כלכלה  טורים  דריה כנף
להיכנס עם הראש בקיר - ולנצח. תביעות סלולריות
חוזה לך ברח / דריה כנף
פורסם: 23.04.11, 09:05
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 453 תגובות ב-250 דיונים
31. סלקום
ישי   (23.04.11)
איפה סלקום אני לבד יכול למלא כתבה שלמה על העוולות שעשו לי
נשלח מהאייפון שלי
32. הגיע הזמן להלחם גם ב YES
d   (23.04.11)

הם לוקחים 230 שח לחודש עבור חבילה מינימלית שזה סכום מופקע ולגבי שידורי הספורט זו ממש שערוריה.

הם משדרים המשחקים בערוצים שונים ומי שרוצה לצפות למשל במשחקי הכדורגל בישראל לא יכול להסתפק ב תשלום נוסף של 59 שח לחודש אלא חייב להגדיל לעוד ועוד ערוצים.

הכל בתואנה שהם לא אחראים שכן אלה זכיינים שונים לכל משחק ומשחק.

תארו לכם שאת שידורי ערוץ 1 גם היו מפצלים לחדשות לחוד לפוליטיקה לחוד

ואת ערוץ 10 היו מפצלים לללונדון לחוד לקירשנבאום לחוד חאהרוני לחוד וכך הלאה והיינו נדרשים לשלם לכל תת ערוץ בנפרד.

כמובן שזכותם החוקית לנהוג כך אבל המחירים צריכים לרדת בהתאם לכמות הפיצולים.

לכן הציבור חייב להתנתק מהם עד שיורידו המחירים ומי שרוצה לצפות בספורט באופן גורף יוכל לעשות זאת בתשלום של 59 שח לכל ערוצי הספורט גם יחד.

ג-נ-ב-י-ם

 

33. מיידע פנימי !!! מבין הגרועים סלקום הכי נוכלים..דוגמאות:
נכון ,   סביון זה פריפריה   (23.04.11)

רק נאמר מיידע פנימי..

התוכנות של סלקום מתוכנתים כך שלא מספיק זיכוי של נציג רגיל.

שיטת המצליח היא שאם לא עכבת לאחר ההבטחה..

אכלת אותה.

הצרה היא שגם הנציגים הפשוטים לא יודעים זאת, מסכנים אוכלים את כל התיסכולים והצעקות.

 

סלקום!!!

תתבעו אותי אם אני משקר!

34. אין מה לפחד מהחברות האלה
כובש ציוני אכזר   (23.04.11)
או בכלל מכל אחד שרוצה לעבוד עליכם. יש שני דברים שעובדים מעולה במקרה שגנבו או מנסים לגנוב מכם כסף - תאיימו בפניה לבית משפט או לעיתונות או שתפנו למועצה לצרכנות. ברוב המכריע של המקרים, גם כשנראה לכם שאין סיכוי לנצח, עדיין תנצחו.

אחד שניצח בקרב מול נטוויז'ן (גנבה של מעל 1000 ש"ח על שירות שפיסית לא יכולתי להשתמש בו) ובקרב מול חנות רהיטים כלשהי בצ'ק פוסט בחיפה (ניסיון לגנוב מעל 2000 ש"ח על עיסקה שלא בוצעה). במקרה של נטוויז'ן האיום לפנות לבית משפט עזר, במקרה של חנות הרהיטים הפניה למועצה לצרכנות עזרה.
35. אם הכתבה תישאר יהיו אין סוף טוקבקים ......
ישראל ,   ישראל   (23.04.11)
36. סלקום
ישי   (23.04.11)
איפה סלקום אני לבד יכול למלא כתבה שלמה על העוולות שעשו לי
נשלח מהאייפון שלי
37. מה למדנו? שאבוד מראש אחרי טרטור נקבל 1000 שח
רון   (23.04.11)

צריך לעשות צדק ולהעניש את חברות הסלולר על אי סדרים

לי הובטח בסלקום  5 יעדים חינם + מנוי ללא עלות מינימום וכמובן שאין יעדי חינם וכל חודש מינימום עלות 50 שח ואין עם מי לדבר הם מתעלמים ממני בכל שיחה או פניה למוקד שרות

סביר להניח שלבסוף בבית משפט אקבל 200 שח זיכוי

אם העונש יהיה כבד יותר יהיה שווה לתבוע ולחברות הסלולר לחשוש

38. בתי המשפט עושים צחוק. מה זה קנס של 2000 ש"ח לחברה סלולרית?
זה אפילו לא תקציב ,   חודשי למלבין הקפה.   (23.04.11)

עד שלא יהיו פה פיצויים עונשיים כמו בארה"ב, חבל על הזמן. כנראה שכל האנשים בכתבה הפסידו בסופו של דבר במאבק מול החברות הסלולריות.

אני לא יודע במה עוסקים האנשים שתבעו, אבל אם תעשו חשבון של כמות השעות שהושקעו בויכוחים עם החברות ולאחר מכן בכתיבת והגשת כתב האישום ולבסוף חצי יום עבודה ביום המשפט, תגיעו למסקנה שהם הפסידו הרבה כסף.

 

לעומת זאת אילו היו חברות הסלולר חוטפות קנס של 2000 ש"ח שיפוי ועוד 50.000 ש"ח עונש, התופעות המתוארות בכתבה היו נעלמות יותר מהר מבקבוק וודקה במסיבה של פוטין.

 

ברמת הפיצויים הנוכחית, כדאי ומשתלם לחברות להמשיך להתעלל בנו כי על כל מתלונן, יש 50 אם לא 100 איש שאינם מתלוננים. והקופה דופקת.

39. ניצחתי את סלקום
רפאל   (23.04.11)
יום אחד עברתי על החשבונות של אמא שלי וגיליתי שהיא מחוייבת פעמיים בסלקום. הרמתי טלפון ומסתבר שהם מחייבים אותה על קו נוסף שנסגר לפני כמה שנים, ושבעצם כל השנים הללו היא שילמה על הקו הזה, כ-70 שח בחודש על ״חבילת סמסים״, סכום שתפח במשך כמה שנים לאלפי שקלים.

היה ברור לי שעל פחות מזיכוי מלא 100% אני לא מתפשר. קל לעבוד על אמא שלי ומי שעושה זאת לא יוצא בזול.

התחלתי לצלצל לסלקום וכל שיחה הוקלטה במלואה.

הפקידה שענתה לי לטלפון - לא בעלת סמכות לעזור.
מנהל המשמרת שלה הציע לי 30 שקלים זיכוי (החוצפה).
מנהלת המוקד - הציעה לי גם כמה גרושים.
לא וויתרתי וביקשתי מנהל אחרי מנהל, זה לקח שבועות, הצקות בלתי פוסקות ועמוד שדרה, עקשנות ולפעמים גם הרמת הקול - עד שהגעתי לסמנכל ״קשרי לקוחות״ או איך שהם לא קראו לזה. היא זיכתה אותנו בכל הסכום בלי משפט (עדיף להם, היינו זוכים).

עם עקשנות אפשר לנצח - אל תוותרו (ואל תנסו לקבל מה שלא מגיע לכם).  
40. חברת פלאפון "חידשה" מסלול בו הייתי לפני 4 שנים על דעתה!!!
ישראל ,   ישראל   (23.04.11)
41. כנסו וקראו את הפתרון המושלם.
א-ב   (23.04.11)

בקשר לסלולרי. קנו מכשיר בחנות התחברו לחברה במסלול של ביג טוק ודומיו. כלומר בכל קיוסק או תחנת דלק ניתן להטעין את המכשיר בסכומים שתבחרו. הקפידו לא לעשות מבצעים למיניהם אלא אם אם כן אתם יודעים בוודאות שאתם צורכים את כמות השקות שקניתם בפרק הזמן הנקוב. עסקה קגילה של קניית זמן אויר היא תשלום של כ-60 שקל לכ-60 דקות שיחה. לאף אחד אין גישה לחזבון הבנק או יכולת לחייב את כרטיס האשראי.

ככלל קראו את חשבון כרטיס האשראי שלכם כל מי שנשאר מורשה לחייב אותכם "אוטומטית" בטלו אותו וזה כולל חברת חשמל מים בזק עירייה כולם להוריד. לכל גוף כזה ניתן תוך שתי דקות לשלם באתר האינטרנט שלו ולהדפיס אישור תשלום. לבטל כל ההרשאות לחיוב בבנק גם כן. והכי הכי חשוב לא למלכד את עצמכם בעיסקות אשראי מתמשכות בטח ובטח לא לשלם בתשלומים קניות שוטפות לבית (סופרמרקט טלפון חשמל ארנונה וכדומה) אם תאמצו גישה זו הניתנת לכם כאן חינם ובכל מקום אחר תמורת עלות גבוהה מובטח לכם חצי שנה של קושי מסוים ואחר כך אושר ורווחה שאינכם מתארים לעצמכם. חג שמח ובהצלחה לכולם.

סוף מעשה מחשבה תחילה.

42. מי שאשם במצב הוא משרד התקשורת
mike53   (23.04.11)

אם משרד התקשורת היה מטיל קנס כספי בגין התנהלות של חברת תקשורת מול כל מנוי בודד שלה בניגוד להוראות החוק או הרשיון, הדברים היו נראים אחרת. הקנס שצריך להיות מוטל הוא כזה שיהפוך את ההתנהלות הזו לבלתי כדאית מבחינה כלכלית ולכן הוא צריך להיות בסדרי גודל של עשרות אלפי שקלים (30,000 ש"ח לדוגמה) ולא כמה אלפי שקלים בודדים. המשך התנהלות של חברה באותו אופן תגדיל כמובן את סכום הקנס והוא יגיע למאות אלפי שקלים ואף למעלה מכך. בנוסף, משרד התקשורת צריך לפרסם באמצעות האתר שלו באינטרנט את דבר הטלת הקנס, כל קנס. פרסום שלילי הוא דבר שמרתיע את החברות.

עד שמשרד התקשורת לא ישנה את אופן התנהלותו בנושא אכיפה, החברות ימשיכו להתעלל ולהתעמר במנויים, כי זה פשוט כדאי להן מבחינה כלכלית.   

43. אמת ויציב!!
צחי ,   קריות   (23.04.11)
כמה שאתה צודק ידידי היקר! מדבר אחד שעבד בסלקום שנה וחצי, מישהו צריך לשים סוף לסקנדלים של חברות הסלולר האלו!
44. הלקוח תמיד צודק? ממש לא!
(23.04.11)
קודם כל תלמדו להיות לקוחות נורמאלים.. ורק אז החברות יתנהגו בהתאם
הלקוח הישראלי= בהמה בלי נימוס שחושב שהכל מגיע לו כי יש לו חשבונית של 50 שקל..
לכו חפשו...
45. אני קדלתי כמעט התקף לב!!! מפלפון...
לי   (23.04.11)

"זאת נבלה"

" וזאת טרפה ..." 

לי נעשה עבל גדול...הגיע אלי סוכן של פלפון , הבטיח לי כל מיני עסקאות ...והבטחות !  הוציא אותי מסלקום, שהייתי שם 15 שנים...!!!!!

 ומאז הייתי בצרות צרורות ...בקיצור... כתבתי לרדיו וכתבתי לטי וי וכתבתי למועצה לצרכנות ו...כולם החזירו לי תשובה זהה...צריך לגשת לתביעה ...במקום לעשות מהסיפור שלי משפט" ראווה"  ברדיו או בטי וי וכו'  כדי שהחברות ישמרו על הצרכנים!  לא נעשה שום דבר.

אנחנו עם מתומתם שמביאים לידינו את הצרות...

46. עוד שיטה שמצאתי: כתיבה בפורומי צרכנות
אורית.ב   (23.04.11)

אני במקרה קרבן של אורנג', אבל הבנתי ששתי האחרות לא יותר מוצלחות.

 

בתקציר: ביטוח תיקונים שקניתי ברוב איוולתי הסתבר כחסר תועלת כאשר בתקלה השנייה של הנייד של בני הודיעו לי שאין אפשרות לתקן והציעו - סורפרייז, סורפרייז - לשדרג. המכשיר, אגב, עובד בסדר גמור עד היום, הבעייה היחידה הייתה בטעינה. סירבתי לשדרג, ביקשתי לדבר עם מנהלים לגבי תיקון התקלה הפעוטה ואחריותם במסגרת הביטוח, לא קיבלתי סיוע, צפצפו עלי, לא חזרו אלי, הנוהל המקובל.

 

מצאתי פתרון: כתבתי את התלונה במפורט ושתלתי אותה בחמישה פורומי צרכנות. בתוך מספר שעות קיבלתי תגובה מאד-מאד אדיבה מנציגת שירות לקוחות בשם נעמה, שגם הוסיפה מספר אליו ניתן להתקשר. זאת הייתה הפעם הראשונה שהצלחתי לדבר עם מישהו שהיה אדיב ויעיל (במידה מוגבלת, יש לומר).

 

מה שכן, הצרות עם אורנג' המשיכו, נשלח אלי חיוב לא מוסבר ע"ס 1000 ש"ח, שהנציגים השונים לא הצליחו להסביר אבל גם לא רצו לבטל, וכהרגלם - לא חזרו אלי.

 

השורה התחתונה: אם החברות החדשות יציעו שירות אדיב, מכבד ויעיל, אעבור אל אחת מהן ללא היסוס.

 

לידיעת הטרויקה המושחתת.

47. תבטלו שירותי תוכן לסלולרי ,זה יחסוך לכם המון !!!
ישראל ,   ישראל   (23.04.11)

שלום

זאת מכה !!!

בחברת סלקום הבן שלי "סודר" ע"י חברה של שירותי תוכן ע"י SMS לסלולר שלו ,הוא כנראה קיבל SMS ובו כאילו נתן הסכמתו לקבלת השירותים !!!

 

גם באינטרנט יש כל מיני - מי הדמות ? -  מאוד  "קשה"  לזהות .......

 

תזהירו את ילדכם מכל לחיצה מיותרת באתרים !!!

 

תוך מספר ימים ע"י קבלת SMS מהם ,ירדו מעל 30 ש"ח מתקציב הטוקמן !!!

 

חג שמח

 

 

 

48. פלאפון הגנבים הכי גדולים
אן   (23.04.11)
49. אורנג' - מבצע בתוקף שנגמר כי בא להם
איתן ,   הוד השרון   (23.04.11)
הזמנתי מכשיר מאוד יקר מחו"ל כאשר לאחר הרבה מאוד בירורים הבנתי בדיוק לאיזה תכנית ואיזה זיכוי אכנס.
ביקשתי נציג טלפוני להתחבר למבצע. אמר שיחזור וכמו שכולכם יודעים, לא חזר.
החלטתי להכנס לתכנית פנים מול פנים במרכז "שירות" לאחר שאקבל קבלות על המכשיר.
כשהגעתי אמרו לי שהמבצע אינו בתוקף אלא אם רשמו אותי בעבר. לאחר שהראיתי שרשמו אותי אמרו לי שהוא לא בתוקף למי שלא קונה מכשיר.
כל הדברים הללו בניגוד חריף לתוקף ותנאי המבצע המצויינים במייל שקיבלתי מעובד החברה.
כל זאת אגב, בלי להזכיר שישר הציעו לי מחיר גבוה ב20 שקלים ממודעת המבצע.

כמה אפשר לרמות אותנו? אני לומד וגם עובד ואין לי זמן וכח להלחם בחברות האלה כל הזמן!! מוריד את החשק לחיות במדינה הזאת.. :/
50. מבקשת עצה- סוני אריקסון
אילנה ,   גליל   (23.04.11)

יש לי סוני אריקסון- שנתיים

כבר פעמיים כבה ולא יכולתי להדליקו

הסןללה תקינה

המטען תקין

פתחתי סגרתי

עשיתי הכל

הבאתי לכרמיאל

חצי שעה להמתין בתור כדי שיאמרו לי שצריך לשלוח אותו לתיקון

אני ממתינה שבוע ושוב צריכה לנסע לכרמיאל - שעה נסיעה מביתי

מחזירים לי אותו

חסרים לפחות 10 מספרים שמורים ונוספו כל מיני חדשים כמו

טייפ סלולרי

מענה אנושי חכם

מי ביקש מהם להוסיף לי

מי אישר להם למחוק לי

גם בפעם הקודמת זה קרה

אין לי מושג מה לעשות

ניסיתי לבטל- אין אפשרות

אני חתומה לעוד שנתיים

51. אם לחברי הכנסת היה אומץ אז הם היו מחוקקים חוק שעל כל טעות
קדימה כחלון   (23.04.11)
בחיוב יוטל קנס משמעותי בדומה לחוק הספאם שגרם לירידה משמעותית בשימוש בדואר זבל.
ע"י שימוש מכוון ב"טעויות" בחיוב, מרוויחות חברות הסלוללר מיליארדים של שקלים בשנה. ומי שלא מאמין אז שיכפיל את מספר הלקוחות/קווים במספר חודשי השנה ובסכום ממוצע של 10ש"ח? 20ש"ח? 50ש"ח? (אם את/ה לקוח/ה של אורנג' אז אתם יודעים שזה גם הרבה יותר)
52. עם קנסות כאלו - אין סיכוי בעולם שמשהו ישתנה
עידו ,   תל אביב   (23.04.11)

האזרח הפשוט מופקר.

53. אל תוותרו לעולם!! לא מוותרת לאף חברה, ותמיד תמיד זכיתי !!! -
שלומית ,   צפון   (23.04.11)

כאשר אתם יודעים שהצדק עמכם, לא תתיאשו ואל תוותרו.

לא יאמן, כיצד כמעט בכל רכישה או שרות שקיבלנו - ניסו לרמות ...

"שיטת מצליח" של החברות השונות עובדת. הם סומכים עלינו שלא

נתווכח, שנזניח, שנתעצל ובעיקר שלא יהיה לנו הזמן להתעסק עמם.

פעמים רבות  נעזרתי ב"המועצה הישראלית לצרכנות", שהתערבו,

פעלו מהר, ביעילות וביסודיות לטובתי.

פעמים אחרות העברתי את דרישתי להחזרים וכד' באמצעות הדוא"ל

של אותן חברות, במקום לבזבז זמן וכסף בהמתנה על קו הטלפון שלהם..

וכאשר דבר לא עזר - תבעתי בבית משפט לתביעות קטנות.

אינני יכולה לעבור לסדר היום, כאשר חברות מסחריות עושות כסף

על חשבוני ("דופקים את הלקוחות"), שלא בצדק.

 

 

54. פצויים עלובים !!!
ערן ,   חיפה   (23.04.11)
כאשר לשופטים אין אומץ לפסוק הוצאות לדוגמה - פצוי יותר גבוה למען יראו וירעו חברות השרותים ימשיכו להתעלל באזרח הקטן. השופטים מפחדים מהחברות הגדולות.גם החוק לצד האזרח - חבל שהשופטים לא עוזרים לאזרח. !!!
55. איפה???
איפה בזק כשצריך אותם   (23.04.11)

לבזק המנוולים יש שיטה - הם מחייבים אותך על דברים שלא ביקשת (תא קולי, אנטי וירוס, ראוטר וכד') - כשאתה שם לב בחשבון, במקרה, כעבור מספר חודשים, אתה מתקשר ותמיד הם אדיבים ומסכימים לבטל את החיוב, אחורה רטרואקטיבית.

אוקי, אז קיבלת את הכסף חזרה. זה קרה לי כבר יותר מדי פעמים בשביל שאחשוב שאכן מדובר בטעויות.

אז מה עם ענישה על ניסיון גניבה חוזר ונשנה??? כן! ניסיונות גניבה ממש! אני באמת מאמין היום שזוהי דרך סיסטמטית של בזק להגדיל רווחים.

 

איפה השופט שיבוא ויתקע אותם בקנסות כאלה, על נסיונות גניבה? אז יהיה שווה להתאמץ ולהזיע כל הדרך לבירוקרטיה של בתי המשפט!

56. שימותו
(23.04.11)
57. משלמים בוטנים ומקבלים קופים
מישקפופר ,   אשדוד   (23.04.11)
זה כל התורה על אנשי שירות הלקוחות בכל חברות התקשורת בארץ.
58. הגניבה הגדולה של חברות הסלולר זה החיוב לרכוש אינטרנט!
גנבים מושחתים   (23.04.11)
59. גם לי היה סיפור עם פרטנר
רועי   (23.04.11)
ב- 2008 ששדרגתי מכשיר פרטנר הוסיפו לי, מבלי ידיעתי, חבילה של הורדת אפליקציות מהמכשיר בעלות של 35 ש"ח לחודש.

רק לא מזמן עליתי על זה, והם ביטלו את החבילה הזו מידית ולא הסכימו לזכות אותי על כל שלושת השנים האחרונות, בטענה שזה בעיה שלי שלא שמתי לב לזה ולגבי הידיעה אני בציטוט "הודענו לך בחשבונית".

רק לאחר מאבק ממושך עם נציגים ומנהלים העבירו אותי לקשרי לקוחות שהסכימו לזכות על כל השנים הללו.

לכן אני אומר להקליט את השיחות, ולשבת עליהם בלי פשרה אם עושים משהו לא חוקי. כי במקרים כאלה הם יעדיפו לתת ולא ללכת למשפט.
60. עובדים עלינו גם אחרי התיקונים שנעשו בחוק
x ,   שפלה   (23.04.11)

אכן נעשו תיקונים מבורכים בענין חברות הסלולר, אבל עדיין החשבונות מסורבלים, לא ברורים וצריך יום לימודים ארוך להבינם. גם אחרי שכבר הבנת מה לא בסדר -      1.   תשיג אותם בטלפון (אם יש לך המון זמן פנוי)

   2.   תסביר להם

   3.  תמתין שיעבירו אותך לנציג אחר ואז שוב תסביר

   4.  תשכנע אותם

   5.  תשמח שעשית את זה

   6.  בחשבון הבא תעקוב ותראה ששוב עבדו עליך ואז תתחיל מ-1 אבל הרבה יותר עצבני...

תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה