ממה אתם מתפלאים?
אחרי קמפיין מטומטם של משרד התקשורת, בו הוא קורה לכל עם ישראל לפנות אל המפעילים הסלולריים ולסחוט מהם הטבות, מה הפלא שכמות הפניות עולה, שזמני ההמתנה מוכפלים ושהלקוחות רק סובלים יותר.
אגלה לכם סוד, אין שום הבדל בין השירותים שמעניקה סלקום לשירותים שמעניקה פלאפון לשירותים שמעניקה פרטנר.
גם במחירים אין הרבה הבדל.
אפילו בשמות של הנציגים אין הבדל משמעותי.
ההבדל הוא בצבע... בלוגו... בשם.
תחסכו לעצמכם זמן יקר, תחסכו לעצמכם עצבים, ושיער לבן מקריזה.
תחסכו לנציגי השירות ימים שבהם פשוט בא להם לחנוק את עצמם עם הכבל של האוזניה שדרכה הם שומעים כל היום לקוחות שמתבכיינים על נאדה.
שלושת החברות השקיעו מיליוני שקלים בהקמת אתרי אינטרנט שיעזרו לכם לבצע כל פעולה ללא בפשטות ובקלות, במקום להמתין זמן רב ולבזבז את יומכם במרכזי השירות ובמוקדים הטלפוניים.
בנוסף, אם כן תצטרכו טיפול אנושי, דרך האתרים, אתם יכולים לבקש שיחזרו אליכם. לפרט בדיוק את הפניה, ויחזור אליכם נציג שיודע מה אתם רוצים, יש באמצעותו את הפתרונות הרלוונטיים בשבילכם, ויוכל לעזור הרבה יותר.
אתם תחסכו עצבים, תתעסקו בעסקים שלכם. והכל יהיה הרבה יותר נוח ופשוט.
תעזבו את החברות הסלולריות לנפשן. מה ייצא לכם מלהמתין 40 דקות בממוצע על הקו, לצעוק על נציג שבסך הכל באמת באמת רוצה לעזור לכם, לא לקבל פתרון מהיר, ולרוב אפילו לא יעיל, להמשיך סחבת וטיפולים מפה ועד שנה הבאה או עד שיהיה שלום במזרח התיכון?!
חלאס!! באמא שלכם, תרפו כבר! אתם מנפחים את זמני ההמתנה, אתם גורמים לעצבים של עצמכם!. אתם חבורה של ישראליים מגעילים, חסרי מחשבה, חסרי היגיון שחושבים שמגיע להם הכל.
ולא, לקוח שמשלם לחברה סלולרית בחודש ממוצע 30 ש"ח בלבד - לא יותקן לו רפיטר בבית.
תירגעו כבר!!!!