כדאי מאוד שאחד או יותר יארגנו תביעה יצוגית כדי שיתחילו להתיחס ללקחות
יקחו את עצמם ככוח צרכני אשר יכפה על חברה שרות הוגן צמצום התורים הבלתי נסבלים והזלזול החוצפה והעוז אחרי שקושרים בחוזה מחייב ,במקום התחייבות הדדית אשר לא נסכים לחריגה כלשהיא מההסכם אשר היה בפועל בזמן ההתחיבות כגון ביטול משלוח פירוט שיחות אשר היה בחינם וכעת מי שרוצה חייב לשלם 6 ש"ח לחודש או שיקבל דרך האינטרנט אשר עם כל הכבוד זה לא מתאים לכולם.
,תיקון מכשירים שהיה מתבצע תוך שעה או שעתיים ,והיום צריך להפקיד את המכשיר ולבוא לקחות תוך יממה או משהו כזה,
חוצפה וזלזול של נציגי השירות בממתינים בתור שלא נגמר. אנא פתיחו מרכזי שירות נוספים ומתוגברים באנשי שירות
המנכ"ל מר עמוס שפירא שורת הרווח שבא על חשבון הזמן והשרות ללקוח .מר עמוס שפירא מנהל מוערך אל תשכח אף לא לדקה שללא לקחות שיברחו כל אחד בזמנו ולא תצליח לגיס יותר לקוחות בזמנים הקשים שלא היתה קליטה בכל המקומות וכעת סרח עודף