כלכלה  צרכנות  חדשות הצרכנות
חברות הסלולר יחויבו לקצר את זמני ההמתנה
מירב קריסטל
פורסם: 25.05.11, 00:12
תגובה לכתבה תגובה לכתבה
הדפיסו את התגובות הדפיסו את התגובות
חזרה לכתבה
לכתבה זו התפרסמו 115 תגובות ב-103 דיונים
91. איך יעלו את השכר לנציגים?
הממתין   (25.05.11)
מה עם הדיווידנדים???
92. פלאפון = שקרפון , שירות לקוחות מהגרוע שקיימים
בוכה שעברתי לפלאפון   (25.05.11)

בוכה על היום שעברתי מסלקום לפאלפון,   חבורה של שקרנים עם זמני המתנה ארוכים, שיחות מייגעות עם נציגים לא מקצועיים,  יד ימין לא מודעת למעשיה של יד שמאל,   נציגי שטח שלא נותנים את כל המידע ללקוח,  שמקבל את הסטירה ביום שהוא מקבל את החשבונית הראשונה.  ורואה שאין התאמה בין מה שרכש לבין מה שמקבל בפועל. 

בפלאפון ,  המנהלים לא מכבודם לדבר עם לקוחות כועסים,  שהרי הם לא בני אדם רגילים , אלא לא בני תמותה...  כל הדף לא יספיק לי לרשום את כל טענותיי

ואם מישהו מוכן להרים את הכפפה ולהתארגן לתביעה יצוגית אז בבקשה

mrhspilo@walla.com  

 

פלאפון, חברה מזעזעת!!! מהגרועות שקיימות בשוק.

קוראת למתלבטים לא , לא ועוד פעם לא ,  להצטרף לחברה הזו.

רק צער ועוגמת נפש מקבלים  בפלאפון = שקרפון.

 

 

93. רעיון יפה אבל לגמרי לא מציאותי!
ME ,   *   (25.05.11)
דווקא לאחר שמשרד התקשורת הוציא את חוק ההסדרים שמטרתו לאפשר מעבר קל מחברה לחברה, כשברור לחלוטין שצעד שכזה יגרור באמת "שופינג" בין חברות הסלולר, והשוואת מחירים שכן למטרה זו החוק נועד,
מנסים שוב להיטפל לחברות הסלולאריות הפעם לגבי העומס שגם לאחר תגבור, היה צפוי מראש.

בתור עובדת בחברה סלולארית אני רואה כל יום כמה החברה משקיעה בצמצום זמני ההמתנה, אם זה בדרישה של שעות נוספות מעובדים קיימים /תגמול שעות נוספות וכן כמובן גיוס מסיבי של עובדים חדשים זאת בנוסף ליעדי הזמינות שכל נציג צריך לעבוד בהם ומוקפדים יותר בזמני הלחץ.

בנוסף כפי שציינו כאן לא מעט שמכירים את העבודה מקרוב, השכר הוא שכר מינימום, שכר נמוך והעבודה מאוד קשה, בעיקר בזמני העומס, כשלקוח מגיע לשיחה עם נציג כשהוא כבר כועס ועצבני, ואפשר להבין אותו.

חוק כזה או שקובעים לכלל החברות המספקות מענה יומיומי לציבור הרחב או שלא קובעים בכלל, בנוסף לגייס עובדים לעבודה שכזו בשכר שכזה זה בכלל לא פשוט וצריך לקחת את זה בחשבון - חברות הסלולאר לא אשמות! (אולי רק בשכר)

אין לוח דרושים/ חברת השמה שלא תיראו בו הצעת עבודה לשירות לקוחות לחברות הללו, וזה כבר אומר הכל...!!


94. מישהו היה במרכז שירות של אורנג' בר"ג מול קניון איילון?
א"ב ,   ת"א   (25.05.11)

איזה ביזיון הולך שם.. המקום מוזנח ומגעיל - נראה כמו קבלת קהל של משרד הפנים בשנות ה 70. אני לא צוחק, פשוט להקיא.

חיכיתי שם שעתיים כדי שיתפנו לטפל בי (הם חייבו אותי להגיע ולא יכולתי לעשות את זה בטלפון). במוקד הטלפוני שלהם מחכים באופן קבוע יותר מחצי שעה.

 

תסלחו לי, אבל ככה בדיוק מתנהגות חברה בקרטל.

התנהגות מונופוליסטית עם זלזול מוחלט בלקוח.

ושלא תבינו לא נכון, אני בטוח שסלקום ופלאפון לא יותר טובות!

 

משרד התקשורת צריך להיכנס באמאמא שלהם

95. עובדים עלינו
ירון   (25.05.11)
כל החוקים של שר התקשורת לא פותרים ולא מסדירים שום בעיה בחברות הכבלים והסלולר והאינטרנט.
כל הסעיפים הם בחוסר תום לב ואפשר למצוא כאלו חדשות לבקרים.
הפתרון היחידי הוא שגם האכיפה תהיה בחוסר תום לב למען יראו ויראו.
החברה התעללה בלקוח וגבתה דמי שימוש שלא בצדק ? בתי המשפט יתנו את הפרשנות המחמירה ביותר והחברה תשלם 10 מיליון שקל קנס וראשי החברה יועמדו לדין פלילי בגין הונאה.
אחרי כמה פעמים יותר לא תשמעו על העושק הזה במשך שנים רבות גם בלי חוקים שמגינים לכאורה על הלקוח.
הבעיה שבמדינת ההון שילטון שלנו אין סיכוי שיקרה דבר כזה.
96. מהפח אל הפחת.. הסתלקתי מסלקום עקב המתנות ובאורנג'..יותר גרוע
ממתינים ועובר לתפוס   (25.05.11)
97. אחרי המתנה מורטת,יטרטר המענה הקולי בסיום:"משרדנו סגורים כעת"
להכות בהם חוק חורמה   (25.05.11)
98. צריך להיות אידיוט להחליט להתחבר לפלאפון...לא מעלה בדעתי...
גם לא במכשיר חינם   (25.05.11)
99. שאמה קשקשן חסר תוחלת
מיכה   (25.05.11)
בזמן שאנחנו מחכים שבחברות הסלולר יענו לנו אנחנו מחכים שחכ שאמה ימלא את התחיבותו לציבור הרוכבים על הדו גלגלי ויטפל בטירוף מחירי הביטוח חובה
100. הוט מחויבת על 90שניות או דקות?
רמזי   (25.05.11)
101. חבורת ישראלים טיפשים
נציג שרל"ק ,   מרכז   (26.05.11)

ממה אתם מתפלאים?

אחרי קמפיין מטומטם של משרד התקשורת, בו הוא קורה לכל עם ישראל לפנות אל המפעילים הסלולריים ולסחוט מהם הטבות, מה הפלא שכמות הפניות עולה, שזמני ההמתנה מוכפלים ושהלקוחות רק סובלים יותר.

אגלה לכם סוד, אין שום הבדל בין השירותים שמעניקה סלקום לשירותים שמעניקה פלאפון לשירותים שמעניקה פרטנר.

גם במחירים אין הרבה הבדל.

אפילו בשמות של הנציגים אין הבדל משמעותי.

ההבדל הוא בצבע... בלוגו... בשם.

תחסכו לעצמכם זמן יקר, תחסכו לעצמכם עצבים, ושיער לבן מקריזה.

תחסכו לנציגי השירות ימים שבהם פשוט בא להם לחנוק את עצמם עם הכבל של האוזניה שדרכה הם שומעים כל היום לקוחות שמתבכיינים על נאדה.

שלושת החברות השקיעו מיליוני שקלים בהקמת אתרי אינטרנט שיעזרו לכם לבצע כל פעולה ללא בפשטות ובקלות, במקום להמתין זמן רב ולבזבז את יומכם במרכזי השירות ובמוקדים הטלפוניים.

בנוסף, אם כן תצטרכו טיפול אנושי, דרך האתרים, אתם יכולים לבקש שיחזרו אליכם. לפרט בדיוק את הפניה, ויחזור אליכם נציג שיודע מה אתם רוצים, יש באמצעותו את הפתרונות הרלוונטיים בשבילכם, ויוכל לעזור הרבה יותר.

אתם תחסכו עצבים, תתעסקו בעסקים שלכם. והכל יהיה הרבה יותר נוח ופשוט.

תעזבו את החברות הסלולריות לנפשן. מה ייצא לכם מלהמתין 40 דקות בממוצע על הקו, לצעוק על נציג שבסך הכל באמת באמת רוצה לעזור לכם, לא לקבל פתרון מהיר, ולרוב אפילו לא יעיל, להמשיך סחבת וטיפולים מפה ועד שנה הבאה או עד שיהיה שלום במזרח התיכון?!

חלאס!! באמא שלכם, תרפו כבר! אתם מנפחים את זמני ההמתנה, אתם גורמים לעצבים של עצמכם!. אתם חבורה של ישראליים מגעילים, חסרי מחשבה, חסרי היגיון שחושבים שמגיע להם הכל.

 

ולא, לקוח שמשלם לחברה סלולרית בחודש ממוצע 30 ש"ח בלבד - לא יותקן לו רפיטר בבית.

 

תירגעו כבר!!!!

102. אני חיכיתי שעתיים וחצי בסלקום חיפה בשביל דף חשבון
(27.05.11)
וזאת עם תינוק צורח על הידיים. כשביקשתי שאולי ינסו לקדם אותי נאמר לי שלא ניתן.
103. חברת פלאפון
ארז ,   חיפה   (19.06.11)
לא ניתן להשיג אותם במוקד שירות הטלפוני אלא אם כן תחכה שעה +
ומה שהכי מעצבן זה שאין עמדות שירות פרונטלי למעט מכירות.
חייבים לעשות סוף לזה !
תגובות קודמות
חזרה לכתבה