רכב  משפט וצרכנות
חשיפה: כמה עולה המכונית החשמלית לשי אגסי
שחר הזלקורן
פורסם: 24.05.11, 20:09
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 651 תגובות ב-443 דיונים
61. האם מישהו חישב
(24.05.11)
את כל ההוצאות שהיו לבטר פלייס עד עכשיו בלי שקל אחד רווח?!?!

כנראה שלא... הם צריכים להרוויח את ההשקעה שלהם, ואח"כ המחירים במילא יורדים.

אהה, כן, שכחתי.. - אנחנו ישראלים אז אנחנו קודים צריכים לצעוק שדופקים אותנו...

** לא, אני לא עובד בבטר פלייס, אין לי מכונית שלהם, ולא תהיה לי גם בזמן הקרוב
62. וזה עוד בלי להזכיר את הקרינה מהמנוע החשמלי...
(24.05.11)
63. הרבה שקרים נמכרים לנו בשם המולך הירוק אבל אגסי הוא השיא
בכיה לדורות   (24.05.11)

ציניות, רמאות, הולכת שולל, סיפורי מעשיות על מכונית ירוקה.

ניצול מקסימלי של הטבת המס על רכב ירוק, לא לציבור, אלא לכיסו של הנוכל.

אם יימצאו הפריירים שיפלו בפח הירוק, נראה אותם כל יום בצידי הדרכים משוועים לקצת חשמל.

64. אלו מחירי כניסה לשוק
דורון ,   חיפה   (24.05.11)
בד"כ כשמכניסים טכנולוגיה חדשה, היא יקרה יותר, המחיר ההתחלתי צריך לכסות הקמת תשתית, סיכונים טכנולוגים, עלויות ייצור ראשוניות וכדומה.
בטוח המחיר ירד בהמשך כשיהיו יותר קונים, ויהיה ברור מה קורה עם כל הסיפור.
המחירים אולי לא משתלמים עדין לאנשים רגילים, אבל מי שנוסע הרבה, או מי שאכפת לו, ולא רוצה לזהם את הסביבה, להם זה הרבה יותר משתלם.
נכון שיש אכזבה מהמחיר הראשוני כי כולם ציפו לאוטו בחצי חינם. אבל גם הסלולרים לא היו זולים בהתחלה, והיום כל חייל מקבל סמארטפון חינם, אז יש למה לחכות.
65. אזעקת אמת!!!! אזעקת אמת!!! ישרבלוף שקשוקה פלייס
(24.05.11)

לא לוותר

 

 

לא לגעת ברכב סלולר הזה עם מנוי חודשי

 

עמישראל הפעם לא פראייר

 

זאת כתבת פרסומת מוזמנת

 

לשרוף את המכוניות והחברה למוות

 

 

לא קונים

 

פעם אחת תצאו ציבור של גברים ולא נמושות

 

 

 

יש תחליף לזבל הזה

 

 

היזהרו מן השקשוקה

 

 

הכסף שלכם ישדד דקה אחר דקה

 

לברוח כמו מאש

66. בקיצור נשאר עם המאזדה לנטיס שנת 98 שלי :)
ניסים   (24.05.11)
67. רואים שהכותב יהודי....
אתאיסט   (24.05.11)
מה חשבתי שאגסי והמשקיעים באים פרו בונו. אם הם לא יקחו את הסכף, יקחו אותו חברות הדלק ויבואני הרכב. לפחות אצלו זיהום האוויר והרעש יורד או יוצא מהערים
68. שוב האחים עופר מתעשרים (עוד יותר) על חשבוננו
טל   (24.05.11)

שרי התחבורה והאוצר חייבים להתערב מייד ולהבהיר לאחים ולידידם אגאסי שאם לא יוזלו המחירים דרסטית, יבוטלו הטבות המס העומדות על יותר מ 40,000 ש"ח למכונית.

כרגע כל ההטבה הולכת לכיס שלהם. 

69. לא מבין מה אמור לפתות אותי להחליף לרכב כזה???
אורן   (24.05.11)
זה יקר ולא אטרקטיבי בכלל חוץ מהעובדה שהיא פחות מזהמת...הממשלה גם תשים על השימוש בחשמל לצורך טעינת הסוללות מס חדש....זה רק עניין של זמן...
70. אסור להתחבר אליהם זה עושק ללא תחרות
זהירות מלכודת   (24.05.11)
71. הם בונים על המנהלים הטיפשים בליסינג
והם צודקים   (24.05.11)
72. הם בונים על לקוחות הליסינג שישלמו
ואכן אלו מטומטמים   (24.05.11)
73. במחירים כאלה מה שיקרה:
אילן ,   צפון   (24.05.11)
צרכנים פרטיים מחושבים לא ירכשו את הרכב

שר התחבולה והפרוטקציה ישראל כץ יחליף תפקיד,
במקומו חבוא משה כחלון, שיכניס עוד מתחרים, וישבור את המונופול של בטר פלייס, המחירים ירדו, ונוכל להטעין את המכונית בבית עם חשמל זול, וגם יסיימו לפתח מצבר שמאפשר לנסוע 300 ק"מ בין הטעינות.
74. אמרת משפחת עופר, אמרת הכל
אחד   (24.05.11)
75. אגסי לא הולך על הצרכנים הפרטיים
עומר   (24.05.11)
הוא הולך על הליסינג ואתם יכולים להיות בטוחים שיהיה להם מחיר יותר טוב. חשוב יותר הוא הולך על מונופול הטעינה. להשתלט על שוק הטעינה העתידי לאחר שהמכונית החשמלית תוכיח את עצמה ברחבי העולם, הרבה יותר משתלם לטווח הרחוק, מאשר איסוף לקוחות כעת. לעופר כיסים עמוקים ישתלם לו לממן את ההפסד הזה במשך כמה שנים.
76. תאבת הבצע של אגסי תחסל את הפרויקט, בשבילו הירוק היחידי =דולר
הטייקון שעושק אותנו   (24.05.11)

נמאס מעושק הטייקונים

 

על מחדל ים המלח - אנחנו נשלם

מחדל העמלות בבנקים והמשכנאות האכזריות - אנחנו נשלם

מחדל המכונית החשמלית - אנחנו נשלם

מחדל מחירי החלב - אנחנו נשלם

מחדל מחירי הדיור למגורים והשכרה - אנחנו נשלם

 

המסקנה:

היהודים אינם יכולים להתקיים ללא פיקוח מחירים

בשום תחום.

 

טייקון יהודי חושב כמו גנב, ומבצע כמו שודד

 

מדינת היהודים אינה יכולה להיות קפיטליסטית

ליהודים תאבת הבצע הגדולה בעולם, חסרת מעצורים.

יהודי יחסל ציבור שלם בשביל להרוויח עוד כמה שקלים

 

תראו מה הטייקונים עושים לנו

לא אכפת להם שנמות מרעב ונשאר ללא קורת גג

במקרה הכי גרועה הם יעברו לעשוק אזרחים של מדינה אחרת

כמו שהתחילו לעשות ברומניה (בגלל זה שונאים אותנו בעולם).

77. תקשיבו היטב - הפרוייקט הזה נועד לכישלון
(24.05.11)
78. כל עוד ממשלת ישראל תאפשר תחרות חופשית בין יצרני המכוניות
אישימוטו   (24.05.11)
כל עוד ממשלת ישראל תאפשר תחרות חופשית בין יצרני המכוניות החשמליות השונות וספקי התשתית -קרי חברת החשמל לבין המודל של בטר פלייס אז ממש אין לי בעיה עם המחירים והרווחים העצומים של בטר פלייס.
במידה וממשלת ישראל תיקח את בטר פלייס כמונופול לרכבים חשמליים ואספקת תשתית אזי אסור לעבור על כך לסדר היום צריך לעשות פה הרבה הפגנות ורעש כדי שזה לא יקרה.
79. מעניין מה יעשו כאשר ייבאו פריוס/ליף נטענת?
אודי ,   נהריה   (24.05.11)

אם יהיה ניתן לטעון בשקע רגיל אז כל המיזם מיותר

ואם לא יתנו לייבא לארץ כנראה שהקומבינה של אגסי  תעלה לנו הצרכנים ביוקר!!!!!!! 

 
80. כנראה שאגסי חולב מהפריירים עוד הון למשפחת עופר
תפוחי החולב   (24.05.11)
81. אם המדינה חפצה באיכות סביבתית,שתטפל בגנבים המתחזים לכמרים.
אני נוסע רק עם בנזין   (24.05.11)
82. את מי משרי הממשלה מרחו אגסי ומשפחת עופר?
נוכלים השרות המדינה.   (24.05.11)
83. אתם מבינים עכשיו למה שונאים אותנו בכל העולם?
(24.05.11)
84. רמאים, נוכלים, שקרנים, או במילה אחת- ישראלים.
(24.05.11)
85. כתבה שטחית
מיקו ,   המרכז   (24.05.11)
לא יכול להיות. כל טכנולוגיה חדשה היא יקרה יותר.
ומה עם התחנות החלפת סוללה? והעמודי טעינה? את זה הכתב שכח
נשלח מהאייפון שלי
86. להרביץ "מכה" ולברוח, נשמע מוכר?
רמי ,   שרון   (24.05.11)
87. אגסי-שרלטן
דודו ,   גבעתיים   (24.05.11)
משחק את מתקן העולם ומנקה אקולוגי , אדם מוכשר וממזר גדול .
88. הרי לכם דוגמה מצויינת לקשרי הון-שלטון
גלעד ווילף ,   המרכז   (24.05.11)
בטר פלייס תגרוף קופה נאה, בעזרת שיתוף הפעולה של הממשלה,
ואילו הממשלה, הרוצה לגרוף מס בלו על החשמל, תאסור טעינה ביתית.

והפראיירים? הם יקטרו - וישלמו. ובבחירות הבאות שוב יצביעו ביבי, ציפי וברק.
89. רק טיפש יממן את אגסי...לבריאות גנב
שלומי ,   תל אביב -יפו   (24.05.11)
90. כאן ייבחן הצרכן הישראלי - האם למדנו משהו או שנשארנו פראיירים
zoo ,   הוד השרון   (24.05.11)

 

קודם כל צריך להילחם על כך שאפשר יהיה להטעין בבית באמצעים זולים וללא מחויבות לחברות למעט חברת החשמל.

 

שנית לאפשר לחברות נוספות לתת שירות החלפת הבטרייה ושירותים נוספים ולא ליצור שוב מונופול במשק

 

לבסוף להילחם על הורדת מחיר הרכב - החברה תחזיק מעמד גם עם רווח פחות מפלצתי - שאגסי יהיה מליארדר אחרי עשר שנים ולא אחרי שנתיים.

 

תודה

 

תגובות קודמות
תגובות נוספות
חזרה לכתבה