פתאומיים, מהירות מופרזת, אנשים הרבה פעמים לא מגיעים למושב שלהם בביטחה לאחר ששילמו לנהג, התנהגות ברברית ואגרסיבית של הנהגים כלפי הנוסעים - לא פעם נהג כזה פתח עלי ג'ורה שלא היה מבייש עבריין ממוצע. אני מבינה שאגד ירושלים עובד עם החומר האנושי שגר באיזור, אבל נראה שלא ניתן שם שום דגש בקבלה לעבודה לאיכות האנושית של הנהגים - עד כמה מדובר באנשים מנומסים ובעלי רמת תרבותית מינימלית.

מילה טוב יש לי דווקא על השירות ב"דן" ת"א. כל פעם שאני מגיעה לת"א ויוצא לי להשתמש בקווי דן אני מרגישה כאילו הגעתי לארץ אחרת. כמעט תמיד, לאורך כל היום יש רמת צפיפות נורמלית באוטובוסים - במקום קופסאות הסרדינים בירושלים.
רוב הנהגים רגועים ותרבותיים יחסית ל"חומר האנושי" שבירושלים. הנהיגה של נהגי דן בת"א היא סוף סוף נהיגה נורמלית. לא סיבובים חדים במהירויות מופרזות, לחיצה אלימה ופתאומית על ברקס גז כמו בירושלים. שמתי לב שיש ב"דן" ת"א גם שירות שמודיע אוטומטית את שם התחנות שמתקרבים אליהם. יש תחושה שם של שירות ציבורי במדינה מודרנית ולא הובלת הבקר שיש בירושלים.

הלוואי שמשרד התחבורה יעשה משהו בנידון!! כי אגד ירושלים לא "יזיז את התחת" ויטיב את השירות אלא אם יכפו עליו משהו. נראה שמצד אגד ירושלים השירות לאזרח נמצא בסדר העדיפויות אחרון. מה שחשוב למנהלים באגד זה כמה כסף אפשר לסחוט מהפרה החולבת הזאת שנקראת ירושלים. ומי חוגג על כל הכסף הזה כולם יודעים...
73. קו 56 של חברת קווים- זוועה!! התעללות בנוסעים.
לא פלא שעוברים לרכב   (29.05.10)
איחורים כל שני וחמישי, אוטובוס שמפוצץ כבר בתחנה השלישית. סיוט!!!!!!!!
נהגים אנטיפטים
74. צריך להקים וועדת חקריה שתבדוק איך חברת "קווים, קיבלה רישיון
שירות זוועה! איחורים ,   צפיפות....   (29.05.10)
75. לשר כץ. סע יום אחד באוטובוס בי-ם.. אך הנוסעים סובלים מאגד
שרות על הפניםי------   (29.05.10)

הנוסעים בירושלים סובלים ..מהשרות של התחבורה הציבורית

. מאחרים כל הזמן.. אין סוף לאיחורים שלהם....

מתרצים ביגלל הרכבת  זה לא נכון.

פשוט האריכו את כל הקווים..מטעמי חיסכון. יותר נוח לאגד לחסון על גב הנוסעים....והאזרחיםםםםםםם

כל הקווים שנוסעים לשכונת גילה.. 4-קווים  יוצאים משכונת רמות..

זה מסלול ארוך.ומסורבל.....

פעם היו האוטובוסים יוצאים מבניין  האומה.

בתדירות יותר גבוה.לשכונת גילה. אגד ביטל תחנה   חיונית...

 ברח' דב יוסף.על הכביש..בצומת....

 שהייתה נותנת שרות מהיר  לחיילים ותושבי הרחובות ... יוסטמן ..יערי ..השמיר..

  קו.32      הקו היחיד  שיש לכל השכונה......  שמגיע לתחנה המרכזית.

ולשוק מחנה יהודה.. נכון להיום קו מסורבל..ניכנס   גילה א' יש לא טיול ארוך..

 סיבוב  בכל השכונה...מי שממהר אין לא אפשרות להגיע לאגד..זה הקו היחיד..שיש.בכל השכונה   כולה...... לצערנו............

לא משרת את כל השכונה...ואת כל התושבים.שחיים בה.

  מאריך את הדרך גם תושבים בתוך השכונה צריכים כל הזמן להחליף אוטובוס

ושוב המתנה.. כל הזמן להמתין....ולחקות בתחנות......

 לנו הנוסעים..נימאס לפנות לאגד..מצפצפים עלנו

.ביקשנו מאגד  להחזיר את הקו..32 למסלול הרגיל  אינם מוכנים לשמוע. נכון להיום המצב גרוע..   מאוד....מאוד...מאוד......

יש להם אוזניים אטומות...שלא יתרצו...שוועד השכונה.  מעורב.

יש מספיק תלונות .. נגד אגד..להחזיר את כל הקווים למה שהיה....בשכונה..

עים כל הכבוד שהוסיפו קווים חדשים 71/ 72 משרתים את החרדים  במאה שערים ..ורמות....לא את תושבי גילה...הם לא מגיעים לתחנה המרכזית ולא לשוק.מחנה יהודה....מה זה עוזר   לנו  התושביםםםםםםם

 

 באגד שכחו  לרגע... מי  מתפרנס אותם...   .אנחנו הנוסעים.....מאיתנו הם מתקיימים..וכמובן .מהדינה  שמשלמת להם .על חשבון משלם המסים.....

 

76. סוף סוף הנושא הבעייתי עולה
הדר   (29.05.10)

זה פשוט בושה, לעמוד בתחנה כ-חצי שעה, לראות 3 אוטובוסים עוברים על פניך ולא עוצרים כי הם כבר מפוצצים באנשים, ולהמשיך לחכות כמו דביל.

אני מאחרת לעבודה, ללימודים, ויש עוד רבים אחרים כמוני!!!!

הזלזול בזמנים של אנשים הזקוקים לאוטובוס פשוט מחריד.

עומדים בצפיפות כמו סרדינים, ללא טיפת אוויר,

חלילה תיהיה תאונה כולם עפים החוצה מהחלונות!!!

חייבים כבר לעשות משהו בנידון כי המצב רק מחמיר!!!!!!

77. אגד=בושה
הנוסעת   (29.05.10)

אצל אגד זה בעייתי במיוחד!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כל בוקר אני מתעצבנת עליהם מחדש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

בושה הזלזול הזה כלפי הנוסעים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

78. היכן האחריות על הנוסעים?
ד. תל אביב   (29.05.10)
אכן כן יש נהגים חלאות ויש מלאכים . כן כן!!!
נסעתי עם נהג בחברת קווים והוא החליט להתעמת עם נהג שנסע לפניו .
הוא נצמד אליו ולא הירפה ! נלחצתי וראיתי את הנוסעים מפוחדים וחששו לדבר.
כשפניתי לנהג הוא פשוט סתם את פי. לא הרפיתי ואמרתי לו שזה לא מגרש מרוצים
והוא מסכן את הנוסעים. והוא בשלו. עד שהנהג הפרטי פנה לנתיב אחר נשמנו לרווחה.
יש לציין שאף נוסע מלבדי לא היה מסוגל להעיר לנהג
אני פניתי טלפונית לתלונות של החברה ומשם נמסר לי שיקבל נזיפה!
אני אישית הייתי מורידה אותו מהכביש ויפה שעה אחת קודם. אם יכולתם לראות את העיניים שלו ממש מטורף !!!
79. איפה, איפה הבקורת על קו 16 לשכונת התקוה ויציאה מהשכונה....
חנה ,   תל-אביב   (29.05.10)
אני חושבת שקו 16 הוא קו הכי עמוס וצפוף ביום, מאכלס אוכלוסיה רחבה במיוחד בקיץ מסריח (סליחה) באוטו והתדירות נמוכה כל 10-15 דקות זה הרבה זמן למקום רב אכלוס. שלא נדבר על הלילה במיוחד בקיץ אנשים יוצאים לנפוש לשפת הים וכד' צריכים לחכות למעלה מ- 20 דקות. אבקש התחשבות ולהוציא יותר אוטובוסים. 
80. כנראה שלרוב הנהגים יש בעיות פרוסטטה-הם נורא ממהרים ונמנעים
מלעצור בתחנות.....   (29.05.10)
81. קונספרציית התחבורה הציבורית בישראל -כנסו
איתי מזרחי ,   חולון   (29.05.10)

יש אינטרס מובהק לשלטון בישראל , ולא משנה מאיזה "מפלגה הוא" , להציע לציבור תחבורה ציבורית בתנאיי עולם שלישי.

רק בישראל , מדינה שהצטרפה לכלכלות המפותחות להזכירכם, אין מטרו שמקיף את כל חלקי המדינה. וזה מתוך כוונה תחילה. מדוע?

כי כך אזרח שירצה להנות מניידות לכל אורך היום יצרך לרכוש רכב , במהלך כזה תוכל המדינה לגזור קופון של עוד מס של 60 אחוזיי מס !!

אותו דבר לגביי קניית דירות

רק פה יש את המנטליות של חייב שיהיה לך רכב ודירה בבעלותיך.

והטיפשים מקבלים את הגזרה באהבה.....

וקופת השלטון והבנקים  גדלה וגדלה....

פרייארים!

82. גם קרקינט חשמלי יצא מי כלל שימוש
אילן   (29.05.10)

גם תחבורה ירוקה יצא לא חוקי

לא משתלם ליסוע בקרקינט חשמלי שהחוק אומר ליסע 12 קמש

 

83. אין כיף גדול יותר מקו 74א חולון
אלון   (29.05.10)
בעבר הייתי גר בחולון כל בוקר הייתי צועד לתחנה ליד קולנוע רינה בציפייה לתענוג שבנסיעה על קו 74א הקו היה מתחיל בחולון עובר דרך כל המרכזים החשובים - בי"ס הולץ, צומת חולון, בי"ס שבח עזריאלי קריה ואוניברסיטה - תארו את העומס ועדיין היה מגיע אוטובוס אחד מלא באנשים שהיהעוצר 10 מטר מהתחנה ורק מוריד אנשים. לפעמים חיכינו 3 אוטובוסים עד שיכולנו לעלות. אני מעולם לא צעקתי על איש בוודאי לא במקום ציבורי ועדיין יום אחד כבר לא התאפקתי ומנעתי בגופי מעוד אנשים לעלות מחשש שנמןת יחד בצפיפות ובדוחק. פשוט ביזיון קניתי סובארו שנת 86 מזהמת מסריחה אבל נוסעת - אני לא אוטובוסים לא יעלה בחיים ותודה לדובר אגד שמעולם לא ענה לתלונותי. אגד=גועל נפש. לתפארת מדינת ישראל
84. ישופר קו 63 לאלתר!!
(29.05.10)
85. אבל יש אנשים שלא שפר עליהם המזל... וגם לא היכולת
כעקרון ,   זה מבעס   (29.05.10)
86. בדיוק ככה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בדיוק ככה ,   בדיוק ככה   (29.05.10)
87. בעולם שלישי יותר מסודר ותרבותי מפה !!
עולם רביעי ,   עולם רביעי   (29.05.10)
88. ככה אצלנו בבקעת אונו עם קוים - תחזירו את דן !!!!!!!!!!!!!!!!
ככה אצלנו ,   עם חברת קוים   (29.05.10)
89. אגד העם שונא אתכם בואו לראות מה קורה בירושלים זוועה
אגד מאפיה תת רמה   (29.05.10)
90. בירושלים אין תחרות לא מוניות שרות כמו קו 4 או 5 או לנתניה
אגד מאפיה קרטל   (29.05.10)
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה