כלכלה  טורים  דריה כנף
להיכנס עם הראש בקיר - ולנצח. תביעות סלולריות
חוזה לך ברח / דריה כנף
פורסם: 23.04.11, 09:05
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 453 תגובות ב-250 דיונים
61. איך סלקום גנבו לי 8 אלף שקל
דניאל   (23.04.11)
לפני מספר שנים טסתי לארה"ב למספר חודשים, כמובן לפני שטסתי ביקשתי להצטרף לקמפיין סלקום חו"ל, מסתבר שכל שיחה שהכיע אלי מהארץ או שאני חייגתי חוייבה כשיחה סטנדארטית מפלאפון בחול לטלפון בארץ.
לא הייתי בארץ חודשיים וכשחזרתי ראיתי 2 חשבנות בסך 4 אלף שקל כל אחד.


להיזהר!!!!
62. אין חמור מזה שהטוקמן זה שוד לאור היום.
מוטי גבסון   (23.04.11)

אחחח שיש לך יתרה 3 שקלים ואין לך אפשרות לנצל את זה.

איזו מכה זו שאתה לוקח 50 ש"ח להטענה ותוך כמה דקות :

"יתרתכם נמוכה מ 3 שקלים, אנא רכשו ..."

ואיך שודדים מאה ש"ח, יודעים.

פשוט מאוד מוכרים לך כרטיס עם בונוס. באותיות הקטנות,

מכניסים לך את מלא השפלות הישראלית : ניצול תוך שבוע ולא

תמחק ההטענה.

בחיי קניתי כרטיס כזה, המוכר לא אמר לי שתוך שבוע צריך

לנצל, הטענתי ואחרי שבוע הקול הנשי גברי אומר לי שלא ניצלתי

וזהו - אכלת אותה.

הכרטיס של הבונוס מעוטר בשלל צבעים ומושך. ופה מכסחים אותך.

כמו כן אומרים לך בחיוך " רוצה אנטרנט לחודש חינם. אחחח עם יהודי

יקר אבל לא אומרים לך שזה רק חודש אחד מכל החיים שלך חינם.

בחיי הפסדתי עוד כמה מאות.

ככה זה. לך תאמין למישהו היום.

63. תסתמו כבר את הפה שלכם!!!!
סייקולוס ,   ראש העין   (23.04.11)

זו הדרך היחידה להילחם באמת בחברות הסלולרע.

פשוט מאוד לדבר רק במקרים דחופים מהסלולרע ואת כל השיחות לעשות מטלפון קווי.

אני לדוגמה, בעל חברה בע"מ, משלם מידי חודש כ-42 שקלים פלוס מינוס לחברת הסלולרע שלי. זה החיוב החודשי שלי. זהו!

אם אני יכול לסתום כשאני בחוץ ולדחות את כל השיחות לרגע שבו אגיע למשרד אז כל אחד יכול.

תחשבו על זה ששיחה מנייד לכל יעד (קווי ונייד) עולה בסביבות 60 אגורות ושיחה מטלפון קווי לכל יעד (נייד וקווי) עולה פחות מ-15 אגורות לדקה (בבזק).

אידיוט מי שמפרנס את מי שדופק אותו, אידיוט מי שמפרנס את חברות הסלולרע!!

64. דווקא כתבה מדכאת
דני   (23.04.11)

אמנם הלקוחות נמצאו צודקים, אך פסקי הדין לא ממצים את הדין עם חברות הסלולאר, מדובר פה על מקרים בודדים לאורך 10 שנים בערך, וס"כ הפיצויים בכתבה עומדים על פחות מ-10,000 ש"ח.

 

לחברות הסלולאר אין סיבה לשנות מהנוהג שלהן, ושווה להם להמשיך להתנהל כך אם בבית המשפט הן זוכות לפסקי דין כל כך מקלים.

 

פשוט עצוב, ממש הופך לגניבה בחסות החוק.

65. מה למדנו? שהסכומים מגוחכים, רק תביעות ייצוגיות יזיזו משהו
(23.04.11)
ממש מזיז לפרטנר/סלקום/פלאפון לשלם 1000-3000 ש"ח בבית משפט. בהתחשב בכל הלקוחות שלא הגיעו לביהמ"ש, הן יוצאות ברווח.
יש היום עו"דים צעירים רבים חסרי תעסוקה, אני ממליץ להם להתאגד תחת איזשהו אתר אינטרנט חדש ולהתחיל לאסוף לקוחות שנפגעו בצורה דומה לתביעות ייצוגיות - כך הכיס של החברות הגדולות באמת ייפגע מבלי שאזרחים ייאלצו לשרוד את ההתנהלות המשפטית, והעו"דים הצעירים ירוויחו תעסוקה ופרסום.
66. אני מחוממת על אורנז' , בדרך לתביעה.........
טל. 9999999   (23.04.11)

"שידרגו" לי מודם "חינם" וראו זה פלא פתאום נוסף עוד מספר טלפון ועו דתשלום 'כשהמספר הישן לא בוטל וממשיל לגבות תשלום קבוע

בני אלף

ניתראה בתביות "קטנות"

67. פרטנר הכי גרועים
עומר ,   תל אביב   (23.04.11)
אני ממליץ לא להצטרף אליהם הם רמאים ונוכלים
נשלח מהאייפון שלי
68. לקנוסאת החב' הסלולריות משמעותית
דנידין ,   צפון   (23.04.11)

שלום

קראתי את התוצאות, אך אינן מספיקות כדי להשקיע זמן ודיונים מולן אם הכל מסתיים בך 2000 שח בגין עגמת נפש

החברות מנצלות את הוראות הקבע, משנות תכניות כרצונן, כביכול ל

מעדכנות את הלקוח וחס וחלילה בדואר רשום כי המחוקקק לא חייב אותם לכך.

התוצאה שאנו שבורים ומחפשים נקמה בהם ולפעמים עי התנתקות ומעבר לחברה לא יותר טובה מהן.

לכן ראשית ישר כח לחכ כחלון שהינו בעל יוזמה ואומץ ותעוזה ופעל לטובת פתיחת השוק למפעילים חדשים וייטיב אם יקדם אותם וימנע בעתיד תאומי תעריפים, גם כמו שהבנקים נוהגים רבות, אך שלא כמו הסלולריות והכבילים הוט וייאס שנוהגים בדיוק כך.

הרגולטור חייב לתת תענה אפקטיבי ומעורבות יתר בחברות הללו שמתעללות התושבי הארץ.

בתי המשפט אם היו קונסים בפסד דין כאלה המתוארים מעלה, ב 30000 או 40000 אשח את הסלולריות , רק כך הן היו חושבות פעמיים אם רצוי להן להגיע לדיון כזה לבית המשפט.

עד אז שווה היה להן להגיע לדיונים ולפעמים להפסיד זמן אויר של שנייה ולהמשיך להרוויח מליונים מאלה שהתייאשו מלהגיע לדיונים , כי עלות עו"ד והפסדי השתכרות גדולה יותר מסכו ם התביעה.

לסלולריות יש עו"ד בשכר 5000 שח חודשי מול רווחי המיליונים.

לכן כאן צריכה חקיקה וענישה משמעותיים, כמו שהעלו את הקנסות על חניית נכים שעומד היום על 1000 שח. ולכן פחתו החניות במקום נכים עי הציבור.

בהצלחה לשר כחלון

המשך בעשייה

69. תשמעו על 012....
בוחי ,   דרום   (23.04.11)

הייתי מוגדר על מהירות גלישה של 1.5מגה.

ביקשתי לשדרג ל5מגה.

עשינו את כל השינויים הדרושים אצל הספק ונותן התשתית.

עברו חלפו להם מספר חודשים, ולתומי הרמתי ט"ל פעם אחת כדי לשאול שאלה מסוימת (שלא קשורה למהירות),ועל הדרך שאלתי את הנציג על איזה מהירות גלישה אני מוגדר...

הבחור עונה לי 1.5 מגה.

אין צורך לאמר ש012 כבר מחייבת אותי מ"ס חודשים על גלישה של 5 מגה,כשבפועל קיבלתי רק 1.5.

מבחינתם, אין תיעוד , ואין הקלטה.

מה אני עושה לעזאזל???

70. פרטנר חידשה מסלול שהיה לי ב 1939
פרצה מלחמח העולם 2 ,   אז הקפאתי את הקו   (23.04.11)
71. מה למדנו? לתבוע
jimalia   (23.04.11)
72. התחברתי למירס ולא היתה קליטה הם רצו 11000
אודי   (23.04.11)

לפני כ 4 שנים שוכנעתי ע"י נציג מירס לעבור אליהם

כמעט מייד התברר שיש להם בעיות קליטה באיזור שבו היה העסק הקטן שלי

ביקשתי פתרון ולא היה להם

רציתי להתנתק והם דרוש 11,000 ש"ח

למזלי הקלטתי אותם מודים שאין קליטה באיזור שלי ולאחר שאיימתי בתביעה ופניה לעיתונות הם הכימו להתנתק ללא חיוב

כולם חארות כי החוק מאפשר להם

73. מה מוסר השכל
יהודה ,   תל אביב   (23.04.11)
אם נציף את חברות הסלולר בתביעות קטנות - הם יכולים להתמודד עם אלף אלפיים תביעות - אבל אם יהיו 10000 או 20000 תביעות הם או יקרסו או יתפשרו עם כל תביעה
74. תקנו מכשיר הקלטה ותקליטו כל שיחה שמומלץ להקליט
עם כל נותן שרות ,   לא רק סלולרי   (23.04.11)
75. רואים פה בתגובות שכולם צעירים נאיביים חסרי ניסיון
מה שמשחק היטב ,   לידיהם של העושקים   (23.04.11)
76. למה לא לומדים לקח מהרמאים האלו ונותנים להם בראש
מי_פלא   (23.04.11)

 מעצבן אותי ששותקים לכל הנוכלים ולא סוגרים להם את העסק, להחתים

 עצומה נגד כל החברות הסלולריות ולתבוע מהם החזר כספי לכל הלקוחות

 של כל חברות הסלולרי וללמד אותם לקח שאנחנו לא פריירים שלהם,

 רק מה המערכת המשפטית כל כך נמושה  ש"יד לוחצת יד"הם שייכים לכל

 השחיתות של חברות הסלולרי.

 מחכה לתגובה!

77. המשפטים הם בדיחה. נחוצה הרתעה כואבת
שלטון-הצחוק   (23.04.11)

על כל לקוח שזוכה באלף שקלים עלובים, יש אלף שמוותרים ומכניסים לחברה מליונים של כסף שדוד.

החברות סופגות במודע משפטים קטנים, ומרוויחות את כל שאר הקופה בעורמה, איומים, שקרים, והתשת הלקוחות.

לכן בגדול: מדיניות של שוד, שקר, והפרת-חוק היא מכוונת ומשתלמת.

אחול משתלמת. 

כדי להפסיק זאת המדינה לא צריכה לדאוג לצדק זעיר, אלא להרתעה.

למשל:

 

1 - קנסות-ענק על הפרת חוק. סכום של מאה לקוחות על כל לקוח גזול.

קנס יציאה לא חוקי למשל, יעלה לחברה במאה-אלף שקל.

 

2 - גבייה בלא עידכון הלקוח, תעלה לחברה בהחזר כל הסכומים עד לתום תקופת ההתחייבות. 

כולל הסכומים שעדיין לא שולמו על ידי הלקוח. התחייבות, לא?

 

3 - הצטיינות בהפרת החוק יגררו אזהרת-לקוחות ממשלתית בתקשורת על חברה מסוכנת-עסקית, ממש כמו הכרזה על מבוקש או פגעי מזג-האוויר. 

האזהרה תפורסם בתקשורת בעמודים פנימיים, בסמוך למוספי הכלכלה

ובקמפיין רדיו: הולכים על ארץ נקיה. 

 

4 - רוב ההונאות וההתשות הן מדיניות מכוונת הנלמדת בקורסים.

חקירה שתביא לתביעות פליליות על קשירת-קשר לעבירה ושידול העובדים להפר-חוק, תהפוך את הפשע לאחריות אישית.

כשבכירים ידעו שמדיניותם עלולה לעלות להם בפיטורין, קנסות אישיים כבדים, או אף מעצר, הם יהפכו לרפי גינת של החברה שלהם. צדיקים גמורים.

 

כשחברה תדע ששוד של אלף יעלה לה במליון, היא תהפוך לישרה.

כשלקוחות ידעו שחברה מסויימת היא פושעת סדרתית, היא תתחסל מאליה.

 

המדינה לא צריכה רק לדאוג להחזרת כסף ללקוח, אלא לענישה והרתעה כלכלית שמראש ימנעו ממנו לסבול, ויחסכו עומס מבתי-המשפט.

 

אחרת שלטון-החוק הוא לא התחייבות. סתם עוד מבצע לא משתלם. 

עד לעדכונו, מומלץ גם לאזרח להתייחס אליו כך.

78. הגניבה הגדולה
סטודנטית   (23.04.11)
חברת 013 גנבה בצורה שיטתית 5 שקלים בכל חודש מכל סטודנט של האוניברסיטה העברית (רבתי, כולל החברים ברחובות) במשך תקופה ארוכה (בערך שנתיים). כאשר הסטודנטים התחילו להתעורר לאט לאט, החברה טענה שהם הסכימו לחבילת חו"ל (שום סיכוי!!! דף ההסכם מולי, רק אינטרנט) ושזו אשמת הלקוח כי הוא לא שם לב לחיוב, אז בגלל שזו גם אשמתו הם החזירו רק חלק קטן מהכסף, וגם זה רק למי שהתעקש. לצערי, הם ניצחו אותי - גם אני, כמו רבים אחרים פה, כמעט חטפתי התקף לב מרוב זעם. גונבים ממני?! ממני???!! והמנכ"ל הולך לישון עשיר יותר בכל לילה, בזכות גניבה.
79. מאחורי חברות הרשע האלה מסתתרים אנשי רשע
לפרסם שמותיהם ,   להפנות את הזעם אליהם   (23.04.11)
80. YNET למה הורדתם את "מדריך ההתנתקות מחברות התקשורת"?
בשביל מי אתם עובדים   (23.04.11)
81. מקור המחדל - ההסכמים צריכים להיות רק בכתב
אבי ,   תל אביב   (23.04.11)
חייבים לחוקק חוק שחברות הסלולר יוכלו לחייב לקוח אך ורק לאחר חתימת הלקוח על הסכם בכתב, ובו מפורטים כל הפרטים.
הטריק שהם עושות הוא שהדבר היחיד שלא מפורט בחוזה שלהם הוא המחירון, או על מה הלקוח הולך לשלם לפרטים.
הם פשוט כותבים "בהתאם לתכנית חברים מועדף", ולא כותבים מה אומרת התכנית בדיוק.
זה פשוט מחדל הניצול של חברות הסלולר את הלקוחות...
82. זה קורה גם בביטוח ישיר 5555555
מוטי טרגר ,   רמת גן   (23.04.11)

   כן כן זה קורה גם בביטוח ישיר גבעו ממני על ביטוח מקיף של רכב שלא

   היה ברשותי במהלך 2010 סך של 2170 שח  בלי שהרגיש בלי ידעתי ובלי לשלוח לי כל

   מסמך שהוא אחרי שנה שביקשו לחדש לי את הביטוח גיליתי איך דפקו אותי

   כמובן שהחזירו את הכסף ומה היה הפיצוי ? 250 שח ו-100 שח דלק

   צריך לפתוח את העניים בכל מקום

83. למדנו,שכלם גנבים,אבל יש כאלה שלא יושבים בכלא
אורי   (23.04.11)

אין הבדל בין משפחות הפשע לבין החברות הגדולות,כלם גנבים.

החברות עושות את זה בשירות החוק.אף אחד לא מתייחס אליהם כגנבים.

הגיע הזמן שמנהלים של החברות הללו ישבו בכלא,לא קנסות,ולא בטיח.

84. לא רק סלולר: גם ברק נטוויז'ן משקרים ומרמים
ביקשתי להתנתק-המשיכו ,   לחייב בסכום שבא להם   (23.04.11)
85. הצרכנים גם אשמים: דברו פחות, שירוויחו פחות
מתעשרים על חשבונכם ,   כולה טלפון!   (23.04.11)
86. סלקום הגנבים הכי גדולים
ארי ,   חיפה   (23.04.11)
סלקום גנבים רוצים ממני 5000 שקל
87. הוט מררו את חיינו 3 חודשים וקצרו את חיינו ב 10 שנים
דקלה ,   חדרה   (23.04.11)
88. אני אין לי כלום
אפס ,   ברחוב   (23.04.11)
בעיות של עדר חחחחח. תאכלו תחת פראיירים בארומה יש ווי פי וזה מה שחשוב
נשלח מאייפון שלי
89. אין לי נייד ו TV. לא חייב. אינטרנט חייב כי יש מלא כוסיות...
יואב החרמן ,   לא הפטפטן   (23.04.11)
90. הם מנוולים ושקרנים,שמים ילדים לענות לטלפונים...
עומר ,תא ,שינקין ,   שיהיה להם לתרופות   (23.04.11)
ומסתתרים מאחורי גבם, לא מקיימים הבטחות ומכניסים את ידם המסריחה לכיס!
תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה